21 Септември, 2021 13:35 28 643 58

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия

  • lada-
  • niva-
  • германия

Иновацията се различава от стандартната Lada Niva Legend с увеличен просвет, по-големи брони Superra с място за лебедка, шнорхел и гуми Goodrich

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия - 1

Германската компания Partisan Motors от град Магдебург, специализирана в производството на всъдеходи, сглоби първото копие на руската Lada Niva Legend. Това се казва в официалната Facebook страница на тази компания. От компанията подчертаха, че са посветили това събитие на 50 -годишнината на Волжския завод. Първото високопроходимо превозно средство, сглобено в Германия, скоро ще бъде доставено в шоурума на търговеца Fahrzeuge Bögelsack Service & Verkauf GmbH от Халберщат.

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия

Първоначално германците планират да сглобят около 50 руски "джипа". Всички тези автомобили ще получат специални табелки и юбилейни написи. Цените за Niva германска сглобка започват от 19 900 евро. Германската Niva се различава от стандартната Lada Niva Legend с увеличен просвет, мощни брони Superra с място за лебедка, шнорхел и гуми Goodrich. Автомобилът също така разполага с покривни релси, LED фарове Nolden, както и специални прагове на вратите, преден капак и нови арки на колелата. Вътрешността на SUV-то е подплатена с черна еко кожа с червени шевове.

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия

В съобщението на компанията не се казва нищо за техническите характеристики на новия продукт. Най -вероятно те остават непроменени. Стандартният автомобил е оборудван с 1.7-литров бензинов двигател, развиващ 83 к.с. с. и 129 Нм въртящ момент. Моторът е сдвоен с петстепенна ръчна трансмисия и задвижване на всички колела. Partisan Motors нарича Lada Niva Legend "легендарен модел". Нещо повече, според тях автомобилите не отстъпват по „култ“ на такива всъдеходи като Land Rover Defender, Mercedes-Benz G-K;asse, Toyota Land Cruiser от 70-та серия и Jeep Wrangler.

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия

Ще припомним, че АвтоВАЗ спря да доставя автомобили за страни от ЕС през март миналата година, когато влязоха в сила нови изисквания за екологични стандарти. След това германската компания Lada Deutschland, която е дистрибутор на Волжкия автомобилен завод в Европейския съюз, поиска да възобнови продажбите на руските автомобили в ЕС. Ръководителят на компанията направи съответна петиция, която беше подписана от повече от хиляда души, но инициативата не получи развитие.

Ето я първата Lada Niva, сглобена в Германия


Поставете оценка:
Оценка 3.8 от 50 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гошо

    38 41 Отговор
    129 Нм въртящ. Нямам думи ....

    Коментиран от #37, #51

  • 2 сектант

    105 34 Отговор
    в канада много ги ползват фермерите надеждна евтина поддръжка и засрамва много нови коли за по 200 бона на офроуд

    Коментиран от #4, #39

  • 3 факт

    13 43 Отговор
    И как я сглобяват без разрешението на Автоваз
    Та това си е кражба и си има съд за тия самозванци

    Коментиран от #30

  • 4 смех

    46 55 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    В Канада лади няма има само Доджове ШЕвита и Фордове стига лъга.Дори няма внос на такива там

    Коментиран от #12, #35, #36

  • 5 КакъвУспех

    50 15 Отговор
    Колко успешна икономика трябва да си, че да забраняваш с правила вноса на чужда продукция ... не да ограничаваш (чрез данъци), а направо да забраняваш ! ЕС и по-конкретно Германия стана пословична с лъжите и данните на автомобилите, а сега прилагат нагло същите ограничения за да не допускат коли идващи извън ЕС (вкл. САЩ) ... ами скоро май няма да има европейско авмобоилостроене с това му качество, честност и задължително купуване на техни продукти !

    Коментиран от #33, #43

  • 6 Това ни стига

    66 39 Отговор
    Да ни я пуснат по 5-6 хилядарки и какво повече ни трябва. Ако си бяхме към Русия, щяхме да си караме лада, сега караме консерви от бяло тенеке, чукнат ли се, разглобяват се сами.

    Коментиран от #8

  • 7 Бай Иван

    14 31 Отговор
    " и гуми Goodrich" смях !!!!!!!!
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Гошо

    31 64 Отговор
    Този курник е за извратеняци

    Коментиран от #16

  • 10 1111

    43 11 Отговор
    Поне сглобката теябва да е по добра ...., едно време ладите от Кореком са давали по малко дефекти от тези в Мототехника ;)

    Коментиран от #57

  • 11 Пенсионер

    28 65 Отговор

    До коментар #8 от "waffen ss":

    Ладата струваше почти 9 000 лв , а Жигули струваше 6 100 лв,а бе таралясници , но как да го обясниш на простовати хорица от село не излизали !
  • 12 сектант

    48 21 Отговор

    До коментар #4 от "смех":

    а ти в канада бил ли си или само си почитател на музиката на джъстин бибър?

