22 Декември, 2019 10:30 8 018 18

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.

  • audi-
  • abt-
  • sq7
ABT наточи SQ7 до 510 к.с. - 1

ABT, германската тунинг компания, известна с това, че доставя на моделите на Audi и други марки от групата на VW повече мощност и по-агресивна визия, отново е на пазара с подобрена версия на наскоро освеженото Audi SQ7.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.


Най-съществените подобрения за дизеловия кросоувър са под капака. ABT постига това чрез собствения си високотехнологичен блок за управление на двигателя, който увеличава 435-те конски сили на фабричния дизелов V8 до внушителните 510 к.с. Максималният въртящ момент също нараства със 70 Нм до 970 Нм. От ABT не казват как увеличената мощност се отразява на производителността, но трябва да е достатъчно, за да я усетите, когато натиснете педала до долу. Освен това се предлага и ABT Sound Control за моделите, оборудвани с фабричната активна звукова система.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.


В допълнение към увеличената мощност под капака, ABT предлага и колела с опция от три различни цвята. Германската тунинг компания разработва и аеродинамичен издаден бодикит, който ще може да бъде поръчан от догодина. ABT ще предложи също няколко интериорни подобрения като типичните за компанията старт-стоп бутон с осветено лого или осветлението на вратите.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.


Audi SQ7 не е типичният дизелов SUV. Въртящият момент е огромен, а високотехнологичен блок за управление на двигателя на ABT позволява още по-висока производителност. Уникалните колела придават на кросоувъра агресивен вид, а издаденият бодикит, който ще се предлага скоро, би трябвало да подобри още визията на SQ7.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.

ABT наточи SQ7 до 510 к.с.


Поставете оценка:
Оценка 4.4 от 8 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Японеца

    17 35 Отговор
    И 1001коня да го направят, тоя трошлякне става за БГ, двойна тоалетна ОООО!

    Коментиран от #17

  • 2 Тойота Супра

    10 30 Отговор
    От първото, до последното Q, всичко еднакво!

    Коментиран от #15

  • 3 Емил

    8 24 Отговор
    Кой идиот "наточва" дизел?! Ще оре ли с него?! Нали щеше да има дизел в Ф1?!

    Коментиран от #13

  • 4 Коmapak

    27 4 Отговор
    Все пак Ауди спечелиха льо ман с дизел...
  • 5 Японеца

    4 11 Отговор
    Всички фенове на ваг са на село, нямат нет и няма коментари, колко е красиФ комега!
  • 6 Haha

    4 9 Отговор
    Голям "тунинг" ремапната и вече е тунингована от абт ала-бала
  • 7 аве

    11 2 Отговор
    АВТ да бяха свършили нещо полезно да наточат някой дъстър напр., че сектанта все последен на светофарите ;)
  • 8 WC-то.

    1 7 Отговор
    Тоалетна, ама красива!
  • 9 Японски кош

    8 2 Отговор
    Нормално това е прекрасна машина която няма нищо общо с евтините оризарски кошове с евтини салони и 2 литрови двигателчета с вариатор ..
    Чиба от тука. Ние кучета не ядем селски
  • 10 Дизелов пушек

    4 11 Отговор
    Голяма простотия: и бавно, и жадно, и шумно, и замърсяващо. Кой глупак прави дизелов V8 през 2020 г.?

    Коментиран от #11

  • 11 Овчи

    14 3 Отговор

    До коментар #10 от "Дизелов пушек":

    Овчи мозък ейй бегай от тука а не ни давай акъл ти балкански хомо сапиенс работещ за 800лв коментиращ кола за 120 000 евра аййй чиба а..

    Коментиран от #12

  • 12 Дизелов пушек

    4 10 Отговор

    До коментар #11 от "Овчи":

    Разбра се, че си супер проста батка, която не плаща данъци и набичва черни Аудита с кифли на предната седалка. Заради такива като теб светът е по-лошо място. Айде у лево!
  • 13 Безимен

    10 0 Отговор

    До коментар #3 от "Емил":

    Ауди печелят Льо Ман сума и пъти с дизелов агрегат (R10 TDI, R15 TDI, R18 TDI). Така, че не е само за нивата ;)
  • 14 vasik atanasova

    3 2 Отговор
    АВТ СИ Е АВТ
    БРАВО САШКО ОБЕСНИ ИМ ЗА АВТ ТУНИНГ
  • 15 нали

    4 0 Отговор

    До коментар #2 от "Тойота Супра":

    Вие от сектата на японските каруци постоянно завиждате на хората с хубави коли..
  • 16 До мършавият Сектант

    1 0 Отговор
    Помяр дано четеш това спри да говориш колко е як шибания дъстър майката недоебана мръсна
  • 17 Сепуко

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "Японеца":

    Оди си напраи харакири
  • 18 999

    0 0 Отговор
    Как се получава тъка? Повечето който дават някъкви коментари тук, най вероятно ще го гледат само на снимка. Хората с японките да уточнят какви точно коли карат. 1980 г. 1985 г. ...........и тъка на татък, че да дават мнение точно за тъкова Ауди. Имам тъкава кола и мога да кажа, че е уникална!