20 Февруари, 2024 12:50 3 480 7

Добра новина за купувачите на употребявани премиум електромобили

  • употребявани автомобили-
  • електромобили втора ръка-
  • премиум електромобили-
  • цени

Премиум електрическите автомобили бързо поевтиняват на вторичния пазар

Добра новина за купувачите на употребявани премиум електромобили - 1

Премиум електрическите автомобили и по-конкретно Audi e-tron quattro и Jaguar I-Pace станаха много по-евтини на вторичния пазар при това само за няколко години. По изчисления на Carscoops, всъщност тези автомобили се изравняват по цена с бюджетните новости в сегмента на електрическите автомобили.

Това е добра новина за купувачите, които търсят електрическа кола на добра цена от премиум марка. Но първите собственици на такива коли губят много пари по време на препродажба само за няколко години.

Така например за тези няколко години някога скъпият премиум кросоувър Audi e-tron quattro губи значителна част от цената си и днес може да се купи по-евтино от нов Nissan Leaf. Същото важи и за Jaguar I-Pace.

Оказва се, че днес на вторичния пазар има много оферти за продажба на Audi e-tron quattro и Jaguar I-Pace за по-малко от 35 000 евро. Тези екземпляри са на четири-пет години и общото им състояние е доста добро.

Кросоувърът Audi, след като се появи на пазара през 2019 г., струваше от €70 000. Ценовият диапазон на новия I-Pace пък бе 80 000 евро. Така се оказва, че за около пет години тези модели с пробег вече са поевтинели много.

Кратка справка в най-големия сайт за автомобили у нас показва, че екземпляри от тези модели могат да се намерят за цени от порядъка на 70 000 лв. Всички такива оферти можете да видите ТУК.


Поставете оценка:
Оценка 3.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Чак пък добра

    8 1 Отговор
    Добра, добра, колко да е добра новината при положение, че съществува поговорката за това как всяка круша си има опашка?
  • 3 Реалист

    9 0 Отговор
    За бедните добри новини няма:) само ....
  • 4 тъй шъй

    9 0 Отговор
    Странно кой ще е този крайно рисков играч, дето ще си купи елкар на старо, а и премиум. Освен ако гаранцията е валидна, но и това е много неумно. Остава вечно твоя, ако гаранцията изтече при теб.
  • 5 Антиелектрика

    11 0 Отговор
    Вторичен пазар за електрически коли практически няма у нас. Както масово сме свикнали да си купуваме "нова" кола нов внос на 7-8-10 години, електрическа такава няма смисъл да се взима. Смяната на батерията е по-скъпа от чисто нова кола. За тези цени имаше примери от БМВ и Хюндай.
  • 6 Гост

    2 0 Отговор
    Теслю електрика, митбустера твърдеше точно обратното.Електрокарите не губели стойност.
  • 7 Край

    2 1 Отговор
    Колите стават електрически за да няма вторичен пазар. 4-5 години и за претопяване. Ще се возят само богатите. Бедните с колелета и крачоли. Средната класа с ел. тротинетки.
    Нормално е ел. ауди да му се срине цената. Това е немско менте на китайски автомобил. В ел. колата не се цени "сглобката" пласмасовите "махагони" и кравешките кожи по седалките. Ценят се батерията и двигателя. Неща които немците не могат да правят и още 20г. няма да могат да правят.