Въвеждането на зеления сертификат е закъсняла мярка. Това каза в ефира на Радио София вирусологът проф. Радка Аргирова, председател на Българското дружество по медицинска вирусология и член на експертния съвет по вирусология при министъра на здравеопазването.
„Трябваше да бъде през цялото лято тази мярка да съществува. От тази заповед произтичат неща, с които не съм особено съгласна. Никак не съм съгласна, че след първата от две ваксинационни дози ще се издава някакъв документ, с който хората да могат да излизат навън“, каза проф. Аргирова.
По думите ѝ, няма дискриминация за хората, които имат антитела от естествено преболедуване на Covid-19. Проф. Аргирова обясни каква е разликата между придобития имунитет след ваксинация и след преболедуване.
„Когато човек се зарази по естествен път с вируса, целият вирус влиза в него. Организмът и имунната система се стараят да образуват антитела срещу всички белтъци на вируса, а те са 29 или 30. Когато имаме работа с ваксина, тогава ние вкарваме един или два белтъка в организма, но този белтък е строго прецизиран кой е. Точно се знае защо е той, защото очакваме срещу него да се образуват не просто антитела, а такива, които ще ни протектират срещу бъдеща инфекция и бъдещо нападение на вируса. В този контекст, антителата, които се образуват след естествено заразяване с вируса, те са общо голям куп от антитела, спрямо различни белтъци, но сред тях може и да няма от тези предпазващи или както ние ги наричаме неутрализиращи антитела. Това е цялата работа – човек може да има много антитела, но те да не са с предпазваща функция“, обясни проф. Радка Аргирова.
По думите ѝ това е причината да не се издава зелен сертификат на хора с антитела.
По отношение на срока, в който ваксините пазят, проф. Аргирова каза:
„Досега са изминали 10 месеца след първата ваксинация срещу Covid-19. В научните списания се твърди, че ваксините, които сега се използват, ще ни пазят две години. Така или иначе, тези две години още не са минали, дори цяла една не е минала. Виждаме, че има предпазване вече осем месеца“.
Проф. Радка Аргирова прогнозира, че България ще остане огнище на Covid, което непрекъснато ще се мести по области и места.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 MERS
Коментиран от #11, #38, #39
18:07 22.10.2021
2 Глупостииии
Коментиран от #116, #117
18:08 22.10.2021
3 др Гей Билтс
18:10 22.10.2021
4 Асан
Коментиран от #26
18:10 22.10.2021
5 One above all
18:10 22.10.2021
6 Точка Омега
18:11 22.10.2021
7 железаров
18:12 22.10.2021
8 Само за това
18:12 22.10.2021
9 др Гей Билтс
18:13 22.10.2021
10 бабаяга
18:13 22.10.2021
11 Сатана
До коментар #1 от "MERS":
КОВИД е коварен вирус ,с който всеки ще се срещне по естествен път рано или късно.Всеки сам си преценява дали иска да му е добре или зле,но да не търси помощ от държавата като не иска да се ваксинира.Коментиран от #14, #34, #42
18:14 22.10.2021
12 Smooth Jazz
Коментиран от #125
18:15 22.10.2021
13 Гост
Коментиран от #15
18:16 22.10.2021
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Варненец
До коментар #13 от "Гост":
Да беше споделил, какво е казал, къде да го гледаме това?Коментиран от #18, #68
18:20 22.10.2021
16 Глъм
" които ще ни протектират срещу бъдеща инфекция и бъдещо нападение на вируса"
Като гледаме Англия, Израел та и България нещо сте объркали белтъците бабчее. Нали точно ти каза ,че факсината не пазела от заразяване и разпространение . Сега точно кой е тоя един белтък дето е във ваксината против заразяване,пренасяне ,тежко прекарване или смърт .
18:21 22.10.2021
17 Црвл
До коментар #14 от "Варненец":
Ти нали се беше ваксинирал? Какво се правиш сега или копейката плаща добре а?Коментиран от #21
18:21 22.10.2021
18 Гост
До коментар #15 от "Варненец":
Еми,върни си го:)18:22 22.10.2021
19 Трап
Естественият имунитет е единственият, който имам и така трябва да е с всички!
