5 Юли, 2024 11:05 1 123 3

Nio намекна за увеличаване на цените, ако ЕС приеме митата за китайските коли

  • nio-
  • mg-
  • et7

MG също обмисля подобна стъпка

Nio намекна за увеличаване на цените, ако ЕС приеме митата за китайските коли - 1

Очертава се ценова нестабилност за електрическите превозни средства, произвеждани в Китай и продавани в Европа. Европейският съюз (ЕС) наскоро объсди налагането на мита върху този внос, което предизвика несигурност относно бъдещата цена на китайските електромобили в Европа.

Автомобилните компании се опитват да се справят с тази ситуация. Някои от тях, като Nio, обмислят повишаване на цените, за да компенсират допълнителните мита. Nio, например, може да увеличи цените на луксозния си седан ET7, докато MG проучва подобни възможности.

Не всички производители обаче следват този пример. Бюджетната марка на Renault, Dacia, предприема различен подход. Те обещаха да запазят настоящите цени за Spring, внасян от Китай, което подсказва, че може да дадат приоритет на пазарния дял и достъпността пред непосредствените печалби в условията на новите мита.

Стратегията на MG изглежда е временно решение. Компанията заяви, че разполагат с достатъчно наличности, за да избегнат повишаване на цените до ноември, дългосрочният им план за Европа остава неясен.

Тази ситуация подчертава различните стратегии, които автомобилните компании приемат, за да се справят с новите тарифи на ЕС. Някои от тях могат да изберат да поемат разходите първоначално, надявайки се да запазят конкурентоспособността си, докато други могат да дадат приоритет на краткосрочните печалби, като прехвърлят тежестта върху европейските потребители чрез по-високи цени. Само времето ще покаже как ще се развие тази ситуация и колко ще плащат европейските потребители за електрическите превозни средства, произведени в Китай.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 3 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 ю ка ка

    5 5 Отговор
    Хахааха кого плашат китайчетата, себе си ли!? Точно това е целта на ЕС, да вдигнат цената, за да не са по-евтини от европейските. С мижава сервизна и дилърска мрежа нямат никакъв шанс. Справка - китайските в България никъде ги няма по пътищата.
  • 2 45677

    1 3 Отговор
    Дреме ми за Nio, да им увеличават цените та да не ги купува никой тия китайски боклуци.
  • 3 Ханс, Мишел и Джон

    0 0 Отговор
    взимат по $4000 заплати, а китайчо $500. Другарят Си ги субсидира с пари от други браншове и затова китайските коли са евтини.