Тема: Украйна

Кремъл с изненадваща позиция: Присъединяването на Украйна към Европейския съюз е нейно суверенно право

18 Февруари, 2025 12:55, обновена 18 Февруари, 2025 13:59 13 681 219

  • дмитрий песков-
  • русия-
  • украйна-
  • нато-
  • европейски съюз-
  • владимир путин-
  • володимир зеленски

Дмитрий Песков добави, че руската позиция е различна що се отнася до присъединяването на Киев към военни съюзи

Кремъл с изненадваща позиция: Присъединяването на Украйна към Европейския съюз е нейно суверенно право - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА

Говорителят на Кремъл Дмитрий Песков каза днес, че евентуалното присъединяване на Украйна към Европейския съюз е нейно суверенно право и Русия няма намерение „да диктува“ на Киев как да подходи към въпроса, предаде Ройтерс.

Запитан дали някога Киев може да се присъедини към ЕС, Песков заяви: "Това е суверенно право на всяка държава."

Още новини от Украйна

"Говорим за интеграция и икономически интеграционни процеси. За това, разбира се, никой не може да диктува нищо на никоя страна и ние няма да направим това", подчерта той.

Песков добави, че руската позиция е различна що се отнася до присъединяването на Украйна към военни съюзи.

"Имаме съвсем различна позиция, разбира се, относно въпроси, свързани със сигурността, за отбраната или военните съюзи", заяви той.

Говорителят на Кремъл каза това на фона на срещата между руски и американски представители в Рияд, на която се обсъжда слагане на край на войната в Украйна, отбелязва Ройтерс. Песков заяви, че преговорите в Саудитска Арабия могат да донесат повече яснота за възможна среща между американския президент Доналд Тръмп и руския му колега Владимир Путин, но все още няма постигнато споразумение по този въпрос.

Говорителят на Кремъл добави, че Путин е готов за преговори, включително и с Володимир Зеленски, въпреки че правомощията на украинския президент, чийто мандат като президент изтече, са под съмнение.

"Самият Путин неведнъж е казвал, че ако се наложи, ще преговаря и със Зеленски. /…/ Същевременно юридическото утвърждаване на договореностите подлежи на сериозно обсъждане, като се има предвид, че е възможно да се оспори легитимността на самия Зеленски“, каза Песков.

"За нас главното е да постигнем целите си. И разбира се ние предпочитаме мирни средства за постигането им", посочи говорителят на Кремъл. Той подчерта, че Путин е сериозен в намерението си да се постигне споразумение за мир в Украйна.

Откакто Москва изпрати свои войски в Украйна през 2022 г., руският президент многократно е заявявал, че е готов да обсъди прекратяване на войната. Той настоява мирното споразумение да отразява реалността на място. Настъпващите руски сили контролират почти една пета от украинската територия, отбелязва Ройтерс.

Западните разузнавателни служби, европейските лидери и бившият президент на САЩ Джо Байдън неведнъж изразяваха съмнение в искреността на Путин. Според Тръмп обаче, Путин е сериозен в желанието си за прекратяване на конфликта.

"Президентът Путин от самото начало повтаря думите си, че има готовност за мирни преговори", каза Песков.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 91 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Към ЕС да, но

    162 29 Отговор
    не и към НАТО...

    Коментиран от #15, #89

  • 3 Вашето мнение

    211 47 Отговор
    Ес фалира и без украйна. Тези прошляци ще довършат съюза.

    Коментиран от #8, #22, #86, #194

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 Иван

    91 34 Отговор
    Янукович трябва да довърши президентския си мандат.

    Коментиран от #28, #37

  • 6 Гунчо

    107 32 Отговор
    То, Русия е съгласна - към ЕС да се присъедини това парченце Украйна, което ще остане незавладяно. Предполага се, че е една трета от това, което беше до 2014 г.

    Коментиран от #106

  • 7 az #СВО

    191 24 Отговор
    Накратко:

    1.Позицията не е изненадваща. Такава беше позицията на Москва и през 2013г. при Янукович. Чеврвната линия за Москва винаги е била НАТО!

    Коментиран от #18, #36, #38

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 007 лиценз ту кил

    135 11 Отговор
    И защо да е изненадващо, нали някой трябва да връща 500 млрд на чичо Дони.

    Коментиран от #24

  • 10 нас първо ни изнудиха

    111 21 Отговор
    да ни наврът в нату

    Коментиран от #218

  • 11 Ще е изненадваща

    97 10 Отговор
    и позицията на ЕС. Ама ние не ви искаме!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 ...

    45 49 Отговор
    Почнаха да клякат на бай Дончо
  • 14 пиночет

    33 75 Отговор
    Време е, Путин да запука яко и палячовците от Възраждане и Бг путинофилчетата, тъкмо няма да се охарчва повече, защото той знае веднъж предател,цял живот предатели, и него ще го предадат някой ден!

    Коментиран от #25

  • 15 Путин винаги е казвал,

    121 22 Отговор

    До коментар #2 от "Към ЕС да, но":

    че Украйна може да влезе в ЕС, но не и в НАТО.

    Коментиран от #35

  • 16 Ами

    78 10 Отговор
    След пораженията, някой трябва, да плати сметката, явно. Ама що пък Европа?

    Коментиран от #23, #108

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 Прав си

    83 11 Отговор

    До коментар #7 от "az #СВО":

    Просто във Факти се чудят какво вече да пишат.Скоро,скоро и думи на Брежнев или Андропов за новини ще ни ги представят.
  • 19 Песков е прав

    69 7 Отговор
    Лошото и несправедливо е че пътя на източноевропейците за европа минава през НАТО
  • 20 Не е изненадващо

    85 12 Отговор
    Тази позиция винаги е подкрепял Путин. Украйна в ЕС може да влезе. Но в НАТО- никога.
  • 21 Злобното Джуджи

    69 13 Отговор
    Хи хи хи
    Руснаците почнаха да се гаврят не само с киийюфската хунта и осмърдяния им зелен фюрер ами и с еСъюза
  • 22 К.О.Т.а.р.А.К 🐱

    19 32 Отговор

    До коментар #3 от "Вашето мнение":

    от коя дата фалира ЕС?
  • 23 Само питам

    20 3 Отговор

    До коментар #16 от "Ами":

    А кой?Афганците и палестинците ли?
  • 24 Те напред във времето ше станат

    63 5 Отговор

    До коментар #9 от "007 лиценз ту кил":

    Десетки трилиони и дорде не извадят саш и последния грам полезно изкопаемо нема оставят украйна ...като цяло нищо хубаво не чака украина следващите поне 50 години...и саш и европа искат да извадят ресурсите и да си ги приберат а другото не е важно

    Коментиран от #203

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Путин

    20 46 Отговор
    Важното е аз да съм добре, народа ако ще да мре, в Кремъл и в бункера всичко е шест, топличко е и ям хубава храна, на фронта отиват само глупаците и балъците!

    Коментиран от #45

  • 28 Хцффффжцц

    5 10 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Не съм съгласен

    Коментиран от #49

  • 29 Точно

    45 8 Отговор
    така. В ЕС ще им е добре на украинците. Там трябва да ги дадат.
    В НАТО не може. Нали затова беше и тази война. Плюс в НАТО вземат пари, а в ЕС дават. А те обичат да вземат. Всички ще са щастливи накрая.
  • 30 Те руснаците

    40 8 Отговор
    Да не са будали да я възстановяват. Европейците за какво са.

