Volkswagen представи обновения Golf R, само няколко месеца след като обнови и стандартния модел. Най-значимите визуални актуализации са концентрирани върху предната част на автомобила. Привличащите погледа са страничните въздушни отвори в преработената предна част, която включва и нови фарове, Golf.Тези фарове са свързани с осветена лента, а всички Golf R вече се предлагат стандартно с LED Plus фарове.
Придвижвайки се към задната част, промените са незначителни. Новите задни светлини за пръв път предлагат персонализирано приветствено осветление, а моделите, оборудвани с пакета "Performance Package", могат да се похвалят с по-голям аеродинамичен спойлер на ръба на покрива за оптимизиране на притискателната сила. Познатата конфигурация на четирите ауспуха остава, като опционалната система Akrapovic получава малко по-плътен звук.
Мощността на двигателя скача с 13 к.с. до 333 к.с., което съответства на показателите на лимитираната серия "20 Years R" и на моделите Golf R 333. Максималният въртящ момент от 420 Нм остава непроменен. Тази подобрена производителност вече се предлага за първи път както във вариантите хечбек, така и във варианта комби (Golf R Variant). Времето от 0 до 100 км/ч е намалено до 4,6 секунди за хечбека и 4,8 секунди за варианта, а опционалният пакет "Performance Package" вече позволява максимална скорост от 270 км/ч, което е с 20 км/ч повече в сравнение с предишния модел. Системите за шофиране са пренастроени за по-добро управление, като по-добре координират всички системи като задвижване на всички колела, блокаж на диференциала и амортисьори по време на всяка маневра.
Golf R вече разполага с най-новото поколение информационно-развлекателна система с голям дисплей и напълно преработена структура на навигационното меню. Тази нова система предлага по-плавна работа, по-ясен потребителски интерфейс и възможност за запаметяване на любими функции за бърз достъп. Версиите с пакет "Performance Package" получават усъвършенстван Digital Cockpit Pro с нов сензор за ускорение и GPS таймер за обиколка.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 на кончита вурста
Коментиран от #2
14:27 26.06.2024
2 Спортист
До коментар #1 от "на кончита вурста":
Това все пак е спортен автомобил. Какво да прави шофьора докато скучае на нюрбургринг? Трябва да има къде да гледа YouTube и да си проверява пощата.15:10 26.06.2024
3 Дидо магарето
15:18 26.06.2024
4 Дфен
Коментиран от #5
16:33 26.06.2024
5 Хайде
До коментар #4 от "Дфен":
пак смолянския разбирач с таксито… я кажи пак какво ти е казал познатия за бензиновите ФВ-та??Коментиран от #6
19:40 26.06.2024
6 Дфен
До коментар #5 от "Хайде":
И не само той много реват и ти ще ревеш казвай къде да дойдаКоментиран от #7
16:24 27.06.2024
7 Не бе
До коментар #6 от "Дфен":
кажи кога да дойда на Газпрома…. да ми дадеш 1000 лв….Коментиран от #8
19:07 27.06.2024
8 Дфен
До коментар #7 от "Не бе":
От 3 до 6 съм в отпуска ти казвайКоментиран от #9
23:47 27.06.2024
9 Е много
До коментар #8 от "Дфен":
малко…. идвай на Шел-а на Казичене, да не те карам да влизаш в “града”….Повечко парички приготви ли си???
Коментиран от #10
07:44 28.06.2024
10 Дфен
До коментар #9 от "Е много":
Това ли измисли пакКоментиран от #11, #12
08:19 28.06.2024
11 Да моето
До коментар #10 от "Дфен":
момче, идваш ли да сложиш 10-ка и да ми докажеш твърдението си, как моята кола и още няколко работни такива във фирмата горят масло или под всяка статия ще повтаряш до втръсване едно и също НЕ вярно твърдение, базирано на дочути приказки…??? Разбери и си го набий в тиквата-1.8-2.0 ТСИ от поколение 3 не са лоши мотори и НЕ горят масло….вървят приятно и са податливи на засилване….19:12 28.06.2024
12 Къде си
До коментар #10 от "Дфен":
3-6 мина...???18:19 08.07.2024