18:22 22.10.2021
20 🏴☠️🏴☠️🏴☠️Някой си🏴☠️🏴☠️🏴☠️
18:22 22.10.2021
21 Варненец
До коментар #17 от "Црвл":
Какво съм направил??? Май си се объркал, даже предупредих шефа си, че ако въведе зелено-кафявите сертификати, напускам. Няма да се бодна, цървул нещастен.Коментиран от #29
18:23 22.10.2021
22 Калмук
Коментиран от #25
18:28 22.10.2021
23 абг
18:28 22.10.2021
24 A3e
Като имаш антитела придобити от ваксина или настинка, вместо да боледуваш 10-15 дни от COVID19, организма ти ще реагира мн по-бързо и ще пребори вируса за мн по-кратко време и ще разпространяваш мн по-малко количество вируси.
Теста за антитела е с капка кръв и е различен от другия бърз тест за антигени, който пък е със слюнка.
Коментиран от #30
18:28 22.10.2021
25 Този коментар е премахнат от модератор.
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Цък
Коментиран от #104
18:34 22.10.2021
28 Рундю радеф
Защото Рундю ще "спасява" нас!
Защото, Рундьо, ти си...
Рундьо, ти си...
Рундьо, ти си ПЕЩЕРАСТ!
18:34 22.10.2021
29 Црвл
До коментар #21 от "Варненец":
Утре да те няма!Коментиран от #55
18:35 22.10.2021
30 тоест
До коментар #24 от "A3e":
Същото като действието на "ваксините". Нищо различно.18:37 22.10.2021
31 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
Коментиран от #45
18:37 22.10.2021
32 Слави Трифончук
Или че света съществува благодарение на ваксините.
18:38 22.10.2021
33 Има нещо
Коментиран от #44
18:38 22.10.2021
34 Еъ мъхъл
До коментар #11 от "Сатана":
Плащам си здравни цял живот. Колкото пъти се разболея олкова ще ме лекуват.18:41 22.10.2021
35 Факт
18:41 22.10.2021
36 Лавренти
18:41 22.10.2021
37 Песимист
18:41 22.10.2021
38 345678
До коментар #1 от "MERS":
Повтаря!!!18:41 22.10.2021
39 Преболедувал К19 ноемвр/декември 20та
До коментар #1 от "MERS":
Тази 90 годишна баба, трябва да бъде в дом за възрастни хора като потребител на услугата.18:43 22.10.2021
40 Някой
18:43 22.10.2021
41 хе хе
18:43 22.10.2021
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 ГРАД КОЗЛОДУЙ
18:44 22.10.2021
44 дааа
До коментар #33 от "Има нещо":
Повече от съмнително. И лекарите искат само за тях амнистия.18:45 22.10.2021
45 Ггггггно
До коментар #31 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Абе Ганьовец, тажи жена е професор и е много в час новостите, ти някой си по-голям капацитет ли си от нея, кажи си титлите и имената, егати безсрамниците сте!Коментиран от #53, #87, #94, #118
18:45 22.10.2021
46 Луда
Доста приятели го изкараха , не съм чул някой да се е разболял повторно , в същото време имам много тежко болни ваксинирани. Бях ковид зона , бях и в Ковид отделение в болница , лекарите които са го изкарали ходят по дънки и ризка. Бабата е за бой.
Коментиран от #78, #100
18:45 22.10.2021
47 леле леле
18:46 22.10.2021
48 Преболедувал К19 ноемвр/декември 20та
18:47 22.10.2021
49 Пешо
18:47 22.10.2021
50 Един
Аз след проболедуване си пуснах антитела с неутрализация, имах точно 0, двапъти си пусках и двата пъти бяха нула, след ваксината и то 2-ра доза се появиха!
Така, че за мен е много права.
Коментиран от #58, #59, #61, #62, #67
18:50 22.10.2021
51 КАЛИСТИРКАТА
18:50 22.10.2021
52 Гост
Къде го е публикувала, че да се запознаем с него? Или повтаря, като папагал, какво и казват от ЕС, СЗО и фармамафията? Ако е второто - срещу колко сребърника го прави? Що не направи нещо полезно, вместо по цял ден да гледа тавана - да се отзове на поканата на доц. Атанасов от Пирогов, защото не достигат лекари при него!
18:51 22.10.2021
53 Аман
До коментар #45 от "Ггггггно":
От професори , доценти и академици.Какво е измислила тая бабичка бре аланколу.
