11 Май, 2019 15:10 39 250 98

Заводът на VW в България ще е край Раковски или в Кремиковци

  • vw-
  • volkswagen-
  • фолксваген-
  • завод-
  • раковски

Става въпрос за "Индустриална зона Раковски", която е част от "Тракия икономическа зона"

Седмица след като папа Франциск посети Раковски, градчето отново може да роди световна новина. Най-големият производител на автомобили Volkswagen Group е на крачка да избере именно терен край "крепостта на яката вяра" за бъдещия си завод.

Става въпрос за "Индустриална зона Раковски", която е част от "Тракия икономическа зона", пише в. „Стандарт“.

Нужните за проекта около 4000 декара се намират до село Калековец, разположено между Пловдив и Раковски.

Почти едновременно с папата у нас е била и делегация на Volkswagen. Тя се е запознала на място и е огледала от въздуха площадката, за което съобщи и премиерът Бойко Борисов, но без да назовава името на компанията.

По информация на ФАКТИ от германския автомобилен концерн все още продължават да обмислят възможността новият завод на VW да бъде изграден в Кремиковци.

Окончателното решение къде да бъде новият завод на VW, в който ще бъдат вложени 1,4 млрд. евро, ще се вземе на 14 май. Бордът на директорите на автогиганта трябва да избере между Раковски и турския град Измир. Засега везните клонят към България, твърдят запознати с хода на преговорите.

Новият завод на VW, който трябва да бъде отворен до 2022 г., ще произвежда моделите Skoda и Seat. Плановете са от конвейра да слизат по 1 000 коли на ден.


Поставете оценка:
Оценка 4 от 1 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Хасан

    26 126 Отговор
    Значи в Румелия.

    Коментиран от #4, #8, #22, #31, #34, #63

  • 3 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 4 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 5 К.К.

    70 12 Отговор
    Skoda и Seat са марки!
  • 6 Запознат

    43 17 Отговор
    Това е на една туба бензин от Раковски.
  • 7 666

    61 82 Отговор
    Залагам 5 турски лири, че заводът ще е в Турция. Борисов няма ли да докара пак някоя гемия да дупчи "Хан Аспарух" за газ? Че пак избори идват.....

    Коментиран от #24, #46, #54

  • 8 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 9 Ипо

    99 6 Отговор
    Да не бързаме да слагаме тигана
  • 10 Гост

    64 12 Отговор
    4000 декара? И 1000 коли на ден? На ден? Веньо,правилно ли си преписал?

    Коментиран от #14, #40

  • 11 Реалист

    17 6 Отговор

    До коментар #8 от "Хасан":

    Давай братко:) Удри:)
  • 12 katolik

    24 30 Отговор
    С благословията на Папата в крепостта на яката вяра...а на Вас канона като не Ви позволява си работете в ТКЗС то!!!
  • 13 Палко

    75 21 Отговор
    А какви заплати ще дават? Да не се окаже че няма кой да работи, в завода им! Само питам де, да не стане грешка с инвестицията.

    Коментиран от #43

  • 14 onq s konq

    128 20 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Данните са АБСОЛЮТНО ТОЧНИ,при това са публикувани няколко пъти досега.Явно нямаш представа за каква ИНВЕСТИЦИЯ става въпрос,но има хора тука КОИТО ИМАТ И ТОЧНО ЗАТОВА ЗЛОБЕЯТ НА МАКС че не е в Турция или Сърбия.А иначе "доводите" им са пределно плоски-че нямаме специалисти,че не ни трябва такъв Завод щото щели да плащат "малко",че е абсурд да е в БГ щото има ужасна корупция и ще рекетираме Германците,че нямаме опит а в Турция имат тъй като досега там има няколко завода и т.н.А когато още в началото на новината преди време изразих абсолютна сигурност че Строежът ще е у нас по ПОЛИТИЧЕСКИ ПРИЧИНИ,бях окачествен като "глупак" от един орк тука,щото не съм знаел че Заводът "вече е построен и работи" в Сърбия!И понеже непрекъснато се плюеше досега от русофилското стадо че България е най-некадърната и безнадеждна държав понеже сме нямали нито един Автомоб. Завод,ето го РЕЗУЛТАТА-НАПРАВО ТРЪГВАМЕ ОТ "ПОЛ-ПОЗИШЪН":)

    Коментиран от #15, #17, #35, #85

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 бай Хой

    61 5 Отговор
    Еееее требаше у Перник да е.

