Компанията Facebook ще разшири своето съперничество с платформата TikTok, съобщи Блумбърг.
Представен беше новият продукт за публикуване на кратки видеа. Озаглавен е Reels.
Въвеждат се много нови варианти за рекламодателите. Приложението TikTok беше най-тегленето през миналата година.
Възможността за публикуване и гледане на кратки видеа го направи изключително популярно сред младите. За това и от Фейсбук разработват свои версии в сферата.
Пазарната стойност на компанията падна, заради споровете около гарантирането на личната информация на потребителите. Предстои новото приложение да бъде представено в огромен брой страни.
Идеята е то да даде платформи на автори на съдържание, които да популяризират своите видеа.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Ермолка клъб
Коментиран от #2
14:26 23.02.2022
2 ТакаЕ
До коментар #1 от "Ермолка клъб":
Така е, капитала зная само едно .... да взима и да мачка. Хората се почустваха манипулирани и мачкани в тяхната платформа, иначе нека си изкарват пари на техен гръб. Та всяка платформа си изпява песента с времето. Капиталът е да откраднеш максималното за кратко време, а не да създаваш нещо постоянно, което е ценно.14:38 23.02.2022