Според "Cadillac обществото" в интернет предстоящото 5-то поколение на Escalade ще се предлага с три варианта за задвижване, един от които ще бъде изцяло електрически. Той едва ли ще бъде достъпен от самата премиера на луксозния всъдеход през 2021-ва, но се очаква да се появи като модификация малко след това.
Най-интересната спекулация от неофициалните източници е, че пробегът на електрическия Escalade ще бъде над 400 мили или 644 км, което, като се вземат предвид внушителните му размери и тегло, предполага огромен акумулаторен блок.
За сравнение, в момента единственият електрически SUV на американския пазар - Tesla Model X предлага пробег от 325 мили(523 км), използвайки 100 kWh батерия. Все пак, докато електрическият Cadillac Escalade излезе на пазара, Tesla също може да е на 400 мили пробег. Другият претендент в сегмента на луксозни и големи SUV е Rivian R1S.
Очакваме с нетърпение по-масивните електрически превозни средства с голям пробег, като джипове и камиони. И на двата сегмента се залага и спекулира много, поради причината, че те биха могли да засилят още повече аргумента за електрическото задвижване, и че имплементирането му като алтернатива на ДВГ е не само възможно, но и вече съвсем близо.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Завистта
10:35 27.07.2019
2 Кой68
.н..Да не се окаже че сме изправени пред нови предимвикателства?
Коментиран от #3, #16, #28
10:38 27.07.2019
3 Пич
До коментар #2 от "Кой68":
Твърде много мислиш негативно. Просто не мисли и се подай на живота и хич да не ти пука за последствията.10:41 27.07.2019
4 Факт!
Коментиран от #6
10:41 27.07.2019
5 Borislav Popov
Коментиран от #11
10:58 27.07.2019
6 Кой68
До коментар #4 от "Факт!":
То заради такива умници като теб сме на това дередже😉.Немисля негативно,а много лъскаво и светло бъдеще се описва...То вече сме в едно такова светло което ни описваха преди 25-27 години.....Коментиран от #9
11:05 27.07.2019
7 Джуган
11:10 27.07.2019
8 гост
Коментиран от #21
11:13 27.07.2019
9 мислител
До коментар #6 от "Кой68":
Хайде тогава се "замисли" за петрола - как извира на бензиностанцията, какви индустрии разработват сондите, дето правят сондажите или платформите, какви правят тръбите, колко гориво (от най-скапаното) се използва от танкерите, за изработката на един танкер също, колко ужасно "мръсен" ток хаби една рафинерия, и накрая малко разнос с цистерни... и това за нещо дето го имаш за даденост и "не замърсявало" по сметките за въглеродните емисии. После да речем платината в катализаторите, добивът и замърсява колкото и добива на лития, а нито дума от петролозомбитата, за сметка на това изследвали колко въглеродни емисии са отишли да се направят циповете на комбенизоните на работниците в някакъв завод за батерии... направо сте жалки.Коментиран от #43
11:23 27.07.2019
10 Гаргамел
11:29 27.07.2019
11 Някой
До коментар #5 от "Borislav Popov":
Къде си тръгнал да сравняваш кола за 130000 с такава за 30000?Коментиран от #15
12:22 27.07.2019
12 Кой68
12:44 27.07.2019
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 Кой68
13:24 27.07.2019
15 Borislav Popov
До коментар #11 от "Някой":
Аз не сравнявам колите колега, а достиженията, прогреса който са досигнали, относно автомобилостроението американците и руснаците !Коментиран от #18, #47
13:34 27.07.2019
16 DuduFufi
До коментар #2 от "Кой68":
То е ясно че една електрическа кола е много по голям замърсител. Като изхвърлиш няколкостотин кг отровни батерии на 4-5 години.Коментиран от #23
13:59 27.07.2019
17 Йцйгйжо
До коментар #13 от "Driving pleasure":
Абсолютно подкрепям казаното! Същото е и със слънчевите батерии .14:04 27.07.2019
18 Random
До коментар #15 от "Borislav Popov":
Не са искали, не са направили. За чий им е електричка на руснаците?Коментиран от #19
14:05 27.07.2019
19 Borislav Popov
До коментар #18 от "Random":
Е, айде сега не са искали, таратанци, ми те направиха вече един на основата на ИЖ -а и го показваха там на някаква изложба, ама после утихнаха нещо и не се видя този ИЖ никъде по вече.14:28 27.07.2019
20 Този коментар е премахнат от модератор.
