Тема: Украйна

Депутатът от радата Дубински: Киев няма как да преговаря с Москва от позиция на силата

15 Декември, 2024 07:40 2 947 129

  • украйна-
  • русия-
  • война-
  • александър дубински

Виктор Янукович можел да предотврати случилото се в Украйна, смята Николай Бордюжа, бивш генерален секретар на Организация на Договора за колективна сигурност

Депутатът от радата Дубински: Киев няма как да преговаря с Москва от позиция на силата - 1
Снимка: ЕПА/БГНЕС

Украйна няма да може да подобри положението си на фронта и да преговаря с Русия от позицията на силата, смята депутатът от Върховната рада Александър Дубински в своя канал в Telegram.


„Зеленски продължава да дава интервюта, в които обещава да седне на масата за преговори с Руската федерация, когато Украйна е „в силна позиция“ за това“, пише Дубински „Имайки предвид динамиката от последната година и половина - никога“.

Според депутата краят на конфликта в Украйна е възможен само „след като се отървем от зелената банда, узурпирала властта“.

Предпоставките за военен конфликт са били налице още през 2013 г., но възможността да се избегне военно развитие на ситуацията все още е съществувала.

Това каза в интервю за ТАСС Николай Бордюжа, който заемаше поста генерален секретар на Организация на Договора за колективна сигурност от 2003 до 2016 г.

„Ако тогавашният президент Виктор Янукович се беше държал правилно и може би беше използвал сила някъде и бе предотвратил „Майдана“, тогава може би Украйна щеше да се развие извън сценария, който се случи", каза Бордюжа, отговаряйки на въпрос дали Киев е имал възможност да избегне станалото.

Според него още тогава е имало признаци, че ситуацията може да завърши с руска военна намеса. „Имаше предпоставки, естествено, защото всичко, което Украйна направи като цяло, го направи практически в разрез с мнението и действията на руското ръководство“, отбеляза той.

На 22 февруари 2014 г. в резултат на тримесечно противопоставяне между привърженици и противници на европейската интеграция, известно като „Евромайдан“, президентът на страната Янукович беше отстранен от власт. На 24 февруари 2022 г. руският президент Владимир Путин обяви, че в отговор на призива на лидерите на "републиките от Донбас" е взел решение за провеждане на специална военна операция.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 29 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Да питам

    11 17 Отговор
    Къде е Янукович?
  • 3 Лъже, Зеленски каза,

    73 5 Отговор
    че контраступа ежедневно деокупира нови и нови територии, ВСУ настъпва по цялата дължина на фронта във всички направления и руснаците масово бягат и се предават.Освен това нямат ракети, яйца и масло и Путин умрятри пъти.
  • 4 Мефистофел

    65 4 Отговор
    Този депутат се вживява в илюзорното си величие. Никой няма да преговаря с укрите. Преговаря се с тези, от които нещо зависи. Бандерите са само ратаи, те ниюо не решават. За парлама може и да се уреди някаква постановка, но истинските преговори ще са между Дони и Влади.
  • 5 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    56 5 Отговор
    Естествено, че
    КИЕВ НЯМА КАК ДА ПРЕГОВАРЯ
    ОТ ПОЗИЦИЯ НА СИЛАТА ❗❗❗
  • 6 Не пишете глупости

    71 3 Отговор
    "На 22 февруари 2014 г. в резултат на тримесечно противопоставяне между привърженици и противници на европейската интеграция, известно като „Евромайдан“..."

    Никой дори Русия, тогава не имал против Украйна да е в ЕС, ако я приемат! Проблема бе за НАТО и лелката с курабийките! Подменяте причината.

    Коментиран от #11, #12, #125

  • 7 дърт Въйдър

    41 4 Отговор
    Ами силата не е с вас...
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 008

    28 8 Отговор
    Кипи усилена подготовка за последна офанзива и цялото това говорене е за прикритие. F16, планираще бомби, артилерия и снаряди, ракети, много от този арсенал вече е получен. Отказът за спиране на огъня за празниците може да подсказва за началото, на Коледа, или веднага след ханука.

    Коментиран от #22, #26

  • 11 Ццц

    34 2 Отговор

    До коментар #6 от "Не пишете глупости":

    А като не могат да пишат умности какво да правят? Все трябва да се работи нещо. И ето как са намерили да наричат преврата.

