25 Октомври, 2021 09:36 13 999 23

Skoda се отказва от един от моделите си

  • skoda-
  • fabia-
  • combi

Евро регулациите ще принудят чешкия производител на това решение

Skoda се отказва от един от моделите си - 1

Все по-стриктните европейски регулации относно околната среда най-вероятно ще принудят Skoda да се откаже от един от моделите си, разкрива чешкият сайт auto.cz. Става въпрос за четвъртото поколение на Skoda Fabia Combi, хечбек варианта на която видяхме само преди няколко месеца.

Skoda се отказва от един от моделите си

Въпреки, че тогава шефът на Skoda потвърди, че комбито ще бъде представено съвсем скоро, то последните данни гласят, че това няма да се случи. Главният виновник за това е екологичната норма Евро 7, която новият модел ще се затрудни да покрие, без инвестиция на много средства.

Skoda се отказва от един от моделите си

Работници от Skoda са получили уведомително писмо с което от компанията потвърждават решението си, но официална информация от чешката марка все още няма. Всъщност отказването от комбито не е голяма изненада, тъй като голяма част от производителите залагат повече на хечбеци и SUV-та, които напоследък са все по-предпочитани.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 18 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 1122

    45 8 Отговор
    Единствената кола дето беше по джоба на българина и то второ употреба.Ще караме велосипеди,и тях като спрат,тогава ще вървим пеш.Икономично и здравословно.

    Коментиран от #6, #8, #12

  • 2 Механик

    39 10 Отговор
    Зелените сами ще си изядат главата с алчната си зелена политика.
    Тия западняри не се поучиха, ей.
    От алчност си затвориха заводите и ги изместиха в Китай. Китайците ги откопираха и сега произвеждат същото, само че на цени 10-15 пъти по-ниски.
    Сега правят подобно нещо със зеленикаквите си блянове.

    Коментиран от #3

  • 3 Грешка

    28 5 Отговор

    До коментар #2 от "Механик":

    Всъщност зелените са поставили инженерно предизвикателство пред автомобилните производители, а който няма инженерния потенциал да се справи с задачата, трябва да плаща за замърсяването на тези, които имат по-добър инженерен потенциал.

    Но напоследък автомобилите се проектират от икономисти, а не от инженери. Те поставят печалбите на първо място, ограничавайки инженерите. Това ще им изяде главата. Ламтежа за бързи краткосрочни печалби без визия за бъдещето и без инвестиция в добри инженерни решения.
  • 4 Българин

    19 3 Отговор
    Нещата ще станат като при Бай Тошо. Събираш 30 заплати за кола и после сия караш цяла живот. Само дето тогава пестяхме и чакахме ред, а сега може на лизинг или кредит, а после изплащаш 10 години.
  • 5 4358

    11 14 Отговор
    Моя позната си взе чисто нова и за една година посети повече пъти сервиза, отколкото аз за пет години с моята стара японска таратайка. Немците и техните подопечни чехи и словенци да се стягат, че китайците идват, даже не японците! Иначе изглежда добре, сравнително тясно, но все пак предните седалки са комфортни...
  • 6 Българин

    16 6 Отговор

    До коментар #1 от "1122":

    Велосипед не става, за да го караш от пролетта ще ти трябва зелен зертификат. За разходка в планината също !
  • 7 ЕСССР

    17 4 Отговор
    Зелената сделка слага край на малкото останали сериозни и печеливши европейски производства.

    Коментиран от #9, #11

  • 8 фелисопедист

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "1122":

    карам коуеуо откак се помня. но при температури под нулата и при сняг не съм карал. а и не ща!
    психо-зеуените, те си знаят! !
  • 9 Дрън-дрън

    4 15 Отговор

    До коментар #7 от "ЕСССР":

    Зелената сделка дава старт на редица нови производства, които досега не са съществували, а не слага край на вече съществуващите.
  • 10 ВикиЛексъсОсло

    18 0 Отговор
    Мъдро решение! Припокриват се изцяло като размери и обем Шкода Скала и Фабия Комби 2022г. - и цените на новата Фабия Комби 2022г. и Скала също ще се припокрият и единият модел става излишен. Както навремето Бора Комби и Голф 4 Комби бяха абсолютно едно и също!
  • 11 Стига с тези печалби

    12 0 Отговор

    До коментар #7 от "ЕСССР":

    Какво те интересува печалбата на една автомобилна компания? Клиентът трябва да се интересува колко качествен автомобил му предлага една автомобилна компания, а не каква е нейната печалба. Не се ли усещаш, че през последните години повечето автомобили се проектират заради печалбата, а от автомобил, който не се чупи не се печели.

    Има един много поучителен филм "купи хвърли" за планираното остаряване, който всеки един човек трябва да изгледа. Част от зелената сделка е всеки един уред да може да се ремонтира, а не да се хвърля. От това обаче ще спечелят хората, а не компаниите. Етикетът на стоките ще има скала от 1 до 10, означаваща колко лесно е да се поправи продукта.
  • 12 Шкода

    19 2 Отговор

    До коментар #1 от "1122":

    си е скъпа марка. И нови, а на старо цените са като на Фолксвагените.
  • 13 факт

    7 9 Отговор
    Грозните комбЕта са на изчезване - пазара избира джипките ! Краля умря да живее краля !!!
  • 14 Но пасаран

    8 9 Отговор
    Пичове, гледайте си старите коли, за предпочитане са тези на газчица, че след 2-3 години бензинаи дизела като станат 5 лв какво ще карате? Тези с джипките, лимузините и прочее харчещи лами няма да има как да си плащат горивата и ще ги продават по 200лв ама няма да има кой да ги вземе, защото почти никой няма да може да си ги позволи да ги кара при такива цени. С частите също се задава проблем и може да се чака. Майсторите ще качат и те цените за труд, моя майстор вече ме одрусва яко за елементарни неща...
  • 15 Гост

    7 5 Отговор
    Започват да прекаляват с тези еко стандарти.Всичко това ни бърка яко в джобовете.Няма да караме нова кола с евро 5 или 6 ,но ще е втора ръка с евро 4 ,няма толкова смахната управа.

    Коментиран от #16

  • 16 Просто е

    4 9 Отговор

    До коментар #15 от "Гост":

    От години (може би десетина) ти се говори, че се очаква между 2023 и 2025 година цените на батериите да паднат под 100 долара за киловатчас и цената на електромобилите да се изравни с тази на бензиновите автомобили. Никой не беше предвидил корона кризата и повишаване на цените на материалите, но дори това да се постигне няколко години по-късно, електромобилите ще са по-евтини от бензиновите автомобили и който иска да си купи нов автомобил ще предпочита такъв на батерии.

    Който иска да изпитва "удоволствието" да кара автомобил с ДВГ, ще трябва да си плати и то солено, защото покриването на евро 7 няма да е евтино. Принципът, че който замърсява ще плаща, ще стане все по-популярен.

    С тол таксите всичко ще се плаща на километър. Електромобилите ще плащат повече пътни данъци защото рушат повече пътищата, а автомобилите с двигатели с вътрешно горене, ще плащат освен пътни данъци, също така и за замърсяване в зависимост от отделените газове, като колкото е по екологичен автомобила, ще плаща по-малко, а таксите ще са различни в различните зони. Най-скъпо ще е в жилищните квартали, където този въздух се диша от хората.

    Коментиран от #17

  • 17 Гост

    9 1 Отговор

    До коментар #16 от "Просто е":

    Ти като пушиш по две кутии цигари на ден не се ли тровиш сам и замърсяваш въздуха,който всички дишаме.

    Коментиран от #18

  • 18 Ами не

    5 4 Отговор

    До коментар #17 от "Гост":

    Не тровя никого. Никога не пуша в затворени помещения, нито пък когато покрай мене има деца дори да е на открито. Пък и не е като да не плащам акциз, който е повече от себестойността на самите цигари, като наказание. Ти да не би да си веган суровоядец, който не приема никакви отрови чрез храната си и напитките си, та започна да се грижиш за моето здраве? За съжаление не мога да кажа същото за автомобилите си. Карам ги покрай детски площадки, детски градини, училища и покрай тротоари по които се движат деца. Това е държавна политика - убий ближния. Дано поне за внуците ни нещо се промени.
  • 19 Гост

    6 3 Отговор
    Купих си нарочно нарочно дизел автомат клас D. Да си направя кефа, преди да са ги забранили и дизелът да е станал 3 лева. Живот и здраве след няколко години ще му мисля каква ще е следващата
  • 20 ПЕТКО

    2 2 Отговор
    ЖАЛКО!!!
  • 21 Гост 1

    1 3 Отговор
    Не шкода а фолцваген
  • 22 Хан

    1 1 Отговор
    Единствената кола която съм каръл стана вече 20 год.Сега я рециклирах боядисах и смятам още 10.Браво Чехи.Но да припомня с шкодов двигател съм А не с измислен прототип ма долскваген.Фабията ми е 2000год.
  • 23 доктор Косев

    0 0 Отговор
    Много скоро цените на горивата и електроенергията ще достигнат такива нива, че само заможни хора ще могат да си позволят личен автомбил и самостоятелна къща. Дрипльовците ще си стоят по панелните гета и ще карат на виртуална реалност, най-много веднъж годишно някъде разходка с влак, ако са заслужили. Това е положението, планетата изнемогва, няма място за толкова хора и не може всеки да си джитка където му падне, да мърси и да цапа природата. Бъдещето на пролетарията е във виртуалните забавления.