    Коментиран от #114

  • 31 Злобното Джуджи

    59 8 Отговор
    На тъпите украинци им излезе през носа Британската авантюра. За съжаление наивния ЕС се върза на английската игра и потъна. Американските граждани печелят 😁
  • 32 И защо да е изнедадваща

    38 8 Отговор
    Позицията на русия?!? Украйна в ЕС не застрашава русия и дори би трябвало да не може да тормози малцинствата
  • 33 Ганя путинофила

    14 36 Отговор
    Явно са нашокали канчето на руснята!

    Коментиран от #205

  • 34 Забелязал

    16 55 Отговор
    Почнаха да омекват фашистите в Кремъл .
    Украйна има право да кандидатства където си иска ...
    Рашистите защо не попречиха на Финландия за НАТО ?

    Коментиран от #72, #81

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Къч

    16 46 Отговор

    До коментар #7 от "az #СВО":

    Е,как прибалтийските страни да са натовски ,погранични на раша държави,а Украйна да не може да е? И,кой има право да го определя,еле пък Путлерчо

    Коментиран от #82, #84, #190, #213

  • 37 БУХАХАХА

    3 21 Отговор

    До коментар #5 от "Иван":

    Ще го свитнат още като излезе от самолета на летището.

    Коментиран от #46

  • 38 да питам

    12 19 Отговор

    До коментар #7 от "az #СВО":

    А кво стана с денацифицирането?!
  • 39 Сандо

    31 9 Отговор
    И защо да са против?Още един въшлясал прошляк - горд член,какво лошо има за Русия,Китай или САЩ,че и за англетата?В европата окраината ще влезе само със земята си,с великолепния си чернозем,и то ако не са го продали още,нищо друго ценно няма да има в нея.А,забравих най-голямата ценност:укробандерите,които ще се разселят в благодатната за такива идеологизирани и агресивни откачалници европа.
  • 40 Zахарова

    14 42 Отговор
    Молете се по- бързо Вова Пут да пукне,няма отърване,закопа ни
  • 41 Ха ха

    16 5 Отговор

    До коментар #12 от "К.О.Т.а.р.А.К 🐱":

    Май от валериана ,който пиеш, си получил обратен ефект Типично за маците.
  • 42 Руски палячо

    8 19 Отговор
    Иначе, трябва да ядем овес цял живот!

    Коментиран от #90

  • 43 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 44 защо не

    36 7 Отговор
    Защо руснаците да са против остатъците от Украйна да са ЕС ?
    Съдбата на ЕС е ясна. Орбан я оповести: Ако до 1-2 години няма промени в икономическата политика , ЕС се разпада.
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Иван

    17 6 Отговор

    До коментар #37 от "БУХАХАХА":

    Кой ще го свитне??? Нацисткият ционизъм е миролюбива сатанинска секта.

    Коментиран от #52

  • 47 Механик

    15 9 Отговор
    Не само за ЕС,а и за като ще се съгласят.Иначе бай Дони няма да им праща пилешки бутчета.

    Коментиран от #63

  • 48 Ей сега

    36 6 Отговор
    Лъснаха лъжите на ЕС още от Евро Майдана 2013-2014г. , че "Путин" не "пускал" украинците в ЕС. Това беше и основната причина за държавния преврат в Киев тогава и всички последици, които същия предизвика в Украйна.
  • 49 Иван

    10 2 Отговор

    До коментар #28 от "Хцффффжцц":

    Синагогата също не е съгласна.
  • 50 Путин

    25 11 Отговор

    До коментар #45 от "Mими Кучева":

    Путин винаги е прав!
  • 51 К.о.Т.А.П.А.к

    29 2 Отговор

    До коментар #12 от "К.О.Т.а.р.А.К 🐱":

    Ай стига си мяучил,се едно си пред кебапчийница. Авантата свърши. Бай Данчо затвори чаршията.
  • 52 Азов

    13 6 Отговор

    До коментар #46 от "Иван":

    Добри вечер!Внимавай по тъмното!Ослушвай се.Бъди нащрек!

    Коментиран от #61

  • 53 НАЛИ?!

    35 7 Отговор

    До коментар #35 от "Дон Корлеоне":

    Да ама ,,Ботоксовото джудже" го канят на разговор със САЩ,а за ,,Нашмърканото джудже"-никой не се и сеща дори...!

    Коментиран от #134

  • 54 Европейците

    25 4 Отговор
    много лъжат и си измислят. Сега ще им джиросат Украйна.
  • 55 14 Септември 2022

    27 10 Отговор
    Фон дер Лайен:
    Путин ще се провали,
    Русия вади чипове от миялни и хладилници за военните си машини

    Коментиран от #60, #62

  • 56 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 57 Оракула от Делфи

    6 18 Отговор
    Този" Щеркел" не е човека , който решава "къде ще стои гардероба"!
    До вчера , беше забранено на Украйна , да е член на ЕО?
    И дали това , не е начин , да накарат Украйна да свали оръжие
    и да се съблече гола и да му танцува "кючек!???
  • 58 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 59 Червената шапчица

    3 5 Отговор
    тъпотия

    Коментиран от #68

  • 60 Руснак без крак

    6 17 Отговор

    До коментар #55 от "14 Септември 2022":

    Утре влизаме в Киев!
  • 61 Иван

    16 4 Отговор

    До коментар #52 от "Азов":

    Предлагам Еленски за началник на ЕС.

    Коментиран от #65

  • 62 19 февруари 2025

    2 15 Отговор

    До коментар #55 от "14 Септември 2022":

    Русия брани Курск.
  • 63 ЦЪК!

    5 4 Отговор

    До коментар #47 от "Механик":

    За ,,като"-няма да се съгласят!
  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Град Козлодуй

    4 3 Отговор

    До коментар #61 от "Иван":

    Предлагам на найка ти 5 лева .Къде пас.
  • 66 Реалист

    5 23 Отговор
    Джуджето клекна пред Бай Дончо
  • 67 Да разбираме

    6 30 Отговор
    Кремъл няма нищо против една съседна страна (в случая Украйна) да влезе в ЕС, да работи и живее по европейските правила и норми, тя и жителите й да натрупат благосъстояние благодарение на реда, спазването на законите и икономическата свобода там....и след това най-безцеремонно да ги ограби след като те са лишени от правото да имат армия!?

    Коментиран от #73

  • 68 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 69 Това

    26 3 Отговор
    е единственото смислено разрешение. Украйна отива в ЕС по ускорена процедура. Няма ще видим, няма не искам. Нали уж на Майдана затова скачаха. Сега лъжливите европейци ще трябва да си ги вземат. Без НАТО разбира се. Иначе е лесно да подлъгваш населението и да правиш преврати. Украйна е грижа на евро шматките оттук насетне.
  • 70 Ей пак ще ги излъжат....

    4 13 Отговор
    Е.С е Н А Т О......
    НАТО=Е.С
  • 71 Георги

    22 2 Отговор
    кое му е изненадващото, като Русия винаги го е казвала.
  • 72 332

    5 2 Отговор

    До коментар #34 от "Забелязал":

    Забелезвач!!!
  • 73 А колко

    21 4 Отговор

    До коментар #67 от "Да разбираме":

    Други държави е ограбила русия и колко колективния запад?!?! Освен това преди 2008 когато Украйна искаше да влезе в НАТО Русия не е говорила каква армия да има Украйна!!! Когато запада напомпа Украйна е нормално русия да я иска демилитаризирана....защо Израел не иска Иран с ядрено оръжие....защото знае какво ще последва....заради и това Русия не иска Украйна с голяма армия
  • 74 Нормално е

    20 3 Отговор
    Русия да няма нищо против украйна да влезе в политически съюз, но не и във военен.