    Коментиран от #23, #110

  • 12 Абе знам, че и тяхната

    54 2 Отговор

    До коментар #6 от "Не пишете глупости":

    не е лесна! Ама поне през комунизма българите се научиха да четат между редовете. Западняците сега се учат на това.

    Коментиран от #16, #124

  • 13 Ццц

    44 8 Отговор
    Наркоманът често е изнасилван в Москва в младостта си и тази му евроатлантическа ценност е водеща за американците при избора му за кукла в Украйна. Там той се е крил от военна повинност, а днес лови деца и старци по улицата с кипче като пеперуди и ги праща на фронта. За това днес омразата му към руснаците е по-силна от всичко. Освен това този се страхува най-много от края на войната. Докато не го очистят, украинците все ще страдат. Издръжлив добитък се оказаха.
  • 14 Забелязал

    20 41 Отговор
    Caйтчето факти ежедневно пласира дoлнoпpoбна, руска пропаганда... Тоя Дубински, който е бивш депутат и настоящ арестант присъства всяка седмица тук...

    Коментиран от #17, #20, #24, #119

  • 15 Хохо Бохо

    35 8 Отговор
    Що бе? Нали освободихте Курск? Укрочайникабвзе да стопля лека полека след много бой
  • 16 Така е

    46 10 Отговор

    До коментар #12 от "Абе знам, че и тяхната":

    Пр3 комунизма четяхме между редовете но имахме 45 г.мир.
    Сега четем много повече между редовете но мир няма

    Коментиран от #21, #32

  • 17 Ццц

    43 9 Отговор

    До коментар #14 от "Забелязал":

    Стои в ареста по "подозрения в държавна измяна", демократе. Дори Байдън не може да му помогне. Оня помилва само доказани престъпници като сина си, демократе. Такива само с подозрения си стоят арестувани.
  • 18 А от кога му се казва на Зелю

    46 12 Отговор
    Решението е:
    Бял байряк и капитулация.
    Освобождаване на новитетеритории добити с всенароден референдум от руснаците, гаранция, че няма да влиза в състава на агресивни блокове като НАТЮ, заплащане на репараци за понесени щети на руснаците.... и така ша си заживеят като добри съседи дълги години напред, а що не и като част от РФ!!!

    Коментиран от #25

  • 19 Свободен

    7 7 Отговор
    Този определено е минал под дъгата!
  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Кой започна тази война

    9 9 Отговор

    До коментар #16 от "Така е":

    да ни припомниш!?

    Коментиран от #28, #29, #37, #40

  • 22 Мишел

    40 7 Отговор

    До коментар #10 от "008":

    При превъзходство на руската армия на фронта 3 пъти в жива сила и много по голямо при тежките оръжия, авиация, ракети , настъплението на украинската армия е чисто самоубийство. Съмнително е, че украинците все още са съгласни да се жертват за Зеленски и САЩ.
  • 23 Също както в Грузия

    33 6 Отговор

    До коментар #11 от "Ццц":

    Протестърите на филантропските НПОта били за европейска интеграция, а Грузинска Мечта и тези които са ги избрали, били "против"!:) Гениално нали?

    Професионални гимнастики и виша акробатика!
  • 24 връщай се в леглото

    17 6 Отговор

    До коментар #14 от "Забелязал":

    при мъжката ти половина пед@иГ@ри
  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Охооо

    24 3 Отговор

    До коментар #10 от "008":

    Значи да чакаме новия конранаступ. Този път нема лабаво!:)
  • 27 Ами като нямаш сила

    35 5 Отговор
    Човечеството е измислил бял байряк и примирение... наречено капитулация... нито ще са първите, нито последните, но е сигурно за мирно решение.
    Така е устроен света при всички живи същества... по силният да властва и господства!!!

