Тема: Украйна

15 Юли, 2024 12:36 11 596 230

В случай на война! Руската армия ще ликвидира бързо въздушното превъзходство на НАТО

  • русия-
  • нато-
  • изтребители-
  • война

Експерти и военни служители казват, че срещу Русия ще бъде трудно за САЩ и техните съюзници да установят същото ниво на въздушно надмощие, на което са се радвали в други конфликти след Втората световна война

В случай на война! Руската армия ще ликвидира бързо въздушното превъзходство на НАТО  - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Анализирайки украинския конфликт, НАТО стига до разочароващо заключение: в потенциална война с Русия Москва би представлявала сериозно предизвикателство за историческото въздушно господство на НАТО – и вероятно би спечелила. Business Insider прави това заключение въз основа на интервюта с дузина военни експерти, включително бивши пилоти, както и настоящи и бивши западни военни лидери и офицери.

Специалистите заявяват пред изданието, че войната в Украйна е подчертала колко радикално се променят някои елементи от съвременния въздушен бой - и НАТО все още е готова за тези промени. След края на Студената война Съединените щати и техните западни съюзници се радват на ясно превъзходство във въздуха в конфликти, които са водили по целия свят, от Европа до Близкия изток.

"Русия ще бъде съвсем различен противник. Той има територията и индустрията да създаде и разположи масивни и сложни системи за противовъздушна отбрана, които ще бъдат трудни за унищожаване от противника“, пише BI.

Експерти и военни служители казват, че срещу Русия ще бъде трудно за Съединените щати и техните съюзници да установят същото ниво на въздушно надмощие, на което са се радвали в други конфликти след Втората световна война.

Още новини от Украйна

Те предупреждават, че руската авиация и противовъздушна отбрана, съчетани с опита, натрупан в Украйна, ще позволят на Съединените щати "да постигнат въздушно превъзходство само на изблици – малки периоди от време на рядка локация, ако руската противовъздушна отбрана не е там, унищожена или не са ѝ свършили боеприпасите“.


Поставете оценка:
Оценка 3.1 от 122 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Примати

    147 220 Отговор
    Видяхме я руската армия в Украйна … гола вода

    Коментиран от #8, #12, #14, #22, #25, #76, #78, #110, #112, #121, #134, #214, #215

  • 2 Фейкнюз заработва

    106 29 Отговор
    пари с тази статия!
  • 3 сара

    64 11 Отговор
    Вече всеки знае всичко. Тайни няма. Знатоки.
  • 4 Пич

    136 72 Отговор
    НАТО никога не е имало въздушно пространство !!! Нито САЩ мат армия първа във Уърлда , защото служи само за да я бият като тупан разни диваци по джапанки !!!

    Коментиран от #122

  • 5 Швейк

    111 158 Отговор
    В случай на война с НАТО половината руска армия ще се самоликвидира.

    Коментиран от #102, #195

  • 6 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 7 Бийк

    75 68 Отговор
    И с какво ще го ликвидира ...
    Мислете малко като папагалствате роспропаганда
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 руската какво

    39 23 Отговор
    да и пожелаем успех тогава
  • 10 асдассад

    126 41 Отговор
    много голям мерак има за война тва нато бре.
    А уж били отбранителен, а не нападателен съюз.....
    Чудно ми е: кво става с прословутия член 5, ако Турция и Гърция вземат, та се спаткат заради Крит?

    Коментиран от #13, #20, #68, #106, #171

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Доки

    30 5 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    Ами ако само се преструва???, тогава ко прайм а?.

    Коментиран от #18

  • 13 брей жива да не бях

    52 15 Отговор

    До коментар #10 от "асдассад":

    И къде напоследък НАТОТУ раздава натуфски паспорти?

    Коментиран от #17

  • 14 абе

    106 36 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    абе видяхте я, ама руската армия не си е пуснала тежката артилерия.... иначе, ако се ступат с любимото ви нато - има да гледаш ядрени гъбки..... та ум ще ти зайде.
    Надявам се, такива като теб ще отидат първи на фронта, за да защитят евроатлантизма си!

    Коментиран от #98, #225

  • 15 ААААААХАХА

    52 64 Отговор
    Маскалското ПВО го видехме докато дроновете Гърмяха на покрива на МУМИЯТА И кремля!! Само 200 м
    ..от Панцерите и С-400
    АААХАХАХА
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 17 асдасд

    3 17 Отговор

    До коментар #13 от "брей жива да не бях":

    при баба ти.

    Коментиран от #26

  • 18 мхм

    27 6 Отговор

    До коментар #12 от "Доки":

    Кат доде НАТоТУ ще видим.
  • 19 Метеорогичен балон

    73 32 Отговор
    НАТО няма "въздушно превъзходство", просто ще ги смачкат. Въпреки това, от САЩ и НАТО все още не са започнали да преговарят по условията на капитулацията на зелената хунта в бивша Украйна, а напротив, още санкции и милиарди. Това е пълно малоумие.
  • 20 Абе,

    40 5 Отговор

    До коментар #10 от "асдассад":

    заради Крит ще е много интересно.

    Коментиран от #23

  • 21 Зеленски

    44 7 Отговор

    До коментар #16 от "КОТарАК 🐱":

    Тук съм. Още се чудя днес какво да поискам. Като реша какво да поискам - ще чуете какво искам.
    И като поискам - ще ми се даде.
  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 асдасд

    24 3 Отговор

    До коментар #20 от "Абе,":

    Кипър де :) омотах се.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 ммм

    5 2 Отговор

    До коментар #17 от "асдасд":

    по-добре да беше отговорил
  • 27 Статията

    34 4 Отговор
    е безсмислена без анализа кой и защо има нужда от такава война.

    Коментиран от #45

  • 28 Кой разбрал, разбрал...

    50 4 Отговор
    Мащабна война между Русия и НАТО никога няма да има, защото и двете страни се страхуват еднакво много. Локални, несериозни и кратки конфликти са възможни, но пряко нападение никога. Всичко друго е спекулация и всяване на страх в обществата, за да се елиминират недоволства и обществен натиск за решаване на сериозни проблеми в други области.
  • 29 Живанши

    50 23 Отговор
    Има защо така да полагат. В Украйна се видя, че ракета Shadow Storm е уязвима за Руското ПВО и РЕБ. Тази ракета има отпечатък върху радара, какъвто е на F-35, но ракетата лети на свръх ниски височини... и пак - я думкат или приземяват за дисекция. Единствените по-опасни въздушни цели за Русия са балистическите ракети и тяхната висока скорост, но пак, са редовно уязвявани. Та, F-35 нито лети ниско, нито бързо. Наистина, много ще втаса въздушната перемога... Ще валят отломки за милярди.