    Коментиран от #80

  • 75 Украинските

    18 3 Отговор
    кратуни не могат да се управляват сами. Това се видя и доказа по емпиричен път. Те трябва да принадлежат. Или на Русия или на ЕС.
    По-добре на ЕС. Какво по-хубаво за тях.
    Във военни блокове не могат и не трябва да участват. Не е за тях тази работа. ЕС ще гарантира сигурността им и готово. Чудесно решение.
  • 76 Аби

    21 0 Отговор
    Това не е от сега, последно го казаха и в Турция на срещата, ама тогава Борис Джонсън и Антъни Блинкън не се съгласиха да прекратят военните двйствия
  • 77 бай Иван

    29 1 Отговор
    Какво е изненадващото не разбирам ? Не слушате или не четете какво казва Путин. Още преди години беше казал ,че нямат нищо против това Украйна да си отиде в ЕС ако искат но в никакъв случай не и в НАТО/а ако си спомняте все се правеше така -влишаш в НАТО и тогава ЕС/. Каза, че има да се решат само едни проблеми с митата между Украйна и Русия ако тя влезе в ЕС и други такива търговски отношение, но никога не е поставял условие на Украйна за членството и в ЕС . Тука нашите раздуваха как Русия спирала развитието на Украйна за ЕС и нейното суверенно право на избор ,което никога не е било вярно.
  • 78 Даа!

    23 2 Отговор
    Елегантно ги праща в нокдаун! Ако искате,приемете ги още утре! Но не с номерата,който прилагахте към новите от Източна Европа..Първо в Отанчо,след това в ЕС ! Всички дребосъци( прибалти,разни други, включително ние) ни приеха,в Ес,заради територията,като част от Отанчо.Нямали руснаците дипломатическа школа,а? Така ще се покаже на целият им народ,дали "Единна Европа" е толкова съпричастна към Незалежная.Трето няма! Ако ги приемат,ще трябва да наливат ежегодно стотици милиарди,в нова инфраструктура, възстановяване на промишлени сгради,цели комплекси.Пътна инфраструктура,селско стопанство.Ако ги размотават " дипломатично" с разни условия, народа ще му просветне,че са били използвани, единствено като военни мишени.Хайде,да ви видя! Нали сте абсолютно солидарни към народа и държавата Украйна.А през това време,бай Дончо,ще си прибере без да му мигне окото,онова което поиска в прав текст.Кой ще го спре?
  • 79 Квазимодо

    23 0 Отговор
    Българските медии са изненадани от всичко
  • 80 Точно

    20 2 Отговор

    До коментар #74 от "Нормално е":

    така. Украйна не може да остане политически независима държава, защото ще продължи да застрашава сигурността на Руската федерация. ЕС ще налага общите европейски закони и ефективно ще управлява тази страна оттук насетне. Така ще се гарантира и послушанието на местните политици в Киев и това ще е гаранция за Русия за нейната сигурност.
    Военният съюз НАТО ще стои обаче далеч от Украйна. Добре за мира.
  • 81 бай Иван

    7 17 Отговор

    До коментар #34 от "Забелязал":

    Почнаха да омекват фашистите в Кремъл .
    Украйна има право да кандидатства където си иска ...
    Рашистите защо не попречиха на Финландия за НАТО ?


    Чакай все още нищо не е стигнало крайъната си точка . да не се окаже,че спешно тия северните ще трябва да излизат или най-малкото само на хартия да се водят членове на НАТО без никакви бази там. Руснаците ще им разрешат да се перчат ако искат с униформи на НАТО, ама в кобурите ще има пистолети-детски играчки.
  • 82 az #СВО

    16 2 Отговор

    До коментар #36 от "Къч":

    Не забравяй, че Русия, образец 2025г. не е Русия образец 2004г.
  • 83 Горски

    22 1 Отговор
    Присъствието на Володимир Зеленски - Зеля в ОАЕ показва, че най-вероятно ще го привикат на срещата Путин Тръмп тази седмица в Рияд. Прави впечатление, че Путин мълчи. Той така обича, като мен, когато всички говорят, той мълчи. После започва той да говори и всички млъкват.

    По същия повод искам да кажа, че Западът се би с Русия чрез Украйна. Даже мята по Русия ракети със среден обсег, нещо спряха да мятат напоследък, откакто Русия им изпепели складовете, шлюзовете и летищата. По същото това време Русия метна Орешникът и да си кажем честно, май оттогава насам започна да се вгорчава живота на глобалистите в САЩ. От Орешникът насам започнаха чистки в министерствата на САЩ, започна окрупняването на САЩ в Северна Америка и уверено убедено Западът върви към вътре натовска война. Просто моля за малко мисъл! Кой и как ще продължи да воюва с Русия бе? Малко ли им е досега? Не разбраха ли какво стои насреща им? Пак за Лешникът си мисля. Това е по повод официални и неофициални приказки за ИЗПРАЩАНЕ НА РОДНИ ИЛИ ЧУЖДИ ВОЙСКИ В УКРАЙНА. Все пак не очаквам Западът да признае открито - НИЕ ЗАГУБИХМЕ ОТ РУСИЯ И ЛИЧНО ОТ ПУТИН.

    Цялото внимание на Доналд Тръмп сега е приковано към разговорът очи в очи с Владимир Путин. От този разговор зависи едно много важно нещо и сега отново ще кажа истината, която малцина приемат и споделят. От отношенията с Путин зависи вътрешната политика и политическия успех на Тръмп в САЩ!!! Ако има добри и хармонични отношения с Путин, Тръмп ще

    Коментиран от #122, #139

  • 84 бай Иван

    11 6 Отговор

    До коментар #36 от "Къч":

    Е,как прибалтийските страни да са натовски ,погранични на раша държави,а Украйна да не може да е? И,кой има право да го определя,еле пък Путлерчо

    Еми присъедини се към делегацията на чичко Дони и ходи му го кажи на Путин , не ми драскай тука.Може за героичност да облечеш зелено пуловерче и пусни тридневна брада и дръпни за смелост една линия.
  • 85 ИВАН

    19 4 Отговор
    КАКВА ИЗНЕНАДВАЩА ПОЗИЦИЯ БЕ??? ТОВА РУСИЯ ГО КАЗА ОЩЕ ПРЕДИ 2 ГОДИНИ! ПРО-ДАЖНИ И ФАЛ-ШИВИ МЕДИИ!

    Коментиран от #92, #98, #124

  • 86 Не е така

    15 1 Отговор

    До коментар #3 от "Вашето мнение":

    ЕС ще се разшири и ще стане още по-голям. Защо да не ги вземат в ЕС. Политически, украинците ще са под контрола на Германия и Франция и няма да правят глупости. Ще изпратят депутати в Брюксел и ще заживеят свой собствен, кротък живот в колектива.
    Това е хубаво
  • 87 Разбира се

    12 1 Отговор
    Демилитаризирани и политически подчинени. Това е в интерес на самите украинци. Иначе видяхме какво могат сами.
  • 88 Журналисти без граници

    16 3 Отговор
    Това винаги е била позицията на Путин!
    Така е Толя, избебадан си, защото пишете само това, което паситата и т.н. евроатлантици ви наредят! Поради това си изненадън
  • 89 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 90 бай Иван

    13 5 Отговор

    До коментар #42 от "Руски палячо":

    Иначе, трябва да ядем овес цял живот!

