15 Април, 2016 06:15 1 874 0

Три съвета как да ръководите продуктивни срещи, които имат смисъл

  • работна среща-
  • оперативка-
  • събрание-
  • съвети-
  • управление-
  • мениджмънт-
  • работа

Накарайте своите служители да се чувстват ангажирани и оценени и не губете времето им

Защо след работна среща, оперативка или планьорка хората твърде често се чувстват уморени, разочаровани или смачкани?

Ето три управленчески съвета от Грег Лайбър, маркетингов специалист и анализатор, с които бихте могли да провеждате вашите работни събрания така че всеки да си тръгва удовлетворен и с чувство на ангажираност и принадлежност към екипа.

Да сте наясно с целта на срещата

Защо се срещаме? За какво сме се събрали - да научим, да решим, да обсъдим или да проучим нещо? Какви резултати ще даде тази среща и успешна ли ще е тя?

Задължение на организатора е да гарантира, че срещата ще бъде полезна и ще изпълни предназначението си.

Среща заради самата среща или среща, която се провежда само, защото е планирана като повтарящо се събитие, води до безпокойство у служителите, които в даден момент започват да очакват най-хубавата част на срещата - нейния край.

Управлението на дневния ред и търсенето на резултати, които съответстват на целите, а не времето за изпълнение са правилния подход. Целенасочените дискусии също са важна част от продуктивната среща.

Откровеността

Неспособността на лидера, или неговото нежелание, да се справи с критичните въпроси и теми директно и честно, е изключително разочароващо. Много е неприятно когато смислен, належащ въпрос бъде пренебрегнат от шефа, макар той да знае, че става дума за нещо, което касае повечето присъстващи. Това кара хората, които присъстват на срещата, да приемат, че времето им е загубено за тривиални или повърхностни въпроси.

Ангажираност

Ангажирането на хора в подготовката на срещата, както и предоставянето на възможност да участват с идеи по време на самата среща ще накара служителите да се чувстват ангажирани през цялото време. Попитайте какви въпроси или проблеми трябва да бъдат разгледани и след това им отговорете. Включете хората в решаването на реални проблеми, накарайте ги да си раздвижат мозъците с идеи за нови продукти или процеси и открийте пречките за вашия успех. Не измъчвайте своите служители с помпозни презентации, темата на които би могла да бъде разгледана в няколко минути.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА