22 Декември, 2019 12:00 4 094 22

Lamborghini с рекорден брой продажби

  • lamborghini
Lamborghini с рекорден брой продажби - 1

Lamborghini със сигурност не е производител в големи обеми. В момента марката за суперавтомобили е на път да продаде приблизително 8 200 автомобила за 2019-та, което би поставило още един рекорд в историята на компанията. Въпреки това, Lamborghini не планира да продължи ръста, който продължава от 2010-та. Доклад от Automotive News Europe твърди, че автопроизводителят иска да стабилизира продажбите си на това ниво, поне за няколко години.


Пред изданието Стефано Доменикали - изпълнителният директор на марката за спортни автомобили, заяви, че Lamborghini има за цел да достигне годишни продажби от 8 500 бройки през 2020-та и да поддържа това темпо за известно време. „Очаква се сегментът на суперколите да расте с около 3 процента годишно, а ние не можем да разчитаме на Urus вечно. Следователно ще ни е необходим четвърти модел, който да ни позволи по 10 000 продажби годишно. Все пак, продуктовото ни портфолио няма да бъде увеличено преди 2025-та“, допълни Доменикали.

Lamborghini с рекорден брой продажби


Междувременно Urus е най-продаваното превозно средство на компанията, отговаряйки за повече от половината нови продажби на Lamborghini за 2019-та. Понастоящем има деветмесечен срок за чакане, за да се сдобиете с нов кросоувър от италианския автопроизводител. По този начин се поддържа имиджът на ексклузивност. Доменикали обясни, че нетърпеливите купувачи са готови дори да платят за втора ръка Urus доста над пазарната цената на нов, само за да се сдобият с луксозния всъдеход по-скоро.

Lamborghini с рекорден брой продажби


Достигането на 8 500 продажби през 2020-та ще представлява още един рекорд за Lamborghini. Изглежда, че компанията е решена да се придържа към своя производствен план, но все пак ако търсенето е силно, не се изненадвайте, ако продажбите с по-високи. В крайна сметка е трудно да се каже не на печалбите.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 6 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Търсене и предлагане

    14 4 Отговор
    Основен принцип в търговията е, че колкото са по-високи цените толкова търсенето е по-малко. Глупаво е да увеличават броя на продажбите, защото имало търсене, само заради печалбата. Спокойно могат да се увеличат печалбата, като леко вдигнат цените, което ще изравни търсенето с предлагането, но и ще увеличи ексклузивността.
  • 2 Коmapak

    25 9 Отговор
    Магазина на Ламборгини в Мюнхен е на 100м. от мен. Има 6 бр. и от един месец насам не са мръднали. Не знам за какво чакане става въпрос в статията.

    Коментиран от #4, #22

  • 3 гост

    36 5 Отговор
    Рекордни продажби на Ламборгини благодарение на преоблечен модел на Фолксваген , при това СУВ !!!! Феручо сигурно се върти в гроба като пумпал !!
  • 4 гост

    15 1 Отговор

    До коментар #2 от "Коmapak":

    Те пишат за чакане само за "преоблечения" Фолксваген , другите нещо не напират явно , хахах !!
  • 5 Komapak

    6 0 Отговор
    От шестте две са урус без номера....
  • 6 Руснаков

    13 2 Отговор
    Защо им е да правят шир потреба,те и така печелят луди пари от високата надценка!!
    Каква е реалната себестойност на една кола излязла от завода.....?!

    Коментиран от #7

  • 7 гост

    8 6 Отговор

    До коментар #6 от "Руснаков":

    По тая логика би трябвало Бугати да е най-печелившата марка , само че самия ВАГ призна за 6,5 МИЛИОНА ЗАГУБА от всяка продадена бройка , а според независими експерти всъщност е над 40 милона на бройка !! Така че бъди сигурен , че от другите модели не печелят нищо , от тоя преоблечения Фолксваген най-много да са на нула благодарение на общите части и толкова !!

    Коментиран от #19

  • 8 Гаргамел

    9 4 Отговор
    Не е вярно,къде ги виждаш тези милиони в едно Бугати изкуствено надути цени!!!