    Коментиран от #31

  • 28 Сащ

    17 3 Отговор

    До коментар #21 от "Кой започна тази война":

    2014

    Коментиран от #36

  • 29 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    36 2 Отговор

    До коментар #21 от "Кой започна тази война":

    Ами всичко започна с едни хора със снайпери!
    Питаш ли се кой ги разположи на Майдана в момент когато Нюланд и Байдън раздаваха кифлички и чай на площада 🤔❗

    Коментиран от #46

  • 30 Прав си няма така да правя

    33 2 Отговор

    До коментар #25 от "Ти така ли ще направиш":

    Но точно така постъпва и Путин започна и правеше мирни предложения за това, че бандерите подпомагани от НАТЮ тормозеха и убива ха руския народ, че даже и българи и като му писна направи СВО!!!
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 И така да е, не ми ги фали

    15 8 Отговор

    До коментар #16 от "Така е":

    марксизма, интернационализма и светлото бъдеще
    Впрочем и сега опитват да налагат същото, само са подменили думите със синоними
  • 33 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    25 7 Отговор

    До коментар #25 от "Ти така ли ще направиш":

    не си само БЕЗ НИК ❗
    ОСЕМ години Източна Украйна ли стреляше и убиване децата и родителите в Западна Украйна 🥸🥸🥸

    Не ми отговаряй , ние знаем отговора❗
    Опитай се да влезеш в час ❗

    Коментиран от #35

  • 34 Янукович...протежето на Путин

    8 22 Отговор
    Избяга най позорно при Путин. Там са гушка с Башар.
  • 35 Преди 2014г.

    7 31 Отговор

    До коментар #33 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Никой не стреляше и не убиваше в източна украйна. После дойдоха ПАРАВОЕНИТЕ на Путин....и патакламата стана.

    Коментиран от #44, #45, #53

  • 36 САЩ ли окупира и анексира Крим

    13 23 Отговор

    До коментар #28 от "Сащ":

    през 2014 и изпрати в Донбас хиляди рашисти?

    Коментиран от #50, #73

  • 37 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 38 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    21 0 Отговор

    До коментар #31 от "Кое е сигурно в един живот,":

    Тинпак ли си БЕЗ ДОМАШНО 🤔❗❓
    Къде е имало мир преди 24.02.22.г. 🤔
    Ти за Кувейт ли пишеш или за Киев 🤔

    Коментиран от #41

  • 39 Башкомунягите ни учеха

    1 21 Отговор
    Колко е хубаво светлото бъдеще. Сега ни натякват, колко хубаво е било социалистическото минало.....
  • 40 Колкото и пъти още

    24 0 Отговор

    До коментар #21 от "Кой започна тази война":

    да ти се припомня, все ще се правиш на глух!
    Дори и проф. Джефри Сакс на крака да ти дойде за да ти обяснява фактите.

    Коментиран от #42

  • 41 Мир в Украйна имаше преди 2014г.

    9 11 Отговор

    До коментар #38 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Майдана прогони Янукович...протежето на Путин и почнаха да се трепат.

    Коментиран от #51

  • 42 Войната почна Путин.....

    1 24 Отговор

    До коментар #40 от "Колкото и пъти още":

    Той Бе безпомощен пред Майдана и желанието на украинците да влязат в ЕС и НАТО....
  • 43 Време е да прогледнеш

    27 17 Отговор

    До коментар #31 от "Кое е сигурно в един живот,":

    Меркел призна в прав текст,че Минските споразумения са били чиста измама с цел да си даде време на бандеро-нацистите да се въоръжат и подготвят за нахлуване в Донецк и Луганск.

    Коментиран от #48, #49

  • 44 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    8 12 Отговор

    До коментар #35 от "Преди 2014г.":

    Айде разберете се ❗ Нали до 24.02.22. ИМАЛО МИР❗

    Коментиран от #47

  • 45 Няма смисъл да се спори с копейки

    20 23 Отговор

    До коментар #35 от "Преди 2014г.":

    и с радио... Изопачават абсолютно всички факти...

    Коментиран от #63, #96

  • 46 Хората със снайперите

    16 20 Отговор

    До коментар #29 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Защитаваха руското протеже Янукович. Избиваха мирни жители на Майдана...чудно що Захарова не раздаваше там кифлички и чай....