    Коментиран от #13

  • 13 факт

    30 17 Отговор

    До коментар #12 от "сектант":

    Аз ти казвам как седят нещата в Кенъда не само че зъм бил ами имам и двойно гражданство като не са ти ясни нещата не говори.

    Коментиран от #17

  • 14 Хаха

    15 20 Отговор
    Въпросът е под ламарината дали е НИВА. Дали е руско желязо или германски барутник!
  • 15 чекмеджар ББ

    51 16 Отговор

    До коментар #8 от "waffen ss":

    КО ДА КАЖЕМ НИЕ С ЧУШКОПЕЦИТЕ, НИКЪДЕ НЕ ИСКАТ ДА ПРАВЯТ ЧУШКОПЕЦИ ,ДАЖЕ И В КАНАДА И ГЕРМАНИЯ. ГОЛОВОДНИЦИ СМЕ ОТВСЯКЪДЕ. НИЕ В БЪЛГАРИЯ КАКВО ПРОИЗВЕЖДАМЕ???? ДА ОТГОВОРИМ НА ТОЯ ВЪПРОС ПРЕДИ ДА СЪДИМ ДРУГИТЕ!!!!

    Коментиран от #27

  • 16 NikNay

    42 7 Отговор

    До коментар #9 от "Гошо":

    Според мене всяка кола си има предназначени и съответно купувачи които да я ползват по предназначени а не като статус символ с който да се надуват .. .
  • 17 РЕАЛИСТ

    16 11 Отговор

    До коментар #13 от "факт":

    Кирчо, ти ли си?
  • 18 Шофер

    24 43 Отговор
    Ладите са забранени за внос в много държави.Не отговарят на еконормите и на тестовете за безопасност.Не може нещо проектирано 60те-70те да е актуално и днес.

    Коментиран от #34

  • 19 оня с коня

    15 45 Отговор
    Руските Шмекери протягат алчни ръчички към ЕВРОТО чрез опит да продават Боклуците си в германия,то срещат Категорична Бариера относно Европ. Екологични Стандарти.И понеже не разполагат със съответни Технологии за "Чисти " Двигатели които СТРУВАТ ПАРИте съвсем по Руски опитват да Решат Проблема чрез Намаляване на мощността до смешните 83 коня.Да - има логика че по-марката мощност изхвърля в Атмосферата и по- малко вредни Емисии,но ...остава най-важното- да се намерят Купувачи,а такива има,то са НЕДОСТАТЪЧНИ за да може Руската Фирма регистрирана в Дойчланд да Просъществуваа.

    Коментиран от #21, #24, #45

  • 20 ПЕНКО

    49 19 Отговор
    СТАРАТА "НИВА " КАЧВАШЕ 40 ГРАДУСАВ КАМЕНЕН СИПЕЙ -ДРУГ АВТОМОБИЛ НЕ МОЖЕШЕ !!!!! КАТО ГЛЕДАМ НОВАТА -НЯМА РАЗЛИКИ С ПО-СТАРАТА -- НО СЪЩО ТАКА Е "ВЕЛИКА " !!!!!!!!

    Коментиран от #22

  • 21 ОЛЕ МАЛЕ

    28 15 Отговор

    До коментар #19 от "оня с коня":

    КОННИКА БЕЗ ГЛАВА ПАК СЕЕ МОЗЪК И НИ ПОУЧАВА. ДОКОГА БРЕ БЕЗГЛАВИЙ???? СОРОС КАК ВИ Е ПОДБРАЛ ТАКИВА БЕЗ ГЛАВИ И МОЗЪК????? БЕГАЙ БЪРЖЕ ДА СГЛОБИШ ПОРЕДНИЯ ЧУШКОПЕК!!!!
  • 22 АДА НА СЛАВИ

    24 13 Отговор

    До коментар #20 от "ПЕНКО":

    А ПА КОЛКОТО И ДА СЕ МЪЧИШ НЕМОЙ ДА НАЛЕЕШ МОЗЪК В КОННИКА БЕЗ ГЛАВА. НЕДЕЙ ДА СЕ ХАБИШ И СИ СВИРКАЙ. 89% СА КАТО НЕГО.
  • 23 иво

    17 31 Отговор
    ОТНОВО ДЯЛАНА С ТЕСЛАТА ! ПУТИНОВА "АШИБКА" !