    Коментиран от #9, #10

  • 9 гост

    13 1 Отговор

    До коментар #8 от "Гаргамел":

    Бърза сметка за наивници !! Разработка на ВСЕКИ един модел с всички необходими сертификати и изпитания по данни на ВАГ 2-2,5 милиарда !Между другото толкова горе долу е и за Голф , ама там сериите са милионни ! Оборудване за производство , машини , оперативни разходи за фабриката и за персонал по 200-250 милиона годишно за 10 години , още 2,5 милиарда !! Доставчици и разход за материали и транспорт още по милион на бройка , пак според ВАГ , още 500 милиона ! Само шефовете на Бугати получават по над 100 милиона годишно за заплати и бонуси или за 10 години над милиард !! И в карайна сметка продажби 500 броя по 2 милиона са общо милиард !! Тоест ВСИЧКИ пари от продажбите отиват само за шефовете , останалите разходи са за "имидж" , хахаххаха !!! Да ти смятрам ли колко се пада на кола или не можеш да го понесеш ??
  • 10 гост

    12 0 Отговор

    До коментар #8 от "Гаргамел":

    Vоlkswаgеn Grоup губи кoлocaлнитe 6,27 милиoнa дoлaрa oт вceки прoдaдeн Bugаtti Vеyrоn, рaзкривa нoв дoклaд, нaпрaвeн oт aнaлизaтoрcкaтa къщa Bеrstеin Rеsеаrсh. Припoмнямe, чe oтдaвнa ce знaeшe, чe гeрмaнцитe ca нa зaгубa oт мoдeлa, нo никoй нe прeдпoлaгaшe, чe рaзмeрът нa щeтитe e тoлкoвa гoлям !!!!!!!!!!
    Припoмнямe, чe oщe oт дeбютa нa хипeрaвтoмoбилa Vоlkswаgеn дaдe яcнo дa ce рaзбeрe, чe нямa никaквo нaмeрeниe дa пeчeли oт нeгo, a пo-cкoрo иcкa дa пoкaжe нa cвeтa нa кaквo ca cпocoбни инжeнeритe нa кoнцeрнa.
    Vеyrоn нe e eдинcтвeният мoдeл, кoйтo Vоlkswаgеn Grоup прoдaвa нa зaгубa. Тaкъв e и Vоlkswаgеn Phаеtоn, кoйтo e нa пaзaрa oт 2011 г. Cпoрeд пocлeднитe изчиcлeния вceки прoдaдeн eкзeмпляр oт лимузинaтa нocи 38 252 дoлaрa зaгубa нa cъздaтeлитe cи.

    Коментиран от #12

  • 11 Алфа Ромео

    15 7 Отговор
    Много жалко, тази легендарна спортна марка да направи такъв грозен бункер като Урус само и само да задоволи ниските страсти на новозабогатели селяни.

    Коментиран от #20

  • 12 заз на газ

    4 3 Отговор

    До коментар #10 от "гост":

    Едва ли Ф.В. на загуба от Фаетона!Ауди А8 има същото шаси,окачване и мотори.

    Коментиран от #13, #15

  • 13 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #12 от "заз на газ":

    Еми щом мислиш , че знаеш повече от хората , дето това им е работата , може , хахах !! За твое съжаление Фолксваген също призна , че е на загуба от модела и го свали от производство !

    Коментиран от #16

  • 14 type-R

    2 4 Отговор
    Със сигурност трябва да си УрУд, за да избереш Урус пред Мурчиелаго!

    Коментиран от #21

  • 15 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #12 от "заз на газ":

    Не позна, фаетона е на една платформа с бентли континентал, не А8

    Коментиран от #17

  • 16 заз на газ

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "гост":

    В грешка си нещо.Фаетона вече се казва VW Phideon.Но се сглобява само в китай.
  • 17 заз на газ

    1 1 Отговор

    До коментар #15 от "Random":

    Такива щуротий не ми се коментират.
  • 18 Японеца

    6 3 Отговор
    Ваг-на и без пари да ти дадат си на загуба!
  • 19 Гост

    1 0 Отговор

    До коментар #7 от "гост":

    Пак ли се мъчиш да изкараш печеливша фирма на загуба, тролей такъв?
  • 20 Гост

    2 0 Отговор

    До коментар #11 от "Алфа Ромео":

    За съжаление дойде ред на пошлите човеченца да диктуват търсенето.
  • 21 До #14

    0 0 Отговор

    До коментар #14 от "type-R":

    Чете се Мурсиеладжо!
  • 22 лада

    0 0 Отговор

    До коментар #2 от "Коmapak":

    мюнхен не е целия свят, един месец не е една година