24 Юли, 2024 10:42 1 987 26

Toyota няма да рискува с новото поколение на RAV4

  • toyota-
  • rav4-
  • ново поколение

Компанията ще заложи на сигурно

Toyota няма да рискува с новото поколение на RAV4 - 1

Toyota възприема обмислена, консервативна позиция по отношение на разработването на следващото поколение RAV4. Изключително популярният SUV ще бъде освежен, но не очаквайте радикално отклонение от настоящия модел.

Според Купър Ериксън, ръководител на отдел "Продуктово планиране" в Toyota Motor North America, компанията е напълно наясно с печелившата формула на RAV4. Настоящите му размери, вътрешно оформление, характеристики на изпълнение и технологични предложения са се харесали на потребителите. В резултат на това Toyota дава приоритет на запазването на тези основни характеристики, като същевременно включва необходимите актуализации.

Въпреки че подробностите за следващото поколение RAV4 остават в тайна, Ериксън посочи, че промените ще бъдат по-скоро еволюционни, отколкото революционни. Това стратегическо решение подчертава увереността на Toyota в пазарното представяне на настоящия модел и желанието ѝ да избегне нарушаването на печелившата формула.

Следващият RAV4, който се очаква да се появи през 2025 г., вероятно ще се отличава с усъвършенстване в области като технологии, системи за безопасност и ефективност на задвижването. Въпреки това се очаква цялостният характер и отпечатък на модела да останат до голяма степен непроменени. Този подход отразява ангажимента на Toyota да предоставя продукт, който постоянно да отговаря на нуждите и очакванията на клиентите ѝ.


Поставете оценка:
Оценка 3.3 от 7 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Гориил

    7 11 Отговор
    Все още е масивен и обемист и харчи много бензин.

    Коментиран от #3, #4

  • 2 хикс

    8 8 Отговор
    Когато нещо е добро , не се налага много да се коригира .Най добрия СУВ си остава РАВ 4 !

    Коментиран от #5

  • 3 Бурофф

    6 10 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Хибрид - 6.9 разход с магистрали, градско и т.н. Ако това е много бензин, значи портфейла е тънък.
  • 4 ТОЗ

    7 9 Отговор

    До коментар #1 от "Гориил":

    Среден разход 5л. на 100км 220к.с. дали е голям разход, или е рекордно нисък. Помисли си и друг път не се цепи така неподготвен.

    Коментиран от #6

  • 5 СЗО

    7 8 Отговор

    До коментар #2 от "хикс":

    РАВ4 - сиромашкия Ландкрузър.
  • 6 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    11 5 Отговор

    До коментар #4 от "ТОЗ":

    Нещо се бъркаш. Корола 2.0 180 кс хибрид хеч след изминати 30к километра дава около 6/100 градско/извънградско смесен разход. Няма как кола с формата на кашон и тегло от около 1.7 тона да дава 5. Няма.

    Коментиран от #7

  • 7 ТОЗ

    5 9 Отговор

    До коментар #6 от "Приказки от Хиляда и Една Нощ":

    Има и даже средния каталожен разход е 5.5. Постига се с икономично каране в преходните месеци. Нито е кашон, а и тежи точно 1600кг. Със същата маса и задвижване Камри прави среден разход между 5.3 и 6 според сезоните. Кое е по-различно от това, което съм казал. За някаква десета след запетайката ли обясняваш колко не знаем какъв е разходът. И едно нещо от повече опит с новите хибриди на Тойота- обявения разход се постига лесно, а ако се кара в държава с 120км макс. скорост, пада разходът под официалния. Съвсем постижим е 5.2-5.3. жалко, че се издребнява за десети. Тук цепенето беше, че и неикономичен СУВ. В действителност няма по-икономичен. И това твърдение е тотално хвърлено от вероятно малък лаладжия. Но точно възрастта не е оправдание да плещиш такива приказки.

    Коментиран от #8, #13

  • 8 Липса на ефективност

    4 5 Отговор

    До коментар #7 от "ТОЗ":

    "Тук цепенето беше, че и неикономичен СУВ. В действителност няма по-икономичен."


    Тесла модел У харчи еквивалента на под 2 литра на 100 километра без да я жалиш. Кой е лаладжията?

    Дизелов SUV може да падне и под 5 на 100 с "икономично каране в преходните месеци" кой е лаладжията?

    Или ще си говорим само за бензинови и хибридни SUV, за да излезе опорката?

    Коментиран от #9

  • 9 ТОЗ

    8 2 Отговор

    До коментар #8 от "Липса на ефективност":

    Електрическата латерна да си гледа електрокарите. Там не са му ясни безкрайно много неща. Опорките направо рухнаха. С истинските автомобили няма смисъл да се захваща, защото там незнанията са също толкова.
  • 10 ⚒️⚒️⚒️⚒️

    2 3 Отговор
    Много, добра стратегия, нещо което е добро, търси се, печелиш, харесван е, не бързаш да го променяш

    Коментиран от #11

  • 11 Най-добрата стратегия

    1 0 Отговор

    До коментар #10 от "⚒️⚒️⚒️⚒️":

    Да те задминат е да не се развиваш, докато останалите напредват.

