Украинските удари с дронове в Русия някога изглеждаха немислима перспектива. Но подобни атаки стават все по-често срещана характеристика на войната на Москва – с предупреждение на Киев, че ще има още. Поредица от удари с дронове обхванаха руски градове, включително Москва през цялото лято. В петък стана един от най-драматичните досега - морски дронове се насочиха към голямо руско пристанище на стотици мили от контролирана от Украйна територия, оставяйки военен кораб в списъка. Те отклониха вниманието от украинското контранастъпление, което тепърва ще дава осезаеми резултати на бойното поле, и пренесоха войната в Русия.
Но те не са без риск за Киев, който иска да овладее първия фронт на войната, като същевременно поддържа отношения със западните нации, които са предпазливи от всякакъв намек за ескалация. Украинският президент Володимир Зеленски предупреди миналата седмица, че войната „постепенно се връща“ в Русия след последната от поредица атаки с дронове, извършени вътре в страната. Инцидентите от миналия уикенд удариха сгради в Москва, атакувани от дронове. Във вторник дрон удари същия небостъргач в Москва.
От това последваха два подобни опита за атаки, за които руски официални лица докладваха по-рано през юли, и множество подобни инциденти през юни. През май очевидна атака с дрон над Кремъл доведе до взривове в небето над седалището на руската власт.
Украйна обикновено не поема пряка отговорност за атаките, въпреки че нейните реакции станаха по-оптимистични през последните седмици. „Разстоянието и възможността за отричане между Киев и тези атаки е значително по-малко“, каза Дъглас Бари, старши научен сътрудник по Военна космическа техника в Международния институт за стратегически изследвания (IISS), пред CNN.
Сега изглежда има почти мълчаливо признание, че това са били те
Украинският министър Михайло Федоров, чието министерство на дигиталната трансформация наблюдава плана за доставка на „Армия от дронове“ на страната, каза, че ще има още удари с дронове, докато Киев засилва своята паралелна лятна контраофанзива, целяща да изтласка руските войски от украинска територия.
Трудно е да се установи кои точно оръжейни системи са използвани при атаките и към кои точно сгради са насочени, като и руската, и украинската страна отказват да запознаят с подробностите за инцидентите. Но очевидно има огромни разлики между тези атаки, които са ограничени по обхват, взели са малко жертви и не са били насочени към жилищни сгради, и тези, които Москва е предприела безразборно срещу украинските населени центрове.
„Независимо дали действително пристигат до набелязаните цели или не, изглежда, че целите са сгради, които са свързани с воденето на войната в Украйна“, каза пре CNN Кийр Джайлс, експерт по Русия в Chatham House и автор на книги за Русия инвазия и външна политика. „В това отношение е много различен подход от онова, което сме виждали в Русия, с безразборни терористични атаки.“ Джайлс отбелязва, че има „отворен въпрос как точно Украйна извършва атаките“. Но ударите „показаха неспособността на отбраната на Русия, добави той.
Еднопосочните безпилотни летателни апарати (UAV), които привидно са били изстреляни, „носят доста малка бойна глава и са били използвани в малък брой, така че по отношение на прякото военно въздействие, това е меко казано ограничено“, каза Бари. „Видовете системи, които Украйна използва, са прости, сравнително казано, но за целта си те са ефективни“, добави Бари. Най-важното е, че няма предположения, че оръжията са дарени от Запада. „Тези системи в Украйна могат да си произвеждат сами“, каза Бари, позволявайки на Киев. „По същество това е да се покаже, че Москва не е извън обсега“, каза Бари.
Няма нищо, което да подсказва, че Украйна е използвала предоставено от НАТО оръжие в Русия – това вероятно е мост, който те не биха помислили да прекосят в момента – но очевидно е станала по-смела да пренесе войната в Русия. И в замяна западните лидери като цяло изглеждат спокойни относно подхода. „Дългогодишната забрана за нанасяне на удари в Русия, която беше въведена от доставчиците... беше неуместна и погрешно възприета“, каза Джайлс. „През целия този период тя играе играта на Русия по руските правила.“ Все още има известна разлика в начина, по който западните лидери гледат на атаките на руска територия, като Съединените щати са особено загрижени. „Като цяло ние не подкрепяме атаки в Русия“, каза говорителката на Белия дом Карин Жан-Пиер пред репортери в края на миналия месец, според Ройтерс. Но увереността на Киев и нарастващата готовност да се откаже от руската подкрепа за войната вероятно ще означават, че подобни удари остават характерна черта на конфликта. „Невъзможно е да се каже как ще се развие това, но със сигурност трябва да очакваме поне това ниво на постоянен барабанен ритъм на демонстрации на руска уязвимост да продължи“, каза Джайлс.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 да де
Коментиран от #25, #107
17:24 06.08.2023
3 Голата истина
Коментиран от #45
17:24 06.08.2023
4 фен
Коментиран от #29, #115
17:24 06.08.2023
5 Читател
17:25 06.08.2023
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Ами това означава
17:26 06.08.2023
8 Последния Софиянец
Коментиран от #13, #78
17:26 06.08.2023
9 Реалист
Коментиран от #11
17:26 06.08.2023
10 Лесен отговор
17:27 06.08.2023
11 Последния Софиянец
До коментар #9 от "Реалист":
Получаваш плюс от мен.Останалите, къде сте?
17:27 06.08.2023
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Голата истина
До коментар #8 от "Последния Софиянец":
Свършиха ли ти картофите в заведението17:29 06.08.2023
14 от друг ъгъл
Коментиран от #28
17:30 06.08.2023
15 Дааа
Коментиран от #27
17:30 06.08.2023
16 Отлично
Коментиран от #19, #95
17:30 06.08.2023
17 Означава, че...
17:32 06.08.2023
18 Хаха
17:34 06.08.2023
19 Хихи
До коментар #16 от "Отлично":
Мечтай си. Оди да скачаш за Истанбулската, не ги разбираш тия работи.17:35 06.08.2023
20 СиЕнЕн е организация
Това което спасява СиЕнЕн от пълен фалит е са ги натрапили на еърпортите/летищата и други обществени места... и от това кретат.
Защо трябва да ни ги навирате?
17:35 06.08.2023
21 Абе
Коментиран от #26, #31, #47
17:36 06.08.2023
22 ГеювИ
Коментиран от #30
17:37 06.08.2023
23 Какво означава ли
17:37 06.08.2023
24 Този коментар е премахнат от модератор.
25 Драгой
До коментар #2 от "да де":
И фронта се измести, ама Митрофанова не ти казва :)17:38 06.08.2023
26 Епа оно
До коментар #21 от "Абе":
кат са свършени рашъните кво ги чепкате вие жендерите секи ден? Глейте си тука Истанбулската и кротувайте.17:38 06.08.2023
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Перспективата
До коментар #14 от "от друг ъгъл":
Перспективата е ясна : 1914 територия от 23.4 милиона кв. километра, население около 9% от световното, икономика съпоставима с тази на 6–те най–силни и догонваща ги с много, много бързи темпове, съюзници 4 от 6–те Велики сили. След 109 години през 2023....най дългата тридневна война в историята. Територия 17 милиона кв. км., население под 2 % от световното, в икономиката най силният и отрасъл ВПК не може да създада дронове без решаващата помощ на Иран...Иран, съюзници – Беларус, Иран, КНДР, Никарагуа и ЦАР........Перспективата е ясна.....леталният изход на остатъчната империя на злото е гарантиран....въпрос на време е.17:39 06.08.2023
29 Читател
До коментар #4 от "фен":
Или нов вирус или нова война те труго не правят17:39 06.08.2023
30 ха ха ха аха ха
До коментар #22 от "ГеювИ":
Каква контраофанзива нали украйна е превзета преди 530 дни.Коментиран от #34
17:39 06.08.2023
31 Ивайло
До коментар #21 от "Абе":
Правилно! С това темпо рушляците направо немат вече въздух! А па украинците... леле майко!17:39 06.08.2023
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Оракул
17:44 06.08.2023
34 Да, бе да
До коментар #30 от "ха ха ха аха ха":
Напълно превзета е даже обиколиха земята и сега пак са при Бахмут на 60км от официалната международно призната от всички граница на Путлеристан17:45 06.08.2023
35 Какво означава
Коментиран от #43
17:49 06.08.2023
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Мишел
В отговор руснаците вчера с 50 000-60 000 кг взрив не само преораха трите най големи украински летища, заедно със самолетите, укритията, складовете със Сторм Шадоу , а на четвърто летище унищожиха стотина ракети за Пейтриът от поредната пратка оръжия от САЩ, но и попитаха укринския стратегически резерв 10- ти корпус, който отива на фронта.
Днес руският отговор продължава.
Коментиран от #50, #52
17:51 06.08.2023
38 А бе
17:53 06.08.2023
39 Още три
17:54 06.08.2023
40 Боруна Лом
17:56 06.08.2023
41 ффф
17:58 06.08.2023
42 Гориил
18:00 06.08.2023
43 Да, ама не
До коментар #35 от "Какво означава":
Атакуването на военни, военно логистични или административни цели дълбоко в тила на противника не е тероризъм, а стандартна военна тактика използвана от всички които имат средства да я реализират воюващи страни. За разлика от това атакуването на жилищни квартали и търговски центрове пълни с цвилни е точно тероризъм. Кой е терориста си личи най-добре по типа на поразяваните цели от двете страни.Коментиран от #58
18:00 06.08.2023
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Голата ти истина
До коментар #3 от "Голата истина":
Украйна,която е 22-ра военна сила в света се бие сама срещу Русия,Иран,Беларус,Северна Корея и Чечня и на всичкото отгоре успя да унищожи 40% от цялата руска армия и въоръжение.Русия вече не съществува като военна сила.18:00 06.08.2023
46 МДАМ
18:00 06.08.2023
47 Аде!
До коментар #21 от "Абе":
Ти виж руските отговори на всяка украйнска дивотия от твоята "черна серия" и сравни резултатите. Коя страна яде дървото.Укринците си плащат и ще плащат за гяволъците си винаги в десеторен размер. Както и със жертвите.
Запада се прави на ни лук ял....но те стоят основно с разузнаване, логистика и изпратени оператори, зад тези дрон атаки.
Колкото повече от "черната ти серия", толкова по-бързо ще колапсират Украйна напълно. Барабар с ЕС!
А и с "великата украйнска офанзива" е приключено вече ако не си разбрал. Палачинката се обърна вече. Чети!
Коментиран от #49
18:01 06.08.2023
48 факти
До коментар #44 от "Курд Околянов":
Русия няма военната сила да направи подобно нещо.Това в момента което виждаш в Украйна е тавана на руските военни възможности.Най-комичното е ,че това което си написал "Няма как да изхрани тия над 30 милиона жители в страна със съсипана икономика, без електричество, без питейна вода, празни магазини.." важи с пълна сила за Русия дори и без да има война на нейна територия все още.18:03 06.08.2023
49 Ами...
До коментар #47 от "Аде!":
А ти чети какви икономики са се изправили една срещу друга. Русия е пътник в средносрочен план.18:03 06.08.2023
50 Р.К.И.
До коментар #37 от "Мишел":
Щом могат да достигнат с 200 грама, ще могат и с два килотона(примерно). Към момента въпросът изобщо не е количествен. Въпросите са два : 1 - могат ли да достигнат? Отговор - могат. Вторият въпрос е свободният свят ще го приеме ли? Отговорът е - натам отиват нещата. От 2 изисквания имаме 1 1/2. Когато станат 2, Москва ще се превърне в полигон за всякакви украински бомби.Коментиран от #51, #64
18:06 06.08.2023
51 2254
До коментар #50 от "Р.К.И.":
А дано !18:07 06.08.2023
52 Ами
До коментар #37 от "Мишел":
Изобщо не е важно колко килограма експлозив пренасят, а какво постигат.Дори и само счупени прозорци на сграда ползвана от правителствена агенция са много по-добър и ценен резултат от изличаването от лицето на земята на някой жилищен квартал на град пълен с обикновени цивилни чиято единствена вина е, че допускат върхушката да поудължава да управлява страната им и да се опитва да изнудва и тероризира света. В случая с ударите с дронове в сърцето на Русия нейната столица Москва има много важна роля и тя е не да засегне военният потенциал на страната, а да подкопае пропагандната машина на путлериския режим който е завзел Русия и е превърнал обикновените руснаци в крепостници на 21век. Това е толкова важно, защото трайната промяната в Русия може и ще дойде само отвътре от обикновените руснаци, а за да се случи това трябва да се разкъсат оковите наложени от путлериския режим, който се крепи основно на пропагандата.
Коментиран от #75
18:11 06.08.2023
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 Бамбука
18:17 06.08.2023
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Гориил
До коментар #43 от "Да, ама не":
Съветвам ви да си припомните, че Хитлер бомбардира Лондон с ракети и как свърши всичко.Изстрел в главата, варел с бензин и запалка на дежурен офицер.Коментиран от #66
18:20 06.08.2023
59 Тяната
18:20 06.08.2023
60 Хохо
Коментиран от #76
18:21 06.08.2023
61 Глупости на търкалета
До коментар #54 от "Курд Околянов":
Тезата, че Русия нямала друг избор и защитавала руснаците живеещи в Украйна и затова нападнала е напълно несъстоятелна. А защо просто Русия не отвори границите си педи 9 години и не призова да се изселят всичките няколко милиона руснаци живеещи на украинска територия които се чувстват подтиснати или застрашени в Русия? Така те щяха да бъдат нъплно защитени без да пострада абсолютно никой. В Украйна да си правят каквото искат на своята територия . Просто това е едно скриване на имперските амбиции на режима в Кремъл зад лъжите, че защитавали на живота на руснаците живеещи в Украйна. Напротив в момента режима в Кремъл жертва живота на много руснаци само заради интересите си , които нямат нищо общо с интереса на обикновените руснаци. Другата пропаганда лъжа беше за НАТО. Украйна в НАТО не е и не може да бъде никаква военна заплаха за Русия, защото балтийските страни отдавна са в НАТО и реално НАТО отдавна е на руската граница. Просто Украйна в НАТО значи край за всички имперски амбиции на Русия и тя се стреми по всякак начин да ги запази, защото режима в Кремъл се нуждае от тези амбиции за да може да си запази властта.18:22 06.08.2023
62 Ами кво да означава ,
18:23 06.08.2023
63 Този коментар е премахнат от модератор.
64 Мишел
До коментар #50 от "Р.К.И.":
Руснаците са се погрижил през 1963 г. да създадат ПРО на Москва срещу килотонове непрекъснато я усъвършенстват. Сега Москва, Петроград и важните индустриални центрове са защитени от ПРО пето и четвърто поколение и Русия единствена притежава такава защита ( сравнение- Пейтриот е трето поколение). Няма други държави в света с такава ПРО.САЩ НатО няма да дадат на Украйна далекобойни оръжия , защото не желаят да рискуват руски удари по натовска територия, които биха ги принудили или да влязат в ядрена война и да бъдат унищожени заради някаква си Украйна, или да станат за смях
Коментиран от #74, #80
18:29 06.08.2023
65 Реалист 1
18:29 06.08.2023
66 Да, ама не
До коментар #58 от "Гориил":
Точно така в свършил да и точно така ще същи и Путлер. Нима Путлер не прави точно същото с украинските гадове като Хитлер е правил с Лондон? Войната ще спре моментално когато Путлер се самоубие в своя бункер като Хитлер чието съвременно копие е той. Ако пък няма смелостта и достойнството да отърве света от себе си се ще се намерят доблестни и смели в Русия които ще му спретнат един атентат и ще освободят света от него. За разлика от Хитлер едва ли ще има късмета да оцелее при толкова атентати като него.Коментиран от #85
18:30 06.08.2023
67 Дивуй
До коментар #53 от "8273":
От коя лудница те отърваха?18:31 06.08.2023
68 Иванов
18:35 06.08.2023
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Този коментар е премахнат от модератор.
72 Toва е безспорен
До коментар #70 от "бягай бягай":
Факт.18:38 06.08.2023
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Мечите ти
До коментар #64 от "Мишел":
Са безкрайни явно, но реалността е друга. Войната ще продължи още години.Путлеристан няма да бъде унищожен военно, а вече е унижен военно и ще бъде унищожен икономически в дългосрочен план. Точно затова се действа по този начин. Помага се само толкова колкото Украйна да може да продължи да се съпротивлява без да загуби. Времето работи срещу Путлеристан. Това е по-добрата стратегия защото ако Путлеристан само бъде разгромен военно ще се възстанови след време и всичко ще се повтори защото имперските амбиции ще продължат да съществува там.При икономическото поражение Путлеристан ще престане да съществува защото ще се разпадне, а това е единствения начин да се гарантира дългосрочен мир в глобален план.Путлер обрече Путлеристан влизайки в западния капан заложен в Украйна.Просто Путлеристан влезна перфектно с двата кака и ръце в капана който и подготвиха и вече няма никакво измъкване от там заслугата е само на на Путлер. След време в западните държави ще му издигат паметници като унищожителя на федерация.
