Пет е броят на консорциумите, които подадоха оферти за концесията на летище „София”, съобщиха от министерството на транспорта. Получените в срок заявления за участие в процедурата за определяне на концесионер и възлагане на концесия за строителство на обект „Гражданско летище за обществено ползване София“ – публична държавна собственост, бяха отворени от комисията в закрито заседание.
В срока за подаване на заявления и оферти бяха получени заявления от следните участници:
1. Консорциум „Витоша“ с водещ член Манчестър Еърпорт Груп Оувърсийз Инвестмънтс Лимитид. Участник в консорциума е и BCEGI Кънстракшън (Великобритания) Лтд, с едноличен собственик Бейджин Кънстракшън Ейнджиниринг Груп;
2. Консорциум „Соф Кънект“ с водещ член Меридиам Ийстърн Юръп Инвестмънтс САС. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено Флугхафен Мюнхен;
3. Консорциум ССБ София Еърпорт ДжейВи с водещ член ССБ Зауервайн & Шефер Бау АГ. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено Копенхаген Еърпортс А/С;
4. „Фрапорт България“ ЕАД. За изпълнението на изискването за технически способности и финансови възможности е посочено Фрапорт АГ Франкфурт Еърпорт Сървисис Уърлдуайд;
5. Консорциум „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ и „ТАВ Хавалиманларъ Холдинг“ А. Ш. с водещ член „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ. За изпълнение на изискването за летищен оператор е посочено „Еърпортс Де Пари“ ЕС. ЕЙ.
Комисията за провеждане на процедурата следва да извърши действията по допускане на участниците.
Офертите на допуснатите участници ще бъдат отворени в открито заседание на комисията, което ще се проведе на 9 май 2019 г. На заседанието могат да присъстват участниците или техни представители, както и други лица.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Съвет
18:44 11.04.2019
2 Кажете...
19:09 11.04.2019
3 Бойков
Коментиран от #5
19:24 11.04.2019
4 Мръсници
00:24 12.04.2019
5 Дейбенов
До коментар #3 от "Бойков":
Няма как да им го дадат, защото не участват. В конкурса само големи международни оператори. Ако визираш Фрапорт, то те стопанисват едно от най-големите летища в света - Франкфурт, както и много други. И се справиха блестящо с летищата във Варна и Бургас. Но заслугата е на немците. Така че ако вземат концесията, може да сме спокойни, че най-сетне летището ще се стопанисва от адекватен и успешен мениджмънт, а не от крадливи червени номенклатури.Коментиран от #6
09:57 12.04.2019
6 Анонимен
До коментар #5 от "Дейбенов":
Просто ще станат съдружници с фрапорт чрез някоя от компаниите си. Няма как ТИМ да не участват в концесията. Те участват във всичко свързано с авиацията. И леъището се казва София, а не Враждебна.10:55 12.04.2019
7 Пак ще има
12:58 12.04.2019