    Може и така да се случи за разлика от това което ядат и ще ядат руснаците. Питай Урсулата , Каята и все те такива. Със скръбен глас и сълзи в очите ,че щи обявят ,че Европа трябва да се храни на зелено /овеса ще е лукс/ защото демокрацията е заплашена . Но пък погледни го от добрата страна .Ще имаш перфектен педикюр , добра физическа линия , ще си свикнал на студено /абе кво става нещо много студено а запасите в Европа на газ около 35% бяха преди десетина дни / ,ще можеш да вземеш съседа да те рендосва вечер белким се стоплиш .Та така ,може и да се радваш ако има овес .
  • 91 путин клекна

    9 24 Отговор
    Тръмп ще спаси путин от резила на тридневната операция в Украйна!

    Коментиран от #127

  • 92 Важи ли за Армения и Грузия?

    6 22 Отговор

    До коментар #85 от "ИВАН":

    А що руснаците не дават на Арения и Грузия да влизат в ЕС?!?!? Лъжливи руски фашисти!
  • 93 Това

    16 4 Отговор
    се знаеше още от преди 15 години. Защо да е "обрат". Иначе наистина веднага трябва да се задейства. И украинците ще останат доволни от управлението на ЕС. Хем вече ще могат и да се разселват свободно в ЕС. И Русия ще е спокойна, че Украйна е демилитаризирана, неутрална страна.
  • 94 бъгъ

    12 3 Отговор
    Ко се изненадват бе,нищо ново не е това.Проблема е нато ,а не ес.
  • 95 Идеално

    9 1 Отговор
    Опасно е да оставят Украйна независима държава след тази война. ЕС е най-доброто решение за всички - за Запада, за Украйна и за Руската федерация.
  • 96 Много

    11 3 Отговор
    по-добре е повече украинци в Германия и Франция, отколкото инженери-джихадисти.
  • 97 хаха

    12 3 Отговор
    Кое е изненадващото на позицията на Русия? Винаги са казвали, че са против Украйна да влезе в НАТО и да има натовски войски и бази на границата с Русия. Никога не се е чуло нищо по въпроса за ЕС, ако остане единствено и само икономически и политически съюз.
  • 98 бай Иван

    12 4 Отговор

    До коментар #85 от "ИВАН":

    КАКВА ИЗНЕНАДВАЩА ПОЗИЦИЯ БЕ??? ТОВА РУСИЯ ГО КАЗА ОЩЕ ПРЕДИ 2 ГОДИНИ!

    Не преди две, а много много по-рано .Ей там горе в началото го има в коментарите ще го прочетеш да не се преповтаряме.
  • 99 Накрая

    5 1 Отговор
    ще се получат добре нещата и всички ще са много доволни. А това е най-важното. Мир да е
  • 100 Изненадваща

    4 17 Отговор
    само за капейките дето се кълняха че 404 няма да съществува. Следващата изненада ще е че Русия ще връща от окупираните територии, колкото и да ом е неприятно.
  • 101 хаха

    15 2 Отговор
    Интересен въпрос по тема ЕС. Какво стана в Балтика? Преди седмица и нещо имаха фойерверки как се отрязват от руските далекопроводи и стават енергонезависими. Урсула даже празнува с тях. Сега цените им всеки ден скачат и вече са близо 4 пъти нагоре- от 80ина евро на мегават са стигнали близо 300 за дни. Абе, хубаво е да си знаеш интереса...
    ЕС не е лош във вида си до 2000г- чисто икономически съюз. Откак налазиха нео марксистите и псевдо зелените(много зелени, ама не садят дървета, напротив, ще отсекат да тупнат соларки), стана трагедия.
  • 102 Тома

    16 4 Отговор
    Така ще може всички народи от ЕС да хранят най мързеливата нация.Руснаците си патиха от укрите

    Коментиран от #112

  • 103 Ела

    2 9 Отговор

    До коментар #45 от "Mими Кучева":

    в паспортното на Мария Луиза да видиш опашките от руснаци дето търсят постоянно местожителство в България. А българите, дори заклетите капейки, не напират за Руzzия. Що ли така?
  • 104 43215

    3 11 Отговор
    Имат против Украйна да участва във военни съюзи.......!(за да може да си я напада....)
  • 105 Европейците

    17 1 Отговор
    лъгаха години наред света, както и техните американски "партньори", че Русия "препречвала" демократичния път на Украйна към ЕС. Това беше и повода за Майдана през зимата на 2013-2014г. И преврата и войната в Донбас и тази война с Русия. Да си ги вземат в ЕС, както им обещаваха, да не се правят на ощипани госпожици
  • 106 хаха

    12 2 Отговор

    До коментар #6 от "Гунчо":

    Всъщност Русия държи към 20%. Проблемът е по-скоро кои 20%.
    1. Черноморското крайбрежие
    2. Донбас- територията, където са купищата природни ресурси
    Но... НАТО и Украйна сами си го направиха. Можеше да не натискат украинците да влизат в НАТО и да не ръчкат мечката. Сега буферна зона ще има и Путин си я е завладял. Последните дни яко чисти в Курск ВСУ и днес гледах видео на купища убити украинци след някаква битка. Говорим стотици трупове. Защо погубиха толкова човешки животи от алчност да крадат, пардон, усвояват помощи ония горе си знаят. Дано се задавят с усвоеното.

    Коментиран от #113, #116, #161

  • 107 Ама

    2 20 Отговор
    как така, нали всичко щеше да се решава в Рияд само и единствено между САЩ и Русия, и откога присъединяването на Украйна към ЕС стана нейно суверенно право от гледна точка на Кремъл?! Тогава защо путиновият послушко Янукович в тотално противоречие с предизборните си обещания отказа да подпише кандидатурата на Украйна за ЕС и така предизвика 1,5 млн. да излязат на площада в Киев с искане на оставката му, за което нареди на гвардията си да стреля по тях, че 108 загинаха?! После дойдоха всички добре известни събития в Крим, Одеса и Донбас, за които Москва с куп лъжи обвини Киев, ама как след всичко това изведнъж присъединяването на Украйна към ЕС било нейно суверенно право?! В Кремъл шизофреници ли са освен всичко друго?!

    Коментиран от #115, #130

  • 108 хаха

    10 1 Отговор

    До коментар #16 от "Ами":

    Щото лидерите на Европа, включително нашичките, правиха далавери от войната и даже още натискат тя да продължава. Говори се под сурдинка, че чакат да минат изборите в Германия, за да пратят още към 700 милиарда за усвояване.
  • 109 Анонимен

    12 0 Отговор
    За мен не е изненада. Зеленски ще изцица де що има присъединителни фондове. Ще досъсипе икономически ЕС и като ги приемат в еврозоната дългът им към САЩ ще стане на всички страни, които са в еврозоната. Кремъл печели от това, защо да са против.

    Коментиран от #118

  • 110 Другари от Факти как става

    7 1 Отговор
    тяя работа за 2 минути 110 коментара!

