12 Януари, 2020 12:00 6 260 27

A-Klasse с почти 600 коня

  • mercedes-benz-
  • a45-
  • amg-
  • renntech
A-Klasse с почти 600 коня - 1

Renntech е основно име в тунинга на Mercedes-Benz и сега предоставя значително надграждане на мощността на A45 . Дори фабричен моделът е впечатляващ със своите 416 конски сили и 500 Нм. С подобренията на Renntech обаче A45 AMG може да достигне 469 к.с., 543 к.с. както и бруталните 592 к.с.

A-Klasse с почти 600 коня


За достигането на максимална мощност на двата по-бързи варианта е нужна модификация на турбокомпресора, изпускателната система и софтуера на двигателя. В случай че не желаете да предприемате механични корекции, Renntech предлага по-ниско производителния вариант с 469 к.с. и 575 Нм въртящ момент, който изисква само софтуерни промени.


Понастоящем компанията не предявява никакви претенции относно ефективността на подобренията. Фабричният A45 S развива от 0 до 100 км/ч за 3,9 секунди. Все пак допълнителната мощност трябва да свали няколко десети от това време.


Renntech работи и върху други части за A45. До края на февруари клиентите ще могат да поръчат опционални изпускателни тръби и спортен каталитичен конвертор. Освен това компанията предлага и модифицирана изпускателна система, която подобрява звука на автомобила, но запазва оригиналния каталитичен конвертор. Като друга опция клиентите могат да си добавят и модул за изпускателен клапан с дистанционно управление, който позволява на собственика да отваря напълно тръбите, независимо от режима на шофиране.

A-Klasse с почти 600 коня


Renntech работи и върху някои естетически подобрения за A45, по-специфично 19- и 20-инчови джанти, като по-големите се предлагат с опционално боядисан външен ринг.


Поставете оценка:
Оценка 5 от 9 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Значи Байо🐰

    25 9 Отговор
    Мерца си е Мерц, дори когато е Рено.👌👏👌
  • 2 Според мен

    15 15 Отговор
    конските сили при актуалните модели не са реални.Например преди много години имах Опел Кадет 1.8 115к.с който палеше гумите и на 3-та.Сега имам Хонда Сивик 1.8 140к.с която не върви и на половината на Опела.

    Коментиран от #5, #6, #23

  • 3 Коmapak

    12 6 Отговор
    Само да попитам как ще минат последните Евро регулации за Co2? Не прочетох да има и загатва е за някакво електромоторче. Иначе 6.3 двигател му отива. Не разбирам и защо оригинално не му отпушат софтуера та се налага фирми паразити да го правят. Защото реално нищо друго не са направили!

    Коментиран от #10

  • 4 Японеца

    13 20 Отговор
    Nissan GTR от 2007г. 0-100 @2.7! Колко години ви трябват да го настигне мерца?

    Коментиран от #13, #17

  • 5 Калибра

    16 0 Отговор

    До коментар #2 от "Според мен":

    По тежки са колите, кутиите и диференциалите са различни!
  • 6 нали

    18 8 Отговор

    До коментар #2 от "Според мен":

    Хондите, Кийте, Хюндай и въобще японско–корейските боклуци ще има да се учат още много от Мерцедес.

    Коментиран от #7

  • 7 Нали или дали

    7 15 Отговор

    До коментар #6 от "нали":

    Май мерцедес се учи от азиатците! Копират дори дизайн!

    Коментиран от #8

  • 8 Също така

    10 6 Отговор

    До коментар #7 от "Нали или дали":

    монтират двигатели Рено които се срещат и в Дачия.
  • 9 двигателят е 2000 кубика 4 цилиндров

    3 2 Отговор
    днхгйййй
  • 10 ЯЯЯ

    6 4 Отговор

    До коментар #3 от "Коmapak":

    Къде ще го събереш тоя 6.3 двигател? В тази е монтиран 2.0 четири цилиндров мотор

    Коментиран от #11

  • 11 Коmapak

    1 5 Отговор

    До коментар #10 от "ЯЯЯ":

    Ако е 2л. двигател може и да мине между капките... 😊
  • 12 Безсмъртният

    3 5 Отговор
    Приемам залози за първият компонент, който ще даде фира!
  • 13 CL500

    5 5 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    Когато Нисан направят 2-литров двигател с 416 коня, ела ми се обади. А този е направен на близо 600 коня от 2 литра!!! Като говорим за срандартен тунинг да кажем, не за НОС-ове, специялни готива и прочие ( в случай, че почнеш да се пънеш за ГТР-и за драг с по 2000 коня).

    Коментиран от #15, #16, #18

  • 14 Plameni

    4 0 Отговор
    Стария Mercedes AMG A45 тунинг фирмата Posaidon го бяха направили 550кс.
  • 15 Японеца

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "CL500":

    Пич, по гоуем кошник от CL нема, много бучи и хич не върви! Опа 25/100 градско! За консумативи да не говорим! Ама ти си терикат, турски ментета бол, еФтинко нали!