    Коментиран от #105, #115

  • 30 9595

    25 6 Отговор
    По голяма глупост не бях чел

    Коментиран от #109

  • 31 404

    40 14 Отговор
    ко съ прайте на интересни бре, нато е назад с хиперзвуковите ракети, за това е тоя целия цирк, нато само може да духа супата , ако нещата загрубеят, назад са поне с 5 години, като май тъпчат на място и не могат да надхвърлят определена скорост, поради високата температура която се развива при летенето, докато руснаците могат и нявярно и се ползват такива ракети много рядко и само на сигурно, защото не е кой знае каква философия при заловена такава да и видят каква и е защитата. НО ПО интересното е че рунака ще даде ако не е дал вече на с.корея и китай да правят такива ракети! а тука лумпените , моля ако не ви е нещо на кеф написаното, справки в нета, лични нападки не толерира, а сипвам с черпака на всякви неграмотници и егоисти!
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Пацо

    19 9 Отговор
    Заглавието звучи като тъп виц
  • 34 Смех в блатото

    15 6 Отговор
    " и вероятно би спечелила."

    Добре, че не са казали как точно ще стане това, че щяхме да четем някои доста забавни неща :)))
  • 35 голем смех

    36 23 Отговор
    Три години руската армия самоотвержено се бие с НАТО, а то горкото още не било дошло. Какво друго да очакваме от кравари.

    Коментиран от #42

  • 36 Смех в блатото

    18 29 Отговор
    " и индустрията да създаде и разположи масивни и сложни системи за противовъздушна отбрана, които ще бъдат трудни за унищожаване от противника“"

    30 годишни американски ракети разнесоха като пръскачка из лозе безаналоговата Ес-500 :)))

    Тия верват ли си? :)))
  • 37 Хахаха

    25 27 Отговор
    нали копейките разправяха че от 2022 Русия е във война с цялото НАТО. Какво стана? Как е Волчанск?
  • 38 Запознат

    32 40 Отговор
    Всички си мислехме, че Русия е велика сила, а се оказаха миризливи смотаняци и палячовци!

    Коментиран от #46, #203

  • 39 Смех в блатото

    24 4 Отговор
    ""да постигнат въздушно превъзходство само на изблици – малки периоди от време на рядка локация, ако руската противовъздушна отбрана не е там, унищожена или не са ѝ свършили боеприпасите“."

    Да, определено ако е унищожена ще имат презъвходство. :))))
  • 40 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 41 преписано

    21 7 Отговор
    Ами какво чака Русия,дапревзема света и да се свършва.Какво си губят времето с Украйна?
    Да се напише нещо!

    Коментиран от #48

  • 42 да ама не

    17 6 Отговор

    До коментар #35 от "голем смех":

    Не три години, а от края на ВСВ насам двете сили непрекъснато водят войни един срещу друг, но все на чужд терен.
  • 43 Пиночет

    18 27 Отговор
    Пращайте и палячото Путин на фронта, да види как е!
  • 44 Ха ха ха

    18 13 Отговор
    Най-вероятно тези експерти са руски

    Коментиран от #50, #51

  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 В.В.П.

    33 9 Отговор
    Нещата са следните .сащ е ,,оголена ,за Руския флот в тихия и Атлантика ..Там руските имат 40 подводници..За Рф положението е различно..Сащ е голяма ,но РОССИЯ е огромна .

    Коментиран от #198, #226

  • 48 Ще го направят!

    15 22 Отговор

    До коментар #41 от "преписано":

    Само малко закъсаха при Волчанск, но само да издрапат и завземат Киев, Берлин, Париж, Лондон, Ню Йорк и след това цялата слънчева система. Пусти Волчанск дей...
  • 49 Шиши

    8 33 Отговор
    Те добре, че бяха Щатите да убедят Украйна да не удря енергийната инфраструктура на Расия с преправени туристически дрончета, че тогава тая статийка, щеше да е доста по-смешна отколкото е сега.

    Във всеки един момент, в случай на нужда, Русия може да бъде ударена, от която и да е точка, по която и да е точка. НАТО има военни бази на 360 градуса около Русия. Единствената надежда на Русия е да нанесе достатъчно щети с ядрените си ракети, допреди тя самата да бъде унищожена..

    Коментиран от #75

  • 50 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    18 5 Отговор

    До коментар #44 от "Ха ха ха":

    ХА ХА ХА , най- вероятно не си прочел и ред:
    " Анализирайки украинския конфликт, НАТО стига до разочароващо заключение:..."

    ЧУКЧА ПИША, НЕ ЧЕТЕ❗
    ЧУКЧА ПИСАТЕЛ ❗
  • 51 Смех в блатото

    9 17 Отговор

    До коментар #44 от "Ха ха ха":

    Нема значение какви са - срещу правилната сума или друг "стимул" има доволно много продажници.

    Важното е, че не смеят да говорят в подробности, за да не лъснат фантасмагориите им, което се и вижда в тази "статия", където няколкото дори дребни предположения в детайл будят гръмогласен смях, защото показват пълно несъответствие с фактите от реалността :))))

    А най-яркия пример за това, че е чиста руска пропаганда е подхлъзването, че МОЖЕЛИ да създадт такива ПВО. В руский мир всичко хубаво, качествено и работещо е някъде в бъдещето.
  • 52 Аз съм тъпо копеуе

    21 3 Отговор
    Въобще не мога да ги мисля казаците. Нато им изпраща Непобедимите, даже само бате Рамбо с ония, много специален самолет и ако той закъса, на помощ идва Том Круз с Топ Гън /без психо аналитичката/ и тогава ... Леле мале!
  • 53 В.В.П.

    22 9 Отговор
    НАТО е картонен тигър .Праща военнен материал и наемници ,но това НЕе причина за Ядрен конфликт.Поледния ще се случи ,ако Сащ и Англия нападнат Рф ,както през 1918..

    Коментиран от #58

  • 54 Голямо пво голямо нещо

    19 22 Отговор
    Затова Путин през час се моли на Ердо да не продава байрактари на Украйна 😂😂😂
  • 55 Запознат

    21 22 Отговор

    До коментар #46 от "Трол ейбуси":

    Руснаците ще си останат завинаги роби на Кремъл!
  • 56 Веднага да се

    17 25 Отговор
    Разрешаване на Украйна да използва западни оръжия за унищожаване на цели дълбоко в територията на Русия!
    Незабавно!
  • 57 В.В.П.

    21 12 Отговор
    Сащ е в разпад .Англия е клоака..Кой ще се опре на Рф??.Кой?.Само хахлята .,разбира се .Трепят ги яко .Казва се демилитаризация.

    Коментиран от #90

  • 58 Смех в блатото

    5 9 Отговор

    До коментар #53 от "В.В.П.":

    "както през 1918.."

