В онлайн сайта Bring a Trailer се появи обява за продажбата на един легендарен автомобил. Става дума за Lancia Delta Integrale Evo 1 от 1992 година, принадлежала на главния дизайнер на концерна Stellantis Ралф Жил.
Жил купува тази кола през 2018 година и я персонализира по свой вкус. Колата има модифициран двигател, седалки Recaro в стил 80-те, както и волан MOMO Corse, стерео уредба Pioneer и 15-цолови джанти Speedline.
Червеният цвят в нюанс Rosso Monza е съчетан с тъмносив интериор. Съдейки по описанието и снимките, тази Delta Integrale, която всъщност е на повече от три десетилетия, е изминала само 100 000 километра и е в отлично състояние.
Първоначално хотхечът се задвижва от двулитров четирицилиндров турбо мотор с мощност 210 коня, но след различни модификации мощността му е увеличена, но с колко, не се съобщава. Скоростната кутия е петстепенна механична.
Текущата оферта за колата е 42 000 долара, а търгът ще приключи скоро. Заедно с автомобила купувачът ще получи комплект резервни части, включително демонтиран фабричен изпускателен колектор.
Интересното е, че преди няколко години на търг беше пусната също толкова рядка Lancia Delta HF Integrale Evoluzione II Blue Lagos, която е произведена в тираж от 215 екземпляра. Този хечбек беше оценен на 100 000 долара.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Льоб
Коментиран от #3
17:41 13.03.2024
2 ЩЩД Стайков
Коментиран от #11
17:57 13.03.2024
3 Легендата
До коментар #1 от "Льоб":
си е легенда, но каква рали-мафия при положение че в края на 91-ва заводския отбор на Ланча се оттегля доброволно за да може концерна Фиат да пренасочи към Алфа за ДТМ с другата легенда 155!!!Който пък после биват жертвани заради Ферари и Ф1 и всички знаят какво последва…!!!!
18:28 13.03.2024
4 Кое е
18:29 13.03.2024
5 Аз71
Коментиран от #13
18:32 13.03.2024
6 Така е
18:34 13.03.2024
7 На Пешо най-курника
Коментиран от #8
18:34 13.03.2024
8 Пеше
До коментар #7 от "На Пешо най-курника":
трай си…. карали сме и натегнати…. нЕма да ти вЕрваме…!!!!Коментиран от #9
18:38 13.03.2024
9 Пишпунта
До коментар #8 от "Пеше":
А наздраве, Пеше!Коментиран от #10
18:41 13.03.2024
10 Пунта-мара
До коментар #9 от "Пишпунта":
ако имсш да казваш нещо смислено, давай!!!Ако не, пий 2 и лягай….
19:01 13.03.2024
11 Ела бе к.ле.ш
До коментар #2 от "ЩЩД Стайков":
да ти подаря една стара прахосмукачка да си я яздиш..... Докато вземеш книжка..евентуално. А и пари требват мани мани.19:46 13.03.2024
12 Кракра
Колко жалко, че предишният собственик го е окепазил с доработки.
Такива коли трябва да са в заводско състояние.
20:45 13.03.2024
13 Гошко
До коментар #5 от "Аз71":
Недей ще съжаляваш...от този модел има с две врати и двигателя е отзад..подобно на Т16,но такива коли в България едва ли ще видим..защото започват от 500к€ за Lancia-та и 200к€ за пежото преди 4г,сега не съм ги гледалКоментиран от #16
07:05 14.03.2024
14 Пишпунта
08:41 14.03.2024
15 Васик атанасов
14:25 14.03.2024
16 Читател
До коментар #13 от "Гошко":
С мотор в "багажника" са 037 и Beta Monte Carlo, или се бъркам? Между впрочем, имаше една такава в УБОКоментиран от #17
18:32 14.03.2024
17 Нормалната
До коментар #16 от "Читател":
Бета е с мотора отпред, няма как и за какво при нас да в имало 037 Страдале!Има предвид Делта С4….просто неточно се изразява…
Коментиран от #18, #19
20:26 14.03.2024
18 Доктора
До коментар #17 от "Нормалната":
Само една лека корекция, че точно Бета Монте Карло е със средно разположен двигател, всички други варианти на Бета са си на предно с двигател отпред.Иначе съм съгласен, че той говори за Делта S4.
22:53 14.03.2024
19 По-читател
До коментар #17 от "Нормалната":
Не 037, а бежово сребриста двувратка Монте Карло, още преди СДС.10:09 15.03.2024
20 Никси
11:09 13.05.2024