    Коментиран от #129

  • 111 Зло куче

    10 4 Отговор
    Е кое е изненада?РФ никога не имала против влозане на Украйна в ЕС.
  • 112 Е що

    4 3 Отговор

    До коментар #102 от "Тома":

    пък да ги "хранят". Тебе някой храни ли те? Произвеждат евтина земеделска продукция. Защо ЕС блока да не се възползва от това.
  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 хаха

    10 2 Отговор

    До коментар #30 от "Те руснаците":

    Накрая може ЕС да даде куп пари за "възстановяване" с цел да се окрадат през фирми на политици и спонсори, но с развитието в САЩ, където яко режат кранчета и почват да вадят за съд политици, съдии, държавни служители, по-скоро няма да стане. Русия, обаче, най-вероятно не само ще си вземе исканите земи, но ще получава и репарации от ЕС и Украйна за всички щети по руска територия и в Донбас, Крим.
  • 115 Не беше

    7 0 Отговор

    До коментар #107 от "Ама":

    "кандидатура" за ЕС, а договор за частично участие в митническия съюз на блока. А правителството на Янукович не "отказа" да подпише, а поиска отлагане за няколко месеца, което е тяхно право. Това не е диктат все пак.

    Коментиран от #119

  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Наблюдател

    3 9 Отговор
    Фицо и Орбан са инструктирани да не пускат Украйна в ЕС!

    Коментиран от #185

  • 118 хаха

    11 2 Отговор

    До коментар #109 от "Анонимен":

    Зеленски има буквално 0 шанс да води страната към ЕС. Ако ще се отива натам, ще е друг. При това ще е бая трудно народът да гласува за проЕС партия след гоненето на мъже по улиците да бъдат влачени за фронта. Спре ли войната, Зеленски става като Кадафи, ако не успее да избяга. Знае го и затова и толкова натиска да се продължава с войната.
  • 119 Истината

    3 9 Отговор

    До коментар #115 от "Не беше":

    Не лъжи, руският агент Янукович отказа Украйна ДА ЗАПОЧНЕ ПРЕГОВОРИ ЗА ПРИСЪЕДИНЯВАНЕ КЪМ ЕС. Това щеше да отнеме години (справка с Турция, Черна гора, Албания и Северна Македония)
  • 120 Бармалей

    11 0 Отговор
    Изненада е, че все още Ви четем сайта, предвид изненадващите "журналистически" заглавия...
  • 121 Евро

    16 2 Отговор
    военнолюбците лъгаха всички, че Русия не "давала" на Украйна да отиде в ЕС. Така започна преврата в Киев - с голямата европейска лъжа.

    Коментиран от #125, #137

  • 122 хаха

    4 2 Отговор

    До коментар #83 от "Горски":

    Чистките в САЩ няма общо с Орешника. Там просто имат след избори преходен период до встъпване в длъжност на новия президент. До 20.1, когато почнаха ударно чистки, проверки на бюджети и т.н., просто действащ президент беше още Байдън. Тръмпи и Мъск още от първия ден подкараха, даже на церемонията по встъпване Тръмп с празнуването подписа няколко указа като този за ловене и екстрадиране на имигранти.
  • 123 Атина Палада

    15 2 Отговор
    Боже Факти,каква изненадваща позиция?
    Русия винаги е казвала,че няма претенции относно това Украйна да се присъедини към ЕС! Още от времето на Янукович!
    Претенциите на Русия са за военни съюзи,какъвто е НАТО!
  • 124 БУХАХАХА

    2 10 Отговор

    До коментар #85 от "ИВАН":

    Преди две години пропагандаторите и руснята тука дрънкаха как няма да има такава държава.

    Коментиран от #142

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 ИзненадАн

    8 0 Отговор
    От години го повтарят това, а "факти" сега се изненадаха. Ама заглавието "Русия потвърди позицията си" не звучи така пикантно и няма кликове. Съответно - не носи кинти. Те така е с повечето "новини", които ни поднасят новинарските сайтове.
  • 127 българин

    2 8 Отговор

    До коментар #91 от "путин клекна":

    Отново САЩ ги спасяват.
  • 128 ЕвроАтнатическа деменция

    10 2 Отговор
    Що се правите на утрепани? Още много преди СВО Русия заяви , че няма против Украйна да е в ЕС, но не и в НАТО.
  • 129 българин

    4 11 Отговор

    До коментар #110 от "Другари от Факти как става":

    путинския реим е впрегнал тролажа на макс да ги изкара големи победители. Руснята забравиха за целите на СВО и останалите глупости дето ги ръсиха 3 години.

    Коментиран от #146

  • 130 Раша

    5 4 Отговор

    До коментар #107 от "Ама":

    Не дей да съчиняваш,за да търстш оправдавания.
    Путин винага го каза,че няма Нищо против за Европа,но без военни съюзи.Ти,"академик"си пропуснал тази инфа.
    Второ,-Янукович подписа документи за Европа.Не дей да лъжеш!
    Трето- американски проект "Антирусия"тръгва от Ющенко.И майдана-горещта фаза на него.
  • 131 !!!?

    4 7 Отговор
    Горбачов: Идва нова Перестройка !!!?

    Коментиран от #191

  • 132 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 133 Няма нищо изненадващо

    12 3 Отговор
    Русия никога не е била против Украйна да е в ЕС. Против е да е в НАТО. От толкова лъжи и пропаганда се объркахте.
  • 134 хе хе хе

    1 6 Отговор

    До коментар #53 от "НАЛИ?!":

    а той ще излезе от бункера и ще иде? :)))
    А Зеленски обиколи целия свят и беше няколко пъти поканен и отишъл в САЩ
    Нещо се обърка в опорката, а? :)
  • 135 Марио

    7 2 Отговор
    Тази позиция си е от 20 години, кое е изненадващото.
  • 136 Дедо ви...

    6 0 Отговор
    Па тези на кого са притрябвали като за възстановяване на страната ще струва 128 милиарда долара

    Коментиран от #149

  • 137 факти

    2 9 Отговор

    До коментар #121 от "Евро":

    недей лъга, янукович отиде в русия путин му плати и той замрази преговорите, преди това само разиграваше ЕС.

    Коментиран от #144

  • 138 Расия и капейките

    2 9 Отговор
    Балнуват някакъв нов световен ред, разпад на Европа, алооууу оправете си първо панелките и тоалетните. Никой не ще в руския МИР, даже копейките от родината ни.
  • 139 Запознат

    2 7 Отговор

    До коментар #83 от "Горски":

    откакто о(се)решника грумна на руска територия нещо млъкнахте.

    Коментиран от #167, #184

  • 140 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 141 Софиянец

    7 4 Отговор
    Мисирки, позицията на Русия винаги е била такава! Бяха против членството в нато!
    Отврат сте, нямам думи!

    Коментиран от #156, #196

  • 142 Атина Палада

    6 3 Отговор

    До коментар #124 от "БУХАХАХА":

    Защо лъжеш? Никой не е казвал твърдо ,че няма да има държава Украйна.
    По скоро е коментирано,че остатъка от Украйна,което още преди година се подразбра че Русия не я иска,какво решение ще се вземе..Ако остане самостоятелна държавица,тя няма да може да функционира сама,предвид дълговете....И сме допускали,че решението може да бъде:- поделена между Полша, Унгария, Румъния...
    Но щом сега излиза такава статия,много вероятно е ,да е взето решение остатъка от Украйна,онова,което руснаците не го искат да бъде вкарана в ЕС,тъй като не може да съществува самостоятелно..

    Коментиран от #148

  • 143 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 144 Атина Палада

    3 0 Отговор

    До коментар #137 от "факти":

    Като не помниш нищо,замълчи...и не пиши г.лупости.
  • 145 шаа

    5 0 Отговор
    "Кремъл с изненадваща позиция"

    само залупени мисирки могат да се изненадат от позиция, която беше ясна от самото начало
  • 146 Следващият път напишете

    2 3 Отговор

    До коментар #129 от "българин":

    българин с голямо Б.