    Лелеее, и историята ли не знаете? :)))
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 В.В.П.

    22 8 Отговор
    Ако беше лесно ,сащ и Англия щяха да нападнат Рф.Ама не става .И сега си пишем глупостите.

    Коментиран от #65

  • 61 Факт

    10 4 Отговор
    Затова се готвеха за голяма война. Атентатите са част от сплашването на лидери - дисиденти!
  • 62 Ццц

    22 5 Отговор
    Тази статия ще разплаче доста местни диванни експерти. Така че бързо нещичко от Института на Нюланд, че приказките им са твърди, но душите нежни. Освен това се чудя как един защитен алианс, без да е нападан от никой, има конфликти, "които са водили по целия свят, от Европа до Близкия изток?" 🤔
  • 63 ИНЖ1

    8 12 Отговор
    Една жена на пазара каза.....???? РККА е гола вода. Виждаме ги в Украйна.
    Хайде да не плашим гаргите???
  • 64 В.В.П.

    20 7 Отговор
    Сащ и Англия нападнат през 1918 год РОССИЯ ..От към Архангелска и Владиевостк..Няма данни РОССИЯ да е нападала Сащ..
  • 65 Прав си ако беше лесно то

    11 12 Отговор

    До коментар #60 от "В.В.П.":

    И рф щеше да ги нападне ама пустата му Украйна и застана на пътя🤭🤭🤭🤭
  • 66 Мишел

    20 13 Отговор
    В случай на война Русия ще ликвидира бързо НатО.
    Затова няма война.

    Коментиран от #67, #70

  • 67 глупости

    17 9 Отговор

    До коментар #66 от "Мишел":

    Русия отдавна ликвидира НАТО и то реве тихо в ъгъла, бедно и гладно.
  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 В.В.П.

    9 10 Отговор
    Пуснаха тъпите окропи да изтощават арсенала на РОССИЯ .Да се знае че ,Хитлер ,за да пести муниция ,е давил окропите и беларусите в блатата.Киквидирал е 7 млн .
  • 70 Смех в блатото

    12 11 Отговор

    До коментар #66 от "Мишел":

    Чакай малко, нали руските фашисти твърдят, че воювали с НАТО?

    Как хем воюват с НАТО, хем не воюват с него? :)))
  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 В.В.П.

    8 7 Отговор
    Пресата и телевизията обича да манипулира обществото .Даже го прави задължително .По заповед на правителството ..Ако станело Това или онова .Путя ги преби като уличници..И оръжие няма .Има за терр.актове ,затова Окропистан стана като Палестина на Хамас .И нас ко ни засяга това .
  • 73 Блез Паскал

    12 9 Отговор
    НАТЮ неистово се стреми да запали Трет@т@ и последната,
    която обаче ще се води и на Хамериканския континент!
  • 74 форбс е собственост на руснак.

    8 5 Отговор
    ХАХАХАХА
  • 75 Явно

    17 6 Отговор

    До коментар #49 от "Шиши":

    Не знаеш за руската система ръката на мъртвеца.изстрелването на ядрените ракети става автоматично без човешка намеса и при унищожено командване. Русия няма да води конвенционална война защото е ясно че ще я загуби а ще започне ядрени удари по гъстонаселената Европа и градовете на Америка. Но победител няма да има. А Украйна да се благодари че Путин е прекалено мек .... Америка до сега щеше да е направила нова хирошима

    Коментиран от #100, #227

  • 76 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 77 Някой

    14 3 Отговор
    Какви са тези глупости. На Русия нито самолети нито бомби и останаха
  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 хаха

    13 12 Отговор
    Че това и децата вече го разбраха , само малоумните рософоби си вярват още ,че могат да победят руснаците.
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 НАТО вън

    6 13 Отговор
    Путин трескаво, панически събира пари, за да продължи людоедската си Война...
    Китай и Индия, които са двата основни негови икономически и търговски партньори,
    -- категорично не му отпускат заеми;
    -- жестоко рекетират Русия да снижава цените на нефта и газа (за тях са до 90% от продажбите на тези две руски стратегически енергийни суровини, пълнещи бюджета на рашистите);
    -- налагат постоянни ограничения върху износа на руски парични средства от своите банки;
    -- свиват предаването (продаването) за Русия на стоки и технологии с възможна двойна употреба.
  • 82 Не е лошо

    7 0 Отговор

    До коментар #78 от "Аз съм от СССР":

    първо малко да се ограмотиш и после да даваш мнения.
  • 83 ссср

    15 7 Отговор
    Че те натювците и говедарите ако бяха сигурни ,че имат някакъв шанс до сега да бяха нападнали Русия , ама не им стиска , само лаят и толкова за повече нямат сили , това да не им Либия или Ирак. Натю са като глудница чакали , силни са само като са накуп и срещу някой по слаб.

    Коментиран от #86, #91, #129

  • 84 В.В.П.

    11 6 Отговор
    Окропистан си умря .Путя ги уби бавно и методично .Както подобава .С наемници и доброволци..Радвайте се !Подлоги..!Даже гръмна и по Тромп ,за да свали от власт Джо цървула.Матю е русофил.Ахсха .
  • 85 хе хе

    8 12 Отговор
    А ни облъчваха, че русийката била сила....

    Коментиран от #94

  • 86 Историк

    10 8 Отговор

    До коментар #83 от "ссср":

    Я посочи някакви ФАКТИ, които показват, че НАТО е имало намерение да "напада Русия".
  • 87 В.В.П.

    16 7 Отговор
    НАТО и подлоги ,трябва да изядат много хляб оше,за да се изправят срещу РОССИЯ..Вижте погрома в Окропистан .Развалини и разруха .Кенеф .Бе стратегически оръжия .
  • 88 Така де

    4 7 Отговор

    До коментар #22 от "Дарвин":

    Другарю, готвиш ли се да посрещаш новите си китайски партийни секретари?
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 😁......... САЩ е в разпад....

    6 5 Отговор

    До коментар #57 от "В.В.П.":

    Явно и осемдесет години не стигат.....
  • 91 Легай на сенка бе!