18:42 06.08.2023
75 Така е
До коментар #52 от "Ами":
Кой каквото иска да си говори , но Путин е главния виновник и инициатора който натисна спусъка на войната и пръв нападна и започна тази агресивна война,като вероломно нахлу с пълчищата си в една суверенна и независима страна, без да се съобразява с международното право и принципите на ООН, за да я с военна сила окупира и за да анексира територии, като подцени народа на Украйна и и военния опит на украинците, изнесли най тежките и решаващи битки на 2СВ и че украинските инженери бяха в основата за успехите на съветското самолето и ракетостроене...!!!Да , два пъти атакуването на едно и също място на сградата в центъра на Москва, ползвана за правителствена агенция е само символично и засега е без жертви "показно" за високоточните възможности на украинската армия с по съвременните и превъзхождащи технологии на оръжия и имат за цел да стреснат и събудят руския народ преди да е станало късно и да има ненужни жертви, за да потърси отговорност за лъжите и престъпленията на диктатора...!!!
18:49 06.08.2023
76 Ами...
До коментар #60 от "Хохо":
Те досега мир ли обявиха?Коментиран от #83
18:58 06.08.2023
77 Шоги 6
19:00 06.08.2023
78 Шоги 6
До коментар #8 от "Последния Софиянец":
Като пишете ,да ли си проверявате написаното ...? Вярвате ли си...?!!!19:02 06.08.2023
79 Иван
Коментиран от #111
19:03 06.08.2023
80 За нищо
До коментар #64 от "Мишел":
не са се погрижили. Абсолютно нищо не могат да направят срещу МКБР, нито те, нито която и да е друга държава. С400, 500 (дето ги няма) са пълен та.ак срещу МКБР, както и всички други, защото такива ракети НЯМАТ СПИРАНЕ.Коментиран от #101
19:19 06.08.2023
81 БМДТ
"ПРИ ЕДИН АТЕНТАТ НЕ Е ВАЖНО КОЛКО ЧОВЕКА ЩЕ УБИЕШ, ВАЖНО Е КОЛКО ЩЕ УПЛАШИШ"
А украинците почват добре да се справят.
Коментиран от #86
19:20 06.08.2023
82 Православен
Какво друго би си помислил един здраво мислещ страничен наблюдател ? ....
19:26 06.08.2023
83 До сега е СВО
До коментар #76 от "Ами...":
Нещо съвсем различно от война.Коментиран от #87
19:27 06.08.2023
84 Този коментар е премахнат от модератор.
85 Гоуема бозъ
До коментар #66 от "Да, ама не":
Базирана на гоуемата пропаганда и лъжи на САЩ!19:33 06.08.2023
86 Православен
До коментар #81 от "БМДТ":
Да , но отричат да са го извършили те , ...или много ги е страх или са ги извършили техните съюзници....Коментиран от #92
19:35 06.08.2023
87 Излагаш
До коментар #83 от "До сега е СВО":
се. Операция се прави за часове до дни, повече стане ли, вече е оси.ация 😉Как го наричат, за да заметат срама е друг въпрос.
Коментиран от #89
19:38 06.08.2023
88 Троян
19:39 06.08.2023
89 Не бе
До коментар #87 от "Излагаш":
Истината никога не е излагане. Операции различни. Всяка следва своите цели.19:40 06.08.2023
90 Този коментар е премахнат от модератор.
91 Този коментар е премахнат от модератор.
92 КОРЕКТИВ
До коментар #86 от "Православен":
Защо КВИЧИ маЦква -Украйна ли окупира руска територия ?!! На агресор се отговаря с агресия !!! Нали руската армия беше най-могъща и безаналогова, ... а днес хленчи, когато войната вече се води и на руска земя !?!
СЛАВА НА УКРАЙНА !!!
Коментиран от #93
19:54 06.08.2023
93 Първо
До коментар #92 от "КОРЕКТИВ":
къде видя руска армия? Единствено в пропагандните лъжи. Реалността е, че наемници като вагнеровци и кадировци със старо оборудване и по модерна въздушна подкрепа, не можаха да бъдат спрени. Второ! Когато някой обяви автономия и ти отидеш да го защитиш, не се нарича агресия, както ви карат НПО-тата на САЩ да тиражирате във всеки коментар, във всяка грантаджийска медия. Завиден е напъна ви да вменявате определени думички и термини, но има и хора гледащи случващото се и ползващи нещата на раменете си. И трето, това което се води на руска земя, в 90% от случаите е чист тероризъм. Да взривяваш кола с цивилни, да взривиш цивилен танкер, с риск да загине екипажа му, да направиш екологична катастрофа, да взривиш мост, когато се движат цивилни автомобили и още много подобни примери, света го е определил с думичката тероризъм. И той няма как да е такъв, когато е на територията на САЩ или Европа, а другаде да не е!Коментиран от #97
20:10 06.08.2023
94 значи едно ,че ще има зрелищна заря
20:18 06.08.2023
95 Мечока
До коментар #16 от "Отлично":
Вярвам че пишеш за сша20:37 06.08.2023
96 Реалист
20:42 06.08.2023
97 Този коментар е премахнат от модератор.