    Коментиран от #47

  • 24 Ти си

    24 10 Отговор

    До коментар #19 от "оня с коня":

    По-тъп и безсмислен коментар от твоя в момента няма .
  • 25 авто

    13 17 Отговор
    Съдържанието на статията би събудило смях,ако не събуждаше съжаление,както броят на подкрепилите петицията хиляда души на фона 500 мил. население на ЕС,броят на планираните автомобили 50,който се предполага поне да стигне за подкрепилите, както и сравнението с истинските автомобили може да предизвика само съжаление,за техническите възможности на тази голяма държава създала автомобила,но явно не там и е силата.
  • 26 D+D

    12 8 Отговор
    Дайте я та Бойка Барисов ,той ни успиваше как щял да кара Лада Нива ,пък като се метна на тая Тойота Секвоя 5,7 L няма слизане

    Коментиран от #55

  • 27 стоян

    12 21 Отговор

    До коментар #15 от "чекмеджар ББ":

    До 15 ком -другарю -При нас със чушкопеците минималната работна заплата е 650 лв -А при любимия ти Путин с големите ракети минималната заплата е 260 лв

    Коментиран от #29, #49, #50, #52, #53

  • 28 За 8

    14 8 Отговор

    До коментар #8 от "waffen ss":

    Рогачът си е рогач!! Пишеш се и на латиница! Плюеш по хората с друго мнение защото си елементарен, с
    ниско чело и знания. Типичен ГАНЬО.
    Такива съсипахте България и полза
    от вас никаква!
  • 29 Стоянчооо...

    22 12 Отговор

    До коментар #27 от "стоян":

    Тази държава се стреми и ще успее
    да излезе от кризата в която я вка
    раха някои демократи! Путин успя
    да опази разграбването от "добро
    желателите" англосаксонци. Тези
    на които се кланяш, разрушиха и не
    без помощта на такива като тебе
    нашата държава и не се оправдавай
    че някакви комунисти са ти виновни
    Първи те станаха КАПИТАЛИСТИ, а
    сега ти остава само да дърдориш
    глупости. Виш в какво вкараха светът
    Твоите демократи. Дано да не испеят
    да направят и война, че това искат.
    Трябва да редуцират населението за
    да останат по малко робите за да ги
    дондуркат и хрантутят. Едва ли ще
    разбереш какво ти казвам!!

    Коментиран от #40

  • 30 4235

    8 14 Отговор

    До коментар #3 от "факт":

    Отдавна разрешението трябва да се иска от Рено, Автоваз са никой вече. Един локален филиал на Рено. Утре може и да го изтрият като име
  • 31 Алабала

    11 9 Отговор
    Боклук!
  • 32 Стоянчооо...

    11 10 Отговор
    Тази държава се стреми и ще успее
    да излезе от кризата в която я вка
    раха някои демократи! Путин успя
    да опази разграбването от "добро
    желателите" англосаксонци. Тези
    на които се кланяш, разрушиха и не
    без помощта на такива като тебе
    нашата държава и не се оправдавай
    че някакви комунисти са ти виновни
    Първи те станаха КАПИТАЛИСТИ, а
    сега ти остава само да дърдориш
    глупости. Виш в какво вкараха светът
    Твоите демократи. Дано да не испеят
    да направят и война, че това искат.
    Трябва да редуцират населението за
    да останат по малко робите за да ги
    дондуркат и хрантутят. Едва ли ще
    разбереш какво ти казвам!!
  • 33 Случаен

    15 1 Отговор

    До коментар #5 от "КакъвУспех":

    Чакай бе, кой е забранил? Има си евро 6д изисквания, които двигателя на 55 години не може да покрие. А и маржовете им са прекалено малки за да се изплати модификацията. Отделно мита и ддс като се сложат и става прекалено скъпа. Немците с това че я сглобяват на място заобикалят митата. А и бройките минават в графа "малосерийни" и не ги хваща евро 6д.
  • 34 Някой си

    9 3 Отговор

    До коментар #18 от "Шофер":

    Кои са тия лади от 60-те и 70-те които още се произвеждат?
  • 35 Гост

    15 9 Отговор

    До коментар #4 от "смех":

    В момента съм в Исландия и ме учуди колко много "Ниви" видях досега , да не кажа че е пълно но не са рядкост. А вчера видях и една Уазка ,та не бих се изненадал да ги карат и в Канада.
  • 36 Obey the Walrus

    10 7 Отговор

    До коментар #4 от "смех":

    Ако си бил в Канада през последните 30 години щеше да видиш. Даже там продаваха Шкода 120 и Дачия 1310, но Ладата се задържа от всички най-дълго към средата на 90-те. За 20 години на пазара продадоха около 75,000 бройки.
  • 37 Явор

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    То за това Нивата превзема всички препятствия със засилка...
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 От Канада

    8 6 Отговор

    До коментар #2 от "сектант":

    Аз съм в Канада от 20г, но една не съм видял. Виж, с F150 е пълно :)

    Коментиран от #56

  • 40 Правопис

    7 6 Отговор

    До коментар #29 от "Стоянчооо...":

    Е, че как ще разбере бе, Стоянчооо. То, ако някой тръгне да ти поправя правописа, освен червено друго няма да се вижда...

    Коментиран от #46

  • 41 Сравнение

    8 9 Отговор
    За сравнение само: Форд 2.7Л Еко е 315 к.с. и 475 Нм въртящ момент.
    Сметката е поста:
    Обем - 1 / 1.59
    Мощност - 1 / 3.8
    В. момент - 1 / 3.68
    Предполагам, че форда ще гори по-малко при едно и също тегло на машината. Пък вие си им викайте кравари колкото си щете.
    Коментарии?
  • 42 Той

    6 8 Отговор
    Най после надеждно сглобени руски таралясняци. Само 50 бр , но пак е нещо.
  • 43 Мъка

    8 11 Отговор

    До коментар #5 от "КакъвУспех":

    Кой забранява бе Ганьо?Как няма забрани за корейските и японските???А да,те правят истински коли,не трагикомедии от 70-те….
  • 44 Че Говада

    9 8 Отговор
    Ганя, като по-умен и по-католик от папата руши мвзолеи, оцветява паметници, на големия либерал се прави, кара 20 годишни мерджани, вика: "да ейва и руските ви таралясници, на дърва и въглища се движат. Скапана сАвеЦка техника..."
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Гледам

    2 3 Отговор

    До коментар #40 от "Правопис":

    и ти неси много умен.
  • 47 Гледам

    4 2 Отговор

    До коментар #23 от "иво":

    и тебе вашите са те делкали с теслата.
  • 48 Димид

    5 5 Отговор
    Лада Нива: морално остарял автомобил с двигател от 70’те години на 20-ти век. Един плюс за добра проходимост извън пътя. Втори плюс - евтини резервни части. Трети плюс - елементарна механика - с малко технически знания, 2 гаечни ключа, клещи и тел - ремонтите се правят на пътя. И оттук нататък - само минуси откъдето и да подхванеш. 83кс на двигателя - 60 до 66кс на колелата. …., но изтърканата банална приказка е: За всеки влак има пътници.

    Коментиран от #58

  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 FDR

    10 2 Отговор

    До коментар #27 от "стоян":

    Дори и за три български минимални заплати в Русия рядко кой гастарбайтер ще работи
  • 51 7484

    1 4 Отговор

    До коментар #1 от "Гошо":

    Имам един девалт отвертка с 50 н.м хаха
  • 52 123

    6 3 Отговор

    До коментар #27 от "стоян":

    Бъркаш средната пенсия в Русия със заплатата.
  • 53 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 54 Oleg Homm

    5 6 Отговор
    Българи, че няма какво повече да се обсъжда, постоянни дискусии, после УАЗ, после ВАЗ. Направете нещо свое и обсъждайте безкрайно.
  • 55 555

    4 0 Отговор

    До коментар #26 от "D+D":

    Що не научиш правилното име на Тойотата и тогава да ни учиш.
    А от Ниви разбираш види се колкото магаре от геометрия.
  • 56 карача

    3 0 Отговор

    До коментар #39 от "От Канада":

    А ти ,ако видиш Нива ще я познаеш ли. Тя отдалече прилича на F 2121.
  • 57 Минчо

    2 0 Отговор

    До коментар #10 от "1111":

    Няма значение от къде е купена постоянно се разваля имам 2107 най луксозния за 93г модел всеки ден минавам по 80километра все нещо се чува лоша тропа. Но за времето си е била добра заедно с Трабант ЗАЗ ит. н тез времена нее за каране такава кола имам я затова да напомня за времето и СПОКОЙНИЯ ЖИВОТ КОЙТО ЖИВЕЕХМЕ
  • 58 Минчо

    2 0 Отговор

    До коментар #48 от "Димид":

    Зависи за какво се ползва.. Когато един животновът едвам крета от глупащини те и евтините искупни цени със парите за обслужването на скъп пикап се копува Нива и кара толкова до следващото обслужване по лош терен е незаменима