Френският президент Еманюел Макрон заяви, че според него има три варианта за развитие на Русия, съобщи France 24.
Според него първият вариант е Русия да си върне статута на свръхдържава и да разчита изцяло на собствени ресурси. Той смята, че това ще е трудно заради липсата на икономическа сила.
Вторият вариант е евразийския модел. Макрон обаче смята, че в този регион има доминираща страна и това е Китай.
Третият вариант е балансиран модел на отношения с Европа. Според него в момента руските лидери възприемат ЕС като васал на САЩ, заради приближаването на руските граници от НАТО.
Френският президент обаче смята, че тази идея скоро може да се промени.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Kur za
23:08 08.11.2019
2 Тръмп
Коментиран от #19, #51, #57, #68
23:10 08.11.2019
3 рохани
23:14 08.11.2019
4 Кой68
Коментиран от #7
23:16 08.11.2019
5 Тръмп
Коментиран от #8, #35, #69
23:17 08.11.2019
6 Мария Захарова
Коментиран от #9
23:17 08.11.2019
7 Тръмп
До коментар #4 от "Кой68":
Я марш в Колхоза да си говориш с кравите и тьотките!!!:):):)Коментиран от #70
23:19 08.11.2019
8 Монгола
До коментар #5 от "Тръмп":
Нещо грешиш, Сталин спря Жуков в противен случай Червената армия щеше да стигне до ламанша! Краварите откраднаха технологиите за ядрените бомби руснаците напраеиха първите ракети и сами си разработиха ядрено оръжие.Коментиран от #11, #90
23:20 08.11.2019
9 Тръмп
До коментар #6 от "Мария Захарова":
Другарко,защо сте фригидна и ялова???:):):)Колхозниците пак ли са мъртвопияни???:):):)Коментиран от #10
23:20 08.11.2019
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Тръмп
До коментар #8 от "Монгола":
Другарю,това е комуноиднатата версия!!!:):):)А Истината е,че Запада подпомогна финансово и технологично Сталин,който беше в шок от нападението на Хитлер и не вярваше на това,което му се случва!!!:):):)3 седмици Сталин беше се скрил от обществото,а Хитлер стигна до Портите на Москва!!!:):):)Коментиран от #12
23:24 08.11.2019
12 Монгола
До коментар #11 от "Тръмп":
Много си зле със историята но такива ви предчочитат в НПОто.Коментиран от #14, #15
23:26 08.11.2019
13 Тръмп
До коментар #10 от "Джон Уик":
Сигурно Мариана е пратена при нас и за това не сме разбрали за нея???:):):)23:26 08.11.2019
14 Тръмп
До коментар #12 от "Монгола":
На Сорос му спрях кинтите,скоро и в ЕС така ще стане,та споко!!!;););)23:27 08.11.2019
15 Тръмп
До коментар #12 от "Монгола":
Другарю,Сталин се би само на неговия си фронт,а Запада по целия свят!!!:):):)В цяла Азия,Океания,Северна Африка и на всякъде в ЕС!!!:):):)Коментиран от #16, #33, #93
23:31 08.11.2019
16 Хисторик
До коментар #15 от "Тръмп":
Руснаците разбиха 400 немски дивизии на източния фронт, а през това врене Монтгомъри се биеше в Африка с италианците, а САЩ се биеха с японците по островите в Пасифика! Дьо Гол дори няма да го коментирам как 1940 г избяга от континенталната част на Европа!23:36 08.11.2019
17 Този коментар е премахнат от модератор.
