18 Август, 2019 12:00 3 459 6

Новият Cayenne Turbo S E-Hybrid получава 680 конски сили

  • porsche-
  • cayenne-
  • turbo s

Porsche представи най-мощната версия на Cayenne, а именно Turbo S E-Hybrid. Идвайки с бруталните 680 комбинирани конски сили и 900 Hm въртящ момент, хибридният кросоувър съчетава 550 конски сили от 4-литровия битурбо V8 на Cayenne Turbo и 136 к.с. от електрическия мотор на Cayenne E-Hybrid. Porsche твърди, че новият флагман ускорява от 0-100 км/ч за 3,6 секунди и развива максимална скорост от 295 км/ч.


Turbo S E-Hybrid се предлага както в стандартната версия на Cayenne, така и в елегантния Cayenne Coupe, с типичните за модела характеристики, включително гигантски въглеродни керамични спирачки, активни стабилизиращи щанги, прехвърляне на въртящия момент към задните колела, и пакетa Sport Chrono на марката, който добавя функцията за превключване на режима във волана и лаунч контрол. Моделът от най-горния клас идва също със 7,2 кВ кабел за зареждане, който позволява на 14,1 кВтч батерия да се зареди напълно за по-малко от два часа и половина.


Все още липсват официални данни, но се очаква Turbo S E-Hybrid да предлага над 35 километра изцяло електрически пробег, когато бъде поставен в режим E-Power. Освен това моделът ще има опции за настройки при шофиране Hybrid Auto, Sport и Sport Plus, както и E-Charge и E-Hold, последната от които поддържа състоянието на батерията или използва бензиновия агрегат, за да я зареди.


Cayenne Turbo S E-Hybrid идва с начална цена от 161 900 долара, а за Coupe версията ще трябва да добавите още 2500. Това е с близо 35 000 долара повече от цената на Cayenne Turbo.


В случай, че искате да се пуснете по вълната на електрифицираните автомобили, но искате по-достъпен модел от Turbo S E-Hybrid, Porsche предлага в продуктовата си гама и Cayenne Coupe E-Hybrid. Стартовата му цена е 86 400 долара, служейки като стилна алтернатива на наличния в момента Cayenne E-Hybrid. Подобно на своя квадратен брат, Cayenne Coupe E-Hybrid разчита на 3,0-литров V6 двигател с 335 к.с. и електрически мотор със 134 к.с. Комбинираните усилия на двата източника на мощност се равняват на 455 конски сили.


Все пак, независимо от вашия вкус или бюджет, ще трябва да изчакате няколко месеца преди да получите новите версии на Cayenne, тъй като Turbo S E-Hybrid, Coupe Turbo S E-Hybrid и Coupe E-Hybrid трябва да пристигнат през първото тримесечие на 2020-та.


Поставете оценка:
Оценка 3.6 от 8 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Вики

    8 2 Отговор
    165 000 евро базово е за Европа цената. С някой друга екстра и местните данъци отиде 180 000 евро! И купувачите на такъв вид возила мааалко ще се зачудят дали Кайен Турбо Е Хибрид или Урус за 190 000 евро!
  • 2 Ники

    8 0 Отговор
    Имам опит с панамера .. Turbo версията върви по същия начин като Тurbo S .. заради разликата в теглото на батерията .. а разликата в цената е доста сериозна .. имам познати казват че ходят през деня на работа само на ток и се кефят ..
  • 3 Kirumo

    5 9 Отговор
    И една Алфичка Stelvio с 510к.с. е по-бърза, по-евтина, звучи по-добре и завива по-добре. Явно има разлика дали конете са немски или италиански.

    Коментиран от #4

  • 4 CL500

    5 1 Отговор

    До коментар #3 от "Kirumo":

    И тая Алфичка, нито е по-бърза, нито завива по-добре от Порше, обезценява се бързо във времето, голяма част от което прекарва и в сервиза :-)

    Коментиран от #5, #6

  • 5 Ввв

    3 2 Отговор

    До коментар #4 от "CL500":

    В този клас не е на нивото на Кайен,но М3 и C63 ядат шамари от Julia!
  • 6 Kirumo

    0 1 Отговор

    До коментар #4 от "CL500":

    Харесвам и уважавам истинските Поршета (911, Cayman и Boxster), но Алфичката е втория най-бърз СУВ на Nurburgring. Защо ли от Порше не си закарат техния голям Голф там, да видим какво може. Относно вечния мит за ненадеждните италиански автомобили : Алфите бяха ненадежндни до средата на 90-те. Към края на 90-те вече имаше 147, 156 и 166, които са прилично надеждни автомобили, с изключение на Twin-Spark моторите.