    Коментиран от #27

  • 17 Не ти ли омръзна

    32 35 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    да ръсиш простотии? Коня ти със сигурност е много по-умен от теб.

    Коментиран от #19

  • 18 Раковски новия Перник

    34 40 Отговор
    И после има да подскачат върху автовозите по магистрала Тракия ха ха Голям трафик, ще настане и Бойко, както я чопли и затваря постоянно тая магистрала, ще се задръсти с автовози с ВАГини ;) То и железопътно да искат пак зор. Не знам, ще видят зор с логистиката тия хора, ако случайно изберат завода да е в БГ ? И още много "доводи" има та ми намирисва това инфо на ПР-че на гербавите ?

    Коментиран от #74

  • 19 onq s konq

    15 8 Отговор

    До коментар #17 от "Не ти ли омръзна":

    Ха ха!Умнотиите са с пари грацки!Ама не слушате подходяща музика ,а в едно парче много ясно се пее "Треа си плащаш копеуе"!
  • 20 SAAB

    24 54 Отговор
    Завод на WV в БГ няма да има !

    Коментиран от #59

  • 21 Димо

    24 3 Отговор
    Папата сигорно и освети и мястото за новия завод...
  • 22 Тервел

    51 1 Отговор

    До коментар #2 от "Хасан":

    Да не говорим за Турция, че всичко е било наше плюс част от Сирия. Да четеш повече
  • 23 Българин

    63 19 Отговор
    ПРИ ТОЛКОВА КОМУНИСТИЧЕСКИ ЗЛОБНИ ДРАСКАЧИ - ПРЕДАТЕЛИ , ВРАГОВЕ НА БЪЛГАРИЯ НЕ СА НУЖНИ, НИЕ СИ ГИ ИМАМЕ В ИЗОБИЛИЕ ТАКИВА ПОМИЯРИ !
  • 24 Подкупен червен овчар

    77 1 Отговор

    До коментар #7 от "666":

    Ти хубаво залагаш 5 турски лири, но на мен за какво са ми - онзи ден вече си купих достатъчно тоалетна хартия!
  • 25 ИЗМИР ИЛИ РАКОВСКИ.....

    17 105 Отговор
    ИЗМИР Е СВЕТЛИННИ ГОДИНИ НАПРЕД ПРЕД ТАА КОЧИНА БЪЛХАРИЯ..

    Коментиран от #29, #37, #71

  • 26 Фердинанд Порше

    64 9 Отговор
    Дано да изберат Раковски, но аз съм скептичен, Турция има само един минус и това е че не е член на ЕС, което води до по висока цена при експорта от мита к такси, както и при развойната дейност, при нас стойи другия въпрос с обучен персонал, развойна дейнсст при оригиналните части коитл ше се влагат в автомобилите, както и реализацията на вътрешния пазар, спрямо Турция като въттешен пазар сме джуджета, в Турция годишно сереализират продажби на нови автомобили, колкото тук за 10 години, още повече че в Турция отдавна и Японци и Германци и Французи произвеждат автомобили, автобуси и камиони, с добре развита развойна дейност, така че стискам палци България да е фаворит, амин дай боже.

    Коментиран от #52, #86

  • 27 БАРО

    57 1 Отговор

    До коментар #16 от "бай Хой":

    За Перник сме оставили завода за Golf
  • 28 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 29 onq s konq

    44 1 Отговор

    До коментар #25 от "ИЗМИР ИЛИ РАКОВСКИ.....":

    Еееей, "измирски"...Ти не си ли чувал че "ПОСЛЕДНИТЕ ЩЕ БЪДАТ ПЪРВИ" ааа?!Абе не ме интересува изобщо от къде драскате тука,а ДЕ СЕ ВЪДИТЕ!!!
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Град

    19 1 Отговор

    До коментар #2 от "Хасан":

    Хасан значи Адам
  • 32 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 33 Иве

    6 1 Отговор
    Ще е и е на крачка да избере са две различни твърдения. 🤯🤯Пишете ще е ако е финализирано г-н Михайлов.
  • 34 ел ваг фен

    17 5 Отговор

    До коментар #2 от "Хасан":

    В Източна Румелия, но ние от Княжеството няма да се откажем и ще се борим докрай за Кремиковци!
  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 боцмана

    19 9 Отговор
    Обикновено тези заводи ги правят край морето , по възможност с пристанище в което да акустират специализирани кораби за превоз на автомобили. Иначе да правиш коли в Пловдивско или Софийско , след това да ги превозваш до пристанище и от там да ги товариш на кораби и изнасяш по света доста ще оскъпи продукцията.