18 Русия си е самодостатъчна
Коментиран от #20
23:45 08.11.2019
19 Бай Шиле
До коментар #2 от "Тръмп":
Какъв комунизъм те гони бе умник.Имаш ли понятие кой управлява Русия.Коментиран от #21
23:45 08.11.2019
20 Бесен Язовец
До коментар #18 от "Русия си е самодостатъчна":
Русия е Европа бе неграмотник! 4 000 000 квадратни км. Европейска част как ти се струват? 8 × Франция, кой сега е Европа? Фрасето там да си гледа 54 вида сирена и да не се прави на стратег относно политиката на РФ!! Анализа му мирише на сирене Рокфор.Коментиран от #23
23:58 08.11.2019
21 Бен Бернанке
До коментар #19 от "Бай Шиле":
Да ,"държавния резерв " (което няма нищо държавно) който се намира в САЩ (но не е американски а еврейски) ....и не само Русия ами целия свят ...23:59 08.11.2019
22 стоян георгиев
Коментиран от #27, #28
00:03 09.11.2019
23 Русия е аутсайдер
До коментар #20 от "Бесен Язовец":
Ти изобщо знаеш ли какво е да си неграмотен? Очевидно не. Тъпо русофилче. Русия до 19 век е имала крепостно право. Свръх назадничава. В момента икономиката й е по - зле от Бразилия и Индия. Доста зле за най - голямата държава в света. Само знаеш да лаеш там. Лай си. Русия ще си е сама. Няма съюзници защото може да се оправя само с война и шпиониране и без дипломация. Вечно изолиралата се.Коментиран от #24, #36
00:08 09.11.2019
24 КОНТРАТА
До коментар #23 от "Русия е аутсайдер":
То се вижда ясно кой не може без война! Къде водиха война русите за последните 40години?на заем всеки може да живее и да се бие в гърдите ,че със 26 трилона външен дълг е номер 1! БРАЗИЛИЯ освен вълна и мръвка нищо не изнася.Коментиран от #25, #32
00:22 09.11.2019
25 Ето ти примери
До коментар #24 от "КОНТРАТА":
Украйна, Чечня, Афганистан, Сирия. Да избороявам?Коментиран от #49
00:27 09.11.2019
26 Българан Европейски
00:36 09.11.2019
27 Бай хой
До коментар #22 от "стоян георгиев":
Че ще плюеш по Русия е ясно. Изложи мнението си за действията и намеренията на сащ в Европа.Коментиран от #31
02:08 09.11.2019
28 Хаповете Стоенчо
До коментар #22 от "стоян георгиев":
Знаем, че ти и само ти си съвсем наясно с всичко. Сега се успокой и си изпий Хаповете...02:11 09.11.2019
29 Диамантената ръка
02:14 09.11.2019
30 Рибарят от Шварцвалд
Коментиран от #76
02:19 09.11.2019
31 стоян георгиев
До коментар #27 от "Бай хой":
сащ донесоха на европа мир и просперитет.ссср донесе окупация мизерия и глад.тва достатъчно ли е за да си направииш сметката!може да сравниш как се отнасяха народите към съветската и към американската окупации и как живееха едните и как другите!Коментиран от #38, #46, #48, #77
02:21 09.11.2019
32 Сеянин
До коментар #24 от "КОНТРАТА":
Бате, ние и на кой какво изнасяме!????Коментиран от #71
02:22 09.11.2019
33 Меки бадеми
До коментар #15 от "Тръмп":
Основно бяха добри в това да тичат бързо пред германците. Европа му я подариха цялата със все техники, ресурси ,население . Това направи Германия Велика Империя , с глобални цели , апетити , и възможности. В отчаянието си се хванаха за СССР -единствената държава която успя съвсем сама 5 месеца да възпира непобедимата германска машина . Тази помощ е дадена , след редица посещения,разузнаване , и много внимателно анализиране ,дали тази помощ няма да попадне в ръцете на Хитлер , и тя не попадна , защото онези от изтока се биха до последно . Не попаднаха и нефта , стоманата ,въглищата ,хората зад машините , с които Хитлер щеше да направи безброй кораби , ракети ,подводници , и щеше да почука на вратите на евреите и зад океана. В Африка се биха маса време с един германски експедиционен корпус , и той ги навираше на кон в ауспуха , а ако беше някоя друга немска дивизия , като на източният фронт ?03:01 09.11.2019
34 Челмето.
03:44 09.11.2019
35 Пако
До коментар #5 от "Тръмп":
Тръмпи,западът не е подарявал нищо наРусия а обратно,СССР им подари половин
Германия.На Ялтенската конференция при
подялбата на зоните на влияние,Чърчил
пита-А на Франция какво ще дадем?на което
Сталин отговаря с насмешка-Ама и Франция
ли е победителка,ами тогава дайте им от
вашата част.Та драги ми тъпако,не е лошо
да прочетеш малко литература и тогава да
се изхождаш устно с тъпотии......
Коментиран от #40
04:59 09.11.2019
36 Пакича
До коментар #23 от "Русия е аутсайдер":
Аутсайдера който,-Изведе първият искуственспътник в Космоса,Първият пилотиран
космически кораб,Първата обитаема космич.
