Наследникът на Veyron бе забелязан да върти обиколки на Северната дъга на "Нюрбургринг". Клипче от изпитанията беше качено в YouTube, но заснетото "муле" е скрито под стара каросерия и не дава никакви улики за външността на бъдещия автомобил.
Въпреки информационното затъмнение, наложено от Bugatti, в специализираните издания се прокрадват все повече данни за Chiron. Според американското сп. Automobile Magazine наследникът на Veyron ще получи до 92% разработени от нулата или основно модернизирани компоненти.
Сред новостите ще бъдат активен дефлектор, спирачни апарати с въглеродно-керамични дискове и съвсем различен салон. Скоростомерът на арматурното табло ще бъде разграфен до 500 км/ч.
Британското сп. Car пък публикува компютърна рисунка на Chiron с твърдението, че показаният дизайн се базира на вътрешна информация от производителя. Изданието потвърждава слуховете, че новото Bugatti ще развива мощност от 1 500 к.с., ще вдига 463 км/ч и ще ускорява от място до 100 за точно 2 секунди.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 миседниш накура
11:31 27.04.2015
2 гост
Коментиран от #3
12:10 27.04.2015
3 Гост
До коментар #2 от "гост":
Спамчо, карай си електрокара и не се занимавай със сложни за твоето мозъче ултра-технологии!!!Коментиран от #18
12:19 27.04.2015
4 Shmeker
12:32 27.04.2015
5 хахаха
И аз карам част от Вейрон, колко яко. :)
Е моята кола сигурно струва колкото едната гума на Вейрона ама все пак си е ВАГ.
12:48 27.04.2015
6 хахаха
12:49 27.04.2015
7 W222
Коментиран от #9
12:54 27.04.2015
8 Vasik Atanasova
12:59 27.04.2015
9 Shmeker
До коментар #7 от "W222":
Има, ама няма кой да им го продаде. Не отговарят на критериитеКоментиран от #13
13:13 27.04.2015
10 W222
Коментиран от #11
13:23 27.04.2015
11 Shmeker
До коментар #10 от "W222":
Да ама са на цената на чисто ново13:49 27.04.2015
12 миседниш накура
Коментиран от #16
15:09 27.04.2015
13 hfij
До коментар #9 от "Shmeker":
на теб ще ти го продадат , ти отговаряш на всички критерии15:12 27.04.2015
14 ddd
Коментиран от #15
15:33 27.04.2015
15 миседниш накура
До коментар #14 от "ddd":
разбира се че трябва да има и файтонджии с награда "златен камшик"16:19 27.04.2015
16 ярослав станчев
До коментар #12 от "миседниш накура":
Това,което си написал може и да е вярно,обаче не спира да ме гложди мисълта,че повече клониш към приказката за лисицата и гроздето.Нищо лошо не искам да кажа,нито да те обидя,ама ми става смешно когато човек,който дори не е виждал Вейрон започне да критикува кола за няколко милиона ойро.
И аз се облизвам като лисицата де,ама поне не критикувам.
Коментиран от #21
16:48 27.04.2015
17 W222
17:40 27.04.2015
18 гост
До коментар #3 от "Гост":
Супер ултра технология на 150 години,на която двигателя и трансмисията тежат повече от 2/3 от колата ,а за поддръжка на всеки 5000 километра трябва да се кара на 2-3000 километра,щото сервизите на Бугати в Европа се броят на пръсти.И точно шейховете ще го изкупят ,както и досега,защото няма да видите никой европеец с пари и положение в обществото да кара такава простотия.Който е пътувал в европа знае какви коли се карат там.Коментиран от #20
17:51 27.04.2015
19 гост
Коментиран от #22
17:59 27.04.2015
20 W222
До коментар #18 от "гост":
ЗАТОВА В ГЕРМАНИЯ,ФРАНЦИЯ,АНГЛИЯ,МОНАКО И В ОЩЕ ДРУГИ ЕВРОПЕЙСКИ ДЪРЖАВИ ИМА БУГАТИТАКоментиран от #26
18:04 27.04.2015
21 миседниш накура
До коментар #16 от "ярослав станчев":
някъде да си прочел от мен че колата е каруца,бракма или нещо подобно,това че писах за мощноста и скоростта не значи че е лоша колата-има ли разлика? и кой ти каза че не съм виждал вейрони-софийския съм го виждал 2 пъти и 2 пъти други в германия като единия имах възможност да го разгледам по-отблизо-така че приказката за гроздето не ти важи защото аз харесвам съвсем други коли ;)19:42 27.04.2015
22 Гост
До коментар #19 от "гост":
Значи според теб трябва да заменим една 150 годишна технология с една 200 годишна такава? Колко умно и далновидно от твоя страна :))))))))))А пък за тегло изобщо не говори, защото Вейрона е по-лек от прехвалената ти смешна Тесла.