21 гост
До коментар #8 от "гост":
Анти , антиии , съвсем се излагаш вече , кифладжиите са великани спрямо твоите лакардии !!! То ясно , че кръв ти капе от сърцето , като гледаш как "оръжието" на матушката си заминава безвъзвратно , ама що реши , че някой ще се впечатли от глупости за прайдове , като гледат какви излагации час по час изкарват стогодишните ??!! Та за Кадилак , Тесла го би и то много по продажби още миналата година , а тази ще го бие поне двойно , а за 2022 , когато ще празнува 120 години (!!!! Хахаххаха ) ако се появи това недоразумение ще го е била 10 пъти и то спрямо петролните модели , за електрически даже няма нужда да споменавам , там нещата са абсолютно безнадеждни !!!!Коментиран от #27
16:27 27.07.2019
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 гост
До коментар #16 от "DuduFufi":
Ами Тесла вече мина 7 години производство и поне 250-300 000 са над 4 годишни !!! Значи според теб някъде трябва да има изхвърлени към 240 000 000 кг батерии само от Тесла !!!! Да бъдеш така добър да ни осветлиш къде е това ??? Ако не май най-малкото можеш да си признаеш , че си жалък плювач и злобар , дето лъже повече от най-лъжливия циганин от махалата !!!!Коментиран от #24, #33
16:33 27.07.2019
24 Driving pleasure
До коментар #23 от "гост":
Айде изчакай де... експертите са изчислили че около 2025 ще започне натрупването на батерии, в момента Т'слата подменя единични бройки... другите просто изгарят ;) Изчакай да почне масова подмяна - все още няма мощности за рециклирането им и ще сме изправени пред нов проблем, за който по-умни от електричарите отдавна предупреждават!Коментиран от #25
17:16 27.07.2019
25 гост
До коментар #24 от "Driving pleasure":
Тия "експерти" дето били "изчислили" , хаххахахахахха . сигурно са от вашата групичка , нали , хаххахахаха ?? !!! Еми пожелавам ти приятно чакане , ама да си знаеш , не 2025 , 2045 няма да дочакаш Публикувано във факти.бг: натрупването на батерии, хаххахах !!! В момента търсенето на втора употреба е около 5 ПЪТИ по-голямо от производството на НОВИ , да не говорим за употребявани !!!! А живота им като стационарни е поне два пъти по-голям , отколкото като автомобилни !!!! И като вземеш предвид , че дори БМВ и Фолксваген гарантираха , че батериите им са проектирани за НАД 15 години живот в автомобил (!!!!) , а батериите на Тесла са поне два пъти по-добри от техните , просто не ми се мисли колко ще трябва да чакаш за "натрупване на батерии" , хахахах !!! Според мен няма да го доживееш , ама хайде да не те разочаровам прекалено !!!Коментиран от #26, #30, #46
17:50 27.07.2019
26 Този коментар е премахнат от модератор.
27 Този коментар е премахнат от модератор.
28 Да да
До коментар #2 от "Кой68":
БатериИте ще се рециклират, както се рециклират и днес. Само че, няма да ги носим в магазина в специални кошчета, а ще има пунктове, както има такива за смяна на масло. Всяка новост има време на развитие. Ще се внасят и части за елки, както се внасят сега за петролки. Утре ще направят и стандарт за батериите и една ще пасва ма няколко марки коли. Пазара ще определи правилата, политиците могат да дадат насоки. Едва ли някой ще остави батерия от кола на сметището!20:23 27.07.2019
29 Да да
До коментар #27 от "Антиелектрика":
Предлагам ти когато Тесла достигне 1 мил. броя елки годишно да си направиш сепуко. Жалко че няма да има кой да обяснява на децата че трябва да заложат на новата технология ДВГ с водород и КПД цели 30%, вместо на елки със старата технолофия със 98% КПД. Ама добре си го замислил. Аз ако бях изписал толкова глупости като теб, отдавна да съм се скрил от сайта.Коментиран от #37, #44
20:31 27.07.2019
30 Driving pleasure
До коментар #25 от "гост":
Батериите и соларните панели, които се произвеждат от редки елементи, няма да могат превърнати отново в продукти, каквато е идеята на кръговата икономика, а ще бъдат изхвърлени на сметища.На този етап няма икономически изгоден метод за тяхното рециклиране. Затова и повечето от тези батерии попадат на сметищата или се трансформират в прости евтини уреди, като разходите за това са по-големи от ползите.