Преписала, няколко статии. Накарала студентите да И развият теми и ги публикувала. И станала професор.
Те толкова е професор, колкото и оня математик сдухан с теорията на вероятностите.
18:51 22.10.2021
54 Гого
18:53 22.10.2021
55 Този коментар е премахнат от модератор.
56 лекар
18:55 22.10.2021
57 Прост учен
18:55 22.10.2021
58 1111
До коментар #50 от "Един":
Вчера казаха, че тестовете за антитела не са унифицирани и една от причините да не се приемат е точно тази.Коментиран от #63
18:55 22.10.2021
59 Понеже
До коментар #50 от "Един":
и се връзваш на бабата нека да те отворим:Преболедувах, няколко мсеца след това антитела никакви.
След това се изтествах пак щото имах контакт с болни и антитела колкото искаш.
18:57 22.10.2021
60 Мутата
18:58 22.10.2021
61 Варненец
До коментар #50 от "Един":
И преди ли беше толкова неадекватен и неграмотен или от боц-а ти се получи?18:59 22.10.2021
62 леле леле
До коментар #50 от "Един":
За кое е права? Човекът е съществувал милиони години без лекарства и ваксини и много по-страшни болести от този пневмонията на този вирус не са го изтребили. Всички ние имаме най-мощното оръжие за борба с вируси - имунна система. България въобще няма останали учени на световно ниво в медицината. Вгледайте се какви феодални старци се появяват по телевизиите, тези хора са учили, когато вирусите не са могли да бъдат наблюдавани. Електронният микроскоп е създаден по-скоро, отколкото те са взимали дипломи и степени. Все едно Адам Смит да дойде да управлява икономиката на Япония.Коментиран от #126
18:59 22.10.2021
63 Един
До коментар #58 от "1111":
Да цитирам друга статия: “ Това е тест, който се прави с диагностична цел, дали някой е изкарал ковид, а не да се провери дали има защита. Наличието на защита донякъде може да се провери с тест за неутрализиращи антитела, но и там има съответните уговорки.“Да, но моят тест показва протективен титър!“
Антителата в случая са “корелат на протекция“ – казано другояче, колкото повече – толкова по-добре.
Но не знаем колко е достатъчно и какъв е този праг. Тъй като съставът на коктейла е различен при всеки от нас (и не е непременно постоянен във времето), не може да кажем дали аз имам 500 антитела за украшение и пет полезни, а комшията примерно да има 50 антитела-мерцедеси. Тъй като вече и вирусът има различни варианти, които променят своите епитопи с цел да избягат от нашите антитела, то изведнъж положението взе да става сложно:
- Антителата ни са различни за всеки човек;
- Съставът им може да се мени във времето (не всички са еднакво стабилни);
- Вариантът, с който се сблъскваме, може да избягва част от нашите антитела, отгледани срещу друг вариант;
- И не на последно място, експозицията (излагането на вируса) има значение – едно е да се разминеш с болен човек, носейки маска за пет секунди, друго е да интубираш болни от ковид цял ден – може да имате достатъчно антитела за единия сценарий, но не и за другия например.”
Коментиран от #72
19:00 22.10.2021
64 Тъпачка си тиии,
Коментиран от #142, #143
19:01 22.10.2021
65 Но комент
Bg: 4 позиция
Uk: 23
Israel: 83
Няма смисъл да коментираме. Явно пак сме в топ 10 на “най-умните” народи.
Нека които не иска- да не се ваксинира! Това е прекрасен начин за естествения подбор да си свърши работата.
Коментиран от #81, #89
19:02 22.10.2021
66 алфа херинга
19:04 22.10.2021
67 Пародия на живот
До коментар #50 от "Един":
Направи си 7 игла.Коментиран от #70, #73
19:06 22.10.2021
68 къде ли
До коментар #15 от "Варненец":
В ютуб.Коментиран от #92
19:08 22.10.2021
69 Ох тежко се живее в българия
19:09 22.10.2021
70 Един
До коментар #67 от "Пародия на живот":
Ако трябва ще, но при теб с нищо няма как да се налее разум!Коментиран от #93
19:09 22.10.2021
71 Пътувай с 200,. Пречиш!
