Lamborghini със сигурност не е производител в големи обеми. В момента марката за суперавтомобили е на път да продаде приблизително 8 200 автомобила за 2019-та, което би поставило още един рекорд в историята на компанията. Въпреки това, Lamborghini не планира да продължи ръста, който продължава от 2010-та. Доклад от Automotive News Europe твърди, че автопроизводителят иска да стабилизира продажбите си на това ниво, поне за няколко години.
Пред изданието Стефано Доменикали - изпълнителният директор на марката за спортни автомобили, заяви, че Lamborghini има за цел да достигне годишни продажби от 8 500 бройки през 2020-та и да поддържа това темпо за известно време. „Очаква се сегментът на суперколите да расте с около 3 процента годишно, а ние не можем да разчитаме на Urus вечно. Следователно ще ни е необходим четвърти модел, който да ни позволи по 10 000 продажби годишно. Все пак, продуктовото ни портфолио няма да бъде увеличено преди 2025-та“, допълни Доменикали.
Междувременно Urus е най-продаваното превозно средство на компанията, отговаряйки за повече от половината нови продажби на Lamborghini за 2019-та. Понастоящем има деветмесечен срок за чакане, за да се сдобиете с нов кросоувър от италианския автопроизводител. По този начин се поддържа имиджът на ексклузивност. Доменикали обясни, че нетърпеливите купувачи са готови дори да платят за втора ръка Urus доста над пазарната цената на нов, само за да се сдобият с луксозния всъдеход по-скоро.
Достигането на 8 500 продажби през 2020-та ще представлява още един рекорд за Lamborghini. Изглежда, че компанията е решена да се придържа към своя производствен план, но все пак ако търсенето е силно, не се изненадвайте, ако продажбите с по-високи. В крайна сметка е трудно да се каже не на печалбите.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Търсене и предлагане
12:07 22.12.2019
2 Коmapak
Коментиран от #4, #22
12:07 22.12.2019
3 гост
12:11 22.12.2019
4 гост
До коментар #2 от "Коmapak":
Те пишат за чакане само за "преоблечения" Фолксваген , другите нещо не напират явно , хахах !!12:13 22.12.2019
5 Komapak
12:17 22.12.2019
6 Руснаков
Каква е реалната себестойност на една кола излязла от завода.....?!
Коментиран от #7
12:23 22.12.2019
7 гост
До коментар #6 от "Руснаков":
По тая логика би трябвало Бугати да е най-печелившата марка , само че самия ВАГ призна за 6,5 МИЛИОНА ЗАГУБА от всяка продадена бройка , а според независими експерти всъщност е над 40 милона на бройка !! Така че бъди сигурен , че от другите модели не печелят нищо , от тоя преоблечения Фолксваген най-много да са на нула благодарение на общите части и толкова !!Коментиран от #19
12:37 22.12.2019
8 Гаргамел
Коментиран от #9, #10
13:02 22.12.2019
9 гост
До коментар #8 от "Гаргамел":
Бърза сметка за наивници !! Разработка на ВСЕКИ един модел с всички необходими сертификати и изпитания по данни на ВАГ 2-2,5 милиарда !Между другото толкова горе долу е и за Голф , ама там сериите са милионни ! Оборудване за производство , машини , оперативни разходи за фабриката и за персонал по 200-250 милиона годишно за 10 години , още 2,5 милиарда !! Доставчици и разход за материали и транспорт още по милион на бройка , пак според ВАГ , още 500 милиона ! Само шефовете на Бугати получават по над 100 милиона годишно за заплати и бонуси или за 10 години над милиард !! И в карайна сметка продажби 500 броя по 2 милиона са общо милиард !! Тоест ВСИЧКИ пари от продажбите отиват само за шефовете , останалите разходи са за "имидж" , хахаххаха !!! Да ти смятрам ли колко се пада на кола или не можеш да го понесеш ??13:24 22.12.2019
10 гост
До коментар #8 от "Гаргамел":
Vоlkswаgеn Grоup губи кoлocaлнитe 6,27 милиoнa дoлaрa oт вceки прoдaдeн Bugаtti Vеyrоn, рaзкривa нoв дoклaд, нaпрaвeн oт aнaлизaтoрcкaтa къщa Bеrstеin Rеsеаrсh. Припoмнямe, чe oтдaвнa ce знaeшe, чe гeрмaнцитe ca нa зaгубa oт мoдeлa, нo никoй нe прeдпoлaгaшe, чe рaзмeрът нa щeтитe e тoлкoвa гoлям !!!!!!!!!!Припoмнямe, чe oщe oт дeбютa нa хипeрaвтoмoбилa Vоlkswаgеn дaдe яcнo дa ce рaзбeрe, чe нямa никaквo нaмeрeниe дa пeчeли oт нeгo, a пo-cкoрo иcкa дa пoкaжe нa cвeтa нa кaквo ca cпocoбни инжeнeритe нa кoнцeрнa.
Vеyrоn нe e eдинcтвeният мoдeл, кoйтo Vоlkswаgеn Grоup прoдaвa нa зaгубa. Тaкъв e и Vоlkswаgеn Phаеtоn, кoйтo e нa пaзaрa oт 2011 г. Cпoрeд пocлeднитe изчиcлeния вceки прoдaдeн eкзeмпляр oт лимузинaтa нocи 38 252 дoлaрa зaгубa нa cъздaтeлитe cи.
Коментиран от #12
13:26 22.12.2019
11 Алфа Ромео
Коментиран от #20
13:38 22.12.2019
12 заз на газ
До коментар #10 от "гост":
Едва ли Ф.В. на загуба от Фаетона!Ауди А8 има същото шаси,окачване и мотори.Коментиран от #13, #15
15:24 22.12.2019
13 гост
До коментар #12 от "заз на газ":
Еми щом мислиш , че знаеш повече от хората , дето това им е работата , може , хахах !! За твое съжаление Фолксваген също призна , че е на загуба от модела и го свали от производство !Коментиран от #16
16:35 22.12.2019
14 type-R
Коментиран от #21
17:19 22.12.2019
15 Random
До коментар #12 от "заз на газ":
Не позна, фаетона е на една платформа с бентли континентал, не А8Коментиран от #17
18:31 22.12.2019
16 заз на газ
До коментар #13 от "гост":
В грешка си нещо.Фаетона вече се казва VW Phideon.Но се сглобява само в китай.18:34 22.12.2019
17 заз на газ
До коментар #15 от "Random":
Такива щуротий не ми се коментират.18:37 22.12.2019
18 Японеца
20:35 22.12.2019
19 Гост
До коментар #7 от "гост":
Пак ли се мъчиш да изкараш печеливша фирма на загуба, тролей такъв?13:19 23.12.2019
20 Гост
До коментар #11 от "Алфа Ромео":
За съжаление дойде ред на пошлите човеченца да диктуват търсенето.13:20 23.12.2019
21 До #14
До коментар #14 от "type-R":
Чете се Мурсиеладжо!03:33 24.12.2019
22 лада
До коментар #2 от "Коmapak":
мюнхен не е целия свят, един месец не е една година03:36 24.12.2019