11 Август, 2019 10:00 3 440 15

Словенска хибридна суперкола с 950 к.с.

  • tushek-
  • ts 900-
  • хибрид

Чували ли сте за Tushek? Малкият словенски производител на суперколи се появи от нищото през 2012-а със своето купе Renovatio T500 с максимална мощност от 450 конски сили. Седем години по-късно излиза с нов продукт, този път обаче над два пъти по-мощен: TS 900 H Apex. Суперавтомобилът ще дебютира на Salon Prive във Великобритания през следващия месец.

Tushek TS 900 има на разположение над 900 коня, както подсказва името му. 4.2-литровият задно разположен V8 и двойните му електромотори произвеждат комбинирана максимална мощност от 950 к.с. и максимален въртящ момент от 1400 Нм. Благодарение на шасито от хром-молибденова сплав и каросерия от въглеродни нишки TS 900 тежи само 1410 килограма, което е с 317 кг по-малко в сравнение с хибридния Acura NSX.


От 0-100 км/ч словенският хибриден суперавтомобил ускорява за 2.5 секунди и според компанията може да развие скорост от близо 380 км/ч. Това е почти зоната на Bugatti. За да се справи с тази скорост, TS 900 използва гуми Pirelli Trofeo Series R и масивни спирачки Brembo. Освен това има подвижен твърд покрив, което позволява да изпитате цялото удоволствие от суперколата.


"Екипът ни се радва да бъде отново в Salon Privé", отбелязва основателят на Tushek - словенският състезател Альоша Тушек. "През последните години ние интензивно разработваме и конструираме съвременни технологични решения за нашия нов модел TS 900 H APEX, по-специално в областта на електрическото задвижване. Тези разработки сега са включени в най-новия ни модел и бяха успешно тествани в условия на състезателни писти през последните месеци. Екипът ни с нетърпение очаква да представи нашия суперкар на елитната клиентела на Salon Prive", допълни той.


Тазгодишното издание на Salon Prive във Великобритания отваря врати на 7 септември. Въпреки това Тушек все още не казва кога започват продажбите на TS 900 или колко ще струва.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ванката

    17 5 Отговор
    това повече прилича на нещо от колкото оная глупост на даскалов ...

    Коментиран от #2

  • 2 незнайко

    10 5 Отговор

    До коментар #1 от "ванката":

    Точно, това мислех да пиша и видях поста Ви.
  • 3 реалиста

    1 3 Отговор
    то не е ли руското Маруся,не ми го хвали
  • 4 CL500

    5 1 Отговор
    Хах, и аз веднага се сетих за онова 'Син' ли беше, какво беше на русенеца. И разбира се няма място за сравнения с тази кола... Не знам кой им прави двигателя, но да направят това купе, с това тегло, ел. мотори, мощност, сгъваем твърд покрив, интериор, характеристики и всичко останало си е огромно постижение. Дано цената е по-приемлива и е от порядъка на супер-карите, а не на така наречените хипер-кариот по няколко милиона.

    Коментиран от #10

  • 5 kick

    3 3 Отговор
    В сравнение с това, русенския син е Беларус!
  • 6 Призрак

    2 3 Отговор
    Хора направо ми взехте думите от устата.
  • 7 Йордан

    5 4 Отговор
    Каква е разликата между един Българин и един Германец. Когато един германец види някакво германско постижение, си казва ухаааа, евала дано успее. Когато един Българин вижда някой да прави нещо в неговата държава той си казва Пффф боклук. Затова скъпи господа, вие ще си тъните в мизерия. Заслужавате си я, даже ви е малко. Заслужавате вашите родители да вземат по 300 лева пенсия, а вашите деца да работят като роби за 500 лева... Даже им е много

    Коментиран от #9, #11

  • 8 гост и мнение

    1 4 Отговор
    Аз живея в Норвегия и наистина имам Тесла!!!! Сто пъти е по хубава от разни такива бангии.

    Коментиран от #15

  • 9 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #7 от "Йордан":

    Ще ме извинявш, ама колите на Даскалов са си баш боклуци. Взел хамерски боклук-двигател, скалъпил някакво шаси от профили взети от бриколажа и айде - кола. Да не говорим за дизайна - грозно та грозно.
  • 10 Луд

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "CL500":

    Абе и аз си мисля ,че не си правят сами двигателя.4.2 това сигурно е VW старите мотори ,в което няма нищо лошо ,наблъскани с 2,3 може и 4 турбини.,,което пък е върхът .А силуета му много се доближава до R8.Добрия копира,гениалния краде.За мен това си е R8 ,но силно тунинговано.
  • 11 Призрак

    3 0 Отговор

    До коментар #7 от "Йордан":

    Данчо, не се познаваме но искам да ти кажа че точно ти си типичния български хейтър, който си мисли че като се изцвъка по някаква тема в НЕТА и това е закон божи. Гледай си работата "приятелю" и не давай такива категорични заключения, защото се излагаш.
    Ако ме познаваше, нямаше да пишеш такива глупости, че и майките и бащите ни да вкараш в цепиите. Пожелавам ти да имаш моите доходи и на родителите ми парите.С най-добри чувства ти го пожелавам.
  • 12 Този

    3 1 Отговор
    Мечтайте си това недоразомение да застигне SIN R1.. Само да ви кажа , щото сте малко задръстени и ограничени и живеещи с собствената си кочина, не хвърлящи и на метър зад оградата.. SIN R1 е абсолютен хегемон в европейските GT 4 серии от 3 години насам, пък вие си серете в кочинката , то на вас си ви мирише

    Коментиран от #13

  • 13 Random

    1 1 Отговор

    До коментар #12 от "Този":

    Миналата година 5-то място, по-миналата 3-то, 2016 г - 11-то място. С такива резултати не знам какъв хегемон са.
  • 14 Зелено

    0 1 Отговор
    Много ме радва начина, по който много суперкари използват едни и същи вентилационни отвори тип Дачия. Като в тази кола и Мурселаго примерно. И много други. А факта, че се ползват в суперкарите отпреди да станат характерни за Дачия е още по- интересен. Ако някой може да обясни историята на тези вентилационни отвори, ако е наясно?
  • 15 На кой му пука къде живееш

    0 0 Отговор

    До коментар #8 от "гост и мнение":

    този път под всички новини коментира къде живее и какво кара. Сигурно работиш в някоя почистваща фирма и си даваш цялата заплата за колата живееш в хибел с петима бежанци.