19:09 22.10.2021
72 Варненец
До коментар #63 от "Един":
Болен хипохондрик. Не разбираш и половината думички, които си изписал.Коментиран от #76, #88
19:10 22.10.2021
73 Црвл
До коментар #67 от "Пародия на живот":
Чугун си брато, продължавай така, няма увиране!Коментиран от #97
19:10 22.10.2021
74 дъртозел
19:12 22.10.2021
75 Бесен Язовец
19:13 22.10.2021
76 Един
До коментар #72 от "Варненец":
Дали? Или по-скоро ти не ги разбираш? Питай ще ти обясня, а ако те е срам има гугъл. Не пиша на изуст като теб.Коментиран от #80
19:13 22.10.2021
77 Аман от луди вече!
19:14 22.10.2021
78 Този коментар е премахнат от модератор.
79 Rock
19:15 22.10.2021
80 Црвл
До коментар #76 от "Един":
Не му се връзвай на този трол на копейкин, той отдавна се е боцнал! А и май ходи в докторската да го бодат допълнително! 😂😂😂Коментиран от #113
19:15 22.10.2021
81 Варненец
До коментар #65 от "Но комент":
Дали е от ковид или от качеството на медицината? Ще сравниш ли БГ болница-коптор с британска или израелска?Коментиран от #109
19:17 22.10.2021
82 гневна
19:17 22.10.2021
83 Доктор
19:18 22.10.2021
84 да отиде
19:18 22.10.2021
85 Но комент
19:19 22.10.2021
86 Пърдю
19:21 22.10.2021
87 Кико
До коментар #45 от "Ггггггно":
Най вероятно си с ваксина и маска.Още по голяма е вероятността да си с средно образование.Това нещо говори неистини,които се учат в 10-11 клас,но ти до там не си стигал и не знаеш19:21 22.10.2021
88 77668
До коментар #72 от "Варненец":
Я отиди в някое ковид отделение, да те видим колко си смел ида проверим твойте теории, става ли?Коментиран от #96
19:22 22.10.2021
89 Професор Луданов
До коментар #65 от "Но комент":
Тя статистиката за смъртността не е от вчера и днеска, провери малко по-назад на кое място сме нали ги разбираш статистиките19:22 22.10.2021
90 КРОКОДИЛА
19:23 22.10.2021
91 Бесен Язовец
19:23 22.10.2021
92 Варненец
До коментар #68 от "къде ли":
Много хубаво, все едно да ми кажеш да търся в гугъл, кого, кога, име, предаване?Коментиран от #98
19:28 22.10.2021
93 Варненец
До коментар #70 от "Един":
Споко, ти също не преливаш от мозък.19:29 22.10.2021
94 Абе брат
До коментар #45 от "Ггггггно":
Братан, ако не става дума за еб$не, става дума за пари, тука за.кое според теб става дума?19:30 22.10.2021
95 Някой
19:31 22.10.2021
96 Варненец
До коментар #88 от "77668":
Виж, хипохондрик, срещнах се с "вируса" повече от лекар в ковид отделение, още съм жив и не съм боледувал. Всичко е в главата и в телевизора, продължавайте да се зомбирате и не само грипа ше хванете, ами и рак. Ненормалници.19:33 22.10.2021
97 Пародия на живот
До коментар #73 от "Црвл":
Мутант19:33 22.10.2021
98 уточнение
До коментар #92 от "Варненец":
Пишете в ютуб на български Делници и ще ви излязат всичките предавания отдясно .Изберете първото най=горе.То върви в моментаКоментиран от #112
19:33 22.10.2021
99 Бесен Язовец
19:34 22.10.2021
100 Гост
До коментар #46 от "Луда":
При нас( в Германия) двама с Джонсън имунизирани в Германия прекараха много тежко ,Други двама също имунизирани в Германия с пфайзер прекараха също корона единия нямаше никакви симптоми но бяха с положителни бързи тестове, втория по младия беше една седмица болен.Друг колега не имунизиран оздравя за 4-5 дена.В същото време нито един преболедувал не се разболя въпреки че бяхме заедно през деня.Ваксините не ни правят безсмъртни и при всеки действат различно както и болестта19:35 22.10.2021
101 Волният ездач
19:35 22.10.2021
102 Ташунко Сапа
19:37 22.10.2021
103 онзи
19:38 22.10.2021
104 гост
До коментар #27 от "Цък":
Абсолютно! На дежурните антиваксърчета,простотиите стоят,но я пробвай да им отговариш в същия тон и си изтрит.19:39 22.10.2021
105 Този коментар е премахнат от модератор.