станция.
Ами за другите какво остана?аха,Да кацнат
първи на Луната....
05:09 09.11.2019
37 az#ЛибераленКрах
05:29 09.11.2019
38 Браво
До коментар #31 от "стоян георгиев":
Мир и просперитет ?Браво хамерче , даже прочуствен Ник ди си сложил - Стоян Георгиев?По би ти приличало Лакей Хамерски ?Някви схеми чертаете? А да не вземе Русия сама да си ги начертае , а Ти и Другият Лакей с гръмката подмазваческа абривиатура “Тръмп” да “смучите “ по едно бонбонче? След като “преразпределите” и “завладеете” светът де , даже Галактиката ?
Коментиран от #79
06:22 09.11.2019
39 Бистро
06:35 09.11.2019
40 Истината
До коментар #35 от "Пако":
Ако не бяха САЩ и Великобритания Хитлер щеше да стигне до Владивосток, бе ушанке дрогирана.Коментиран от #41, #47, #81
07:29 09.11.2019
41 Обективно
До коментар #40 от "Истината":
Не,по-скоро руснаците щяха да стигнат до ламанша.Коментиран от #42, #45
07:41 09.11.2019
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Баба Ванга
07:54 09.11.2019
44 1944
07:55 09.11.2019
45 Истината
До коментар #41 от "Обективно":
Руските роби не могат да бъдат обективни!Коментиран от #52
07:56 09.11.2019
46 Хасан
До коментар #31 от "стоян георгиев":
Модела за развитието на Франция пък е да бъде една от 27 страни от ЕС ,да се съобразява с останалите членове и да спре да се прави на колониална държава в Либия,Сирия и др ..и най важното да не бъде огнище за създаване на джихадисти и ПКК терористиКоментиран от #80
07:57 09.11.2019
47 Хи хи
До коментар #40 от "Истината":
Сащисаните май се включиха във войната с доста закъснение.Като Чакали.Коментиран от #50
07:58 09.11.2019
48 Хасан
До коментар #31 от "стоян георгиев":
Стояне ,виждаш само едната страна на монетата ..в основата на Западния просперитет са стотиците кървави войни,преврати,колониализъм,глад ,мизерия в Третия святКоментиран от #82
07:59 09.11.2019
49 Обективно
До коментар #25 от "Ето ти примери":
Ами давай изброявай.Колко войни са водили и сащ и русия?Колко пъти е нападана едната и другата държава? Колко военни бази по света имат едните и другите?08:03 09.11.2019
50 Истината
До коментар #47 от "Хи хи":
За сметка на това Русия и Германия започнаха войната като си поделиха Полша , не помниш ли? Макар, че според блядовете за тях войната започва на 22 юни 1941 година. САЩ се включват през декември.Коментиран от #72, #73
08:04 09.11.2019
51 куку руку ку
До коментар #2 от "Тръмп":
Ти Русия не я мисли! Макрончо да си гледа жълтите жилетки и мигрите. За какво балансирано връщане към Европа бълнува тоя? Европата на крякащите поляци? Или на неофашистки Украйна и Прибалтика. Че и дори ние, духовните родители на Русия, или поне едната малка, но креслива част, която се е продала на дяволът, й обърнахме гръб.08:04 09.11.2019
52 Така е прав си
До коментар #45 от "Истината":
Само американските подлоги могат да бъдат обективни.Коментиран от #55
08:05 09.11.2019
53 Баба Ванга
08:06 09.11.2019
54 Румяна Костова
Коментиран от #56
08:08 09.11.2019
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Само питам
До коментар #54 от "Румяна Костова":
Румянче, постоянно квичиш руски опорни. Собствена мисъл нямаш ли?Коментиран от #58
08:09 09.11.2019
57 Румяна Костова
До коментар #2 от "Тръмп":
Не зная във Вашата паралелна реалност кой конгрес на КПСС мина тази година, но за адекватните човеци комунизма си отиде още при Горбачов, а при Елцин настъпи много див и жесток капитализъм.Коментиран от #59, #66
08:11 09.11.2019
58 Румяна Костова
До коментар #56 от "Само питам":
Не ми е интересно да отговарям на клишета коментари ваш стил, но този път с руски опорни ме заинтригувахте Това е нещо ново,въпреки че няма смисъл. Дерзайте все в този дух.Коментиран от #61, #75
08:16 09.11.2019
59 Истината
До коментар #57 от "Румяна Костова":
И Путин отдавна живее в паралелна реалност ама ти не забелязваш.08:17 09.11.2019
60 Гнида
08:18 09.11.2019
61 Само питам
До коментар #58 от "Румяна Костова":
Клишета та ги пишеш ти Румянче, все едно цитираш Лавров ели маша Захарова.Коментиран от #63
08:19 09.11.2019
62 Панов
Ще дам само един и той ще е верен.