    Коментиран от #55, #87

  • 37 боцмана

    12 14 Отговор

    До коментар #25 от "ИЗМИР ИЛИ РАКОВСКИ.....":

    В Измир от повече от десет години има заводи на Форд и Фиат , работят и произвеждат на завидно ниво.
  • 38 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 39 Моисей

    13 29 Отговор
    Измир (Смирна) има пристанище и в Турция има правосъдие!!!

    Коментиран от #44

  • 40 Иван

    32 0 Отговор

    До коментар #10 от "Гост":

    Точно така, 1000 коли на ден или 360,000 коли на година. Заводът ще е един от най-големите в Европа, затова и залозите са толкова големи. VW Group годишно продава по 10 млн. автомобила от всичките си марки.
  • 41 Ха ха ха

    11 36 Отговор
    “ Във връзка с разширяването на нашето производство изнесено извън границите на Германия, ние от Фолксваген Груп проучвахме възможността да инвестираме в завод на балканите, като оглеждахме терени в няколко страни.
    Днес разбрахме, че премиерът на България Бойко Борисов си е позволил предизборно да ни забърква в някакви коментари, затова и сме длъжни да направим някои разяснения относно това, което искахме в България, за да стане ясно на всички, че този човек си прави предизорен ПР с името на нашата компания.


    Първо ние не искаме и не проучваме терен в Пловдив, искахме терен около Видин, защото има излаз на река Дунав, близо е до Румънско летище и има много голяма переспектива за развитие на този изостанал регион в Европа.
    Второто и по важното е че паралелно с България, разглеждахме терени и в други държави на балканите и бяхме помолили всички запознати да не намесват името ни в никакви политически работи, уви вече България отпадна от нашите проучвания и ние няма да инвестираме за нищо на света в тази страна, защото премиерът им, не само че не уважава нашето желание, но дори си прави политически ПР с нас в България.
    Ние сме частна компания с хиляди клонове в цял свят и сме силно обезпокоени от това, което прави този човек в момента в България, защото той на няколко пъти свързва името ни с политическата си кампания за евроизборите там, които ще са в краят на този месец. Ние не сме свързани с политиката на нито една страна и това ще бъде така и за в б

    Коментиран от #49

  • 42 ЧБЯ

    15 15 Отговор
    Папата благослови строителната площадка край Раковски и каза: Блажени са веруищете.
    А аз добавям със съжеление: При това правителство - никога.
  • 43 факти

    51 1 Отговор

    До коментар #13 от "Палко":

    В германски завод в Пирдоп вземат около 2500 лева средна заплата. С такива пари там се живее по добре отколкото в Германия с 1500 евро.
    В региона естественият прираст е положителен има много млади хора, така се получава когато има работа.
    Дано и в други части на България направят подобни инвестиции.
  • 44 Фесландия

    42 2 Отговор

    До коментар #39 от "Моисей":

    Да,има правосъдие видяхме го като отмениха изборите в Константинопол защото на султана не му харесал резултата. Утре може да реши и да национализира някоя компания.Ходи да правиш инвестиции в ислямистка диктатура.
  • 45 годечанин

    19 1 Отговор
    абе това ако стане добре ,е факт беспорен , но да не е само пред изборна агитация и пропаганда , но ще се радвам да има автомобилен завод в бьлгария ,какьвто и да е тои.
  • 46 хан аспарух

    4 1 Отговор

    До коментар #7 от "666":

    този пьт не си познал ,не няма да докара .
  • 47 Paxnas

    5 19 Отговор
    То хубаво,ама кой ще работи,техничните кадри одавна са се изнесоха в чужбина.
  • 48 Нико