    8 15 Отговор

    До коментар #83 от "ссср":

    Ако не бяха Америка и Англия оня с мустачките ги згази като луда крава телето за една 1 седмица!!! Рашляшки галош–и!
  • 92 Витамин

    6 13 Отговор
    ПО ГОЛЯМА ЛЪЖА И НАЙ ВЕЧЕ ЛЪЖЛИВА НОВИНА НЕ БЯХ ЧЕЛ.РУСКИТЕ ЩАЙГИ НЯМА ДА МОГАТ ДАЖЕ ДА СЕ ВДИГНАТ,ПВО СИСТЕМИТЕ ЗЛОКОБНО ЩЕ МЪЛЧАТ.ВАТЕНКИТЕ НИЩО НЕ СА РАЗБРАЛИ ОЩЕ,НЕКА СЕ НАДЯВАТ . СМЯХ.
  • 93 Българин

    7 13 Отговор
    В случай на война с НАТО, руската армия ще бъде прегазена за толкова кратко и по такъв начин, че москалите ще гледат като препикани следващите няколко десетилетия.
  • 94 Отчитайки

    15 6 Отговор

    До коментар #85 от "хе хе":

    Че НАТО наля 200 млрд в Украйна за 2 години + 80 млрд воене бюджет на Украйна срещу 140 млрд руски не смятам че руснаците в момента са зле представящи се. Вярно е че започнаха надменно и зле планирано но бавно се окопитиха. Как е ,зеления намери ли 300 000 новобранци....почнахали да ги връщат от Европа???

    Коментиран от #101

  • 95 така е

    4 10 Отговор
    След като се разпадна Майкъл Джексън, сега е ред да се разпадне и руската федерация.
  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Вельо Дойчев

    17 5 Отговор
    "Те предупреждават, че руската авиация и противовъздушна отбрана, съчетани с опита, натрупан в Украйна, ще позволят на Съединените щати "да постигнат въздушно превъзходство само на изблици – малки периоди от време на рядка локация, ако руската противовъздушна отбрана не е там, унищожена или не са ѝ свършили боеприпасите“.

    Чак сега ми стана ясно защо не идват краварите!
    Ами те чакали да ги няма рашките, че само тогава можели да ги бият - като ги няма.
    Еееееех, сила първа у света....
  • 98 Българин

    10 11 Отговор

    До коментар #14 от "абе":

    Вече половин милион opkи са на кайма, а расиюшка викаш си пази тежката артилерия? Ми нека де, нека! Колкото повече алкохолици бъдат премахнати, толкова по-добре за света.

    Коментиран от #111

  • 99 Иванушка🇺🇲

    6 14 Отговор
    Руската фашистка армия ако има такава ще бъде изпарена с няколко ядерки.
  • 100 Прав си единствено

    10 11 Отговор

    До коментар #75 от "Явно":

    за "ръката на мъртвеца"–русия нали? А "главата на мъртвеца" русороба кога??

    Коментиран от #160

  • 101 ама как

    3 7 Отговор

    До коментар #94 от "Отчитайки":

    Никой не е казал, че русийката се представя зле. Те дори и децата от Юнармия тренираха да превземат Райхстага на негово пълноразмерно копие бе. Един ден ще стигнат и до Берлин!
  • 102 европейчо

    9 6 Отговор

    До коментар #5 от "Швейк":

    от кой пол си днес ?

    Коментиран от #196, #197

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Поредните глупости

    6 18 Отговор
    Естествено, че ще е трудно на всеки да води война с Русия.Това е страна, която е тотално военизирана и всичко от химикалката до детския биберон(при условие, че Русия изобщо може да произвежда тези артикули) е с двойно предназначение - военно и цивилно.Въпросът тук е НЕ ДАЛИ ЩЕ Е ТРУДНО, то по начало няма лесна война, а КОЛКО ВРЕМЕ ще продължи такъв конфликт и кога Русия ще клекне, защото е ясно, че тя няма капацитета да противостои на организация като НАТО.И каквито и патриотарски рефрени да долитат от Москва е ясно, че Русия рано или късно ще бъде победена.така, че правилния въпрос е да се калкулира цената! Разбира се най-приемливото решение е да няма война и Русия да си седне на дупето и да се изтегли от окупираните Украински територии, но ако тя не иска единствения изход е да се ПРИНУДИ, а това става с война!

    Коментиран от #144

  • 105 Българин

    5 6 Отговор

    До коментар #29 от "Живанши":

    Бате, по-голяма хибридка не бях чел! Ако сам си я измислил eбaлa!
  • 106 Нико

    7 0 Отговор

    До коментар #10 от "асдассад":

    Какво за Крит там е една от най големите военно морска база на САЩ
  • 107 Алкаш с калаш

    7 10 Отговор
    Тя руската армия като има пълно въздушно превъзходство в Украйна какво прави вече две години и половина?

    Коментиран от #117

  • 108 Мнението ми е,

    11 2 Отговор

    До коментар #45 от "Бийк":

    че напрежението между Изтока и Запада се използва като прикритие за обслужване на целите на отбрана група елити.Достатъчно е да забележиш оруелското поведение на политиците,които уж са противопоставени,а всъщност се стремят към авторитарни реформи и световен икономически рестарт,които ще засегнат всички нас.
  • 109 АКО ИМА НЕЩО НЯМА НИЩО

    6 2 Отговор

    До коментар #30 от "9595":

    А НЕ сте прав...
    Новината за ;АТЕНТАТ ”срещу
    ДОНАЛД ДЪГ👂...е номер едно №1
    Преди три години това беше новината
    Че московците не нападат...Украйна....
  • 110 ХА ХА ХА

    9 8 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    В случай на война ще има ли руска армия,след като сега я няма?
  • 111 Чорбара

    4 4 Отговор

    До коментар #98 от "Българин":

    Я оди сееви некъде!
  • 112 По-скоро

    3 4 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    Гола Водка!
  • 113 Николай II

    6 10 Отговор
    Срещу Украйна е трудно.
    Но срещу НАТО е къде-къде по-лесно.
    Кой вярва на това?
    Кой вярва на Моковията?
  • 114 тука има, тука нема

    7 10 Отговор

    До коментар #45 от "Бийк":

    Че е така, така е, но така и не стана ясно кой е страхливеца. Русия се страхува от НАТО, а НАТО се страхува от Русия. НАТО се разширява, а Русия се свива. Дори Швеция и Финландия, които десетилетия държаха да не участват в такъв тип разделение, съвсем наскоро се присъединиха към НАТО. И то съвсем доброволно, и по свое лично настояване. НАТО се разширява без да окупира никого с дулото на оръжието и да воюва с бъдещите си съюзници, а Русия за да се разшири винаги го прави с насочено насреща оръжие и зверска война. И с мотива, че се страхува от НАТО, а реално го прави за да налага насилствено интересите си над останалите народи. Докъде ще стигне всичко това не мога да предвидя, след като дори при най малкия възможен случай едни се стремят да се откъснат от влиянието на Русия, а други при всяка потенциална руска заплаха бързат да се присъединят към НАТО.

    Коментиран от #124

  • 115 А бре

    6 12 Отговор

    До коментар #29 от "Живанши":

    Ти да не се намираш в детската градина бре,отломката от Shadow Storm ,блатните я гледаха като индианец пишеща машина,чудеха се как работи.Къде се бутате в А група бре??
  • 116 стоян георгиев

    7 15 Отговор
    Поредните смешки в сайта.нямате ли самоуважение?русия не може да установи превъзходство във въздуха над украйна ,но щяла да смаже нато...така е ладата ще бие мерцедеса...хахахаха!