    Коментиран от #59

  • 47 След 2014 почна

    11 16 Отговор

    До коментар #44 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Патакламата в Украйна.....Путин нахлу с паравоенни в Крим и Донбас....но не очакваше съпротива от Украйна....
  • 48 Преди МИНСКИТЕ СПОРАЗУМЕНИЯ

    13 19 Отговор

    До коментар #43 от "Време е да прогледнеш":

    Путин нахлу в Украйна през 2014г. чрез паравоенните си....няма да му цепят басма я.
  • 49 Абе копейко нeaдекватна, ти знаеш

    13 19 Отговор

    До коментар #43 от "Време е да прогледнеш":

    ли, че в ДНР на ЛНР беше пълно с рашисти още без пагони още от 2014 година и именно затова Минските споразумения бяха невалидни...?
  • 50 Не, но

    21 4 Отговор

    До коментар #36 от "САЩ ли окупира и анексира Крим":

    оная с курабийките и снайперите затова бе пратена. Русия просто ги изпревари.

    Копирай си отговора ми и си го прочитай, всеки път когато повтаряш същия си въпрос. Че ни омръзна вече!
  • 51 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    26 2 Отговор

    До коментар #41 от "Мир в Украйна имаше преди 2014г.":

    И кой плати и организира "Майдана" 🤔❗❓
    И не бързай да пишеш НАРОДА ❗
    Прочети какво каза лелката с кифличките под клетва пред комисия в Сената ❗

    Не става само "един ден всичко започна..." 😉

    Коментиран от #54

  • 52 Путин нападна украйна

    1 25 Отговор
    С 250 хилядна армия....и вече три години не може да се справи с Киев.

    Коментиран от #57, #61

  • 53 Антитрол

    25 1 Отговор

    До коментар #35 от "Преди 2014г.":

    "После дойдоха ПАРАВОЕНИТЕ на Путин....и патакламата стана"

    Хайде бе и в Одеса ли дойдоха "паравоенните на Путин" и в Киев ли снайперистите бяха на Путин.

    Пропаганда с лъжи и казване на черното бяло не става

    Коментиран от #56

  • 54 Що ПУТИН НЕ ПЛАТИ

    1 17 Отговор

    До коментар #51 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    За АНТИМАЙДАН.....гледаше като пребозал кво става в Киев и не смееше да мъцне....а ЗАХАРОВА вместо да раздаваше кифлички на Майдана, седеше на сухо и топло в Кремле.
  • 55 За момента ситуацията е от ясна по ясна

    25 1 Отговор
    НАТЮ загуби и пушечното им месо привършва... след 8 мобилизации приближава последния 0краинец и без пушечното месо накъде???
    Русия победи, а от живота се знае, че победителя определя условията за мир, репарации и бъдещи отношения!!!!
    Така, че по споко... пийнете си я тая студена водица!!!

    Коментиран от #58

  • 56 Путин не стигна до Одеса и Киев

    1 16 Отговор

    До коментар #53 от "Антитрол":

    Рано, рано му свиха сърмите....

    Коментиран от #67

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Лее се руска кръв, не натовска

    1 17 Отговор

    До коментар #55 от "За момента ситуацията е от ясна по ясна":

    Путин са кланя на Ким да му прати корейчета. Кланя са и на АЯТОЛАХА за дронове и ракети....и три години са мъчи с Украйна...
  • 59 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    10 1 Отговор

    До коментар #46 от "Хората със снайперите":

    Ти 1/2 Е-диот ли си или симпо рождение 100% и ходил а курс ❗
    Янукович не е в Киев, а те го пазат на Майдана❗
    На Майдана снайперисти на Путин и Нюланд и Байдън раздават кифлички ❗
    Само 💯% ++ ще си ❗

    Коментиран от #62

  • 60 Путин иска,,,но не може

    0 14 Отговор

    До коментар #57 от "така е права си":

    Натовското ОРЪЖИЕ го спира. Пък и вече натовското оръжие разбива Z цели в....РУСИЯ.
  • 61 Помнещ

    20 0 Отговор

    До коментар #52 от "Путин нападна украйна":

    Важен е крайния резултат а не за колко време го постигаш - те руснаците 4 години не можеха да се справят и с една друга нацистка хунта ама накрая Хитлер се самоуби - зеления не вярвам да го направи защото е страхлив като всички подлоги на краварите - той ще бяга.

    Коментиран от #65, #66

  • 62 Снайперистите на майдана

    1 16 Отговор

    До коментар #59 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Защитаваха проруското протеже Янукович, отказал да води преговори за ЕС и избягал позорно в москве....Майдана бе желанието на Украйна да скъса с Путин....Путин бе в тих ужас....