    9 12 Отговор
    Ако дойдат тук ще е заради евтината работна ръка!!!
  • 49 винкело от перник с гоуфо

    15 7 Отговор

    До коментар #41 от "Ха ха ха":

    а на тебе коуко ти пуащат ,та да говориш гупости ,ти от дпс луи сиуи си от сдс , да доидем да те изребрим с един винкеу , та че си заминеш бьрже за турция ,фес ,гяур доуен.
  • 50 Глас народен

    15 17 Отговор
    Нема народ в България те завод ще строят, кой ще работи, пенсионерите ли? Разхождайте са около терминалите там са ви работниците, ама летят всеки ден по европа!
  • 51 Умният

    14 7 Отговор
    Пловдив е №1
  • 52 VW Group

    38 3 Отговор

    До коментар #26 от "Фердинанд Порше":

    Основният проблем на Турция не е това, че не е член на ЕС, а това, че в страната е установена диктатура. Липсата на разделение на властите доведе и до проблемите във финансовата система, доколкото Централната банка на практика няма независимост и монетарната й политика се определя от прищевките на султана Ердоган. Личното ми мнение е, че не само завода на VW ще е в България, но и част от бизнеса в този сектор ще напусне Турция по посока България в обозримо бъдеще.
  • 53 Зигфрид

    39 3 Отговор
    Боже , тези хора , червените мърши де , ако заводът не се построи в БГ, банкети ще правят и ще сияят от радост .Няма по-голяма изродия и по-голямо предателство от червените .Как ги търпи Провидението ??
  • 54 ШОП

    3 5 Отговор

    До коментар #7 от "666":

    Тука за голема жалост ще излезеш прав.
  • 55 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 56 Пaпа Фрaнциcк

    7 1 Отговор
    #21 Рaзбира се, че освeтих мяcтотo. Хaйдe, че рeлaксирам - слyшам пeсните на моя адaш Пaпи Хaнс.
  • 57 Няма да стане

    5 3 Отговор
    Реклама. Няма логика да не се направи в Божурище което е в двумилионен град с много работна ръка и до което ще стига метрото.
  • 58 Алексич

    9 2 Отговор
    Бастуни в Кремиковци е идвала желязна руда от пристанищата вьв Варна и Бургас от Украйна и Бразилия с влакови композиций,релсите стоят,инфраструктурата е позанемарена но с малко пари ,ще стане за чудо и приказ. ЖП гарата в кв.Ботунец е на 200 метра от административната сграда на бившия завод. Сега е разнебитена до основи от населението в квартала 100% чингене или рома. Но при такава инвестиция,сами ще си продават апартаментите на бьдещите работници в завода. Пьк и ако заплатите са от 1500 лв.нагоре,пак района става индустриалното сьрце на София.
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 гост

    37 0 Отговор
    Нека е в провинцията ,защо всичко да се струпва в София.Няма място в София вече,градът се задъхва.Време е за децентрализация.
  • 61 бензино наполони

    13 18 Отговор
    Заводът на VW в България ще е само в сънищата на Б.Борисов и поклонниците му.

    Коментиран от #69

  • 62 Zemedeleca

    6 6 Отговор
    А бе къде ги видяхте тези 4000 дка свободна земя в Раковски? VW трябва да изкупи от 4000 собственика нивичккте им, да ги уедри па да започне.
  • 63 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 64 лорд

    5 2 Отговор
    Познай кой ще е дизайнер в завода?
  • 65 Шаран БГ

    4 2 Отговор
    "...... Завод. Над него облаци от дим. Народът прост, жшвотът-тежък, скучен. Живот без маска и без грим - озъбено свирепо куче. ....."
    Кольо, Кольо-о-о, .... Ако знаеш как комунист се зъби на сиромашията...!? Половината прогони от България, а кара другата половина , да му плащат, за да работят. Живот ли.........12
    Нещо ме изби на поезия... Най-много ще се радвам , ако този завод/ АКО стане/ да е в Кремиковци. Равното софийско поле още колко завода може да побере, е-хе....Чисто, проветриво, екологично. Също като металургичен комбинат ще да е...........
  • 66 Lyd1q

    5 0 Отговор
    В т'ва нема лошо-ше има работни места,бачкане яко (ако до тогава не се изсели цяла БГ ) А в Пловдив сигурно колело няма да можиш да паркираш :D Да го строят тука-от кога изкам да видя как ''слиза'' кола от конвейнера.
  • 67 боцмана

    1 4 Отговор

    До коментар #55 от "Да да":

    Виждал съм ги тези влакове , истина е , но самите вагони , товарене , превоз , разтоварване , това всичко е парички приятелю. В Чехия нямат друга алтернатива , но в България има , и всеки нормален бизнесмен би се замислил сериозно , дали завода му да е край морето или на Къна в дивия.