Ситуацията с оловото или медта е съвсем различна - рециклирането им е много доходен бизнес, защото при процеса се получава суровина с изходните качества на метала. При лития или другите редки метали това не е така. Нещо повече - при извличането на кобалта например може да се стигне до замърсяване на водите, при други елементи - до изпускане на токсични газове.
През 2030 година се очаква електрическите автомобили да бъдат поне 140 млн., а този бум ще остави към 11 млн. тона използвани батерии, за които все още няма решение как да бъдат унищожавани
Коментиран от #45
21:05 27.07.2019
31 Driving pleasure
Това че ти си глупав да вярваш в добрата фея не значи, че всички са така. Електричките от век и половина имат 1 проблем - батерията и към днешна дата той все още е нерешим! Може би след още половин век и то много евентуално ще ви се получи. Реално продажбите на тия кочини все още се движат благодарение на много ама много солидн субсидии, а не на качествата им.
21:13 27.07.2019
32 Driving pleasure
Lexus усилено работи върху развитието на всички видове силови агрегати, включително и електрически мотори и батерии. Компанията обаче няма да пусне модел на ток, докато окончателно не станат ясни предимствата за клиентите на този тип автомобили, както и приемуществата им за екологията.
Чистите електромобили към момента изискват прекалено много време за зареждане. В същото време процесът по производството на батерии нанася сериозни вреди на околната среща. Трябва да се отчете и бъдещата им преработка, която също не е безвредна. Това е много по-сложен процес, отколкото всички ни обясняват. Трябва да бъдем честни и открити към случващото се с електромобилите, а не да заблуждаваме хората
Като си по-голям от хората, които първи вкараха ел мотор и батрия било то за хибрид в автомобила няма какво повече да споря с тебе. Със сектанти не се спори - чупи им се главата за доброто на масата! Мъск е откровен разбойник от друсане мозъка му е разкашкан и ще дойде ден да си плати за всички простотии!
Няма какво повече да кажа!
21:16 27.07.2019
33 Този коментар е премахнат от модератор.
34 Този коментар е премахнат от модератор.
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Този коментар е премахнат от модератор.
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Този коментар е премахнат от модератор.
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Този коментар е премахнат от модератор.
43 Хайл
До коментар #9 от "мислител":
А киселините с които се добиват металите за батериите,тока който се ползва за да се получат метала в батерията,пластмасата в батерията от къде я вземат,или тя расте по дърветата,после докато се сглоби колко енергия се изразходва,там няма ли кабели и метала в тях как се добива,нали са с изолация тези кабели,тая пластмаса от къде идва,и накрая нали тоя боклук електрически се зарежда с ток-тока от къде идва,пак от петрол и въглища...така че тези боклуци електричарките са много по-вредни от колкото предполагаш,БОМБА СЪС ЗАБАВЕНО ДЕЙСТВИЕ...и къде ще се "рециклират" батериите след като им изтече времето???Коментиран от #49
09:19 28.07.2019
44 Този коментар е премахнат от модератор.
45 Хайл
До коментар #30 от "Driving pleasure":
Това се обяснява на грамотен човек който ще те разбере,а тоя си мисли че е като в лунапарка-качваш се на количката,късат билетчето,пускат тока и тръгва...тоя не мисли за последствията09:49 28.07.2019
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 Хайл
До коментар #15 от "Borislav Popov":
А ти постигнал ли си нещо в автомобилостроенето или ей така да плюем само10:05 28.07.2019
48 Пич
Ако не сега , то след 3-4 години всички вече ще го видят .
Коментиран от #50
10:50 28.07.2019
49 Този коментар е премахнат от модератор.
50 123
До коментар #48 от "Пич":
Не се знае за България! Те все още не знаят, дали ще минават на водород, на метан, на пръдня! За България е трудно да се каже!11:01 28.07.2019
51 Този коментар е премахнат от модератор.
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 дявола
18:09 28.07.2019
54 Driving pleasure
19:29 28.07.2019
55 Глупак 13
20:34 28.07.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 Този коментар е премахнат от модератор.
58 Този коментар е премахнат от модератор.
59 Този коментар е премахнат от модератор.