    Коментиран от #71

  • 63 НЕкопейка

    11 12 Отговор

    До коментар #45 от "Няма смисъл да се спори с копейки":

    Отиди тогава да спориш с проф.Джефри Сакс, който е свидетел на всички събития. Мога да ти изброя и други.

    А и никой тогава не е бил против Украйна да е в ЕС. Защото тогава ЕС беше само икономически съюз
  • 64 Запознат

    12 19 Отговор
    Всички инциденти и събития от 2010 година и до 2022 година са продуцирани от Кремъл( ГРУ+ФСБ) ... Целта е да се създадат предпоставки за въоръжено нахлуване в Украйна, което и започна още през 2014 година .
    Включително и Майдана е дело на рашистите чрез подставени лица сред украинските националисти. Крим и Донбас бяха началото на тази операция.
    Пригожин също го каза преди да бъде убит.

    Коментиран от #78, #107

  • 65 За Хитлер да не говорим

    5 11 Отговор

    До коментар #61 от "Помнещ":

    Там освен руснаци имаше и други държави, участващи с армия във войната.....в Украйна са руснаци и украинци....и Путин са мъчи трета година....
  • 66 Бягат Янукович и Башар

    3 11 Отговор

    До коментар #61 от "Помнещ":

    Подлогите на ...Путин.
  • 67 Антитрол

    13 4 Отговор

    До коментар #56 от "Путин не стигна до Одеса и Киев":

    Е да де ама там кой убиваше цивилни невъоръжени протестиращи защото опорката ти е че "паравоенните на Путин" били виновни. Та кой подпали живи невъоръжени протестиращи в Одеса - знам че няма да ми отговориш защото ти е забранено от господарите.

    Твоята цел е да се мъчиш с лъжи и казване на черното бяло да плюеш по Русия и Путин само че вече никой не вярва на лъжите ви - даже и вие самите не си вярвате.

    Коментиран от #69

  • 68 Путин целува КОРАНА

    0 11 Отговор
    Да угоди на АЯТОЛАХА, оръжия да му прати, православни славяни да избива.
  • 69 Преди да дойдат паравоенните на путин

    2 13 Отговор

    До коментар #67 от "Антитрол":

    Никой никого не е подпалвал в Украйна....живееха си всички тихо и мирно...и в Одеса и в Киев.....

    Коментиран от #77, #85

  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 72 Бившият, посредствен агент на КГБ

    2 12 Отговор
    и таксиметров шофьор започна още от преди 2014 година това което става в момента, но не оцени правилно силите на Украйна и тези на башибозука си.
    Сега ще воюва до последния руснак, защото в противен случай ще бъде ликвидиран.
  • 73 Мишел

    12 8 Отговор

    До коментар #36 от "САЩ ли окупира и анексира Крим":

    Крим се присъедини към Русия съгласно международни принципи и закони на ООН. Затова сега никоя държава в света, освен Украйна, не е протестирала официално срещу това присъединяване.
    Според принципи и закони на ООН , държавите, пострадали от нацизма, са длъжни да се борят с възраждането му по света. Затова никоя държава, освен нацистка Украйна не протестиращи официално срещу специалната операция на Русия.

    Коментиран от #75, #76, #82

  • 74 Смешко ...

    3 0 Отговор
    „Имайки предвид динамиката от последната година и половина - никога“. !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • 75 Никой не признава Крим, ЛНР и ДНР

    6 10 Отговор

    До коментар #73 от "Мишел":

    за законни...

    Коментиран от #79, #83

  • 76 Абсолютни лъжи си написал.

    5 5 Отговор

    До коментар #73 от "Мишел":

    Даже няма да ги коментирам.
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Пала Марко

    3 1 Отговор

    До коментар #64 от "Запознат":

    А с моя симпатяга искаш ли да се запознаеш ?
  • 79 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    13 1 Отговор

    До коментар #75 от "Никой не признава Крим, ЛНР и ДНР":

    Чудно защо ли за Косово може, дори без РЕФЕРЕНДУМ , а за Крим и Каталуня-НЕ❕🤔❗

    Коментиран от #81

  • 80 Истината боли

    1 5 Отговор

    До коментар #77 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Нали.....ше го пиша колкото пъти си искам....а ти не се коси толкова.
  • 81 Говорим за Крим и Донбас

    2 8 Отговор

    До коментар #79 от "🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️":

    Остави ги Косово и Каталуня.....те са друга тема...