106 Макробиолог
19:39 22.10.2021
107 Наци
19:40 22.10.2021
108 element 05
Коментиран от #114
19:43 22.10.2021
109 ДедоВи
До коментар #81 от "Варненец":
Абсолютно!19:50 22.10.2021
110 Този коментар е премахнат от модератор.
111 Този коментар е премахнат от модератор.
112 Варненец
До коментар #98 от "уточнение":
Благодаря19:54 22.10.2021
113 Този коментар е премахнат от модератор.
114 Rock
До коментар #108 от "element 05":
+1 При преболедувалите има клетъчен имунитет, който те защитава. много малко се заразяват повторно след като са преболедували. Ако се заразят повторно този вирус се атакува от клетъчния имунитет, който са придобили и вирусът не нанася големи поражения- отминава леко за 3-4 дни. Това от личен опит и без лекар и лекарства. А първия път беше жестоко.Коментиран от #122, #127
20:00 22.10.2021
115 Иво
Коментиран от #129
20:00 22.10.2021
116 Бате Енчо
До коментар #2 от "Глупостииии":
И ти братле, да легнеш под храстите!20:02 22.10.2021
117 Хи ха хи
До коментар #2 от "Глупостииии":
Абе каква мърща е, не виждащ ли каква дебелана охранена е.20:02 22.10.2021
118 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #45 от "Ггггггно":
ганчо,като и видя физиономията ....И твоята вероятно е същата.....!С такава физиономия и патки не можеш да пасеш!Само в бг може да си...Простфесор ганчооо!Нали знаеш кой е дълбоко виждащ!20:03 22.10.2021
119 некомпетентна
20:06 22.10.2021
120 Бесен Язовец
20:06 22.10.2021
121 Много поздрави
Щото беше на живо и нв можахте и да скриете тива което човека каза.
А то беше че най опасно от опасното е човек преболедувал ковид да гаси пожара с ваксина.
И че тия говорещи пред камери хал хабер нямат от нищо
Коментиран от #144
20:09 22.10.2021
122 елемент 05
До коментар #114 от "Rock":
Сигурен съм че е така. Но целта е да се ваксинираш , целта не е здравето и предпазването на хората. Важна е ваксината !!!20:10 22.10.2021
123 Много поздрави
Няма как и да го скриете като го свалите от записите на телевизиите дори
20:13 22.10.2021
124 Анонимен
Коментиран от #130
20:19 22.10.2021
125 ЪХЪ ЪХЪ
До коментар #12 от "Smooth Jazz":
У нашу селу идно мумче са ваксинира и раката му светна кат свитилу!20:19 22.10.2021
126 Абсолютно!
До коментар #62 от "леле леле":
Така върви еволюцията - кой умрял, умрял. Значи, калпава му е била ДНК-то.20:22 22.10.2021
127 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #114 от "Rock":
Правилно пишете. При Клетъчен имунитет-За няколко часа до ден се унищожава"НЕЩОТО"! сега специално за пост 45 ще опиша процесаПроцесът ви го описвах няколко пъти преди месеци.Задейства се първо ЦНС,дава заповед.Мозъка не е това,което кара бабето да лъже,или ганчоо да говори....ЦНС е това,което ГОСпод е дал на нас и то ни контролира,без да имаме възможност да се намесим в работата му.КАЗВА се АЗ,от Будистката Философия.АЗът ни заповядва на Т-клетките Ганчооо,чуеш ли..Т-клетките Ганчооо са Моноцитите.Те си кютат и са на квартира Ганчоо в костния мозък.Те дават заповед на Б-клетките Ганчооо,не спи...Б-клетките правят Войниците ГАнчоо-антителата и те се борят с НЕЩОТО!При Боцкането се пропуска момента на ЗАПОВЕД ОТ ЦНС!Ганчоо.И се получава,директно излизат старшините Б-клетките ,те викат войници и става миш-маш Ганчоо!Работата е проста Ганчоо,но за умни хора с одухотворени лица простфесоре.Отивай при белязания да смяташ...20:24 22.10.2021
128 никой
20:27 22.10.2021
129 Grüezi
До коментар #115 от "Иво":
Ей пульо айде чуй човека, който наистина лекува пациенти с ковид и е завеждащ ковид отделението на Пирогов."Тези говорещи по телевизиите не са прегледали и един пациент, не са направили и едно изследване.
