За първи път представен през 2018-a като пистова концепция, Lamborghini Urus ST-X Concept направи официален дебют през следващата година като „първото супер SUV в света на състезанията“.
Тази година обаче завършената версия на екстремния всъдеход ще направи първата си поява. Това бе потврдено пред Autoblog от Маурицио Реджани, ръководителят на отдела за проучване и развитие на Lamborghini. Директорът уточни, че състезателният Urus ще дебютира на световния финал на Lamborghini Super Trofeo 2020, който ще се проведе от 31 октомври до 1 ноември в Мисано, Италия. "Ще има демо състезание, на което ще представим официално пистовия SUV", допълни Реджани.
Urus ST-X не получава актуализация на двигателя, което означава, че запазва 4,0-литровия битурбо V8 от предназначения за масови пътища Urus, доставящ максимална мощност от 650 конски сили и максимален въртящ момент от 850 Нм въртящ момент. Но все пак, всъдехода минава под ножа, за да загуби една четвърт от теглото на обикновената версия на модела, оценено на 550 килограма, сваляйки тежестта на превозното средство до 1650 кг.
С потвърждението на пистовия ST-X, се сложи край и на съмненията относно плановете на Lamborghini да разшири гамата на Urus.
Друго допълнение към палитрата на всъдехода би била хибридна версия, която според доклада на Autoblog също ще се превърне в реалност. Изданието твърди, че на пазара ще се появи плъгин хибрид , който ще бъде изграден върху сегашната платформа на Urus, която, както вече Porsche Cayenne и Bentley Bentayga доказаха, е готова за електрификация.
Тук обаче идва проблемът на бъдещата вариация на супер SUV-то. Плъгин хибридът на Urus ще трябва да се разграничи по някакъв начин от другите хибридни версии на всъдеходи от групата на Volkswagen.
"Най-важната част ще бъде да се определи по какъв начин Lamborghini трябва да използва електрическа енергия и по какъв начин можем да бъдем различни от другите SUV-та, използващи тази платформа", разясни Реджани пред Autoblog.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Manhart
12:04 18.01.2020
2 Японеца
Коментиран от #3, #4
12:06 18.01.2020
3 Коmapak
До коментар #2 от "Японеца":
Цената е по-ниска от бентли и Ролс ройс, но вървяла повече. Също така имала и сериозни оф-роуд възможности в сравнение с другите. И трите коментирани от мен са немски... Знаеш какво имам в предвид 😊😊😊 Ако си напиша мнението ще ме цензурират.Коментиран от #7
12:21 18.01.2020
4 уникалния дизайн
До коментар #2 от "Японеца":
Мяза на китайскаКоментиран от #5
13:12 18.01.2020
5 Komapak
До коментар #4 от "уникалния дизайн":
Мяза си на Ламборгини отвсякъде и не можеш да я сбъркаш когато я видиш на пътя. За съжаление вдига много по-малко шум от братчетата си! 😊 Гледам не ги карат много много 😁13:52 18.01.2020
6 Бачо Киро
14:02 18.01.2020
7 Японеца
До коментар #3 от "Коmapak":
Собствениците са немци, дизайна и интериора са на други народности. Немците никога не могат да произведат красота като Бентли и Ролс! Двигатели и механика обаче могат, но красота никога. Виж им смотаните коли от 1950, та до днес! Дизайн с теслата, немска!Коментиран от #8, #10
15:01 18.01.2020
8 Коmapak
До коментар #7 от "Японеца":
За Бентли, бугати и Ламборгини да. За Ролс ройс обаче не съм съгласен. Около Франкфурт има едно градче в което съм бил и има фабрика! Дизайна на новите ролсове също е немски. Отделно от това да спомена Ауди, които като сбор от предимно мотоциклетни фабрики отдавна не знаят как се прави това. Ето затова направо си купиха Дукати, да не измислят топлата вода. Не се наемам да кажа защо купиха Ламборгини, но вероятно по същата причина😁16:17 18.01.2020
9 оня с коня
17:34 18.01.2020
10 РЗС
До коментар #7 от "Японеца":
Баче мерц имат уникати от миналия век, когато бенц са имали 30 години по-напреднал дизайн за времето си, японците още са били на рикши в оризарниците. Бенц правят и първия автомобил. Има бенцове минали на аукцион за повече пари от колкото струва ринг мол софия. Ае не се излагай . 1954 Mercedes-Benz W19617:40 18.01.2020
11 jdm
18:54 18.01.2020
12 Случаен
19:10 18.01.2020