Ineos Automotive, относително нов участник на сцената на офроуд автомобилите, предприема смела, конфронтационна маркетингова стратегия, за да набере популярност, отправяйки директно предизвикателство към утвърдени играчи като Land Rover. Последната им акция, дръзка кампания „Ние срещу тях“, стартира с кален Grenadier, паркиран провокативно пред завода на Land Rover в Солихъл, Великобритания.
Позиционирайки себе си като марка, която е чистокръвна в областта на офроуда, Ineos умишлено противопоставя своя суров, утилитарен подход на възприеманата промяна към по-луксозни, фокусирани върху пътя SUV автомобили. За да подчертаят това послание, те поставиха билборд, на който е изобразен изцапан с кал Grenadier, изправен срещу Land Rover Defender, придружен от слогана „Да пренесем това навън“, което ясно намеква за офроуд шоу. Подобен билборд беше стратегически разположен и в близост до шоурума на Land Rover в Западен Лондон.

Според Ineos кампанията има за цел да разграничи Grenadier от „обикновените училищни SUV и кросоувъри с мек път“. Въпреки това изборът на Defender като цел е любопитен, тъй като това е моделът на Land Rover, който вероятно е най-способен да се справи с офроуд уменията на Grenadier.
Дръзновението на кампанията е безспорно, но си струва да се отбележи голямата разлика в пазарното присъствие. Въпреки че Ineos предлага способни офроуд автомобили, утвърдената репутация и данните за продажбите на Land Rover превъзхождат тези на новосъздадената марка.
Макар че агресивният маркетинг на Ineos може да намери отклик сред потребителите, които смятат, че Land Rover се е отклонил от своите офроуд корени, не може да се отрече, че Land Rover също се е превърнал в успешна и многостранна марка. Ineos несъмнено се стреми да постигне подобни нива на успех в дългосрочен план.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 име
15:34 09.04.2025
2 Варна 3
16:55 09.04.2025
3 Този коментар е премахнат от модератор.
4 Сами преценете
00:52 10.04.2025