31 Юли, 2024 18:26 2 195 7

Audi A6 вече е на ток и със задно предаване

  • audi-
  • a6-
  • e-tron-
  • s6

E-Tron е наличен като седан и комби

Audi A6 вече е на ток и със задно предаване - 1

Audi направи смело влизане в класа на електрическите седани с представянето на изцяло новото A6 e-tron. Наличен в каросериите Sportback и Avant, този нов модел бележи значително отклонение от традиционния A6 с двигател с вътрешно горене.

Елегантният и аеродинамичен дизайн на A6 e-tron е доказателство за ангажимента на Audi към ефективност. Резултатът е най-аеродинамичното Audi, създавано някога, и най-аеродинамичният автомобил, предлаган от VW Group. Вариантът Sportback може да се похвали с коефициент на съпротивление от 0,21 Cd, а A6 Avant e-tron претендира за титлата най-аеродинамично комби в своя клас с коефициент на съпротивление 0,24 Cd.

Audi A6 вече е на ток и със задно предаване

В основата на A6 e-tron е усъвършенстваната платформа PPE, която се споделя с Porsche Macan EV и Audi Q6 e-tron. Тази архитектура позволява впечатляващ пробег, ефективно зареждане и просторен интериор. Audi предлага избор от задвижващи агрегати, вариращи от базов модел със задвижване на задните колела до ориентирания към динамиката S6 e-tron, което гарантира, че има A6 e-tron, подходящ за всеки водач. Базовият модел разполагас с 367 конски сили, а този с четири задвижващи колела генерира 428 конски сили. Наточената версия S6 се предлага с Quattro система и 551 конски сили.

A6 e-tron, и S6 e-tron разполагат с монтирана на пода батерия с капацитет 100 kWh (94,4 kWh нето), а 800V архитектурата поддържа 270 kW DC зареждане. Данните за пробега представят над 720-750 км за A6 e-tron и над 640-670 км за S6 e-tron.

Audi A6 вече е на ток и със задно предаване

Интериорът на A6 e-tron е подобен на този при Q6 E-Tron с тройна конфигурация от дисплеи с 11.9, 14.5 и 10.9-инчови екрани. Заедно с тях откриваме и два допълнителни дисплея за камерите, които заместват традиционните огледала.


Поставете оценка:
Оценка 2.8 от 11 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Дрън дрън та пляс

    15 1 Отговор
    Тия дето карат ауди незнаят кво е това задно предаване, ще се изпотрепат още на първото качване

    Коментиран от #4

  • 2 Самоцелни

    16 1 Отговор
    Изгъзици, които съсипаха хубавите коли! Нека някой, който кара кола с камери, вместо огледала, да каже по-добре ли е и къде въобще е смисилът.
  • 3 Трагедия

    15 1 Отговор
    Модела, който ще съсипе Ауди.
  • 4 с батерия в пода

    2 3 Отговор

    До коментар #1 от "Дрън дрън та пляс":

    баланса става друг и задното е по добър вариант
  • 5 ПЕРФЕКТНО

    0 4 Отговор
    Тва предното е за количките в Била. Въртящ момент до края на света върви само със задно или 4х4
  • 6 Наблюдател

    2 0 Отговор
    Дано са подобрили устойчивостта на работата на компонентите и да влиза по-малко в сервиза от Аудитата с ДВГ.
  • 7 Мишо

    4 1 Отговор
    Става все по-зле. Не кола, а плейстейшън. На следващият ъпгрейд очаквам вместо предно и задно стъкло 42 OLED монитори да прожектират реалността отвън...