    Коментиран от #120, #132

  • 117 Сушка с пушка

    6 4 Отговор

    До коментар #107 от "Алкаш с калаш":

    Препишкваме сащисаните дрончета над морето...
  • 118 РФ ще отиде при СССР то

    6 12 Отговор
    Всички американци ще побягнат като видят новият Т-999: летящият танк с ядрен двигател. Безаналогов. Неунищожим.
  • 119 Смеееех

    4 0 Отговор
    СМЕЕЕЕЕЕХ.
  • 120 Стуенчо

    6 4 Отговор

    До коментар #116 от "стоян георгиев":

    Маме, то да не ти купи човек някоя играчка!
    Казах ти не е хубаво да се фукаш! Играй си на пода с Мерца и мълчи - ще изглеждаш по-умен, маме!

    Коментиран от #131

  • 121 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 122 Ехаааа

    8 11 Отговор

    До коментар #4 от "Пич":

    Ти от къде знаеш какво има НАТО,след като не си бил по далече от другата махала на село?Руските пилоти само като чуят за F-16 и зацапат гащеризона.Не виждаш ли че украинците брулят Сута и Мигове като круши
  • 123 хихи

    10 6 Отговор
    Даааа, а България пак е от страната на Булката....
  • 124 Явно

    3 1 Отговор

    До коментар #114 от "тука има, тука нема":

    У тавана ти нищо нема!

    Коментиран от #130

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Съдията Дред

    9 1 Отговор
    То затова пращат Ф 16, да се види какво ще стане
  • 127 Ха-ха-ха

    13 1 Отговор
    Сега разбирам защо украинците още не са получили F16.
  • 128 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 129 Селчо

    9 15 Отговор

    До коментар #83 от "ссср":

    НАТО е в състояние да сгази Русия за 48 часа,но никога не е имал подобни намерения! Безсмислено е да се фръцкаш
  • 130 ха ха ха...

    4 2 Отговор

    До коментар #124 от "Явно":

    А у тебе изобщо няма таван, всичко ти е на слънцето и си личи чак от космоса!
  • 131 стоян георгиев

    5 13 Отговор

    До коментар #120 от "Стуенчо":

    Русия и ссср никога не са имали авиация.нали.ме разбра.изкючая 1947-1950.когато са отвлечени немските военни конструктори..

    Коментиран от #142

  • 132 Това си ховното

    8 2 Отговор

    До коментар #116 от "стоян георгиев":

    Вариго печиго си паак ховно но само дето повече мирише
  • 133 защо

    7 2 Отговор
    Ветропоказателят факти реагира веднага:) Оцеля Тръмп и други песни зазвучаха.
  • 134 Руска 🐻

    14 5 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    АБЕ МАЙ СТАНА ОБРАТНОТО ВИДЯХМЕ ЗАПАДналите ПЕДАЛИ КАК ЗА ЧЕП ЗА ЗЕЛЯ НЕ СТАВАТ С ЖАЛКОТО СИ ПРЕХВАЛЕНО НАТЮ
  • 135 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 136 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 137 Някой

    11 4 Отговор
    Още преди войната, американски военни считаха, че при нападение от САЩ със самолети, 80% ще бъдат унищожени само от ПВО. Руснаците считаха, че това е прекалено и те очакваха 65%. Но територията на Русия е голяма и е въпрос изобщо до къде могат да летят. Отделно там в Якутия ставали -70 градуса зимата. Нашите хеликоптери Кугери били до -20 градуса, с разни неща до -30. Така че при разни обстоятелства, разни ще изпадат дори от климата там.

    Коментиран от #140, #213

  • 138 Копейка

    12 6 Отговор
    Руската армия ще ликвидира бързо въздушното превъзходство на НАТО... след като превземе Киев за три дни.
  • 139 НАБЛЮДАТЕЛ

    8 1 Отговор
    Прости хоеа - прости мечти. Тя науката и техниката и технологиите се обсъждат и договарят в кръчмата / медиите /
  • 140 То щото в Аляска

    5 1 Отговор

    До коментар #137 от "Някой":

    не е същото? И там гледам ги като рашистите с шейни пътуват ХИхихи диванно "експертче"!
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Стуенчо

    7 4 Отговор

    До коментар #131 от "стоян георгиев":

    Не чуваш, маме!
    По-малко приказки, по-малко ще ти се смеят.
    Кажи само наща авиация от 80г каква е?

    Коментиран от #161

  • 143 .......

    5 12 Отговор
    Русия се удари сама през т аш аците сега просто ако решат от САЩ да ги разпарчетосат на 10 републики нищо не може да ги спре щото показаха на Иран че и да стреляш ракети те се свалят и не стигат докъдето трябва

    Коментиран от #149

  • 144 Глупости?????

    9 4 Отговор

    До коментар #104 от "Поредните глупости":

    Пропускаш изявлението на Путин - че ако има опасност за съществуването най Русия, то тя ще удари противника с всичко, което има. Което пък значи удар с ядрено оръжие. Но при такъв удар и другата страна ще отговори, и - сбогом , човечество!

    Макар че не изключвам Западът да изкукурига дотолкова, че да рискува ядрена война - въпреки че би загубил много повече, отколкото Русия

    Коментиран от #146, #148

  • 145 така е

    4 12 Отговор
    Това руската армия бързо ще победи НАТО, само ако е Четвъртък и е 22ро число от седмия месец, и температурата е около 14 градуса, да не е много топло на самолетите, а и да не вали дъжд, да не затъне Арматата. Е те тогава дръж се НАТУ, мечка ще те гази!
  • 146 хе хе

    4 9 Отговор

    До коментар #144 от "Глупости?????":

    Русия ще се удари сама. Има регистрирани на 250 частни военни компании на собствената си територия. Вече бягаха от Москва, когато една от тях бе само на 200км от Москва.
  • 147 Евроатлантик

    13 5 Отговор
    Това не е вярно! Руснаците с една украина не могат да са оправат! Че с НАТО ли? Дори само българия може да ги потроши тиа руснаци. Само ни дайте оражие! Модерно от натото.И ше ги попилеете! И аз имам желание да са включа. Не си мислете че ма е страх! Обаче съм само на 48 г. и мама каза първо да саздам семейсто. Да отгледаме деца и тогава да мисла за война срещу руснаците. Но влезем ли в война, лично ще поема оформлението на ноктите на всеки войник! Професионален маникурист сам! Един лорд си прави ноктите при мен.

