18 Януари, 2020 13:00 3 670 16

Кризата на Ford в Китай продължава с 26.1% спад

  • ford-
  • китай-
  • спад

През 2019-а продажбите на Ford в Китай са спаднали с 26,1%. Автоконцернът се бори с вече тригодишен спад на доставките на нови превозни средства във втория си по големина пазар.

Американският автомобилен производител е доставил 146 473 коли в Китай през четвъртото тримесечие на 2019-а, което е с 14.7% по-малко в сравнение със същия период на 2018-а. През изминалата година Ford е продал общо 567 854 автомобила в азиатската държава.

Автоконцернът се опитва да съживи представянето си в Китай, след като бизнесът му започна да се свива в края на 2017-а. Тогава продажбите са претърпели влошаване от 6%, последвано от рекордно лошата 2018-а с намаляване на новите доставки от 37%.

Анинг Чен, президент и главен изпълнителен директор на Ford Greater China, заяви, че макар 2019-а да е била трудна година за автомобилния производител, пазарния дял на компанията в премиум сегмента се е стабилизирал, а спадът в бюджетния сегмент е започнал да намалява през втората половина на годината.

„Натискът от външната среда и низходящата тенденция на индустрията ще продължат и през 2020-а. Именно заради това ще положим усилия за укрепване на продуктовата ни гама с повече продукти, ориентирани към клиента.", разясни Чен.

Автопроизводителят планира да пусне в Китай повече от 30 нови модела през следващите три години, от които над една трета ще бъдат електрически превозни средства. Осен това ще бъдат локализирани управленски екипи чрез наемане на повече персонал, като по този начин американската компания ще подобри партньорските си отношения в съвместните си предприятия.

Припомняме, че в Китай Ford прави автомобили чрез джойнт венчъри с Chongqing Changan и Jiangling Motors. Освен това автоконцернът заяви, че ще бъде партньор и с Zotye, за да продава превозни средства на по-ниски цени.

2020-а ще бъде трудна не само за Ford, но и за всички автомобилни производители, който правят бизнес в азиатската държава. Китайската асоциация на автомобилните производители (CAAM) предвижда през тази година пазарът да се свие с 2% поради по-слабата икономика и търговския спор със САЩ.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Аноним

    3 11 Отговор
    Ford баце
  • 2 Тодор

    12 9 Отговор
    Бързо разбраха измамата външен дизайн, цена към реалното качество...
  • 3 Джуган

    12 14 Отговор
    Единствените що годе добри предложения на Форд са F150 и Мустанг, което не е достатъчно.

    Коментиран от #6

  • 4 Borislav Popov

    18 8 Отговор
    Пожелавам на всеки един голям атомобилен концерн да преживее такава криза, като компания Форд и да продаде цели 567 854 автомобила в азиатската държава.
  • 5 Borislav Popov

    11 13 Отговор
    Дека е Рандомчето да ни разкаже, колко Лади е продал в Китай, автоконцерна Автоваз ??

    Коментиран от #9

  • 6 Komapak

    11 2 Отговор

    До коментар #3 от "Джуган":

    Забравяш, че Форд притежават линкълн... 😊

    Коментиран от #7

  • 7 Джуган

    3 0 Отговор

    До коментар #6 от "Komapak":

    Не забравям че го притежават, но лесно могат да бъдат забравени продадените Линкълни в САЩ (общи 28000 за първата половина на 2019)

    Коментиран от #8

  • 8 Komapak

    5 0 Отговор

    До коментар #7 от "Джуган":

    Беше споменал за качество, бройките разбира са нещо различно. Не знам някой от луксозните да продава много....
  • 9 Random

    3 3 Отговор

    До коментар #5 от "Borislav Popov":

    Тука съм, Рено там си имат какво да продават.

    Коментиран от #10, #12

  • 10 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 11 Джуган

    4 3 Отговор
    Не говоря за качество а за автомобилите които евентуално бих купил ако съм на пазара в съответния клас. Няма и да сетя за Линкълн ако търся луксозен автомобил; най вероятно ще избера Лексус.
  • 12 Borislav Popov

    3 3 Отговор

    До коментар #9 от "Random":

    Ти недей сега с Рено да се оправдаваш и към тях да прехвърляш топката, ти за Ладите кажи, колко са продали в Китай, та да ги сравним с продажбите на Форд ..)

    Коментиран от #13

  • 13 Random

    2 1 Отговор

    До коментар #12 от "Borislav Popov":

    Не продават там, какво искаш да сравняваш? Фордовете са на двойна цена, мниго ясно че ще са по-бързи и по-комфортни, то иначе нямаше никой да ги купува.

    Коментиран от #14

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Pokoloko

    1 3 Отговор
    Защо бил измислен Opel ?
    - За да не е Ford най-лошата кола.
  • 16 Ford henri

    6 1 Отговор
    Форда си е бонбон. За цената си е екстра много по добре от шкода , Пежо и тн. Карам си мондеото екобуст автоматче и си свиркам