Разпад.
08:23 09.11.2019
63 Румяна Костова
До коментар #61 от "Само питам":
Пропуснахте Маша от,, Маша и мечокът" И нея обичам да цитирам. И заекът от,, Ну, погоди" също.08:25 09.11.2019
64 Така е прав си
До коментар #55 от "Истината":
Има исторически факти които са много неприятни за тролещите тук американски подлоги.08:31 09.11.2019
65 Ю Кортес
Бивша робовладелска империя в разпад.
Коментиран от #67
08:47 09.11.2019
66 Обективен
До коментар #57 от "Румяна Костова":
Недей така.Какво ще правят сега тука нашите борци против комунизма?08:48 09.11.2019
67 Румяна Костова
До коментар #65 от "Ю Кортес":
Робовладелска или комунистическа империя? Уточнете. Ще объркате някои особено интелигентни субекти от Вашия русофобски лагер. Независимо от социалния строй, към който я категоризирате, Русия е фактор субект в днешната политическа реалност, колкото и това да не Ви се харесва. Сори, ако съм Ви натъжила.08:53 09.11.2019
68 Путин
До коментар #2 от "Тръмп":
Попрошу назначенного уполномоченным по Северноамериканскому федеральному округу РФ не выступать и не выпендриватьсяПутин08:55 09.11.2019
69 Чук
До коментар #5 от "Тръмп":
Гусин Оранжев СССР си взе всичко и ако не беше вашата юдейска банда сещаш се....08:57 09.11.2019
70 Ху хи хууу
До коментар #7 от "Тръмп":
Кой седнал за крави да говори?! Забавен смехурко08:58 09.11.2019
71 Ха ха
До коментар #32 от "Сеянин":
Напоследък простащина на високо ниво много често09:02 09.11.2019
72 Ха ха
До коментар #50 от "Истината":
Ти май си пшек недоклатен а? И напоследък квичиш, ама гледай да не изчезнеш пак за 200 г от каратата09:13 09.11.2019
73 Биха могли да бъдат съюзници
До коментар #50 от "Истината":
Ако трябва да сме по точни , ПО СКОРО ПЪРВАТА СВЕТОВНА ВОЙНА НЕ Е СВЪРШИЛА А СЕ Е ПРЕХВЪРЛИЛА ВЪВ ВТОРА СВЕТОВНА С 15 -ТИНА ГОДИНИ ПАУЗА , Пропуснал си едни "дребни " събития преди това с милиони жертви , или китайци , индийци , испанци , чехи ,японци ,руснаци и др. никой не ги брои за хора . Кога руснаците тръгват на война , ТОГАВА КОГАТО ГЕРМАНЦИТЕ ВЕЧЕ СА ТРЪГНАЛИ КЪМ ТЕХНИТЕ ГРАНИЦИ , и това са вторични контрадействия , надявайки се все пак да запазят мира между тях , и да не воюват.Коментиран от #84
09:34 09.11.2019
74 Хрониките на Евразия
Само идиотите не разбират , че СССР и неговата приемница Русия са построени на лъжи и с лъжи си отиде СССР , а сега и Русия си отива с лъжи - счита Чубайс ..
10:08 09.11.2019
75 Този коментар е премахнат от модератор.