    Коментиран от #116

  • 82 Кой ли.признава Крим и Донбас за руски

    1 10 Отговор

    До коментар #73 от "Мишел":

    Освен русия....никоя друга държава в света...
  • 83 Русия и...РАДЕВ

    3 4 Отговор

    До коментар #75 от "Никой не признава Крим, ЛНР и ДНР":

    Ги признаха......
  • 84 Янукович бяга при Путин

    1 11 Отговор
    И Башар бяга при Путин.....как се надушват диктаторите.

    Коментиран от #90

  • 85 Антитрол

    12 0 Отговор

    До коментар #69 от "Преди да дойдат паравоенните на путин":

    Еме те "паравоенните на Путин" никога не са ходили нито до Киев нито до Одеса - защо те е страх да кажеш кое се промени че от мирно съществуване започнаха да избиват собствените си граждани. Не беше ли един кървав преврат организиран от госодарите ти.

    Страх те е да го кажеш ли? Пък и "паравоенните на Путин" дойдоха много по-късно. И какви са тези "паравоенни" пък без оръжия и цивилни.

    Както казах даже и вие не си вярвате на лъжите и пропагандата ама какво ли не прави човек за няколко цента.

    Коментиран от #87

  • 86 Няма да има преговори

    0 10 Отговор
    Войната в Украйна е идеална за Запада.....натовско оръжие трепе руснаци...вече и в РУСИЯ.
  • 87 Именно....

    0 8 Отговор

    До коментар #85 от "Антитрол":

    Че немаше ПАРАВОЕННИ НА ПУТИН в Киев и Одеса там си беше тихо и мирно, както и в цяла Украйна....

    Коментиран от #94

  • 88 Никой не води преговори

    1 12 Отговор
    С агресори.....особенно с Путин...

    Коментиран от #106

  • 89 Що ли руския мужик

    0 10 Отговор
    Гине, заради болните амбиции на сатрапа кремълски....
  • 90 Антитрол

    9 0 Отговор

    До коментар #84 от "Янукович бяга при Путин":

    Ами той и Осама бин Ладен беше посрещан като държавен глава от Хилърито ама за там получихте амнезия. И талибаните бяха "братята ни талибани" ама и за там получихте амнезия, Аятоласите също ви бяха "братя" когато господарите ти свалиха шейхин шаха а пък сега главорезите от Ал Кайда и Ислямска държава в Сирия са ви "братя".

    Или това са неудобни истини и пречат на пропагандата та не си ги спомняте.

    Ама се радвам че има такава нескопосана пропаганда защото единственото което постига е да увеличава русофилите в България.

    Коментиран от #92, #93

  • 91 Щатите си тестват оръжията

    1 8 Отговор
    Срещу Путин.....вече и в РУСИЯ....никой не мисли за преговори....
  • 92 Остави Бин Ладен

    0 9 Отговор

    До коментар #90 от "Антитрол":

    Който скача срещу САЩ....това си заслужава.....говорим за Украйна и Русия....тва е темата
  • 93 Тоя Бин Ладен

    0 1 Отговор

    До коментар #90 от "Антитрол":

    Не го ли гръмнаха американците.....и не нахрани ли акулите в...океана.

    Коментиран от #98

  • 94 Антитрол

    8 1 Отговор

    До коментар #87 от "Именно....":

    "там си беше тихо и мирно, както и в цяла Украйна...."

    Да бе съвсем тихо и мирно подпалиха протестиращите в Одеса, съвсем тихо и мирно избиха цивилни и полицаи на Майдана едни снайперисти които и до сега не са хванати. Даже и българи убиха в Одеса ама какво ви интересува - вие мразите българите.

    Коментиран от #97

  • 95 Путин иска да се бие

    1 6 Отговор
    Киев не ще преговори. Войната си продължава, само щатските ракети летят над русия и разбиват Z целите там...
  • 96 Рашистофилите са патологични лъжци

    7 5 Отговор

    До коментар #45 от "Няма смисъл да се спори с копейки":

    и трябва да се игнорират когато ви задават въпроси или традиционно лъжат.
  • 97 Не намесвай вътрешните

    4 6 Отговор

    До коментар #94 от "Антитрол":

    Работи на Украйна с.....Путин....преди да дойдат ПАРАВОЕНИТЕ НА ПУТИН, никой никого не убиваше в Украйна....по тая логика да питам ли колко чеченци и грузинци избиха Медведев и Путин....