    Коментиран от #154, #162

  • 148 Я па Тоя

    2 7 Отговор

    До коментар #144 от "Глупости?????":

    Глупости! Путин, руснаците и русофилите ще оцелеят. Другите ще ги застигне ядрен армагедон 😏

    Коментиран от #157

  • 149 Шматка

    11 6 Отговор

    До коментар #143 от ".......":

    Ще решат САЩ, ама на 31-ви февруари. Защо ли? Елементарно - достатъчно е само едно руско атомче да уцели Йелоустоун и - сбогом, САЩ и Канада! То верно, че пиндосите са глупавички, но не чак толкова!

    Коментиран от #153, #155, #158, #163, #189

  • 150 В.В.П.

    12 3 Отговор
    Има наистина много прости хорица ,гледат филми и си мислят че нещата стават за три дена ..При минимален шанс за Победа ,сащ и Англия биха нападнали Рф.Ама не става .и затова оставиха окропите да ги трепят ..И да бягат по света .Молетф се да не станете като хахлята
  • 151 Германски експерт

    16 4 Отговор
    "В случай на война! Руската армия ще ликвидира бързо въздушното превъзходство на НАТО."

    Ама то за да се ликвидира нещо, необходимото условие е да го има!
    Къде е това превъзходство?
  • 152 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 153 мада

    5 8 Отговор

    До коментар #149 от "Шматка":

    то щото само русийката има атомчета. А укропските дронове не удариха необезпокоявано по Москва, без да им пречи безаналоговото ПВО.
  • 154 И аз, и аз

    7 5 Отговор

    До коментар #147 от "Евроатлантик":

    Аз пък съм на 53г и съм епилатор!
    Ще ги обезкосмя от всякъде натовските братушки...
  • 155 Простa тиква си ти!!!

    8 17 Отговор

    До коментар #149 от "Шматка":

    НАТО е единствената организация, заради която Путин не смее да си развява коня по целия свят. Един път стомна за вода, втори път стомна за вода... Неблагодарници! Американците ги спасяваха от глад. Къса памет. Заявиха, че няма да нападат Украйна. Излъгаха я преди това да се разоръжи... Къса памет. Всички шовинисти по света си приличат. Справка: Русия, Сърбия, понякога САЩ (но той само отвреме навреме).

    Коментиран от #173

  • 156 Ха добро утро

    3 3 Отговор
    Тия само за война мислят на ги е страх
    След ВСВ в западната Европа всичко е било запазено а вв РОСИЯ Е СРИНАТО.....
    ДВИКНАХА С КОЗАРИ ДА СЕ БИЯТ И ХОРА С ДЖАПАНКИ.....
    СЕГА ЩЕ СЛУШКАТЕ ......
    ВИДЯ ИМ СЕ ПРЕХВАЛЕНО ТО ОРЪЖИЕ

    Коментиран от #228

  • 157 верно е

    7 6 Отговор

    До коментар #148 от "Я па Тоя":

    още преди 6 години раздадоха на русофилите хапчета против атома и ги направиха безсмъртни.
  • 158 Я па Тоя

    4 7 Отговор

    До коментар #149 от "Шматка":

    Чест за всеки член на Възраждане е да бъде изпарен от браЦкият савецки атом.
  • 159 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 160 Простичък си, сине.

    9 3 Отговор

    До коментар #100 от "Прав си единствено":

    Напиши в Гугъл (на латиница, че ме трият) "Деад ханд" и се ограмоти малко. Между другото, това название "мъртвешка ръка" е дадено не от рашките, а от Пентагона - и, видимо, с основание.
  • 161 стоян георгиев

    5 11 Отговор

    До коментар #142 от "Стуенчо":

    Може да се смеят на теб дето се държиш като инфантил.та 80 години ссср правеше телевизор електрон жигула и москвич.такава им бе и авиацията.сега е същата.самолетите им в огромната си част са от тогава.изрсел воюва срещу съветски самолети и летци провери какво става .

    Коментиран от #166

  • 162 Тц.. Тц...

    1 3 Отговор

    До коментар #147 от "Евроатлантик":

    Пеее.. Д@.л си ти.....
  • 163 Я верно ли

    6 14 Отговор

    До коментар #149 от "Шматка":

    Запада отдавна престана да се стряска от нагли заплахи. То се видя в какво плачевно състояние е армията им, в същото положение са и ядрените им боеприпаси. Ватенките ако си мислят, че ще оцелеят в един ядрен конфликт са големи глупаци.

    Коментиран от #175

  • 164 Българин

    18 5 Отговор
    След като укрите започнаха с агресията си 22-ра година, Руската Армия унищожи всичките им самолети и ПВО в рамките на 15 минути! С натото няма да е по-рзлично! За това и укронацистите тоилкоз жално риват!

    Коментиран от #185, #190

  • 165 Анджо

    5 13 Отговор
    По голями глупости не бях чел скоро време. Те не могат да противодействат на добавената си техника, тръгнали да противодействат на западната. Украйна нали си имат руски ракети , е русняка ловили ги. А да , лови ги с жива сила.
  • 166 Стуенчо,

    8 4 Отговор

    До коментар #161 от "стоян георгиев":

    От 1944г насам те питам каква е нашата авиация? Че и до днес...

    Коментиран от #176

  • 167 12345

    6 15 Отговор
    Съществуването на руската кочина по принцип си е предпоставка за световен сблъсък. Манталитетно изостанали диваци и пияндурници с два века назад.
  • 168 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 169 Анджо

    5 10 Отговор
    По голями глупости не бях чел скоро време. Те не могат да противодействат на собствената си техника, тръгнали да противодействат на западната. Украйна нали си имат руски ракети , е русняка ловили ги. А да , лови ги с жива сила.
  • 170 Анално бербок

    9 2 Отговор
    САЩ терористи

    Коментиран от #193

  • 171 гожвя

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "асдассад":

    Веднъж се сбиха, и стана едно голямо нищо. Мисля, че беше 1974 година, ако не бъркам.
  • 172 Стига с това НАТО бе!

    16 5 Отговор
    Щели са нападнат Русия? Ха! Ония козари с джапанки и калашници ги направиха разногледи и избегАА от Афганистан и Виетнам като бити пеееераази! И ми е много интересно колко ли ще са западните смелчаци, които ще си турят главата в торбата и ще идат да воюват в Русия?
    Между другото - НАТО не беше ли организация за отбрана, или нещо пак не съм разбрал?

    Коментиран от #229

  • 173 Само цитирам

    12 3 Отговор

    До коментар #155 от "Простa тиква си ти!!!":

    “ Анализирайки украинския конфликт, НАТО стига до разочароващо заключение: в потенциална война с Русия Москва би представлявала сериозно предизвикателство за историческото въздушно господство на НАТО – и вероятно би спечелила. Business Insider прави това заключение въз основа на интервюта с дузина военни експерти, включително бивши пилоти, както и настоящи и бивши западни военни лидери и офицери."