76 999
До коментар #30 от "Рибарят от Шварцвалд":
Ти пък...на бастун ша ги лОвим сичките...толкова са заухави и русофили и русофоби...къцат яко11:20 09.11.2019
77 Бай хой
До коментар #31 от "стоян георгиев":
Виждам и изпитвам какъвородперитет донесе на България. А и не само. На Югославия. На Косово. На Украйна. На Грузия. Помним какви мирни и спокойни за живеене бяха страните в Западна Европа преди сащ да се почувства едноличен господар. Сейчас либерастията наложена от ЦРУ и Сорос засипаха всичко. Никой нямаше да повярва допреди няколко години че в Париж и Брюксел ще се разхождат въображението до зъби водни с бронетехника. Такива са фактите. И кой знае какво щеше да се случи ако Путин не беше се намесил. Може би трябваше да изчака още малко.Коментиран от #78, #83
11:43 09.11.2019
78 Хасан
До коментар #77 от "Бай хой":
И аз това му казвам ..западната олигархия иска тотален контрол над всичко...обвиняваха комунистите за диктатори и създадоха своя диктатура ...хаос,войни,епидемии, демонстрации ..с една цел алчност и власт ...Ердоган се опълчи и го обвиняват за диктатор12:02 09.11.2019
79 стоян георгиев
До коментар #38 от "Браво":
пак повтарям сащ донесе мир и просперитет на европа.след американското идване тук няма европеиски воини,а европа стананнаи-големия икономически субект в света.наистина не е приятно за соцносталгиците ,но тва е истината!обратно на това ссср донесе мизерия и глад в зоните си на окупация.13:53 09.11.2019
80 стоян георгиев
До коментар #46 от "Хасан":
да и да не забравяме че бият негрите в африка нали другарю хасан!та кво общо има твоя пост с дискусията?Коментиран от #87
13:55 09.11.2019
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 стоян георгиев
До коментар #48 от "Хасан":
виждам да речем турския просперитет и развитие при американското политическо и военно присъствие в европа.ти хасане си първия неблагодарен турчин които познавам макар и индиректно.ти като турчин вместо да целуваш краката на всеки американски политик се дървиш именно на създателите на съвременна турция.без американско присъствие днес турция щеше да е нещо като азърбаиджан , част от ссср.лошото е че за разлика от азърбаиджан в турция няма нефт.сащ и англи спасиха турция от руския ,а после съветския план за поглъщане.сащ създадоха и до днес потдържат турския икономически военен и политически модел,които доведе турция до една от наи-развитите икономики в света.та ти вместо да благодариш плюеш!смехоран,явно си турчин само по мераци ,а всъщност си един прост ренегат.Коментиран от #92
14:02 09.11.2019
83 стоян георгиев
До коментар #77 от "Бай хой":
мирно живеели ,а другар?къде живяха мирно бе ?в източна европа ли?дето ссср ни бе превърнал в един огромен военен лагер?сега е 1000 пъти по-добре в българия от да речем 1986 година.напъвате се да намерите барем един показател дето тогава да е било по добре и няма и няма .това в държавата дето е на дъното на евросъюза,а за страни като полша унгария или чехия няма кво да говорим даже.както е казал един умен човек ,последния комунист ще умре в българия,а аз ще добавя че е твърде възможно да е от ттурския етнос!смях!Коментиран от #88
14:05 09.11.2019
84 стоян георгиев
До коментар #73 от "Биха могли да бъдат съюзници":
кви ли не тъпотии ще напишете старите комуняги за да притъпите факта за втората световна воина.истината е че почва в съюз на сталин и хитлер с идеята за нова подялба на европа и света.Коментиран от #89
14:08 09.11.2019
85 Явор Дачков
"Според него първият вариант е Русия да си върне статута на свръхдържава и да разчита изцяло на собствени ресурси."
Явно смешникът припознава собствената си жалка парижка джамахирия за някаква подобна свръхсила и си позволява са дава оценки. Те и неговите колеги през 40- те години на миналия век се ежеха така като галски петлета и Хитлер ги смаза и превзе за една седмица. Щото са свръхсила, разбираш ли... Егати клоуна геронтофил.