    Другият още по-сигурен начин да се провалиш е да сложиш всички яйца в една кошница.

    Коментиран от #12

  • 12 тъй шъй

    1 1 Отговор

    До коментар #11 от "Най-добрата стратегия":

    Латерно, латерно, как сам не си омръзна да поучаваш и да редиш клише след клише. С възрастта това състояние се влошава. Има специализирана помощ.
  • 13 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 3 Отговор

    До коментар #7 от "ТОЗ":

    Първо беше 5, после 5.5. Последно? Дадох пример с реален разход на много по-лек и аеродинамичен хеч на Тойота. Пак питам, как по-тежка кола, с по-лошо челно съпротивление ще харчи по-малко? И да уточня, тук говорим за кола която се кара в Софийските задръствания, а извън града се поддържа 120-140. Не ми цитирай влачене с 20 в града и 90 извън него.

    Коментиран от #14, #18

  • 14 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 15 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "тъй шъй":

    Не знам кого наричаш латерна, нещо ме бъркаш с някой. А между другото. ако хибрида се движи на магистралата с до 40 няма да харчи никакъв бензин. Смешни сте. Хибридът е икономичен в града, но извън него реално е по-харчлив от аналогичен чист бензин, защото е по-тежък. То бива да си фен на хибридите на Тойота, но реалностите са други...

    Коментиран от #16

  • 16 тъй шъй

    2 1 Отговор

    До коментар #15 от "Приказки от Хиляда и Една Нощ":

    Е работите са ясни след тези кратки изречения. Никога не сте карали и притежавали хибрид от Тойота. Пак теории, които изглеждат логични, но са напълно неверни. Това, че Тойота хибрид извън града е много по-икономичен от аналогичен бензинов сме го дъвкали тук много пъти. Теоритици, срещу практици. Само този който няма никакъв досег с Тойота хибрид може да твърди подобни безсмислици. На магистрала разликата е огромна-1-1.5 л. На второстепенни пътища е над 2л. Всъщност от 4 години съм най-впечатлен от разхода извън града и магистрали. Икономията в града беше очаквана. Но разходът е само едно от предимствота на това задвижване. Оставете кръчмарските лакърдии,те най-често изглеждат логични, но са тотално грешни. Отидате в магазина за коли, ако имате книжка и покарайте-безплатно е.

    Коментиран от #17

  • 17 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 18 тъй шъй

    2 0 Отговор

    До коментар #13 от "Приказки от Хиляда и Една Нощ":

    А всъщност един простичък въпрос. Ако караш на второстепенен път до 90 и спазваш ограничения, колко ще изгори Тойота хибрид. Един жокер. Разликата между най-слабия и най-силния е 3-4 десети. Та колко гори хибрид НЕ в града, НЕ на магистрала и още един жокер-2литра на сто, 3л. на сто, 4литра на сто. Да,пак не позна, верният отговор е 3литра.-до 3.4 най- големите. Нов жокер-основната разлика е планетарната предавка.Това нещо което се побира в длан, го има само при изобретателите на съвременния хибрид. Та това е обективното състояние-само един хибрид е близо до съвършенството. Кой би могъл да не харесва нещо, когато е почти съвършено при днешното техн. състояние.
  • 19 тъй шъй

    2 0 Отговор
    Отговорете спокойно, без да обиждате, въпреки вероятно крехката Ви възраст. Няма нужда да ви трият писанията. Предполагам, че затова е изтрито мнението ви.
    А да уточня, говоря от опит за 2.5 хибрид 220кс. Няма как да е по-икономичен от 2.0хибрид. Но много важно е кое диване кара едната или другата кола.

    Коментиран от #20

  • 20 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 0 Отговор

    До коментар #19 от "тъй шъй":

    Мнението ми не съдържаше нищо обидно, не знам защо бе изтрито. Та мисълта ми беше, че имам наблюдения над Корола 2.0 180 кс хибрид. Среден разход 6/100, като се кара горе долу 50/50 градско/извънградско. Физически не е възможно 2.5 двигател в по-тежко и не-аеродинамично купе да дава по-малък разход. Ако това наистина е така, Тойота директно да уволняват целия екип зад Корола.
  • 21 тъй шъй

    0 0 Отговор
    "Наблюдение" означава, че има някакво препредаване на информация. Но най-важното е стил на каране. И не става дума за пенсионерско влачене. Впрочем по-добра динамика при моя хибрид не се отразява чувствително на разхода, така както при чист бензин. И това е обяснимо при хибридите, защо се покачва по-малко разходът при по-динамично каране. Отдавна има приблизителни правила за разход-каране максимално икономично и с приемлива динамика. Това 6 при Королата може да падне поне до 5,3-5,4. И пак да кажа-тежестта се отразява малко в градския разход и почти не дава промяна извънградско. По-дългият автомобил-Камри би трябвало да има по-малко съпротивление на магистрала от Корола и съответно да няма разлика в харча на високи скорости. Никой няма да уволнява никого в Тойота, защото работите им се развиват рекордно и превъзходно през последните 4-5 години.

    Коментиран от #22

  • 22 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 0 Отговор

    До коментар #21 от "тъй шъй":

    Има препредаване на информация доколкото колата не е лично моя, а на много близък приятел. Така или иначе Тубата е пълна с реални тестове на Рав 4 хибрид. В града колата наистина се представя брилянтно, но извънградско не може да бие по икономичност съвременен (а и не толкова съвременен) дизел. Това разбира се не променя факта, че Тойота са изкарали чудесен автомобил като цяло.

    Коментиран от #23

  • 23 тъй шъй

    0 0 Отговор

    До коментар #22 от "Приказки от Хиляда и Една Нощ":

    Преди 2 часа минах разстоянието София-Пловдив в двете посоки с Камри. В едната посока не бързах, но в другата често доста над разрешеното. 5.5 занулено преди това.
    Та това е най-тежкия режим на хибрида-магистрала. Никой дизел особено с тези размери няма да даде такъв нисък разход.
    Пак казвам това е най-голямата изненада. А РАВ при такова каране вероятно ще направи 6.
    При хибридите магистралата е най-високия разход от 3-те вида разход.
    Затова при други системи за измерване-в Австралия и САЩ им дават среден разход 4.4-почти е постижим.

    Коментиран от #24

  • 24 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 0 Отговор

    До коментар #23 от "тъй шъй":

    Личен автомобил, Алфа Ромео 156 спорт комби 2.4 JTD, 5 цилиндъра 150 кс с 4 човека и багажник до горе ми дава 5.7 със 110-120 по магистралата. Това е кола от 2002 година, а самия двигател е концепция от 90те. Разхода е мерен пълно-пълно, на бордовия компютър вера нямайте никаква. Новият дизел на Фиат вграждан примерно в новото Типо комби дава на дълъг път, около литър надолу от това. 5.5 харчи в града. Просто дизела няма алтернатива за извънградско, за градско за жалост не става заради всички Еко изисквания на Европейския съюз (ДПФ) и т. н.
  • 25 тъй шъй

    0 0 Отговор
    И тук може да се постави въпросът за дългосрочна икономия.Със закъснение разбраха много дизелджии че спестеното гориво отива за дюзи, турбо, съединител и др. За съжаление подобно е положението с Тойота хибрид. Около 14-та година, дали първи собственик или друг, влага икономията в нова батерия, защото частичните ремонти са байганьовски тарикатлък. И пак остава най-добър вариант V6 300 КС Камри с двойно по-висок разход. Но нямаме избор. А има хора като мен, които ако ще най, най прекрасния дизел да карат, гъргорещият звук, който го има и в s-клас, ме отказва. Чистият, ненатрапващ се звук при хибрида и турбоускорението което дава 120кс електромотор, в края на акъла ми не може да си помисля за нафта. А и директините сравнения примерно с прехвалени ФВ дизели, няма сравнение- нито динамика, нито комфорт, а средният разход категорично е малко по-добър при хибрида. На Магисрала Камри харчи поне 1 литър по-малко от 1.6 последните Корола, а бяха икономични. Сравнено с 2.5-3.0 бензини, поне 2 литра. А триковете са няколко, но такава голяма разлика не мога да си обясня само с тях-цикъл на Аткинсън, постоянно зареждане и леко разреждане на батерията....

    Коментиран от #26

  • 26 Приказки от Хиляда и Една Нощ

    0 0 Отговор

    До коментар #25 от "тъй шъй":

    За съжаление, положението с колите никак не е розово. Това се коментира и от много хора тясно свързани с автосвета. Модерните бензинови коли са с малък обем, турбо, директно впръскване, което директно означава малък ресурс. Дизелите са ОК, но само извън града, за градско реално ти трябва 2ри автомобил. Хибридите са някаква алтернатива, но аз лично бих се доверил само на хибрид от Тойота, другите марки са много нови в играта. Освен това, ако човек иска да държи колата си 10+ години трябва задължително да си пресметне поне 1 смяна на батерия. Електричките на този етап твърдо не стават, а и за много хора без гараж и собствена зареждачка никога няма да бъдат алтернатива. V6 и V8 необратимо си отиват, заради своята "неекологичност". За обикновения, работещ човек, реално няма разумен, достъпен избор.