Международното автомобилно изложение във Франкфурт IAA Cars 2017, което ще се проведе между 14-ти и 24-ти септември, пое още един удар – американският производител на електрически автомобили Tesla обяви, че няма да участва в мероприятието.
От концерна споделиха, че търсят най-добрата възможност за влизане в контакт с клиентите си и на тази база оценяват подобен вид търговски панаири. Говорителят на Tesla допълни, че те не са класически автопроизводител и планират да взимат участие в мероприятия, в които презентирането на коли отговаря на нетрадиционния им стил.
Други автоконцерни също са отклонили поканата за автоизложението. Новият собственик на Opel, PSA, няма да изпрати дъщерните си марки Peugeot и DS. Fiat, Mitsubishi и Nissan също са решили да не представят новите си модели във Франкфурт.
Както през 2015г., така и сега британският производител на спортни автомобили Aston Martin и шведският автоконцерн Volvo няма да присъстват на мероприятието. Освен тях и от Rolls Royce не са запазили собствен щанд на салона.
Анализатори откриват тенденция в отношението на автопроизводителите към международните изложения. Според тях много от концерните се концентрират само върху определени мероприятия, а останалите се фокусират главно върху собствени презентации.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 123
Тесла са казали, че форумът е за автомобили, каквито те не произвеждат - вероятно ще излагат на изложения на бойлери, миксери, телефони и други електрически ютии.
Останалите цитирани, например Волво и концерна ПСА са собственост на китайци, а те са прагматични - не им се плаща за изложения. Освен това, като махнем Волво, не им се отдава много правенето на автомобили, което се отнася и за Фиат. Англичаните отдавна са бита карта иначе щяха да имат автомобилостроене.
Коментиран от #6
11:58 14.08.2017
2 Франк
Коментиран от #8
12:07 14.08.2017
3 Мустафа Рашид
12:12 14.08.2017
4 Еколог
12:12 14.08.2017
5 гост
Коментиран от #9
12:14 14.08.2017
6 Язе
До коментар #1 от "123":
Та кой викаш не може да прави автомобили?Китайците са акционери но не и собственици на PSA.След като визираш,че Волво много могат-кажи ми как при две еднакви скоростни кутии при тях дефектират много по често отколкото при PSA?12:20 14.08.2017
7 123
Иначе казваш, акционерите не били собственици. Интересно разсъждение, но нищо - вярно е, че това не се учи в основното училище. Те и семейство Пежо са акционери и държавата Франция също има акции, но това са едни лъскави книжки без никаква стойност.
За скоростните кутии статистика нямам, ама приемам на доверие. И въпреки това, не бих сменил Волво с Пежо. Даже не бих си позволил да ги сравнявам. Всъщност може, ама едни стари модели - 440 и 460 от френския период на марката. Няма по-чупливи автомобили.
Коментиран от #10
12:46 14.08.2017
8 123
До коментар #2 от "Франк":
Франки,аз ако се вдигна от другия край на света да ходя на изложение, няма да обикалям кварталните магазини и моловете. Освен това, ако искам точно тесла ще отида в шоурума в моя град или държава, няма да бия 2-3000 км. Освен това във Франкфурт от изложението до магазина на тесла са 2-3 километра. Има по интересни туристически обекти в този ареал.
12:54 14.08.2017
9 123
До коментар #5 от "гост":
Браво, мислещ човек. Това вероятно е истинската причина да не участват. Просто ползват най-евтината и ефективна реклама + популярността на собственика.За свалянето на цената обаче не съм съгласен. Правят го, защото стойността им е силно надценена. Вероятно печалбата от кола над 50%. Освен това, производството на основния компонент батериите е много скъпо и се се хвърлят усилия за поевтиняване, защото иначе марката след някоя друга година ще остане излишно скъп автомобил, който масите не могат да си позволят. Маркетинговият подход на тесла е добър - докато има балъци да плащат по 100 хил. ще подават по толкова, като паднат продажбите - свалят с по 3000 $ и така докато стигнат нормални нива на печалба от 5-10 %.
13:02 14.08.2017
10 Язе
До коментар #7 от "123":
Иначе казваш, акционерите не били собственици. Интересно разсъждение, но нищо - вярно е, че това не се учи в основното училище. Те и семейство Пежо са акционери и държавата Франция също има акции, но това са едни лъскави книжки без никаква стойностТук май малко си се пообъркал.Не разбрах акционерите собственици ли са или не?Едно е да имаш примерно 10% акции и съвсем друго50%.И се бъркаш като мислиш,че карам Пежо.Волво е много повече китайско околкото Пежо.Както казваш всеки си има вкус.
Коментиран от #11
23:33 14.08.2017
11 123
До коментар #10 от "Язе":
Спирам да обяснявам, защото се губим в превода. И Волво ако ще да е изцяло китайско пак е на светлинни години от Пежо. Но понеже статията е за тесла, мернах една интересна новина - "Как Илон Мъск стана майстор на фалшивия бизнес"https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomobili/ilon-mysk-majstoryt-na-falshiviia-biznes-6072643
В резюме - изял е 5 милиарда долара помощи от държавата. Продава само ако съответна държава дава субсидии за електричките. През 2015 г. Tesla продава 2738 коли в Дания. През 2016 г., след като правителството реши да спре държавната субсидия, в Дания бяха продадени само 176 коли, което е спад от 94%. Катастрофалните продажби на Tesla са още по-впечатляващи в Хонг Конг. Правителството „поряза” субсидиите на 1 април, продажбите на Tesla спаднаха от 2939 през март на 8 през април и 4 през май.
10:28 15.08.2017
12 Гошо
Коментиран от #14
10:33 15.08.2017
13 Ивф
Тесла ще е по-голяма от Епъл до 15 години .
До 20 години автомобили с ДВГ няма да се купуват освен от социално слаби и икономики от третия свят.
23:57 15.08.2017
14 hi hi hiii
До коментар #12 от "Гошо":
Ае давайте му на Гошето по една стотинка на повторена глупост да си купи сладолед! Той щото г-н Мъск няма договор с Пентагона за извеждане на американски военни спътници и щото Space-X няма програма за хора до Марс в напреднал стадий. А Гошето блее в небето и чека балона да се спука. Не е балон, а СОВАЛКА, мойто момче. Прави се от метал и керамика, да ти кажа : DСтои си значи Тесла-та в гаража и на сутринта осъмнала с 2 десети д 100 по-бърза само от снощния ъпдейт
01:45 16.08.2017