Европейските производители започнаха да намаляват цените на електромобилите

12 Януари, 2025 13:30 7 616 41

  • електромобили-
  • цени-
  • европа

По-специално става дума за Leapmotor - китайска марка, която навлиза в Европа

Европейските производители започнаха да намаляват цените на електромобилите - 1

Dacia обяви намаление на цената за своя електрически автомобил Spring във Франция с 2000 евро, което прави модела още по-достъпен, като вече е с начална цена от 16 900 евро.

Актуализираната версия на Spring е оборудвана с двигател с мощност 33 kW, който осигурява същия пробег от 225 км. Защо обаче се прави всичко това? Тази стратегия е насочена към задаващата се китайска конкуренция.

По-специално става дума за Leapmotor - китайска марка, която навлиза в Европа с помощта на Stalantis и която също направи значително намаление на цените и предлага модела T03 за 14 900 евро.

В същото време Volkswagen също намали цената на своя електрически автомобил ID.3, който вече може да бъде закупен във Франция и Германия за по-малко от 30 000 евро. Но дали всичко това ще е достатъчно?

Тези ценови маневри отразяват желанието на европейските автомобилни производители да увеличат дела на електрическите превозни средства в продажбите и да отговорят на строгите екологични разпоредби на ЕС, които ще влязат в сила през 2025 година.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 25 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    50 19 Отговор
    Намаляват. Не намаляват! Кой се прецака да си купи тесла. Голяма мотика изяде! Балъците свършиха!няма вече кой да ги купува!

    Коментиран от #26

  • 2 Наблюдател

    58 19 Отговор
    Всички руски ресурси сега са насочени към Китай и Азия, понеже Сулата реши да реже клона на който ЕС седи.
    .... може и до просешка тояга да стигнем, за да накривим шапката на Освободителите ни.

    Коментиран от #11, #17, #21

  • 3 Електрокар

    36 4 Отговор
    Е точно тази Дачия я правят в Китай! Та малко са си намалили печалбата производителите/ вносителите
  • 4 Койнаджия

    32 16 Отговор
    Нормално то едно време цветните телевизори в корекома струваха по 10 комунистически заплати сега може да си вземеш 10 от кауфланда
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Що не ги продават в БеГето

    27 4 Отговор
    По евтино Да си купиме и ние!
  • 7 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 8 Архимандрит Бартоломей

    16 4 Отговор
    АнатемаЗа българските работодатели и бизнесмени Янкошумкари
  • 9 Еко =Ала=бала

    47 8 Отговор
    Въпроса е къде ще заравят батериите ...Сещам се за няколко родолюбиви бизнесмени и шефове на Еко инспекции- патриоти като Савов ,зам министри на екологията като Красимир Живков, бизнесмени Бобкови, дето заравят всичкия боклук на Европа в недрата на родината за да има разнообразие на тежки метали и др. вечни токсини във водата на внуците им... да се чуства изобилието на елементи нале.

    Коментиран от #15

  • 10 Шофер на спарк

    10 12 Отговор
    Това малко автомобилче, ако беше 4x4, цена нямаше да има

    Коментиран от #16

  • 11 Николай

    12 21 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдател":

    Сесесере ли те е освободило или Царка Русия?

    Коментиран от #12

  • 12 дедо..

    18 13 Отговор

    До коментар #11 от "Николай":

    А бе и двете са ни освободили,единио е бил цар освободител..а другия генерал толбухин..дека доведе трети бандерски фронт а он насади комунягите в бг-то,дека и днеска им берем плодовете.
  • 13 Гост

    35 6 Отговор
    Ще свалят цените,къде ще ходят.Като няма желаещи да ги купят.
  • 14 Васил

    28 1 Отговор
    Цените на едни и Немски автомобили продавани в Китай и Европа са различни като разликата стига до 50% цена по ниска в полза на жълтурите. Явно за автопроизводителите Европейските потребители сме им дойни крави както нашите политици правят.
  • 15 Няма да ги заравят

    14 15 Отговор

    До коментар #9 от "Еко =Ала=бала":

    Рециклирането на батерии е изгоден бизнес. Просто в момента няма стари батерии за повече от един завод. А заводът се нарича Hydrovolt и се намира в Фредрикщад, Норвегия вече две години.

    Коментиран от #19, #27

  • 16 ...

    12 4 Отговор

    До коментар #10 от "Шофер на спарк":

    ако и вървеше летно време немаше цена да има
  • 17 Далеч не са всички

    10 8 Отговор

    До коментар #2 от "Наблюдател":

    Вносът на природен газ от Русия в Китай е 40 млрд. куб.м годишно. От газопровода и втечнен от танкерите. Европа купуваше над 110 млрд. куб.м годишно. За нефта и въглищата сам ще си намериш числата.

    Коментиран от #34

  • 18 Акумулаторите, кой ги преработва

    40 14 Отговор
    София-Бургас само с 2 зареждания, за 7 часа, 17 лв за 100, по 0,90 ст. кW и така за 61 лв. Най-голямото удоволствие е да караш с 98 км/ч, с якето, с шапка и ръкавици, без парно. А с парно още 1 зареждане, още 20 лв и още 2 часа.

    Коментиран от #25, #31

  • 19 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 22 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Пропуснал си

    24 12 Отговор

    До коментар #18 от "Акумулаторите, кой ги преработва":

    Седем часа ама не цялото пътуване а седем часа за всяко спиране за зареждане. Само две зареждания също са пионерска мечта. Две зареждания по седем часа правят само тези с най-големите батерии с най-бързо зареждане. Останалите спират минимум четири пъти по 10 часа.

    С дизела стигам за 2 часа и 20 лв нафта. Ходят два пъти и се връщам до морето с един резервоар.

    Електриците нямат бъдеще!

    Коментиран от #32

  • 26 факт

    7 14 Отговор

    До коментар #1 от "Град Козлодуй":

    Е то дизела умря

    Коментиран от #28, #33

  • 27 смех

    6 1 Отговор

    До коментар #15 от "Няма да ги заравят":

    Само дето фалираха
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 30 оня с коня

    0 4 Отговор

    До коментар #29 от "смех":

    Естествено,защото за разлика от тебе мога да броя
  • 31 гост

    6 1 Отговор

    До коментар #18 от "Акумулаторите, кой ги преработва":

    пълни глупости
  • 32 гост

    6 3 Отговор

    До коментар #25 от "Пропуснал си":

    яко хейтим а?
  • 33 Докато “умре“ дизела

    12 6 Отговор

    До коментар #26 от "факт":

    И изобщо двигателят с вътрешно горене бая вода ще изтече! Сегашните електрически автомобили са мноооого далеч от идеята за качествен, масов, достъпен, надежден и евтин автомобил! Разбира се, технологията се развива, но трябва време, така както е трябвало време и на двигателите с вътрешно горене да достигнат сегашните си нива.Вероятно и на Вас ще е необходимо време и житейски опит за разберете, че не всичко р такова, каквото се опитват да ни го представят!
  • 34 гост

    4 9 Отговор

    До коментар #17 от "Далеч не са всички":

    Всъщност Европа купуваше почти 200 млд куб и то на средна цена 400 евро , а сега Китай купува на 150 и иска цена като на вътрешния пазар в Раша , иначе ще спре и тоя дето го купува !! А тази цена е ПОД себестойност , щото крепостните не могат да си платят реалната цена и Газпром я субсидираше с пари от износа !! А сега ще я субсидира , ама друг път , хахаха !!

    Коментиран от #38

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Бръм

    11 4 Отговор
    ID.3 - 30 000 Е - хахаха
    Дръпнах чертата за 10г, по-икономично ще ми е с чист бензин, атмосферен двигател. Големи намаления, заповядайте!

    Коментиран от #41

  • 37 три стотинки не давам

    13 3 Отговор
    За електрокар-играчка.
    А на тези дето го прокарват- 33 цирея да им излязат на всеки полугъз
  • 38 Госта.

    1 0 Отговор

    До коментар #34 от "гост":

    И Китай от къде ще си достави това количество на тази цена??? Пишеш колкото да не заспиш
  • 39 ГолЕма

    3 0 Отговор
    раУта. Да се обадят кът станат две за лев. Сал че тока ша стане 200лв за киловат.
  • 40 Висшист

    1 4 Отговор
    Питат ме:
    Защо караш 12-годишен електромобил на 300 хил.км с доживотно безплатно зареждане (Free Lifetime Supercharging) и доживотен безплатен 4G интернет (Premium Connectivity), безплатно паркиране, без данък, без ремонти и обслужване, вместо 30-годишен дизел за 1000 лв?
    Отговарям: Защото не мога да си го позволя.

  • 41 Не си

    1 2 Отговор

    До коментар #36 от "Бръм":

    Друга черта е било.
    Още на 5-тата година 2.0 TDI излиза с 64362 лева повече от Model 3 Long Range. Какво остава за 10...