    Коментиран от #150

  • 147 332

    9 2 Отговор
    След войната на Украйна и предстой гражданска война. После членство в ЕС. Тя трябва да стане член на ЕС защото сама няма да може да върне дълговете си към Щатите. Солидарно ще плащаме всички.
    Ресурсите необходими на Европа ще бъдат доставяни от Щатите. Произхода им естествено е Русия но Щатите ще определят колко стегната да е примката на врата на ЕС. Та ще има премерена икономика и държави потребителки. Нито Щатите, нито Русия искат силен ЕС.
  • 148 БУХАХАХА

    2 7 Отговор

    До коментар #142 от "Атина Палада":

    Не лъжа бе, и захарова не излъга на 24 февруари.
  • 149 Разрушенията са

    2 7 Отговор

    До коментар #136 от "Дедо ви...":

    най-вече в окупираните територии, да му мислят завоевателите как ще ги възстановяват в условията на санкции.
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 666

    7 0 Отговор
    Глухари Путин отдавна е казал на Украйна правете какво искате само в НАТО не и неутралитет ама кой слуша после защо война
  • 152 Точно

    6 3 Отговор
    Така трябва. Украинците отиват под политическото ръководство на ЕС, но се демилитаризират и не ги прикрепят към военния блок НАТО. Така всички ще са гарантирани и спокойни.
    За всички ще има по нещо и всички ще "победят".
    Не е ясно защо вместо от самото начало да се тръгне в тази посока, европейците лъгаха, че руснаците не искали това. На какво са се надявали европейските лидери?

    Коментиран от #159

  • 153 Ехехехехе

    4 8 Отговор
    Пиздюхин опять резки се наведе! Хехехехехе
    Суверенно, А? ))))
    Ми чий го тражите у Суверенна УКРАЙНА, Фашаги?!?
    Милион и половина монголоидни москаля фърлиха Фира заради един дрът извратеняк и пеДо-фил
    Хехехехехе
  • 154 ЦИРК

    6 4 Отговор
    Няма нищо изненадващо в тази позиция...

    Членството в ЕС и НАТО са два коренно различни договора. Русия никога не е спирала Украйна да членува в ЕС, но винаги е била против членство на Украйна в НАТО (и как да е иначе, когато разни натовски чиновници плямпат глупости как Русия била враг номер 1 на НАТО). Проблемът обаче идва че ЕС обвързва членството в икономическия съюз с членство в НАТО. И това е защото западните компании искат защита на инвестициите извън собствените им страни (чист лобизъм). С други думи, ок страна влиза в ЕС, нашите компании инвестираме там, и тези инвестиции ги защитава НАТО (държавите членки).

    Коментиран от #165

  • 155 .......

    3 7 Отговор
    Нали уж НАТО беше унищожено? Каква е тази вечна истерия в Кремъл?
  • 156 Тънкият момент е, че

    3 8 Отговор

    До коментар #141 от "Софиянец":

    не говорят за Украйна като за измислена държава основана от Ленин и полежаща на присъединяване към "Родина мать". Вече признават, че такава държава е имало и ще има.

    Коментиран от #178

  • 157 Това

    3 4 Отговор
    е най-доброто. Оттук насетне няма да има голямо значение кой точно ще е президент на Украйна. Може и Зеленски да оставят, няма проблем
  • 158 Бай Орков

    3 8 Отговор
    Ами, Швеция и Финландия не можеше, ама станаха членове на НАТО, въпреки вашите желания. Друг е въпросът, че вие ги принудихте с идиотския си империализъм!
  • 159 Последния софиянец

    4 7 Отговор

    До коментар #152 от "Точно":

    Еми какво става с... КИЕВ, ХАРКОВ, ХЕРСОН, ОДЕСА - москалски НАВСЕГДА?!?
    Със...3 дня в Киев и седмица в Лисабон?
    Със КУРСКА и Белгородска народни републики?
    Парада в Киев?
    И те така...
  • 160 Гориил

    9 1 Отговор
    Това няма да се решава в Брюксел, а в Рияд. Ако не в Рияд, то в Москва.
  • 161 Казуар

    4 9 Отговор

    До коментар #106 от "хаха":

    Другарю русоид, Украйна можеше да бъде към Европа и да не бъде в НАТО по причина на Русия, но Путин реши да възстановява руската империя. Можеше да има нормални връзки с Европа и с Русия.

    Коментиран от #177

  • 162 Кремъл може да стане Китайска колония

    4 8 Отговор
    Когато Русия стане член на НАТО, тогава ще решава кой може или не може да бъде в алианса.
  • 163 332

    11 1 Отговор
    Неизвестен но огромен брой армейско оръжие има в населението на Украйна, отделно след войната огромен брой войници ще се върнат от фронта въоръжени. Някаква немалка част са били на забранени вещества за смелост и това ще им липсва. Преди войната в страната положението беше като у нас в разгара на мутрите но много повече и по-жестоко. Сега вече въоръжени добре тези ще се върнат към старите си навици. Какви членове на ЕС ще бъдат не знам.

    Коментиран от #168

  • 164 Тръмп

    4 7 Отговор
    помага на Пу тю да възглави "кръстоносен поход" срещу свободния Европейски свят който защищава свободите на Украйна. Днес диктаторите от целия свят си взаимодействат, организираха си "Диктаторски интернационал", помагат си политически и икономически...Путин иска да постигне целите си в Украйна, предстои да разберем дали Тръмп ще му позволи!
  • 165 Прочети ми пост 140

    2 6 Отговор

    До коментар #154 от "ЦИРК":

    като ще допълня, че в обозримо бъдеще РФ няма да напада пак Украйна. Путин е на 72г., Украйна няма да бъде тази която не вярваше, че ще я напада Русия. Ще бъде източната цитадела на НАТО без да е негов член, а при война както е казал Цицерон "Когато оръжията говорят законите мълчат".
  • 166 НЕ МИ СЕ ИСКА НО ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕМ

    4 11 Отговор
    Вовка ЦЕЛУВАЧА Путкина стана за посмешище на ЦЕЛ СВЕТ!
    НИТО ЕДНА ИЗПЪЛНЕНА ЦЕЛ,..НИТО ЕДНО ОБЕЩАНИЕ , И ПЪЛЕН РАЗГРОМ НА ЖАЛКАТА МОНГОЛО- ИСЛЯМИСТКА МОГУЧАЯ!
    Няма Паради в КИЕВ, ДАМАСК и ЛИСАБОН! Няма КИЕВ ЗА 3 ДНЯ! НЯМА ГОТВАЧИ,МУЗИКАНТИ,ВАГНЕР, МЕНДЕЛСОН, ЧЕРНИ МАМБИ, НЕМА ОРИЗО-ГРИЗАЧИ, НЯМА ДАЖЕ...2 РЕПУБЛИКИ!
    ХАХАХАХА

    Коментиран от #170

  • 167 Горски

    9 5 Отговор

    До коментар #139 от "Запознат":

    Времето ви изтича, това е истината Русия печели войната, колкото ида не ви се иска.

    Коментиран от #197

  • 168 След всяка война

    8 0 Отговор

    До коментар #163 от "332":

    е така - и с виетнамските ветерани в САЩ и Виетнам, с афганистанските в СССР. Ще бъде малко като "Апокалипсис сега".
  • 169 Щерю

    3 7 Отговор
    Явно джуджето е стиснато за мандаринките.