    Коментиран от #101

  • 98 Антитрол

    5 4 Отговор

    До коментар #93 от "Тоя Бин Ладен":

    Те американците го гръмнаха ама първо им беше "брат" и го посрещаха като държавен глава - защо ли? Те американците обикновено така постъпват с подлогите си - използват ги а после или ги гръмват или ги изоставят.

    И нищо не казваш защо главорезите в Сирия са ви "братя" - та кой се събира с терористи.

    Коментиран от #100

  • 99 Украйна свикна с войната

    1 6 Отговор
    Но русия...едва ли....окупираха Курск а и щатски ракети громят обекти в Русия....дали Путин е доволен от това....

    Коментиран от #122

  • 100 Брат, който изби бая АМЕРИКАНЦИ

    3 0 Отговор

    До коментар #98 от "Антитрол":

    При терористичния акт, вече става...НЕБРАТ....
  • 101 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 102 Превратът "Майдана" беше организиран

    4 7 Отговор

    До коментар #101 от "Антитрол":

    от Кремъл за да има "основание" фашистка Русия да нахлуе в Украйна.

    Елементарна логика.

    Коментиран от #108

  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Абе копейко я обясни, защо

    1 7 Отговор

    До коментар #101 от "Антитрол":

    армията и полицията в Украйна не са взели страната на Янукович...?
    Всичко е дирижирано от КГБ и Путлер за да влезнат рашистите в Крим и Донбас.

    Коментиран от #120

  • 105 Кой ли преговаря с Путин.

    0 6 Отговор
    Освен Ким и АЯТОЛАХА.......
  • 106 Аналена Гресор

    0 2 Отговор

    До коментар #88 от "Никой не води преговори":

    Явно си падаш по агресори ?Едно телефонно обаждане ни дели са о .

    Коментиран от #113

  • 107 Поводи за военно нахлуване

    7 0 Отговор

    До коментар #64 от "Запознат":

    могат да се създадат и от двете страни в конфликта и да се тълкуват според прочетеното в медиите.В медиите обаче никога не се споменава причината.Да започнем оттам с какво изведнъж стана толкова атрактивна Украина за държавите,членуващи в НАТО и съюзници.Да не пропускаме и факта,че Украина граничи с Русия.

    Коментиран от #111

  • 108 В момента

    4 1 Отговор

    До коментар #102 от "Превратът "Майдана" беше организиран":

    Израел бомбардира Сирия.Ерго - не са необходими основания за нахлуване в чужда територия.
  • 109 факт

    3 1 Отговор
    преврат с помоща на англосаксите
  • 110 факт

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Ццц":

    съвсем скоро ще почнат да обръщат палачинката иде нов султан на който ще се кланят
  • 111 Украйна си иска НАТО и ЕС.

    1 5 Отговор

    До коментар #107 от "Поводи за военно нахлуване":

    Това направиха бившите соц държави. А кво като Украйна граничи с русия....то и Финландия граничи с русия, ама Путин не смее да я барне....

    Коментиран от #115, #117, #121

  • 112 анонимин

    6 0 Отговор
    Ако бяхте се отървали навреме от наркомана и шайката му,нямаше да се стигне до война!А западния свят се възползва от ситуацията и чрез укрофашистите води война за природните богатства на Русия,за които бленува от векове!!!

    Коментиран от #114

  • 113 Така е

    0 4 Отговор

    До коментар #106 от "Аналена Гресор":

    Падам си по ТРЕПАНЕТО на агресори....явно и Украйна си пада....
  • 114 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 115 Да ти подскажа

    3 0 Отговор

    До коментар #111 от "Украйна си иска НАТО и ЕС.":

    Във Финландия какво друго има,освен финландци?
  • 116 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    4 0 Отговор

    До коментар #81 от "Говорим за Крим и Донбас":

    Бирата е същата, ама едната е САЩинска , а другата - НЕ ❗
    Когато Путин им казваше да не правят в Косово прецедент, че ще се появят други - западняците му викаха да си гледа работата❗
    Сега скимтите, че било друга бира❕Ами горчи, като бира и е тъмно, като бира ❗