14:45 09.11.2019
86 Кашчей Безсмъртни
Спешно психиатър за изперкалия вресльо
14:48 09.11.2019
87 Хасан
До коментар #80 от "стоян георгиев":
Това че създадения западен модел прави богатия още по богат а периферията още по бедна ...и ще периферията ще се стича към богатството ..афганци ,пакистанци,кюрди ,сирийци ще идват към ЕвропаКоментиран от #96
14:48 09.11.2019
88 Хасан
До коментар #83 от "стоян георгиев":
Аз не съм комунист не ми е еня за българина ..но при социализма имаше положителен прираст а сега вече има изчезваш като етнос ...имаше атомни физици а сега касиери в КауфландКоментиран от #95
14:53 09.11.2019
89 Въпроси
До коментар #84 от "стоян георгиев":
Японците които избиха 40 000 000 китайци и нападнаха СССР в кой съюз бяха . Или тези които подкрепиха Франко в Испания , защо ли всичките бяха на противниковата страна на СССР . И кой предостави Европа на Хитлер . Кои писа хвалебствени статии за великият фюрер зад океана ,кой му даде кинтите. Какво каза Чембърлейн на англичаните и света. А когато Чарлз Чаплийн направи филма си" Великият Диктатор " осмивайки Хитлер , кой го заклейми като комунист. Съюзници с германците, са си мечтали да бъдат руснаците , но само са си въобразявали. Всъщност става по късно ясно ,че германците са ги използвали за полигон , суровини , и най-вече педантично са ги разузнавали , когато са били на руска територия.Коментиран от #94
14:53 09.11.2019
90 СПЕЦНАЗ
До коментар #8 от "Монгола":
Атомните бомби над Хирошима и Нагасаки спряха Сталин. Хитлер нападна превантивно червената кочина 1941 защото Сталин подготвя 5 милионна армия - цел :превземане на цяла ЕвропаКоментиран от #91
14:54 09.11.2019
91 Да ама не
До коментар #90 от "СПЕЦНАЗ":
За първото изречение - абсолютно вярно . Японците бяха в ролята на опитни мишки. И как Сталин да нападне цяла Европа с 5 000 000 армия , като по това време военизираната Германия е разполагала с около 8 000 000 , и на всеки един германски войник легионер е обещавано след войната обширно имение на руска територия , със съответен брой крепостно население , по подобие на римския в войник легионер в Римската Империя.15:12 09.11.2019
92 Хасан
До коментар #82 от "стоян георгиев":
Турция даде много голяма подкрепа на Запада за да се държи Южния фронт на НАТО ..и да спре комунизма към мюсюлманските страни ..икономически Запада направи в Турция монтажна промишленост ..но рафинерии,алуминиеви заводи,металообработващи заводи са направени от СССР ...Коментиран от #97
15:24 09.11.2019
93 Дивуй
До коментар #15 от "Тръмп":
Даже и на луната и марс се биха с Хитлер .Нещо не сте подготвен.17:02 09.11.2019
94 стоян георгиев
До коментар #89 от "Въпроси":
тва няма нищо общо бе другар.през световната истрия са вършени милиони злини по целия свят.тва обаче не оправдава сталин за съюза му с хитлер с цел окупацията на европа и световно преразпределение.тва е основната причина за втората световна воина.може сега на пнапишеш и за чингизхан и неговите свинщини,но тва няма да промени нищо в конкретната ситуация!та тва сте комунягите ,едни елементарни лъжци ,готови на кви ли не номера за да прикриете тъпотиите на вождовете ви!02:33 10.11.2019
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 стоян георгиев
До коментар #87 от "Хасан":
я обясни как при тоя модел турция забогатя?тя е в периферията и е сред 15 наи-силни икономики именно след въпросния модел.демек ако се събори модела тва ще е пагубно и за турция.я вземи попрочети малко история,къде беше икономически,политически и военно турция преди да поеме западния модел.абе ти вярно турчин ли си или си поредния руски трол дето пиша с цел манипулация?02:37 10.11.2019
97 стоян георгиев
До коментар #92 от "Хасан":
ква промишленост другарю е направил запада в турция?монтажна!!!хахахахахах,хохохохо!!!!!и турските рафинерии и металообработващи заводи били направени от ссср.хахахах,хохохохох!!!!ясно!ти не си турчин.поста ти ще го запазя и ще го публикувам като се съберат останалите турци да те подкрепят.аз и преди се съмнявах че си такъв щото оправдаваше възродителния процес,но след като изкара турската промишленост съветска няма кво да се добави.та викаш монтажна промишленост!хахахахаха!Коментиран от #98
02:41 10.11.2019
98 Хасан
До коментар #97 от "стоян георгиев":
Рафинерията и алуминиевите заводи след отказ от Запада бяха построени от СССР и затова се организира преврат и беше обесен премиера Мендерес08:10 13.11.2019