    Коментиран от #215

  • 170 1000+

    4 9 Отговор

    До коментар #166 от "НЕ МИ СЕ ИСКА НО ТРЯБВА ДА ПРИЗНАЕМ":

    - Финландия и Швеция станаха членове на НАТО.
    - Разбра се че ако не е ядрения арсенал на Русия, руската армия е един хартиен тигър.
    - Както и да се развият нещата при Тръмп, Путин и Русия ще са парии в Европа в следващите десетилетия
  • 171 Хаха

    5 3 Отговор
    Повече от сигурно е, че САЩ ще намерят начин да убедят ЕС да вземе Украйна. Хем по ускорената процедура. Ще им направят предложение, което не могат да откажат.
  • 172 Ако Наполеон беше превзел украйна

    9 3 Отговор
    Вместо да се набутва до Москва
    България нямаше да има кой да я освободи
    Добре че Украйна беше в пределите на Русия

    Коментиран от #174

  • 173 Анонимен

    5 5 Отговор
    Мисля, че това от което ще се откаже Путин е да превземе Одеса и това е огромна отстъпка за Украйна. Останалото не подлежи на преговори.

    Коментиран от #199

  • 174 Когато руските войски

    3 8 Отговор

    До коментар #172 от "Ако Наполеон беше превзел украйна":

    са още на румънска територия са посетени от десетима български войводи които им предлагат следното: Дайте ни 100 000 пушки, ние ще подсигурим 100 000 българи и до Цариград ще сме вече 200 000. Няма смисъл да умирате за нашето освобождение. Явно са искали да повторят подвига на Ботев, но с руснаците зад гърба. Руските генерали намират предложението за разумно, но получават гневна депеша от Москва. " Ние сме дошли да завладеем Цариград, как ще накараме това да го направят българите? После как ще ги разоръжим, а и те ще твърдят, че сами са се освободили". Идеята се проваля, а българското Опълчение е съставено от 7-8 000 души с по една стара пушка "Шаспо" с картонени гилзи обр. 1866г. за двама бойци.

    Коментиран от #180

  • 175 Ако Хитлер беше превзел украйна

    3 8 Отговор
    И беше изкарал зимата в Украйна СССР никога нямаше да стигне до Берлин

    Коментиран от #181

  • 176 Може и да е

    8 2 Отговор
    Суверенни право според Путин, но Украйна не е легитимна държава и не може да се присъедини и да ползва финансиране от ЕС.
  • 177 Гориил

    10 3 Отговор

    До коментар #161 от "Казуар":

    Кремъл ликвидира смъртна заплаха за националната сигурност на Русия.

    Коментиран от #204

  • 178 Софиянец

    9 2 Отговор

    До коментар #156 от "Тънкият момент е, че":

    Мечтай си! Просто не им трябва цялата територия и да се чудят как да превъзпитават нацистите вътре, ще си анексират 50%, т.е. всички от Днепър на изток + одеска област, а останалото ще оставят на чакалите и да си изплащат ленд лийза 😂

    Коментиран от #186, #201

  • 179 332

    9 1 Отговор
    То ЕС едвам се крепи над водата сега а после Украйна е му бъде като камък на шията. Допускам, че всичко ще мине добре. Но си мисля за преговорните глави за членството, за квотите кои ще бъдат доволни, кои не. За разните дреболии дето унищожиха нашето селско стопанство и промишленост. За приватизацията на предприятия за един лев. За куп други неща от този род. Огромния добив на слънчоглед и пшеница в Украйна или трябва да спре или европейците да спрат. Това е само един пример. Нещо бъдещето е неясно.
  • 180 С пушки и черешови топчета

    4 1 Отговор

    До коментар #174 от "Когато руските войски":

    Срещу оръдия Круп и пушки уинчестер и пищови Колт на въоръжение в турската армия
  • 181 Сталин е споделил с Хрушчов,

    4 6 Отговор

    До коментар #175 от "Ако Хитлер беше превзел украйна":

    че ако не е бил Ленд-лиза са щели пак да победят Германия, но за още 2 години война. От сегашна гледна точка американците имат атомна бомба лятото на 1945г. и ако руснаците воюваха още на своя територия неподпомагани от САЩ и ОК, войната щеше да я спечели САЩ с атомни бомби над Берлин и не знам още къде. Нямаше да има победа на СССР, Варшавски договор, социалистическа система, СИВ.
  • 182 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 183 Никаква изненада не е!

    11 1 Отговор
    Кремъл отдавна каза, че укрите могат да влизат в ЕС, когато ( ги) щат! ЕС е умряло куче!
  • 184 Горски

    13 1 Отговор

    До коментар #139 от "Запознат":

    Западът се би с Русия чрез Украйна. Даже мята по Русия ракети със среден обсег, нещо спряха да мятат напоследък, откакто Русия им изпепели складовете, шлюзовете и летищата. По същото това време Русия метна Орешникът и да си кажем честно, май оттогава насам започна да се вгорчава живота на глобалистите в САЩ. От Орешникът насам започнаха чистки в министерствата на САЩ.

    Коментиран от #187

  • 185 Някой

    3 13 Отговор

    До коментар #117 от "Наблюдател":

    Фицо и Орбан като са против за всичко да излязат от ЕС. С всичко против, а членове на ЕС.
  • 186 В момента

    6 7 Отговор

    До коментар #178 от "Софиянец":

    са окупирали 20% от Украйна, никой няма да им даде още 30% от територията на страната. За 3 години война са окупирали 7% от Украйна - Крим го взеха без една жертва за няколко дни, а ЛНР и ДНР ги завзеха зелените човечета на Игор Стрелков и вагнеровци на готвача Пригожин. Ето колко са "асвабадили" за цялата 2024г. - това с червеното.

    Коментиран от #192

  • 187 Горски,

    1 3 Отговор

    До коментар #184 от "Горски":

    излез от гората и се огледай.

    Коментиран от #207

  • 188 Тангенс

    8 0 Отговор
    Въпросът е кой ще плаща.Източните германски провинции 35 години не могат да достигнат западните.Всеки западен плащаше 50 марки солидарност.А за Украина ще плащаме 100 години,солидарно,зорлан.
  • 189 Бай той Толстой

    7 3 Отговор
    Това беше казано още в началото,ама понеже вие имате банани в ушите и на други места,не сте усетили.
  • 190 Бай той Толстой

    7 2 Отговор

    До коментар #36 от "Къч":

    Ами,явно може.Ти,селски нямаш право на мнение!

    Коментиран от #202

  • 191 Бай той Толстой

    9 4 Отговор

    До коментар #131 от "!!!?":

    Абе,като гледам какво има в Москва и е София,май ние сме бедните.И глупавите!

    Коментиран от #193, #198

  • 192 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 193 Май си ходил

    3 6 Отговор

    До коментар #191 от "Бай той Толстой":

    само в Москва и Питер. Мръдни някъде на 50км и ще видиш, но няма да те пуснат, а ако си снимал някаква мизерия ще те обвинят в шпионаж и ще има затвор и кютек.
  • 194 Нашето мнение

    1 7 Отговор

    До коментар #3 от "Вашето мнение":

    "Фалиралият" ЕС ще отпусне до 700 милиарда евро военна помощ на Украйна!Войната продължава!Никой няма да води преговори с терорист-агресор!
  • 195 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 196 Селчо

    2 8 Отговор

    До коментар #141 от "Софиянец":

    Русия не е в позиция да има позиция! Бита карта е!!