Да гасиш пожар с бензин е смъртно опасно както на придобил антитела да биеш ваксина и то на око" край на цитата.
И не му издържаха нервите на човека, като сега не му допускат и служителите на работа като от РЗИ са написали НАРОЧНО фалшиви дата и час, така че лекарите да не могат след резултатите да влязат на работа, а там ги чакат хора със всякакви заболявания не само с Ковид.
А това че ония с брифингите и чувалите не стъпиха при тях и никой не им се е обадил дори по телефона. Номера е бройката, къде с фалшив къде с истински сертификат.
Коментиран от #146
20:31 22.10.2021
130 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #124 от "Анонимен":
Никога няма да се Разболеете!Вероятноста е 0,00005% за повторно разболяване.Поне до 40 г Дай бог всеки да има толкова НЕЩОТО ще бяга от Срещналите го!Бях убеден ,че Нещото е Пуснато от лаборатория.....Най вероятно е така,но....ИМА МНОГО Възрастни,КОИТО според наблюдението ми са го СРЕЩАЛИ през живота си....Защото Имат Клетъчния имун!Другото обяснение е това,което ви го казвам от време оно....ТОва за Поздравите на Кадафи ...към англосаксонците не е само мое виждане....Коментиран от #133, #135
20:34 22.10.2021
131 Д-р ЦунКайМиго
Стига с тези глупави опорки МА, ПИСНА НИ от медико-нацистките ви прийоми!!! КЪШ!
20:44 22.10.2021
132 Победа!
20:44 22.10.2021
133 Ваксиниран1403
До коментар #130 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
С всеки изминат ден случаите на повторно заразяване ръстът има вече достатъчно публични личности заразили се дори тук в България, явно вероятността която цитираш не може да е вярна или трябва всички повторно заразени в света да са се в България.Коментиран от #136
21:11 22.10.2021
134 Хаджи Генчо
21:14 22.10.2021
135 Ваксиниран1403
До коментар #130 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Поздравите към англосаксонците са много по-малки отколкото към руснаците обаче. Стига стази нелепост данните показват нещо съвсем друго. При началото на делта вълна във Великобритания ковид смъртните случаи бяха 127 583 днес са 139 146. Тоест 11 563 човека са починали от ковид по време на делта вълната във Великобритания. При началото на делта вълна в Русия ковид смъртните случаи бяха 113 976 днес са 228 453. Тоест 114 477 човека са починали от ковид по време на делта вълната в Русия. От началото на делта вълната до сега смъртните случаи на милион човека население при Англичаните са 169.17, а при Руснаците 784.01 това означава до момента 4.63 пъти по-смъртоносна делта вълна при руснаците въпреки много по-малкото разпространение на вируса при тях.Русия отново влиза национално затваряне, а във Великобритания се колебаят дали трябва да върнат задължителното носене на маски Обаче във Великобритания бяха “прости” и се ваксинираха масово, а в Русия бяха “много хитри” като нас и не искаха да се ваксинират.Коментиран от #139
21:27 22.10.2021
136 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #133 от "Ваксиниран1403":
Данните са от СЗО!Когато ви давах статистика ежедневно ги следях!Дори в един момент бяха още по надолу някъде 80/не знам колко стотин милиона.В момента има много гадна мутация на НЕЩОТО предизвикана от вас боцкащите се!Тя започва да атакува малките деца и кара наред ваксинирани и не!Тука пак са с глава в пясъка и ЧАКАТ ДА ИМ ЗАПОВЯДАТ....Маските не спасяват и са голяма простотия.Съвсем сериозно.Не си мийте ръцете ,като ...там имате епителни клетки убийци.купете си слънчогледово семе и яжте по 300гр.на ден.Тези номера с матовото стъкло на дроба ви го правят,а наивни хорица вярват на бело......ците.Матовото стъкло не е Пневмония...МНОГО ПРОстфесори бедна държава!Мога да докажа ибез пари.СРещнал НЕЩОТО не може да се разболее!Остави ги тия ......обществени личности...Те правят каквото им кажат.Когато се ръкуват с дявола това е условие!Срещал съм се с Дявола,но не съм се ръкувал! материалните предложения на Диабло са много съблазнитебни..Особенно за бедни духом!Коментиран от #140
21:40 22.10.2021
137 Просветен илюминат
Повечето тестване понастоящем се прави на кокоши яйца, които съдържат пилешки ембрион, това е същият метод, който Робърт Кох използва, за да инжектира токсини от труп в живи същества. В този случай, те взимат проби от „засегнат” човек или животно и ги инжектират в кокоше яйце, в зависимост от това как ембрионът умира, се заявява, че вирусът е открит.
