16 Април, 2021 11:05 6 435 14

Mercedes връща V12 при S-Klasse

  • maybach-
  • mercedes-
  • s-klasse

Специален модел ще чества 100-годишнината на Maybach

Mercedes връща V12 при S-Klasse - 1

Слуховете покрай премиерата на новия Maybach S-Klasse гласяха, че при представянето на най-луксозната германска лимузина ще видим така жадуваният V12 двигател, но вместо това от Mercedes показаха единствено V8 с обещанието, че на по-късен етап ще видим и версия с 6.0-литров V12.

Изглежда, че от компанията не излъгаха и съвсем скоро ще видим специална версия на последното поколение на Maybach S-Klasse с най-големия двигател, който ще се вгражда в поколение W/Z223 и за това си има причина. Тази седмица се навършва точно един век от създаването на Maybach, а ако се загледате в снимката, може да видите и отражението на първия произведен Maybach.

Връщайки се на темата за 6.0-литровият Maybach S-Klasse, то най-вероятно той ще генерира около 600 конски сили и ще разполага със задвижване на четирите колела. Със сигурност ще предлага лукс и комфорт на изключително високо ниво, а заедно с това ще видим и доста висока цена.


Поставете оценка:
Оценка 4.8 от 12 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ПАЙЧИ

    35 9 Отговор
    БРАВО,БРАВО , НЕ КАТО ПЕНДАРСКИТЕ РЕНДЕТА ИЛИ ХУБДАЙ И ДРУГИ НЯКАКВИ , ИЛИ СМЕШНИТЕ БАТЕРИЙ НА КОЛЕЛА
  • 2 Премиер

    26 2 Отговор
    И ако и шибнат две големи турбини

    Коментиран от #6, #11

  • 3 Plameni

    25 5 Отговор
    Оня безличния колоездач,, гост,, ли беше,, TSLA,,ли беше пак да каже как залязват Mercedes

    Коментиран от #12

  • 4 сектант

    15 14 Отговор
    От какво може да е странният шум при 250 - 290 км/ч при Дачия Дъстър Редлайн? Чудя се да не би да е от зарчетата на огледалото?

    Коментиран от #10

  • 5 Класика

    22 9 Отговор
    За богатите правилата не важат.
    Този двигател да не би да покрива новите еко норми ?
    Ще си платят таксата, която неправилно наричат глоба и ще тровят въздуха.
    Типичен двоен стандарт, може да нарушаваш, ако си плащаш.
    Но правилното е, и другите производители да спрат да се съобразяват с тези измислени за такси норми.
  • 6 Президент

    27 0 Отговор

    До коментар #2 от "Премиер":

    А пък ако мине и един "ъпдейт" при Пешо-чипа от Люлин като му резне катализаторите направо ще изкърти лампите в тунела(люлинския).

    Коментиран от #7, #9

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 10 Logan R power

    9 0 Отговор

    До коментар #4 от "сектант":

    Най-вероятно вентилатора на плейстейшъна издава тези звуци.
  • 11 AMG

    1 0 Отговор

    До коментар #2 от "Премиер":

    Той си има.
  • 12 Дихотомия

    1 0 Отговор

    До коментар #3 от "Plameni":

    Какво е това дихотомично мислене на антиелектриците? Защо когато се говори за възход на Тесла, веднага го свързвате с падение на някой, в твоя случай на Мерцедес?

    В света се продават 100 милиона автомобила годишно. Най-големите производители Volkswagen Груп и Toyota правят по около 10 милиона, сложи и стелантис горе-долу толкова, renault-nissan и другите японци още десетина BMW и Mercedes по 2 милиона и не можеш да събереш и половината от произведените автомобили. Тоест продажбите на всички тези марки могат да растат заедно с Тесла.
  • 13 Дихотомия

    3 0 Отговор
    Ако оставим маркките, какво е това дихотомично мислене, че една марка може да произвежда или електромобили или автомобили с ДВГ? Какво пречи на Mercedes да разкара някой от измишльотините с по три цилиндъра и 4 турбини и да ги замести с електрически двигатели, а да върне 12-таците, защото заради електромобилите ще покрива изискванията за вредни емисии на цялата произвеждана гама, каквато е крайната цел? Така няма да направят компромиси нито с ДВГ нито с електромобилите.

    Ако бяха направили това преди 5-10 години, вместо да се дърпат и инатят, когато се изискваше от тях, сега Тесла нямаше да съществува. По-скоро щеше да съществува както беше запланувано първоначално - като доставчик на батерии и задвижвания за останалите производители. Ако не си запознат, около 2010 година Tesla и Mercedes бяха подписали споразумение точно с тази цел, като Mercedes за около стотина милиона бяха придобили 10% от Тесла. По ирония на съдбата, тези стотина милиона тогава спасиха Тесла от фалит. Toyota също имаше същия договор с Тесла и също притежаваше дял от компанията. После обаче се отказаха да произвеждат електромобили и Тесла беше принудена да произвежда собствени електромобили, за да има къде да си пласира продукцията от батерии и задвижвания. Ако не бяха толкова недалновидни, към момента щяха да съществуват перфектните електромобили - перфектни луксозни интериор и екстериор съчетани с качество от Mercedes със задвижване от Тесла. Същото и с Toyota, която към момент

    Коментиран от #14

  • 14 Японеца

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Дихотомия":

    Точен коментар, но Мерцедес и Тойота са най големите и затова не усетиха успеха при Тесла! Но Няма печалба все още!