Актуалният флагман на Mercedes-Benz с индекс W222 излезе през 2013 г. и жизненият му цикъл върви към края си. Следващото поколение на S-Klasse преминава активни изпитания и за радост на папараците полека-лека започва да сваля маскировката.
Ако се съди по шпионските снимки, революция в дизайна няма да има. Седанът запазва почти същите пропорции, но оформлението на предницата ще бъде по-агресивно в духа на останалите нови модели от Щутгарт.
В интериора обаче се очакват дълбоки изменения. На централната конзола ще се появи широк сензорен дисплей, на който ще бъде изведено управлението на мултимедията и климатика, а броят на физическите бутони в купето ще бъде сведен до минимум.
По предварителна информация гамата от двигателите ще се състои предимно от бензинови и дизелови редови шестаци, но ще продължи да се предлага и 4.0-литровият V8 с два турбокомпресора. Новото е, че всички мотори ще бъдат електрифицирани в една или друга степен със стартер-генератор или пълноценни хибридни системи с възможност за зареждане от външен източник.
Съдбата на върховия V12 виси на косъм заради ожесточаващите се екологични норми. Шансът му да остане в каталога на най-луксозните и скъпи модификации с емблемата на Maybach обаче не е малък.
Премиерата на новата S-Klasse ще се състои догодина. Тогава ще се появи и повече информация за купето и кабриолета, наточените версии AMG и, разбира се, следващото поколение на Mercedes-Maybach.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 гост
Коментиран от #3, #63
19:23 19.12.2019
2 РЗС
Коментиран от #61
19:25 19.12.2019
3 РЗС
До коментар #1 от "гост":
w221 беше единствената разчупена визия на ЕС класата, която направо уби всичко що мърда. Дори sel беше 100 пъти по-красив от тая грозна ютия. Не разбирам, защо са сложили такива несъразмерни фарове на такава голяма предница. 7цата и а8 поне не са смалявали фаровете19:29 19.12.2019
4 бахаха
Коментиран от #30
19:31 19.12.2019
5 МП4
19:36 19.12.2019
6 мани мани
добре че имат двуврати, та малко да се поразличават от останалите им еднакви и скучни все развалящи се кенефи! бмв са същите трагедии и аудитата, и останали немски кенефи! добре че са поршаците та да отмият срама! но и те са трагедия! само идиоти карат немски кочини, доказано!
Коментиран от #18, #60
19:40 19.12.2019
7 Бай Иван
19:42 19.12.2019
8 KOC
19:53 19.12.2019
9 Plameni
Коментиран от #14
19:56 19.12.2019
10 Лопатата
19:58 19.12.2019
11 баси
Важното е акъл да се дава
20:03 19.12.2019
12 Реалист
Коментиран от #43
20:04 19.12.2019
13 саске
Коментиран от #15, #16, #19, #25
20:15 19.12.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Този коментар е премахнат от модератор.
16 Plameni
До коментар #13 от "саске":
Преди да коментираш да беше прочел,че всички ще бъдат електрифицирани в една или друга форма ,и кои са другите преди тях ,като Mercedes S W222 са продали 500 000 коли и са лидер в своя клас.Коментиран от #34
20:35 19.12.2019
17 Японеца
20:43 19.12.2019
18 Име
До коментар #6 от "мани мани":
Точно пък мерк имат най голямо разнообразие от а класа до камион.20:49 19.12.2019
19 Този коментар е премахнат от модератор.