    И да , тук темата е за укр...ите!
    И че Киев НЕ МОЖЕ ДА ПРЕГОВАРЯ
    ОТ ПОЗИЦИЯ НА СИЛАТА ‼️
  • 117 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️

    2 0 Отговор

    До коментар #111 от "Украйна си иска НАТО и ЕС.":

    ОбърнАл си бинокъла ❗
    НАТО и ЕсеС искат УКРАИНСКАТА ЗЕМЯ ‼️
  • 118 ТАКА Е

    2 0 Отговор
    ЯНУКОВИЧ ТРЯБВАШЕ ДА ПОСТЪПИ КАКТО ПОСТЪПИХА В КАЗАХСТАН
    НО ТОВА САМО ЩЕШЕ ДА ОТЛОЖИ ПРОБЛЕМА
    СЕГА ШЕ СЕ РЕШИ ОКОНЧАТЕЛНО
  • 119 ЗДРАСТИ КЬОРАВИЯ

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "Забелязал":

    ГЛУПОСТИТЕ ДЕТО ПОШЕШ НЕ МЕ ИНТЕРЕСУВАТ
    ТИ КАК СИ
    НАМЕРИ ЛИ НЕЩО ДА ХАПНЕШ
    АКО НЯМА ЩЕ ТИ ОСТАВЯ НА БЪРСАЛКАТА ПРЕД ВРАТАТА
    В ЧИНИЯТА Е ЗА КУЧЕТО
  • 120 ЕЙ ДЕ......БИЛ

    3 0 Отговор

    До коментар #104 от "Абе копейко я обясни, защо":

    80% ОТ УКРАИНСКИТЕ ВОЕННИ В КРИМ ПРЕМИНАХА НА СЛУЖБА В РУСКАТА АРМИЯ
    КОЛКО УТРЕПАНИ МИЛИЦИОНЕРИ ИМАШЕ НА МАЙДАНА
    БЕРКУТ НА ЧИЯ СТРАНА БЕШЕ
    ЯНУКОВИЧ ПРОСТО НЕ ИСКАШЕ ПОВЕЧЕ КРЪВ
    Е СБЪРКА
    ТАКИВА КАТО ТЕБЕ БОЙ И ТРЕПАНЕ
    КАТО В ГРУЗИЯ
    ИНАЧЕ ВОЙНА
  • 121 Неписаното условие

    3 0 Отговор

    До коментар #111 от "Украйна си иска НАТО и ЕС.":

    за членство в ЕС за бившият соц.лагер беше преди това да членуват в НАТО.Или си забравил?Ако си - Македония вече членува в НАТО без да е член на ЕС.Такава хронология на събитията подсеща ли те за причините и последващите действия?

    Коментиран от #123

  • 122 ГОСПОДИ КАКЪВ КРЕ....ТЕН

    1 0 Отговор

    До коментар #99 от "Украйна свикна с войната":

    УКРАЙНА БИЛА СВИКНАЛА С ВОЙНАТА
    ЗА ТАКИВА ЖИВОТНИ НЕ МОЖЕ ДА ИМА ЗАТВОР
  • 123 ТАКА БЕШЕ

    1 0 Отговор

    До коментар #121 от "Неписаното условие":

    И ТОЧНО ТАМ Е ИЗМАМАТА
  • 124 Всъщност с два реда

    0 0 Отговор

    До коментар #12 от "Абе знам, че и тяхната":

    си ги изразил много точно.
    По времето на комунизма казваха на черното бяло, това е голяма лъжа и имаше поне малко информация, от филми, от хора били там.
    На западняците им казват, че черното е сиво което е по-малка лъжа и те вярват.
    А и са игнорантни, щом бензинът им е еевтин и икономиката върви въобще не ги интересува какво става по света.
  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 127 сноу

    1 0 Отговор
    ....давам ти още един шанс ...
  • 128 сноу

    1 0 Отговор
    ...ще го д...така че и вълна ще ти порасне...
  • 129 Правилно

    0 0 Отговор
    Европа въоръжава Украйна. И цяла източна Европа трябва да се въоръжи, защото руснаците са заграбили всички ресурси и отказват да го поделят с европейците. Природните богатства принадлежат на всички европейци , не само на руснаците, които упорито и несправедливо отказват да ги поделят.
Новини по държави: