22 Декември, 2023 15:59 40 352 104

Напук на тенденциите българинът продължава да купува стари германски дизели

  • употребявани автомобили-
  • дизелови автомобили-
  • българия-
  • нов внос

Или какви коли "нов внос" се продават у нас

Напук на тенденциите българинът продължава да купува стари германски дизели - 1

Кратка справка в най-големия сайт за автомобили в България mobile.bg, показва, че що се отнася со употребяваните автомобили у нас, то най-много се продават дизелови коли. Напук на световната и европейска тенденция за ограничаване на автомобилите, задвижвани с нафта, у нас пазарът на употребявани коли е доминиран от дизеловите автомобили.

По данни на КАТ, използваните дизели идващи от Европа, като "нов внос" са повече от половината от пазара "втора ръка". Техният дял продължава да расте, като вече гони 60 % от целия "нов внос". Бензиновите употребявани коли са на второ място с малко над 30 процента, а електромобилите с мъка превишават 1 % от нововнесените употребявани автомобили.

Данните за нови регистрации в КАТ пък показват, че от топ 10 на най-продаваните употребявани автомобили първите девет са германски, като шест от тези девет са от т.нар. премиум-марки.

Или с други думи изводът е, че българинът продължава да предпочита дизелов германски премиум автомобил от марките Audi, BMW и Mercedes. На първа позиция обаче си остава вездесъщия Golf, следван от C-Klasse на Mercedes, а единствената негерманска кола в десетката е Honda CR-V.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 69 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Баш майстора

    183 21 Отговор
    Защото новите дизели са по-зле от старите. Да не забравяме все пак, кой измисли ад блу.

    Коментиран от #78, #93

  • 2 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 3 много сложен въпрос за джендъри

    173 42 Отговор
    еми сигурно защото сме тъпи и неразбираме от коли … да не сме като облъчените еврогейци каквото им кажат това да карат

    Коментиран от #87

  • 4 Край

    195 8 Отговор
    Е ми нормално е. Все пак българина е втори по ум след евреите, а перничани и дупничани даже са преди тях.

    Коментиран от #95

  • 5 Сиганин

    162 17 Отговор
    Нали знаете, жената може да е от Русия ама колата задължително от Германия
  • 6 Еврогей

    209 34 Отговор

    До коментар #2 от "Умирам от смях":

    Преди на село всички дишаха зимата пушека от дърва и въглища и живееха 100 години!

    Коментиран от #7, #40, #64

  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Маде Ин Н Р Китай

    33 116 Отговор
    Не купувайте немскибоклуци ! Купувайте модерни китайски електроколи !
  • 9 вуте

    60 89 Отговор
    Защото добитъка имат по.вече акъл от българина,затова.
  • 10 Ха ха ха

    151 24 Отговор
    Въпрос на жизнен стандарт..... Ако барба Ганьо имаше европейски доходи, може би щеше да кара нова кола евро 6, или електрическа ч....я.....

    Коментиран от #14

  • 11 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 12 Няма да се притесняваш

    57 28 Отговор

    До коментар #2 от "Умирам от смях":

    И децата ти и те същия въздух дишат. Закачи и по един DPF филтър поне да не се тровят. Ако имаш внуци да им купиш и на тях за рождения ден. Ама първо им отвори 2-3 дупки със свредла 8 ММ да "влазя въздуа субодно"!
  • 13 знаещия

    62 13 Отговор
    щото няма никакви добълнителни данъци.При това положение си караш това което ти е по-ефтино
  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Кано

    83 62 Отговор
    Ами ще купува защото са издръжливи и економични.какво да си купи по нова и бензинка ли и да му побелеи косата.
  • 16 Така е

    158 19 Отговор
    Но ниския жизнен стандарт е следствие на овчедушието и робската покорност на този народ, който оцелява като жалък скот, следвайки поговорките преклонена главица се сабя я не сече и всяка коза за свой крак. Всички други бивши соцстрани се оправиха и дръпнаха далеч напред, а ние затъваме все по-надолу и все
    По-надолу. И причината за това не е външна, не се заблуждавайте и утешавайте с фалшиви конспирации, а се корени в робската народопсихология на този нещастен народ.

    Коментиран от #29, #94

  • 17 С дизела за сега

    118 35 Отговор
    си е най изгодно! Особено за пътуващите на дълго! Така че всякакви опити да набутват в БГ електричарски боклюци ,са обречени

    Коментиран от #20, #59, #76

  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Гост

    47 7 Отговор
    Тенденцията в БГ в момента е тенденцията в Европа от времето на Станишев. Има-няма 15 години фазово закъснение.
  • 20 Именно защото

    56 64 Отговор

    До коментар #17 от "С дизела за сега":

    Цял живот търсиш далаверата и евтиното, а не кое е добро за здравето, заслужаваш съдбата си и обричаш на страдания децата си.

    Коментиран от #33

  • 21 Дядо Стою

    75 34 Отговор

    До коментар #18 от "Сто сто":

    Всъщност пред 70-те и 80-те години средната продължителност на живота е с 6 месеца по-ниска. Данни има в сайта на НСИ.

    И какво излиза, че въпреки, че "всичко злоупотребява с алкохол, цигари, дрога, не спи до сутринта, комар, кредити и се тъпче с отровна храна докарваща рак, прибави и стреса на съвременния живот" живее колкото и през "светлия комунизъм"
  • 22 Какво чудно

    63 96 Отговор
    То тъпото парче “българина” още има и носталгия по комунизма и по МОЧА, та не е чудно че ще изчезнем от картата до 50г

    Коментиран от #60

  • 23 прекалено късо

    117 23 Отговор
    Ами ако господата работодатели плащаха нормални заплати можеше и да купя електрическа чикия ?
    Ама господата работодатели плащат помощи - затова ще карам голф (5та ръка) Благодаря ти Българио !
  • 24 БгТопИдиот🇧🇬

    60 19 Отговор
    Само корейски бензиНки.

    Наливаш и шпориш !
  • 25 Газо

    97 26 Отговор
    Моята е класа от 2001 година за 12 години и навъртех 300 000 км коя нова кола ще издържи толкова!?

    Коментиран от #71

  • 26 шофер

    44 44 Отговор
    Яки расови германски коли! Кеф ти ГеТе, АМГ, М-Пакет, ЕрЕс, ГеТеИ, ЕсТе и ГеЕсИ. Коли! А не като източните калясняци направени от кенчета Кока-кола и стъклария на шише-джам. Яко!
  • 27 По- добре немски дизел отколкото.......

    52 36 Отговор
    Бензинова лада нива или новия им москвич 6

    Коментиран от #98

  • 28 Гост

    104 9 Отговор
    Въздухът в големите градове е замърсен, многократно над нормите.Забраниха движението на автомобили с ЕКО 1 в центъра и резултати няма.Замърсяването е от битовото отопление.

    Коментиран от #32

  • 29 Народопсихолог

    23 1 Отговор

    До коментар #16 от "Така е":

    Краткото агне от две майки суче.
  • 30 Радослав Славчев?? Българина копува,

    79 12 Отговор
    Стари дизели от Германия, защото такъв муе стандарта на Живот, не разполага с повече пари!? Славчев, трудно ли тие да, си го Обясниш!? Няма Обществени поръчки за всички, голямите крадци се возят в служебни коли с Охрана!
  • 31 Мдааа

    108 10 Отговор
    Ами какво да купи с пари до 10000 лева. Беднотия до шия. И българина иска нова хубава кола, ама как се събират 50-60 бона? 80% от българите карат месец за месец. Това е реалността. Значи 80% ще си карат барутниците и това е. А на старо да купиш електричка е все едно да купиш музеен експонат за в хола.

    Коментиран от #38

  • 32 Жулиен

    63 4 Отговор

    До коментар #28 от "Гост":

    Ти да не мислиш, че ТЕЦ-овете бълват цевтя и рози. Мини покрай някой от нях нощно време и дишябай с пълни гърди
  • 33 факуса

    39 5 Отговор

    До коментар #20 от "Именно защото":

    ами тва вредното все онез с ценностите го измислят,ние само ги следваме,така беше и с найлоновите торбички,ние си носихме платнени ама те не, найлонови в маркетите
  • 34 Купуват дизели

    36 9 Отговор
    Защото са "богати"да ги поддържат.Истината е в бензина,защото аз М-ка,Рс,АМГ и т.н не съм чул и видял да има!
  • 35 Емил

    34 12 Отговор
    Прост народ,слаба държава!
  • 36 Маката

    33 22 Отговор
    Само дизел и тесни п...та
  • 37 Гледна точка

    58 4 Отговор
    А всъщност се продават най-много дизели, защото това има по пазарите из Европа. Все пак допреди 4-5 години дизелът беше Светая Светих и с всички сили бутаха народа и фирмите да го купуват. Откъде да има бензинки като те прогресивно намаляваха като дял в продължение на 15-20 години?
  • 38 Такаааа

    65 4 Отговор

    До коментар #31 от "Мдааа":

    Цени в Германия. Дачия Сандеро, нова, 101кс - 14190 Евро с ДДС. Китайски BAIC, нови, 136кс - 15500 Евро с ДДС. Опел Корса, нова,101кс - 15500 Евро с ДДС. И т.н. И т.н. Ако ми трябва нова нискобюджетна кола - що да не се кача на самолетчето Wizz или Ryan до Германия, едно екскурзиика за 3 дена и да взема нова кола която е правена за Германия? По евтина, гаранцията важи за навсякъде, а и не забравяйте двойният стандарт при производството. Нищо, че твърдят Няма двоен стандарт. Ако държа да имам нова кола и бюджета ми е ограничен, защо да оставям 10000лв повече на авто дилърите в БГ?

    Коментиран от #81

  • 39 А50

    66 3 Отговор

    До коментар #11 от "Едно от следствията":

    Основноят замърсител в градовете ни е прахът, който се вдига от нечистените и разбити улици. Прахоляка задържа всякакви други газове и ни задръстват дробовете. Айде първо чиновниците да спрът с краденето и да искат да си свършат работата да ремонтират пътища, тротоари... да си докараме нормален стандарт и най-накрая може да се замислим за електрокари. Даже много по-опасно е като започнат да вкарват електрокари втора ръка защото ще се превърнем за гробище на токсични стари батерии. Все още няма изграден капацитет за утилизация на приключилите батерии, някой мисли ли какво ще правят отработилите батерии. трябва да въведът еко такса на тротинеткаджиите за да им построят завод за утилизация на акумулаторите
  • 40 Печката

    13 3 Отговор

    До коментар #6 от "Еврогей":

    Само зимата,не денонощно!
  • 41 Социолог

    49 7 Отговор
    И какво чудно? Само лумпен ударил тъпомера може да си мисли , че може да казва на хората какво да купуват и как да си харчат парите. Всеки има право да си купува каквото му е кеф

    Коментиран от #50

  • 42 Бай Тошо

    14 23 Отговор
    До 2 .... Заради такива дегенерати като теб децата ни се тровят .....После се чудим защо сме на тоз хал.....заради такива примати .
  • 43 Хипи

    44 6 Отговор
    Защото новите са скапани.
  • 44 Абе хора!

    55 5 Отговор
    Какви тенденции, какви 5 лева? Българинът купува това което е по ДЖОБА МУ! Рабира се че има богати хора, които могат да си позволят нов автомобил но колко са те процентно? Някой може ли да ми каже как един средностатистически Българин със средно статистическа заплата може да си купи един електромобил например който гони цени от над 40 000 евра и то в ниския клас и без никакви екстри! Че той ътрябва да спестява цял живот и пак няма да може да си купи нов автомобил! Направете си труда да разбиете статистиката за куупувани нови автомобили по години - колко са на фирми и стопански субекти и колко на частни лица! Статистиката ще бъде ужасяваща! Всеки го знае, но всеки от пишещите тук и от властимаяите се правят на утрепани лисици и си крият главите в пясъка като щрауси! Като искате народа да кара нови автомобили направете нещо за тях! Като например да поканите водещи автомобилни фирми да произвеждат у нас евтин автомобил разработен специално за нашите условия и за такива като нас за да е рентабилно производството! Иначе само говорим празни прикзаки и се надяваме на Господ да ни реши проблемите!
  • 45 Килгор Траут

    60 9 Отговор
    И какво му е лошото на дизела? Ами ако го караш с биодизел, по-добре ли е? Когато се говори за замърсяване, не се гледа какъв е двигателят, а колко и какви емисии изхвърля. Дизелов агрегат с модерна система за пречистване и пълно изгаряне, с разход 4-5 л./100, не е по-лош от която и да е бензинка. А и е важно градовете да са зелени, да се мият улиците, да не се горят гуми и найлони...
    Ето такива статии като горната дават изкривена представа за нещата -- разбира се, в полза на някого. Нима електричните са ,,еко" с тези батерии? Ами това електричество как е произведено? А разорените земи и райони, откъдето се добиват материалите за батериите? И накрая, какво става с изтощените батерии?
    Хайде, стига с евтината пропаганда! Българинът купува това, което е надеждно, доказало се е във времето и му върши работа. Ако електричните отговарят на тези критерии, ще ги купува.
  • 46 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 47 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 48 ТЕНДЕНЦИЯТА Е КИРО БОКО И ДЕБЕЛЯН

    34 8 Отговор
    ДА ИЗГНИЯТ В ЗАТВОРА НА О-В. САХАЛИН !
  • 49 Факт

    12 9 Отговор
    Естествено че хибрид е по добър овобено в грда където консервира в електрическа енергията на спиране нещо нечосилно за дизела
  • 50 Мхм

    5 4 Отговор

    До коментар #41 от "Социолог":

    Ама не и когато трови възеуха на остабалите.
  • 51 Супер

    22 6 Отговор
    "а електромобилите с мъка превишават 1 % от нововнесените употребявани автомобили"
    Ето това е добра новина! Браво!
  • 52 Електрическа кола с DPF

    9 2 Отговор
    Откраднаха ми катализатора и не мога да мина на ГТП
  • 53 ТЪПКАЧА 🌵

    1 7 Отговор
    Дали

  • 54 ЛЕКАР

    23 6 Отговор
    Азотните оксиди от дизеловите двигатели са вредни по няколко различни начина. Вдишани, предизвикват бронхити, астми, сърдечносъдови заболявания и рак. Отделени в атмосферата предизвикват киселинни дъждове.
    Дизеловите твърди частици са с такива размери, че не се филтрират в дихателната система, а навлизат директно в кръвта - следва посещение при кардиолог, онколог и пулмолог.

    Коментиран от #68

  • 55 Иво

    46 4 Отговор
    С 1500лв средна нетна заплата в България какви коли искате да се карат..???
  • 56 Емо

    26 6 Отговор
    На вас какъв ви е проблема? Убеждавате ни, че сме умствено изостанали, защото не купуваме електробоклуците? В Германия забраняват дизелите по политически причини, а германците ги продават, защото са извадени от измамната еко-категоризация и данъка им е много висок - т.е. по политически и икономически причини, а не по екологични. Няма никаква световна тенденция за ограничаване на дизелите, нафтата е горивото с по-ниска себестойност.

    Коментиран от #57, #70, #100

  • 57 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 58 Шаран БГ

    24 3 Отговор
    На № 46 " Даааа"
    Даааа, да се чуди човек как сме станали 9 / девет/ милиона с такава страшна смъртност !
    Сега дизеловите таралясници виновни. При 110 хиляди смъртници на година , до 75-та може и да останем 3,5 милиона. Ами то само дъртаци бе братко – те всичките към гробищата гледат.!! Младите - чрез терминал 2 - тю-тю-ю-ю........
    Демография !? Отново дебати, съвещания, конференции....... Само условия за нормален живот Н Я М А !!
  • 59 Унг

    9 16 Отговор

    До коментар #17 от "С дизела за сега":

    Батко ти нормален си? За 30к км съм платил 100 лв на Теслата.
  • 60 Яяяяяя

    16 3 Отговор

    До коментар #22 от "Какво чудно":

    Господинът какво гражданство има, че пише на български и обижда българите, да заминава там от където е дошъл
  • 61 Доко

    41 1 Отговор
    В западните държави към които се стремим, разпределението на добавената стойност от труда на работника между него и работодателя е 30 към 70. Или с други думи работника взема средно 30 процента от добавената стойност. В България НИКОГА работника не е вземал над 10 процента. Ей там е заровено кучето. Какви коли пък се купуват зависи от това какви "изхвърлят" от Западна Европа. А българина масово си купува кола, защото с изключение на 3-4 града с някакъв смислен градски транспорт, всичко останало е тотал щета. Особено по малките населени места една кола, каквато ще да е, е абсолютна необходимост.
  • 62 Реално

    21 4 Отговор
    Да кара 30-годишнк бракувани, ацетиленови немски параходи с нафталинови черни зaдници и да бълва отрова на талази, ДИМЛЯЦИ И КАДЕЖИ, за да спести 5 лева...
    Народа е казал: Сиромах човек - жив дявол.
  • 63 оня с коня

    23 4 Отговор
    Като всеки вид автомобил,дизеловият си има както преимущества,така и недостатъци.Принципно той е с около 10-15% По-скъп от бензиновия при равни условия,но за сметка на това харчи средно 25% по-малко.Освен това е почти 2 пъти по-бавнооборотен,което пък е предпоставка за несравнимо по-малката Амортизация на двигатела.
  • 64 Мини отсреща

    6 4 Отговор

    До коментар #6 от "Еврогей":

    Ще, ще, ще...
    Печката да няма ГНП?

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 КРАЛИ МАРКО

    24 10 Отговор
    Българина НЕ Е ПРОСТ!
    Запомнете : ДО 2025 ГОДИНА ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ АВТОМОБИЛИ НЯМА ДА СЪЩЕСТВУВАТ!
    .... И си го знайте.

    Коментиран от #88

  • 67 Никола

    28 6 Отговор
    Изобщо не се чудете.Европа ще огладнее и ще гледаме животни за тях,а дизели ще караме защото евродъюза свърши,екологията също,банките,теглете пари ,Русия само незнам как ще реагира към нас и дали ще праща суровини ...дпс и бойко си отиват,а кирчо и кокорчо в затвора..
  • 68 Никола

    21 3 Отговор

    До коментар #54 от "ЛЕКАР":

    А когано пиеш бира от пластмаса,консумираш обработена храна....ти си тръгнал еколог да ставаш...глупости на търкалета

    Коментиран от #83

  • 69 джендър

    4 7 Отговор
    карам само нова кола 1.6-1.4 който иска нека кара 5.0 коледна елха
  • 70 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 71 Бизо

    16 0 Отговор

    До коментар #25 от "Газо":

    Ако е Мерцедес Е класа ще издържи. 300 000 не са много километри.
  • 72 На газ е най-евтино

    19 1 Отговор
    10 стинки на километър.

    Коментиран от #84

  • 73 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 племеТЪПО

    12 31 Отговор
    не народ ,а племе. Няма да ви дишам помията от старите коли. Забрана за внос на стари дизели.Бедни като мишки коли ще взимат. Държавата сложи забрана
  • 76 ти явно неможеш да смяташ

    13 5 Отговор

    До коментар #17 от "С дизела за сега":

    щом дизела ти е изгоден добре но аз карам по-изгодно от теб и без вредни емисии(не че ме бъркат тъпите емисии) само трябва да можеш да смяташ кое гориво е над 2 лв и кое е 1лв… айде със здраве и на сметалото да се научиш
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 79 79/80

    9 8 Отговор
    Българинът не е прост - знае какво !
  • 80 Оксиморон

    5 0 Отговор
    Масовото купуване определя тенденцията. Как може да има тенденция за нещо друго ако всички купуват дизели?
  • 81 Порно

    13 1 Отговор

    До коментар #38 от "Такаааа":

    За всичко е така, всичко е по скъпо у нас , но затова пък праха за пране е с по малко съдържание на активни вещества, в храните вместо масло има маргарин или направо палмово масло. Що автомобилните производители да правят изключение.
  • 82 Но истинските стари дизели

    5 0 Отговор
    Като на 124 например 3000д е вечен
  • 83 анатома

    9 0 Отговор

    До коментар #68 от "Никола":

    И нагъва гумени турски домати и месо от кауфланд
  • 84 Защо ли

    5 0 Отговор

    До коментар #72 от "На газ е най-евтино":

    Посмали малко,тази цена да не е била лятото,тогава газта с отстъпката стъпваше и на 80 стотинки ,скъсвах колата от каране всеки месец сменях маслото.
  • 85 Стария

    15 5 Отговор
    По добре стара немска отколкото корейски боклук- Хюндай
  • 86 Ббб2

    1 0 Отговор
    И какви са тенденциите?
  • 87 Сметка

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "много сложен въпрос за джендъри":

    Може би просто само това можем да си позволим.

    Коментиран от #90

  • 88 Веселин

    3 0 Отговор

    До коментар #66 от "КРАЛИ МАРКО":

    Развесели ме. Смях се от сърце.
  • 89 Африканец

    6 3 Отговор
    Щото за българите , въртящият момент на некой изхвърлен , 17 годишен Пасат , винаги е бил по-важен от здравето на децата му. Да - астмите ,ХОБ рака на белия дроб и още други болести се причиняват от саждите на дизелите, а те(саждите) са мнооого, понеже всеки умрел дизел дето е имал ДПФ , вече го няма. Всички дизели , дето са имали ДПФ , а сега е махнат - трябва да бъдат задължени да си поставят нов ДПФ или да бъдат дадени на вторични , където им е мястото. Големите ни градове са задръстени от стари дизели със свършили мотори и изтърбушена екология. Всичко тва трябва да върви на вторични.
  • 90 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Никси

    2 0 Отговор
    мойта Цетка е предишния модел 250 турбо дизел , тъмносин цвят 2000 година , като му настъпим педало на газта , сбира асвалто като черга , не го продавам !!!.

    Коментиран от #99

  • 93 Никси

    3 0 Отговор

    До коментар #1 от "Баш майстора":

    Майсторе , колите са ни убави и здрави , но ГОРИВАТА СА НИ КАЛПАВИ ,те там е проблемо и никой не го интересува за това да повдигне те тоя въпрос , ти и унова кола като сипеш буламачо пак сие същата работа , все едно да се изкъпеш у банята да си обуеш усраните гащи ,задръстили катализаторите и дипиеф филтри и се после с...и у ньега нали ? , те това си е същото , обаче има една камара Еко Джендъри с К..р упс с фадрома да ги ринеш L-34 !!!.
  • 94 Никси

    5 0 Отговор

    До коментар #16 от "Така е":

    така е приятелю , първо потъваме с предателите депутати и второ с некачествените горива , затова сме Скотовъдци още и от ден на ден ставаме по големи Скотовъдци , заради глупаци и тарикати !!!.
  • 95 Димитър

    1 1 Отговор

    До коментар #4 от "Край":

    Евреите са първи по ум за финансови спекулации и далавери,иначе никакви ги няма по знания. Менса са ервейска организация и затова все ги изкарват най-умните ,а те и в десетката сигурно не са.
  • 96 Така е ..

    5 2 Отговор
    Българите знаем кои коли са най добри.Дизелите са почти вечни , теглят по височините като бивол и са най икономични. Никакви електрички.Тази мания ще отмине безславно.
  • 97 Я па я !

    2 2 Отговор
    Не са виновни дизелите , а кравите и вулканите. Нали прочетохте ? Карайте си дизелите и си свиркайте.От дизела по добро няма. Добре че го откриха руснаците. Хи,хи..!
  • 98 проста

    2 0 Отговор

    До коментар #27 от "По- добре немски дизел отколкото.......":

    Най големите боклуци са немските???
  • 99 проста

    1 0 Отговор

    До коментар #92 от "Никси":

    Ти да си видял дизелов болид в Формула 1

    Коментиран от #104

  • 100 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 101 Гошо тъпото

    0 0 Отговор
    Защото е безумно глупав и необразован...

    Коментиран от #102

  • 102 Жоро

    0 0 Отговор

    До коментар #101 от "Гошо тъпото":

    Не съди по себе си .
  • 103 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 104 Неграмотна

    0 0 Отговор

    До коментар #99 от "проста":

    Ти да си видел болид да оре .