20 хахах
Коментиран от #21
20:59 19.12.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 гост
Коментиран от #54
21:16 19.12.2019
23 Бай Тошо
21:17 19.12.2019
24 Чичо Гошо
21:18 19.12.2019
25 Фифу
До коментар #13 от "саске":
Немците разбират само по един начин както разбраха в Дрезден.Само як бой.21:22 19.12.2019
26 type-R
21:41 19.12.2019
27 ГошУ
21:43 19.12.2019
28 БГ жител
21:44 19.12.2019
29 CL500
22:03 19.12.2019
30 ко каза ма
До коментар #4 от "бахаха":
Елджендърче ли си ве пендехо ? Голям смях с путе*ца, като теб хаха! Кога ви поникнаха косъмчета от коламаските, кога взехте на "мъжлета" да се правите ! Мишки клавиатурни хаха !22:14 19.12.2019
31 Random
22:41 19.12.2019
32 Явор
22:44 19.12.2019
33 Митко
22:46 19.12.2019
34 саске
До коментар #16 от "Plameni":
Колкото и да го електрифицират, то дизайна му е на ДВГ. Това е все едно да еликтрифицираш каруца, става ама... си е електрифицирана каруца. До няколко години Мерцедес ще са китайска или индийска марка, защото както и другите немски производители, станаха арогантни от успехите си и проспаха новото хилядолетие. Вече е късно за промяна, защото критично изостават в модерните технологии и този прототип го доказва.Коментиран от #50
22:50 19.12.2019
35 merc
23:00 19.12.2019
36 Турбо
До коментар #14 от "Застаряващ пич":
Аналогичен случай като тоя у наше село . Попа вземе да се напие , та обърка коча с попадията и като го опъна му изправи рогите ;)23:01 19.12.2019
37 Коки
До коментар #14 от "Застаряващ пич":
Не , сега още живееш при мама и се чудиш къде да драскаш Т_ТКоментиран от #39
23:14 19.12.2019
38 НсОтО
01:16 20.12.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Гост
Коментиран от #55
07:55 20.12.2019
41 Мечтателят
09:01 20.12.2019
42 носталгията
Коментиран от #45
09:52 20.12.2019
43 Pavlin
До коментар #12 от "Реалист":
Странно наистина, и аз точно това си помислих.09:52 20.12.2019
44 лаборант
10:27 20.12.2019
45 гост
До коментар #42 от "носталгията":
Tова беше мнооого, много отдавна....10:52 20.12.2019
46 FraDia
Не се сещам от кога е последния Редови шестак в МВ. (Без да включвам камионите им в категорията)
Коментиран от #47
11:03 20.12.2019
47 Plameni
До коментар #46 от "FraDia":
OM 656 2017г монтиран на S класата11:32 20.12.2019
48 Инж Химик
11:55 20.12.2019
49 Емил
Коментиран от #52
12:24 20.12.2019
50 Знаещ
До коментар #34 от "саске":
Самия факт, че се карат толкова много АМГ-та показва, че хората с пари предпочитат да си купят истинска кола вместо Тесла.13:02 20.12.2019
51 СССР
ПРОСТИ ХОРА!
КАКВИ СА ТИЯ ПЛАСТМАСОВИ КОЛИ?
14:17 20.12.2019
52 СССР
До коментар #49 от "Емил":
КОЙ Е БАЙ ГАНЬО ЕИ?!!КАКВО Е КРАСИВО В ТАЯ ТОАЛЕТНА ПЪЛНА С ДАТЧИЦИ, ЧИПОВЕ И ФАЛШИВИ МАТЕРИАЛИ?!!!
14:19 20.12.2019
53 Този коментар е премахнат от модератор.
54 AMG
До коментар #22 от "гост":
теб наи напред ще те сложа на кардана си , напреко на вибрации.14:48 20.12.2019
55 AMG
До коментар #40 от "Гост":
забрави да добавиш W126, W124,W201 190, W116 и W123 , класиките в жанра .Коментиран от #58
14:54 20.12.2019
56 JAPAN
Коментиран от #59
14:59 20.12.2019
57 Георги Христов
16:37 20.12.2019
58 Инж Химик
До коментар #55 от "AMG":
Аз имам W124-ка, фейслифтовото купе... да яки са, тежки, с характер и т.н. каквото искаш можеш да кажеш. Но когато тръгнеш да поддържаш една 25+ годишна кола и положението става съвсем различно :) пластмаси, гумички, уплътнения, копченца, жила... ей такива нещица сдават багажа вече, хубавото е на електрониката, че е с релета и като се прецака някое най-често е студена спойка и се оправя само с помощта на поялника.Коментиран от #62
18:09 20.12.2019
59 Киселяк
До коментар #56 от "JAPAN":
Гроздето е кисело, а?...20:25 20.12.2019
60 Трифонов
До коментар #6 от "мани мани":
Най-големите убитаци, налудно изглеждащи, с нефелни, забавени реакции и очевидно импотентни, стиснали волана и завряли се в него, като жени, са собствениците на японски коли - особено Тойоти!13:12 21.12.2019
61 VIS
До коментар #2 от "РЗС":
Щом би взел БМВ или Ауди пред Мерцедес това автоматично значи че не си фен и не харесваш Мерцедес ,така че не знам защо изобщо даваш мнение, карай Аудито и остави на други Мерцедеса!19:59 22.12.2019
62 VIS
До коментар #58 от "Инж Химик":
Хахахахах да само с една спойка за секунда, обаче за да се направи трябва да махнеш цялото табло което е работа за седмица и не се знае като го монтираш дали няма да изкачи нещо друго. ..20:02 22.12.2019
63 Тони
До коментар #1 от "гост":
Само тъпаци с коли за по 2000лв могат да не харесват най-новата с класа13:45 30.12.2019