    Коментиран от #20

  • 16 Японеца

    5 5 Отговор

    До коментар #13 от "CL500":

    Конете нямат значение, не могат да мръднат под 3.6с до 100км! Скъпи, тежки, трошливи, консумативи по две, спрямо другите! Мерц и бенве - никога, ставаш роб на кенефа!
  • 17 jdm

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Японеца":

    гтр е супер кола. Не го сравнявай с А класа. Сравни го с някое по-скъпо амг да видиш.

    Казвам ти го това не защото съм фен на мерцедес (според мен японските коли са топ) а защото е глупаво да срявняваш сапунерка с супер кола
  • 18 jdm

    5 3 Отговор

    До коментар #13 от "CL500":

    пич, глупости говориш. Японците правят най-силните двулитрови двигатели. За 4g63, ej20, k20 чувал ли си. Да не говорим че тая А класа прилича на прасе с грим

    Коментиран от #19, #21, #22

  • 19 MIB

    3 2 Отговор

    До коментар #18 от "jdm":

    За 4g63, ej20, k20 не съм чувал ,може да поясниш.Чувал съм ,че двулитровия двигател на А45 е най -мощния сериино произвеждан с 421кс.
  • 20 CL500

    4 1 Отговор

    До коментар #15 от "Японеца":

    И как реши, че не върви ЦЛ-а? Ако визираш моя, ускорява до 100 за 5.4 сек, достатъчно ми е, не е АМГ и все пак е атмосферен и само със задно. Не те знам ти какво караш, че толкова се пениш! И има други неща, които трябва да отчетат при този модел - това е кола, която е по-скъпа от Ес-класа, защото съчетава и нейния лукс (+размер и тегло малко над 2 тона) и е купе само на бензин, V8 и с минимален обем от 5.5 литра (сегашните с турботата са по 4 литра двигател). Но ти каквото и да караш, нека те видим с ускорение от 0 до 250 да те видим, за доускорение след 100 примерно да не говорим. Тогава твоята японка ще се задъха, а моята ще те лепи за седалката до последно. Пробвал съм я ;-) А относно подръжката - разбира се, че не като на Опел, но този модел специално е мега добре, откъм подръжка ;-) Тези модели, ако погледнеш рядко са над 100К км, двигателят е голям, надживява самата кола без проблеми, окачването на Мерц е най-здравото спрямо другите топ марки и т.н..
  • 21 CL500

    1 1 Отговор

    До коментар #18 от "jdm":

    Глупостите говориш ти! Този двигател е най-мощният 2-литров двигател в света! Няма и не е имало никога 2-литров двигател с такава мощност. Говоря за АМГ-то с 416 коня (предният модел също биеше по този показател още тогава с 360 коня)... а това сега е с близо 600 коня. Вероятно се бъркаш нещо и говориш за атмосферни двигатели, но като цяло, т.е. и турбинираните .... това е, няма друг!!!
  • 22 CL500

    4 1 Отговор

    До коментар #18 от "jdm":

    Я да видим тези 2-литрови двигатели, които казваш:
    ''4G63'' - в Митсубиши Лансер, 244 коня с турбо;
    ''Ej20'' - в Субаро WRX STI, 308 коня с турбо в последната си версия;
    ''k20'' - в Хондата Сивик, дори сега след увеличението на 2.2 литра, е някакви 260 коня.
    За какво говорим....

    Коментиран от #24, #25

  • 23 Иван

    2 2 Отговор

    До коментар #2 от "Според мен":

    Опела може и 75 коня да е но моторите им си дават душата в сравнение с други марки опеловите мотори бягат много.
  • 24 jdm

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "CL500":

    Не говоря като са стокови. Говоря че са двигатели които държат много на тунинг.

    Въпреки това
    4g63 го има сток с 440 коня в mitsubishi evo FQ440. Също този двигател държи много рекорди за най-мощен 4 цилиндров мотор. Има такива направени по 2000 коня.

    Коментиран от #27

  • 25 jdm

    1 1 Отговор

    До коментар #22 от "CL500":

    И също да ти кажа да провериш една кола. WRX STI CS400. 400 коня е. Познай за колко прави 0 до 100.

    3.7 сек. А това мерцедесче с бързата автоматична кутия и повече коне едва прави 3.9сек

    Коментиран от #26

  • 26 Plameni

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "jdm":

    Говорим за двулитров мотор сериино производство ! WRX STI CS 400 е 2.5 литра ,ограничена серия.
  • 27 Plameni

    0 1 Отговор

    До коментар #24 от "jdm":

    Mitsubishi EVO X FQ 440 също е ограничена серия