    Коментиран от #192

  • 174 Слава на братята от САЩ

    9 3 Отговор
    Дано се изтрепят и да стане Света по добър
  • 175 Ще ограмотиш ли

    10 0 Отговор

    До коментар #163 от "Я верно ли":

    аудиторията кой би оцелял при глобален ядрен конфликт?

    Коментиран от #194

  • 176 стоян георгиев

    8 10 Отговор

    До коментар #166 от "Стуенчо,":

    Нашата авиация бе като съветската и по същия манталитет.300 самолета ама един автомобил на шест семейства и той бе Москвич трабант или полско фиатче.все гротески.та да те питам нали си много умен за чии ни бяха 300 самолета? Какво постигнахме с тях?

    Коментиран от #222

  • 177 Истината

    7 2 Отговор
    Тази статия е виц от тъпите.
  • 178 Един

    5 0 Отговор
    Плашат, за да крънка някой пари за отбрана.
  • 179 Луд Сердиканец

    1 1 Отговор
    Айде край на коментарите вече. Стига толкова.
  • 180 Приказки за шарани

    6 8 Отговор
    Платена руска пропаганда

    Коментиран от #184

  • 181 Стуенчо

    15 4 Отговор
    Сложи един Москвич до един голф1 или Опел аскона от него време и няма да откриеш много разлики. И ако тогава у нас имаше по една кола на три семейства, у ФРГ и у Франция имаха по една на две. Самолетите не бяха 300, а някъде около 450-500.
    И ни трябваха, защото бяхме външна граница на Варшавският договор с ДВЕ вражески държави!

    И запомни, моето момиче, че материалното не е главното в живота!
    Аз каквото съм учил преди 40г,още го знам, а сега абитуриент от Механотехникум не може да различи болт от гайка!

    Коментиран от #200

  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Песимист

    5 5 Отговор
    Съдейки от това,колко бързо, за 4-5 дена Могучая се справи с Украйна,въобще не се съмнявам в заглавието на статията...
  • 184 Киркор

    5 5 Отговор

    До коментар #180 от "Приказки за шарани":

    Ама сладка пропаганда,виж как се кефят само нашите путинофилчета,подмокрят се...
  • 185 Наивник

    2 7 Отговор

    До коментар #164 от "Българин":

    Тук иде реч за руска скраб. Ама се иска ум да го схванеш другарю.

    Коментиран от #187

  • 186 оня с коня

    5 10 Отговор
    Видяхме ги в ватенките в Афганистан, муджахедите ги сваляха като зрели круши с обикновени стингъри. Една установка за по-малко 05 100к сваля самолет за няколо десетки милиона. Сега украинците ги направиха смешни. Свалят им самолетите с прашки, унищожатат ги по летищатас защото ватенките нямат хангари и държат самолетите под небето. Даже българската армия има противобомбени хангари по летищата за защита. Нямали да могат да ги бият. Да не говорим, че системата им Свой-Чужд се оаза че дава редовно грешки и редовно свалят свои самолети. В НАТО такъв случай няма за толкова години. Най-смешната армия в света, пълна с алкохолици и дегенерати.

    Коментиран от #188

  • 187 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    6 3 Отговор

    До коментар #185 от "Наивник":

    А ти явно нямаш и грам УМ за да различиш скраБ от скраП ‼️

    Коментиран от #191

  • 188 Коня на оня

    5 2 Отговор

    До коментар #186 от "оня с коня":

    Дта ритна у глави... ма мноо куха... И дебела...
  • 189 А бре

    2 6 Отговор

    До коментар #149 от "Шматка":

    На къде си тръгнал бре шматкосания, Войниците на НАТО само еднократно да се опблекчат по грницата с Русия и от там ни атомче ни снарядче ,ни куршумче няма да може да излети.Не ни карай да се смеем.
  • 190 Споко

    1 0 Отговор

    До коментар #164 от "Българин":

    Идва и вашия рев, ще ревете и виете като като карпатски вълци!
  • 191 Нее бе

    1 0 Отговор

    До коментар #187 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Има, щом ти задейства моментално първа сигнална система,а ти си мислиш.че е втора.
  • 192 Даа бе

    5 4 Отговор

    До коментар #173 от "Само цитирам":

    Да цитира поръчкови статии всеки може,само че истината е друга.Русия няма нищо и армия няма ,изостанала е!Недейте да правите напразни внушения ,това не променя действителността.
  • 193 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 194 Дааааааа

    2 3 Отговор

    До коментар #175 от "Ще ограмотиш ли":

    Този който удари първи ще понесе загуби ,но по малко от ударения.
  • 195 А бе

    5 5 Отговор

    До коментар #5 от "Швейк":

    Има ли изобщо руска армия,то какви ли не видяхме,непалци, африканци и какви ли не други??
  • 196 азиатчо

    1 3 Отговор

    До коментар #102 от "европейчо":

    Май трябва да срита тимбарицата ти,за да активира мозъчната ти гънка,та да разбереш.
  • 197 Бат Котьо

    0 2 Отговор

    До коментар #102 от "европейчо":

    Ела бе да те изчластря, по бързо ще се ориентираш
  • 198 А бе

    4 7 Отговор

    До коментар #47 от "В.В.П.":

    Нищо не ти отбира главата,не може изостаналата ти Русия да е номер едно във всичко.Всичко това с което се опитваш да сплашваш е неутрализирано,помислено е отдавна за това.Ежеминутно се наблюдава всяко едно действие на Русия и се реагира мълниеносно.А бе ти въобще много глупости пишеш,къде си мислиш ,че се намираш??
  • 199 Тити

    4 4 Отговор
    Явно за НАТО е трудно да свалят и летящи варели за какво взимат такива големи заплати
  • 200 фатмак ли беше

    6 10 Отговор

    До коментар #181 от "Стуенчо":

    Сравняваш несравними неща.!! Блатните примати ,винаги ще си останат диваци.А демократичния свят ще е символ на прогреса
  • 201 Хлъц

    5 2 Отговор
    Как елегантно " клатят" евро офф сете.Много са страховити! Да се чете между редовете..Давайте милиарди и трилиони ежегодно.Да ви произвеждаме фърчила и друга скраб.Че баба Меца,ще ви изяде!
  • 202 Пояснение

    2 7 Отговор
    "Business Insider" е руски сайт ве дрогари и таваришчи!
  • 203 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 204 НАТО трябва да се закрие

    6 3 Отговор
    Всички членуващи в тази организация да се разследват за престъпленията срещу човечеството и виновните да бъдат наказани подобаващо

    Коментиран от #207

  • 205 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 206 Халва

    1 4 Отговор
    Я дайте един линк към статията от Бизнес Инсайдър да видим какво точно пише и как го интерпретира мурZилажа. Великая и непобедимая красная армия за две години и половина е под кривата круша. Украинците здраво им шокат канчетата
  • 207 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 208 Капейка

    1 3 Отговор
    Най новия виц хахаха, хареса ми хахаха. Статията е писана в масква, или по факс за копейки (много долари) пратена за публикуване
  • 209 Потенциална Война

    2 0 Отговор
    Няма да има време за авиацията .
  • 210 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 211 ДОПУСТИМО Е !