    Коментиран от #211

  • 197 Ииихууууууу ганьооооо

    2 5 Отговор

    До коментар #167 от "Горски":

    ПЕЧЕЛИ,АМА НА КУКОВО ЛЯТО!ВОЙНАТА НЕ Е СВЪРШИЛА!
  • 198 А бре

    2 3 Отговор

    До коментар #191 от "Бай той Толстой":

    Ти по далече от другата махала на селото бил ли си бре?
  • 199 ХА ХА ХА

    2 6 Отговор

    До коментар #173 от "Анонимен":

    Путин не в позиция да поставя условия,а да отстъпва!
  • 200 Завърнал се

    4 5 Отговор
    Всяка държава има суверенно прави да си избира съюзите и никоя държава не може да й казва това да, това не. Все едно Украйна да забрани на Русия съюз със Северна Корея.
  • 201 Селчо

    3 2 Отговор

    До коментар #178 от "Софиянец":

    Остави тези фантазии за махленската кръчма!Нещата са далеч по сложни ,от колкото ги мислиш!Прости се с тези овехтели опорки от ВСВ,НЕ ВЪРВЯТ!!
  • 202 Любопитния

    0 1 Отговор

    До коментар #190 от "Бай той Толстой":

    Ами ти бре залоения,защо имаш?
  • 203 Спокойно той Тръмп

    3 3 Отговор

    До коментар #24 от "Те напред във времето ше станат":

    Утре може и да не е между живите. Тогава Америка няма да е тази. Толкова алчна,гадна ,агресивна и даже и не си крие намеренията.
  • 204 Казуар

    7 1 Отговор

    До коментар #177 от "Гориил":

    Кремъл има голям арсенал от ядрено оръжие и може да се защити 100 процента.
  • 205 Бай Ганьо

    8 1 Отговор

    До коментар #33 от "Ганя путинофила":

    Хубавото е, че нашите усръински братя , от два стола пак ще седнат на средния!
  • 206 Марияна Господинова

    5 0 Отговор
    И защотазипозиция да е изненадваща като от самото начало Русия нямаше против присъединяване към ЕС а само към НАТО?!
  • 207 Горски

    4 0 Отговор

    До коментар #187 от "Горски,":

    Аз и без да съм излязъл съм по - ориентиран от уж "цивилизованите".
  • 208 Отряд1

    6 1 Отговор
    Присъединяването на Украйна към ЕС не е нова позиция. Това се говореше още пред 2021-ва.
    НЯМА ПРОБЛЕМ ЗА РУСИЯ, УКРАЙНА ДА Е В ЕС. (ТОВА Е ПРОБЛЕМ НА ЕС)

    Украйна искаше руски земи.
    Цялото НАТО се изсипа да дава оръжия, за да дойде момента, в който се говори за МИР?

    Хиляди убити. Нито един европейски политик не е виновен!
  • 209 Тази позиция...

    4 0 Отговор
    ... никога не е била различна...Русия още в 2013г.,каза, че Украйна е свободна да се присъедини към който икономически блок си иска, но ако се присъедини към ЕС, то цените и митата за Украйна ще станат такива, каквито са за стоките от ЕС...както и няма да има преференциални цени за енергоресурси...Русия също направи насрещна оферта за влизането на Украйна в Евразийския Съюз, която беше в пъти по - изгодна от европейската....затова Янукович временно се отказа от влизането в ЕС, а пък ФАЩ спретнаха Майдан и целяха разпада на Русия....е не им се получи.

    Коментиран от #214

  • 210 И аз да кажа

    4 0 Отговор
    да, накрая ЕС ще настоява със собствени средства и по-желание да възстанови онези газови тръби, защото без тях нищо не се получава. Те това е истината.
  • 211 Аз пък ...

    3 0 Отговор

    До коментар #196 от "Селчо":

    ...като гледам май само САЩ и Русия си преговарят...пуделите джавкат на двора и препикават бурените
  • 212 ОБЯСНЕНИЕТО ....

    1 0 Отговор
    КОГАТО ХИЩНИКЪТ ВЕЧЕ Е ПРЕРЯЗАЛ ГЪРЛОТО НА ЖЕРТВАТА СИ СЕ УМИЛКВА ЗА ДА И ИЗТЕЧЕ ПО -ЛЕСНО КРЪВТА И......А И В БЪЛГАРИЯ НАШАТА РОБСКА ПСИХИКА ЩЕ НИ ОКАЧИ И НАС НА БЕСИЛОТО ,ЗАЩОТО ПАМЕТТА КЪМ НАШИТЕ ПРЕДЦИ,ЗА ДА НИ ИМА НАС БЕШЕ ПОТЪПКАНА!ДОРИ НЯМА КОЙ ДА ЗАЩИТИ ЧЕСТТА НА БЪЛГАРИЯ НИТО НАШЕТО БДЕЩО ПОКОЛЕНИЕ!ДЕЦАТА НИ СЕ БУНТУВАТ ,НО НИЕ НИКОГА НЯМА ПРИЗНАЕМ,ЧЕ СЪВСЕМ СЪЗНАТЕЛНО СЕ САМОУБИВАМЕ......
  • 213 Васко

    2 0 Отговор

    До коментар #36 от "Къч":

    Учи руски, скоро ще ти потрябва, само ти не усещаш накьде духа вятьра.... Това ще те спаси да не духаш ти.

    Коментиран от #216

  • 214 СРАМ ....

    1 1 Отговор

    До коментар #209 от "Тази позиция...":

    И ПОЗОР ЗА ПРЕДАТЕЛИТЕ ,КАТО ......В....А......С.....
  • 215 Де романо

    0 1 Отговор

    До коментар #169 от "Щерю":

    Чаво сан ту море, соске ворбинлас джунгале?
  • 216 ОТ ТАКИВА

    2 0 Отговор

    До коментар #213 от "Васко":

    КАТО ВАС ДЕТО ВИНАГИ СА ВСЕЗНАЙКОВЦИ ПО ДУХАЩИ ВЕТРОВЕ, БЪЛГАРИЯ Е СТАНАЛ КОЛКОТО ЕДНА ЧОВЕШКА ДЛАН НО БЕЗ КАПКА ЧОВЕЩИНА.....
  • 217 604

    2 0 Отговор
    това е казано още преди 2022, ам за жълто павет ните драскачи явно е новост, шот ся им изнася да го чуят!!!!
  • 218 ганю

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "нас първо ни изнудиха":

    като преди това ни съсипаха фирмите армията и оръжието, унищожиха
    3500 танка,подводници авиация,ракети
    и сега сме 25000 красавци с калашници
    абсолютна смешка
  • 219 Този коментар е премахнат от модератор.

Новини по държави:
Новини САЩ, Новини Великобритания, Новини Германия, Новини Италия, Новини Франция, Новини Испания, Новини Гърция, Новини Украйна, Новини Белгия, Новини Китай, Новини Сирия, Новини Сърбия, Новини Бразилия, Новини Австралия, Новини Япония, Новини Швейцария, Новини Северна Македония, Новини Турция, Новини Полша, Новини Румъния, Новини Иран (Ислямска Република), Новини Австрия, Новини Нидерландия, Новини Северна Корея, Новини Всички държави, Новини Унгария, Новини Канада, Новини Литва, Новини Индия, Новини Мексико, Новини Южна Корея, Новини Хърватия, Новини Норвегия, Новини Дания, Новини Финландия, Новини Ирландия, Новини Аржентина, Новини Дубай, Новини Португалия, Новини Словакия, Новини Беларус, Новини Латвия, Новини Естония, Новини Словения, Новини Чехия, Новини Швеция, Новини Ирак, Новини Афганистан, Новини Албания