Да не говорим, че трансмисиите и дисковете на спирачките на доста "остарели" според теб коли са от карбон - материал, който е много по-иновативен от медта в намотките на електрокара ти!
Ставаш наистина жалък, защото сам се оплиташ в абсурдите за музеи и иновации!!!
19:48 27.04.2015
23 Друг гост но не прост
Коментиран от #24
22:22 27.04.2015
24 Гост
До коментар #23 от "Друг гост но не прост":
То се вижда кой е прост - поне съм учил и мога да пиша за разлика от теб!Явно не електрическите технологии са спираните, а твоето умствено развитие, защото си шизофреник пишещ с няколко ника!!!
Коментиран от #25
22:29 27.04.2015
25 гост
До коментар #24 от "Гост":
За твое съжаление има и други хора на моето мнение,така че няма нужда да пиша с други никове,а това че човека е сбъркал една буква от бързане с нищо не променя положението.А то е ,че ДВГ отива в музея.Между другото Фолксваген вече започнаха да берат ядове задето толкова време се опитваха да отричат хибридните и чисто електрическите технологии и тепърва ще губят пазари заради това.00:05 28.04.2015
26 гост
До коментар #20 от "W222":
Да има и ги карат футболисти,рапъри и наркопласьори.Не че в България го кара по свестен,но винаги основни купувачи са били арабите.00:14 28.04.2015
27 гост
Коментиран от #28, #29
00:43 28.04.2015
28 Shmeker
До коментар #27 от "гост":
Едва ли губят по 6.3 милиона на бройка. Тва Бугати да не е с ядрен реактор?Фаетон също се продава на загуба.
Коментиран от #31
07:29 28.04.2015
29 Дядо Поп
До коментар #27 от "гост":
Не вярвайте много на приказките за загуби при про-изводството на Бугати никой не е видял счетоводните
отчети на фирмата,може това да е номер за зарибяване
на богати клиенти.Факта,че Фолксваген купи повече от
половината автомобилни фирми в Европа не говори
в полза на тезата,че правят Бугати на загуба.
Коментиран от #30
08:32 28.04.2015
30 миседниш накура
До коментар #29 от "Дядо Поп":
дядо поп е прав-ако някой произвежда нещо на загуба той ще фалира.амин дядо попе14:04 28.04.2015
31 гост
До коментар #28 от "Shmeker":
Именно шмекер,всъщност повече от половината модели се продават на загуба,защото се търси мечтаната бройка продажби за излизане начело като производител с оправданието,че след това можело да се вдигнат цените и да се избият загубите.Всъщност цифрата 6,3 милиона е оптимистична и най-вероятно истинската е доста нагоре.Наи-простата сметка е следната.Потвърдени разходи за разработка 1,62 милиарда.Разходи за производство между 1,5 и 2 милиона.Произведени бройки за 2009-2015г около 250.Дори да вземем ниската цена за производство се получава себестойност 7,98 милиона. При средна продажна цена 1-1,3 милиона това значи загуба от 6,7 до 7 милиона от брой.Всеки поне малко финансово грамотен може да намери финансовите отчети за последните години и да види за какви "печалби" става въпрос.А всички знаят,че желанията и реалността обикновено са две различни неща.23:04 28.04.2015
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33
20:50 02.05.2015