    3 3 Отговор
    Дори руснаците знаят за това че нато ги превъзхожда десетократно . . . През последните тридесет години русия бясно се превъоражаваше , не забравяйте . Нато нищо не правеше !!!!! През последните две години също . . . Явно преситения запад и нато не им се мисли и не им се желае война за разлика от блатная . При такъв съсед е недопустимо такова безотговорно отношение към европейските държави . В свободния свят има достатъчен ресурс от всичко за да се респектира масква . Трябва ни въоражаване до зъби както правят руснаците .
  • 212 ДА, БЕ, ДА

    1 3 Отговор
    О, свещена простота... Факти, пак заработва те нещо от чукчите... Превъзходство в какво, освен злобата и варварството имат Рашистите?! Нямат самолети на новото на ф35, ф22, юрофайтър и т. н... Кой ще спре 100 ф35? Визуално? Няма как да го доближат до пуск или засекат. Поне 70 щще достигнат важните си цели. За ракети да не говорим. Щом стигнаха до ким, си и чалмите....

    Коментиран от #216, #218, #219, #223

  • 213 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 214 СВТ 40

    1 0 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    Интересно какво си видял, като нищо не показват медиите.
  • 215 ганев

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Примати":

    АЛООО....ОТВОРИ СИ УШИТЕ.....И СЛУШАЙ....ПО УМНИ ОТ ТЕБ......АМЕРИКАНЦИ ...БЕЕЕЕЕЕ
  • 216 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 217 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 218 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 219 ганев

    1 1 Отговор

    До коментар #212 от "ДА, БЕ, ДА":

    АЛОО..ТРЪТКО....А ТИ ..НЯМАШ И НИЩО
  • 220 Рамбо 🇱🇷🇺🇦

    4 5 Отговор
    Ха ха смешници, Жужето с една Украйна не може да се справи, как ли ще го направи с НАТО. Ако НАТО ги подпука, след 24 часа, Жужето ще виси като Мусолини на някой мост.

    Коментиран от #221

  • 221 БАЩАТА НА БАТ РАМБО

    2 1 Отговор

    До коментар #220 от "Рамбо 🇱🇷🇺🇦":

    НЕ...МУ ОБРЪЩАИТЕ....ВНИМАНИЕ....ОТ КАКТО ПАДНА ОТ КОЛЕЛОТО........ИЗВИНЯВАМ ВИ СЕ
  • 222 Дадаа

    3 1 Отговор

    До коментар #176 от "стоян георгиев":

    Сегс по има банани и сигурно са ти любими и ги ядеш много....
  • 223 Ураса

    3 3 Отговор

    До коментар #212 от "ДА, БЕ, ДА":

    Тия бидони ф22 и ф35 даже дъждът им пречи бе, всепризнати кочони.
    Ф15 и ф18 са друга работа, но ги спряха.
    Сега ако кажеш нещо и за летящия бумеранг, че е топ оф дъ топ та признах.
    Руснаците си има радари и ракети, не ги мисли.
  • 224 и така

    2 2 Отговор
    Путин е франкенщайн,злия дух ,дявола ,злото ,убиеца - Запада и НАТО са бог и доброто, който е за Путин да натисне минус и който е за Запада и НАТО да натисне плюс
  • 225 Абе

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "абе":

    И ако руснаците само направят опи за яо мигновено до като са преминали в знак на признателност към тях ще полетят доста букети с цветя.И тогава ти вероятно ще умреш от кеф.Интересно украинците със какви ракети удариха космическото пво за ранно предупреждение на раша на 1700км от Украйна.Брей да се чуди човек
  • 226 Роко

    1 0 Отговор

    До коментар #47 от "В.В.П.":

    Червен муфлон ти знаеш ли колко са ядрените подводници на САЩ и стратегическите на нато и какви подаръци носят спрямо руските безаналогови.А знаеш ли и каква е разликата във въздуха.То путин го спомена по бтв че не може русия да се мери с потенциала на нато(ще добавя и само с този на сащ) но ако бъдела застрашена сигурноста на русия щял да ползва яо.Само че успокои руснаците че при ответен удар ракетите на нато щели да бъдат унищожени, но ако се промъкне някоя там където падне руснаците щели да отидат в рая.Много е мъдър цар путин нали
  • 227 Ха така

    1 0 Отговор

    До коментар #75 от "Явно":

    Случайно да знаеш че DEAD HAND-мъртва ръка е патент на сащ който руснаците копирана.Ама са много зле с електрониката и не се знае дали ще сработи
  • 228 Хаха

    1 0 Отговор

    До коментар #156 от "Ха добро утро":

    Натю не се хвали, а големите хвалби за тяхната фалшива непобедимост идват от безаналоговата червен калпак.И искате пак да ни натресете руския феодализъм ама много се лъжете
  • 229 Брей

    0 0 Отговор

    До коментар #172 от "Стига с това НАТО бе!":

    Ти що не погледна поне в Интернет да прочетеш че изтеглянето на САЩ от Афганистан бе договорено с талибаните още при любимия ти Тръмп.Навремето с появата на болшевизма приз1917г и след това ссср с износа на соц.революции по света руснаците се опитаха да направят нов световен ред( хаос) И знаем как завърши това.Сега пак се опитват да сеят ред( хаос) и как мислиш ще завърши този техен последен предсмъртен опит

    Коментиран от #230

  • 230 Факт

    0 0 Отговор

    До коментар #229 от "Брей":

    Американците са се изтеглили от Авганистан ...ти нормален ли си ..В Афганистан има и американски и руски бази ..и никой от никъде не се е изтеглял , да изтеглиха По голяма част от войниците си но това не значи че напълно са се изтеглили ..а да се сравняват Сащ и Русия като военни сили е смешно ..американците имат оръжие да снабдят целия свят ..русия има колкото за себе си ...но това съвсем не значи че Сащ ще победи Русия или Русия ще победи Сащ...много отдавна самолетите вече не са основно оръжие ..Тези две държави имат ракети които могат да си летят до където си искат и въобще не им трябват самолети ..Имат си Ядрени ракети..които при конфликт ще се стигне единствено до изчезване и на двете държави а заедно с тях нищо чудно да изчезне и целия свят ..така че..стига правете някакви сравнения между САЩ и Русия ..молете се да не се налага да се сравняват ..