21:44 22.10.2021
138 Ханибал
21:50 22.10.2021
139 ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ
До коментар #135 от "Ваксиниран1403":
На вас нищо не ви прави впечатление...Не вярвай на Руската пропаганда.Води се Война без да гърмят пушки...За да подържам тезата за ПО ЗДРАВ съм имал и имам КОНКРЕТНИ причини.Не е хрумване,както ти подсказва... психиката ти.Направих и друга статистика.Според нея с това,или подобно НЕЩО са се срещали хора ВЪЗРАСТНИ и те имат КЛЕТЪЧЕН Имун!Вероятно подобно НЕЩО е минало 60-80 г преди ...Това трябва да го провери Науката,която я няма.А,на теб нали ти казах,Новата вариация на ДЕЛТА сте я докарали ваксинираните....Сега атакува и децата...В Момента е в Русия и ВЕЛикобритания....Не се прави на много четящ ,а внимавай убеден съм,че боц не пази и ако си по светъл....се пази!Коментиран от #141
21:52 22.10.2021
140 Ваксиниран1403
До коментар #136 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Данните може да са на всеки, но не са верни защото статистиката казва друго.Те са били вени, но за периода непосредствено след боледуването. След 6,8,10,12,14 месеца от боледуването тази вероятност започва да нараства експоненциално и достига отново 100%.Гадната мутация която доминира в момента е делта. Тя не се е появила сега, а още от пролетта на миналата година в Индия, а тогава в индия ваксинираните бяха под 1%.Така и не разбра, че мустаците възникват заради разпространението на вируса, а не заради ваксинирането. Ваксинирането ограничава разпространението тоест и намаля вероятността за мутации.Маските не са простотия, те пазят но с някаква ефективност която зависи от типа на маската. Вероятността да се заразиш ако използваш индустриална респираторна маска с филтър осигуряващ спиране на утра фини прахови частици с размер от 0.3 микрометра става практически равна на нула, но подобен клас маски изобщо не са масови и цената им е сериозна. Като не си миеш ръцете най-много ще си лепнеш нещо друго примерно хепатит или нещо друго, не случайно хората са открили сапуна и в страните които не са от третия свят хората от малки усвояват определени хигиени навици. Това, че боледувал не може да се разболее повторно го разясни на тези които го изкараха повторно вече знам за 14 случая на познати. Преди два месеца бяха само 10.
22:22 22.10.2021
141 Ваксиниран1403
До коментар #139 от "ДЪЛБОКО ВИЖДАЩ":
Прави ми впечатление, че всичко което не ти харесва е се пропаганда В Русия е попаганда в Румъния също при нас също. Когато фактите противоречат, на това в което вярваш просто ги обявяваш за попаганда и готово. Делта варианта от самото начало си е заразяваше деца. Просто при нас до август делта нямаше. А това, че управляващите кретени оставиха инкубаторите на зарази училищата да започнат да работят от есента доведе до масовото заразяване на деца това се очакваше Ако имаха малко мозък можеше да отменят лятната ваклия и да се учи цяло лятото и сега проблема нямаше да е толкова голям. Не пази разбира се, но ако са минали повече от 5-6 месеца от ваксинацията инак си пази и то прекрасно. Статистическите данни вече потвърдиха това и то по безспорен начин. Мен не ме мисли.22:37 22.10.2021
142 И аз да кажа
До коментар #64 от "Тъпачка си тиии,":
Без да се спирам на просташката ти лексика, мога само от личен опит да кажа, че след доста тежко прекаран Ко-вид си следих антителата и за 6 месеца спаднаха като по учебник! Според теб- да вярвам, че някакви други мистериозни сили ме пазят? И като съм изпитал какъв ужас е да не можеш да си поемеш въздух, да чакам да ме повтори ли? Искам да си живея живота, да пътувам и общувам с близките си. След като за момента науката и медицината предлагат ваксиниране за справяне с Ко- вида, ми изглежда много по-рисково да го отхвърля заради потенциална опасност от ваксината, пред реалния риск при следващото заразяване да гушна босилека! Никого не агитирам, просто личен опит22:51 22.10.2021
