2 Август, 2024 13:19 1 936 13

Audi също се „предаде“ – колите с ДВГ ще останат на пазара още няколко години

  • vw-
  • audi-
  • porsche-
  • mercedes-
  • двг

Първоначалният план бе спирането им през 2033-та

Audi също се „предаде“ – колите с ДВГ ще останат на пазара още няколко години - 1

Автомобилната индустрия претърпява значителна промяна, тъй като производителите преоценяват стратегиите си за електрификация. Въпреки че стремежът към електрически превозни средства остава приоритет, няколко основни играчи вече признават предизвикателствата и сложността на бързия преход.

Audi, някога гласовит привърженик на изцяло електрическо бъдеще до 2033 г., сега признава, че двигателите с вътрешно горене (ДВГ) могат да останат и след тази дата. Компанията ще се съсредоточи върху разширяването на предложенията си за plug-in хибриди (PHEV) като мост към пълната електрификация. Това решение повтаря подобни стъпки на други автомобилни производители, включително Porsche, Bentley и Volvo.

Тези събития подчертават сложността на енергийния преход и необходимостта от балансиран подход. Въпреки че електрическите превозни средства според мнозина са бъдещето, пътят към широкото им разпространение ще изисква комбинация от технологии и постепенно отдалечаване от традиционните задвижвания.

Докато автомобилната индустрия се ориентира в този променящ се пейзаж, потребителите могат да очакват по-широка гама от електрифицирани възможности, включително хибриди, хибриди с възможност за включване към електрическата мрежа и напълно електрически превозни средства.


Поставете оценка:
Оценка 3.4 от 5 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 AUDI фен

    5 4 Отговор
    Ние никога не се предаваме ! Кога Москвич 8 стане на 32 години , да не забравите а ми се обадите ..🤭
  • 2 Пловдив 1912

    26 2 Отговор
    Разбира се , електрическите коли са една голяма измама по ред причини ...
  • 3 Реално

    0 12 Отговор
    I. С увеличаване продажбите на ЕА и намаляване на ДВГ, цените на ДВГ растат, понеже пада оборота. По-високи цени на ДВГ и по-ниски на ЕА = спад продажбите на ДВГ.
    II. С намаляване продажбите на ДВГ, цените на части и сервизи растат. При ЕА няма обслужване. = още спад в продажбите на ДВГ
    III. Цените на изкопаемите горива са САМО нагоре по 1 проста причина - добивът е все по-труден и скъп. По-скъпи горива = спад в продажбите на ДВГ
    IV. Спад в продажбите на ДВГ = спад в оборота на горива = по-високи цени за литър = още спад в продажбите на ДВГ
    VI. Евро 7 = по-скъпи ДВГ коли = спад в продажбите на ДВГ
    VII. Кметовете на Париж, Мексико Сити, Мадрид и Атина сключиха споразумение за пълна забрана на всички дизелови коли в градовете им до 2025 година.
    Въвеждането на нискоемисионни зони в градовете (както е в София) и всевъзможни забрани и данъци за коли с гърнета = спад в продажбите на ДВГ.

    За произвеждащите части, горива и петролни коли можем да им пожелаем само успех в продажбите, но реално няма да им помогне.
    Не можеш да накараш реката да тече нагоре.

    Коментиран от #9, #10, #11, #12

  • 4 Радо

    10 0 Отговор
    Още 50-60 годин кат гледам... на джендърлята им лъснаха голите аспуси.
  • 5 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 6 Анонимен

    12 0 Отговор
    На гол тумбак чифте пищофи,туй сме ний.Последни в Европа,но ламтим за скъпи неща.По полека да приемаме новоизлюпени закони и закончета,че Европата само иска да гласува,а не се пита народа за нищо,защото е безгласна буква за управляващите.Салют победа.
  • 7 Дошо

    10 0 Отговор
    Алуди по-скоро ще мине на въглища отколкото на ток

    Коментиран от #8

  • 8 Орел ,

    4 0 Отговор

    До коментар #7 от "Дошо":

    По скоро , ръждата само ше души ламарината ...
  • 9 питам си

    14 0 Отговор

    До коментар #3 от "Реално":

    Производството на ток - напълно ли е чисто и еко???
    Как ще се задоволи необходимостта от нарастващо количество елекрическа енергия?
    Как въздействат на природата мъртвмите акумулатори?
    Как се стига до далечни разстояния при липса на зарядни и при изчакване за зареждане?
    ДВГ-двигателите на колите, ДВГ-двигателите на камионите, ДВГ-двигателите на танкерите или постоянното използване на всякакво оръжие и подклаждане на военни конфликти зацапво повече природата???
    Защо няма избор - който иска газ, който иска - бензин, който иска дизел, който иска - електричка? Аман от властващи, командващи, размахващи пръсти!!!
  • 10 В действителност

    9 0 Отговор

    До коментар #3 от "Реално":

    това са вашите електрифилистични плюнчения, които няма да се сбъднат….
    Ще успеете ли да прехвърлите осезаемо 2-та млн продажби тази година!?
  • 11 Гост

    7 0 Отговор

    До коментар #3 от "Реално":

    Продажбите на електрокари не растат, продажбите на автомобили не падат.Горивата са със стабилни цени.Електроенергията на борсата е на рекордни цени.Заради недостиг на електроенергия са пуснали два от ТЕЦ Марица посред лято.
  • 12 Истината

    6 1 Отговор

    До коментар #3 от "Реално":

    Електрокарите не са по евтини. По времето на соца, в предприятията имаше електрокари. Сега има само газкари и мотокари. Просто двг е по евтин.
  • 13 Керкенез

    0 0 Отговор
    До 2025 година, ЕЛЕКТРИЧЕСКИТЕ СТРОШЛЯЦИ НЯМА ДА СЪЩЕСТВУВАТ.
    ... Помнете ми думата.