98 Русия на пусия....
Дрончо Байрактаров.
21:01 06.08.2023
99 Не бе
До коментар #97 от "КОРЕКТИВ":
Още термини и опорки за вменяване на глупостите на НПО-тата на САЩ имаш ли? 😀 Не за друго, ама за да ме погнусиш още малко от това зад океанско зло, дето опростачва всеки без грам морал и ценности? 😀Коментиран от #102
21:07 06.08.2023
100 Чичо Вичо
21:08 06.08.2023
101 Мишел
До коментар #80 от "За нищо":
Борави с остарели данни и факти. САЩ нямат в силозите си ракети от поколение, по ново от Минитмън 3, които са над 40 годишни. Руснаците не само разработиха, но и въведоха на въоръжение и масово произвеждат хиперзвуковите глайдери Авангард с ракети УР100. Това оръжие насочва и стига с 3броя Авангард по 5 мегатона до САЩ два пъти по бързо от Минитмън своите бойни глави до Русия. Освен това вече са на позиция 4 броя Сармат с по 5 Авангард. За европейското НатО руснаците имат достатъчно хиперзвукови Кинжал и Циркон. Срещу всичко това САЩ нямат защита.Като резултат САЩ и НатО загубиха предимството на първи глобален удар. САЩ даже се отказаха (12,2022г) от военната си доктрина, защото нямат оръжие и сила да я осъществят. Накратко, САЩ събуха гащите. Още повече, че и ядрените Китай, и Северна Корея , и Индия, и Пакистан се въоръжават с хиперзвукови ракети, които САЩ нямат.
Коментиран от #121
21:19 06.08.2023
102 КОРЕКТИВ
До коментар #99 от "Не бе":
Защо ли цял свят се гнуси от "кръвната група" на людоедите, наследници на Андрей Чекатило ?!! Дано това ти помогне да не предизвикват съжаление !!!Коментиран от #103, #113
21:23 06.08.2023
103 Така е
До коментар #102 от "КОРЕКТИВ":
Чекатило е украинец и хората наистина се гнусят от лъжите им и пропагандата. Много жалко изглеждат. Поне чух една истина от майкопродавец! 😀21:28 06.08.2023
104 Уса
21:39 06.08.2023
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Този коментар е премахнат от модератор.
107 Този коментар е премахнат от модератор.
108 Пърл Харбор
01:50 07.08.2023
109 голо оръжие
01:57 07.08.2023
110 Възмездието
04:43 07.08.2023
111 Драган
До коментар #79 от "Иван":
Слава на Русия05:57 07.08.2023
112 Груйчо
Ще го Вим в Хага заедно с дребния плъх.
07:15 07.08.2023
113 читател
До коментар #102 от "КОРЕКТИВ":
Бащата на Андрей Чекатило се казва Роман. Трябва ли да обяснявам кои са Романови и кои кръщават децата си Роман?09:35 07.08.2023
114 ВАЖНОТО Е ВОЙНАТА ДА
Коментиран от #120
15:32 07.08.2023
115 Този коментар е премахнат от модератор.
116 ПЛЮЯ НА
Коментиран от #118
15:38 07.08.2023
117 ПОМОЩА ЗА УКРАЙНА ВОДИ
Коментиран от #119
16:38 07.08.2023
118 Плюя на
До коментар #116 от "ПЛЮЯ НА":
Червените Предатели Копейкин и лака Курни , заедно с Пилончо17:24 07.08.2023
119 Това
До коментар #117 от "ПОМОЩА ЗА УКРАЙНА ВОДИ":
Радев ли ти го каза?19:34 07.08.2023
120 Копейките
До коментар #114 от "ВАЖНОТО Е ВОЙНАТА ДА":
сте много неграмотни!19:35 07.08.2023
121 Швейк
До коментар #101 от "Мишел":
Ало, джендърче пак си набъкал с инфо от РИА новости!19:37 07.08.2023
122 Матей преображенски
20:38 07.08.2023