143 Ами да
До коментар #64 от "Тъпачка си тиии,":
Ако от тези 30 белката поне 4 имат функцията да пречат на имунната система да работи ефективно срещу вируса нищо чудно няма в това, че имунитета изграден срещу два белтъка се оказва много по-ефективен от този изграден срещу всичките 30 накуп.Коментиран от #147
23:00 22.10.2021
144 Айде бе
До коментар #121 от "Много поздрави":
Балтов имаше предвид Кацаров и оня от БАН Чорбанов23:02 22.10.2021
145 Госあ
Коментиран от #148
23:07 22.10.2021
146 Луди всякакви
До коментар #129 от "Grüezi":
Изобщо не си в час- Балтов го уволниха от Пирогов антиваксърите- Кацаров, за да угоди на Радев. Нищо не е казал срещу НОЩ, а срещу проверките, с които ги зари служебният кабинет. Той говори по принцип в момента, че е тъпо преболедували, които нямат ПСР- тест и не могат да го докажат, да са принудени да се ваксинират23:09 22.10.2021
147 Госあ
До коментар #143 от "Ами да":
Глупости 😂 няколко стотици милиона години имунитета работи с комплексни антигени, но от 2019 му пречи 😂Коментиран от #149
23:10 22.10.2021
148 Ваксиниран1403
До коментар #145 от "Госあ":
Защо веднага до 6 месеца след това. Опита показва че най-оптимално е три месеца след боледуването. Тогава се постига най-високото ниво антитела, а и някои проучвания доказват, че скоростта на тяхното спадане намалява значително.Коментиран от #150
23:12 22.10.2021
149 Ами да
До коментар #147 от "Госあ":
И за толкова време защо още съществуват вируси тогава? Колко вируси са унищожени чрез естествения имунитет? За сметка на това унищожени вирус чрез изкуствен имунитет има нали? Е за кой е по успешния тогава?Коментиран от #151, #153
23:18 22.10.2021
150 Госあ
До коментар #148 от "Ваксиниран1403":
Опита показва, че най бързо падат антителата от файзер 😉 Препоръчваш значи през месец, след като за естествен имунитет препоръчваш три ?Коментиран от #152
23:19 22.10.2021
151 Госあ
До коментар #149 от "Ами да":
Ти не си добре 😂23:20 22.10.2021
152 Ваксиниран1403
До коментар #150 от "Госあ":
Най-бързо спадат, но от високо ниво, което при други типове ваксини изобщо не се постига никога. Него препоръчвам аз, а резултати от изследвания в които са изследвали нивата на антителата на хора които са преболедували и след това са се ваксинирали след различни периоди от време съпоставени с такива които само са преболедували или само са се ваксинирали, но не са боледували преди това23:34 22.10.2021
153 леле леле
До коментар #149 от "Ами да":
Има вируси общи за различни видове. Нали не смяташ да ваксинираш и кучетата, котките, панголините, прилепите и тн.?Човек не може да изтреби вирус, вирусите са неизтребими априори, те са нежива материя. Ние познаваме по-малко от 3 процента от вирусите на Земята. Ако всички вируси тук ги подредиш в линия, дължината й ще бъде над 100 милиона светлинни години. Ако всички вируси си ги представиш като плътен слой върху Земната повърхност, то неговата дебелина е стотици метри. В човек има постоянно над 10 килограма вируси и бактерии, като почти всички от тях са полезни. Човешкото ДНК съдържа части от вируси и продължава да трупа информационо съдържание от тях. Ваксърите сте някакви изкуствени ненормалници, а вземете малко се образовайте какво представлява живота и колко важни са вирусите.
06:05 23.10.2021
154 дезинформатор
09:45 23.10.2021
155 Антитяло
22:43 24.10.2021
156 авото
10:00 25.10.2021
157 въпроси
16:18 25.10.2021