    Коментиран от #68

  • 68 някой

    7 0 Отговор

    До коментар #67 от "боцмана":

    И в Германия има алтернатива и по твоята логика трябва всички заводи да са край морето,а не в Мюнхен,Волфсбург или Щутгард например.
    А във Франция за какво се мъчат Пежо,Рено и Ситроен на поне 300 километра от океана да работят не знам.
  • 69 Време

    13 13 Отговор

    До коментар #61 от "бензино наполони":

    Стига сте мрънкали като дойде VW в БГ всички мишки ще млъкнете ли ?
    Запомнете този коментар .
    Завод ще има и ще е в БГ и благодарение на това ,че имаме инфраструктура а кой я изгради?
    Не са комунистите и тяхното наследство празна хазна след всяко тяхно безчинство.
    Браво на Бойко той е големият принос за идването на VW group.
  • 70 Тука е Индия,без кастите

    4 6 Отговор
    Ако е в БГ, и автомобилите се извозват с железниците ,всеки е виждал как рома мятат камьни по влаковете. Е да метнат камьни по чисто нов джип на 0 километра и после трябва влака да прави завой заради диващината им. От 1000 коли,да бастисат 10,тия десет трябва да сё огледат и преценят щетите,нанесения от ,,дицата си играят''.

    Коментиран от #83

  • 71 Измир

    1 0 Отговор

    До коментар #25 от "ИЗМИР ИЛИ РАКОВСКИ.....":

    Е блато
  • 72 Дано

    2 0 Отговор
    Дано, дано ,дано....! Кой ще ни каже?
  • 73 Пробългарски настроен

    8 0 Отговор
    Вземем ли го ще натрием носа на мамалигите и сърболята. Нали Вучич беше много отворен. Ха сега де. Да умира от яд.🇧🇬
  • 74 факт

    0 2 Отговор

    До коментар #18 от "Раковски новия Перник":

    леле като падне първия сняг
  • 75 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 76 много приказки на пазара

    0 2 Отговор
    ДА...ЩЕ Е! АМА, ДЕТО ОЩЕ НЕ Е! Да не стане като за сляпата кучка, а? Види се не види, нищо се не види ... имаше една песничка на "Спешен случай"!
  • 77 Мда

    2 2 Отговор
    Северна България ще ядат фалоса на Боко!
  • 78 Тодор

    6 4 Отговор
    Ако завода е в Турция той трябва да работи само за вътрешнкя им пазар и арабския пазар, защото:
    _ не е член на ЕС и има мита и такси
    - корпоративните данъци са високи , валутата е нестабилна.
    - работната ръка в ТР НЕ Е ПО ЕВТИНА от БГ
    Но, тези коли които ще се произвеждат нямат търсене в арабския свят, значи ТР завод отпада.
    Ако завода има капацитет 1000 коли на ден, трябва да е износ. Значи, остава БГ.
    Щом ев БГ има 2 места:
    Видин или Пловдив.
    Видин е много подобро място заради ниски трандпортни разходи и наличие на водна връзка за износа, но проблема с работната ръка съчетани с мързела на местните зачеркват този избор.
    Следователно остават Пловдив или София.
    В СФ също ше имат проблем с работниците а логистично проблемите са същите като Пловдив.
    Следователно ще изберат Пловдив, защото служителите ще са една идея по евтини и по работливи, местната власт ще ги носи на ръце а като логидтика и транспорт след като не е Видин то все едни дали ще е Пловдив или СФ.
  • 79 Западните Балкани

    8 1 Отговор
    България има сметка този завод да е във Видин. Нямаме сметка да се разрастват още повече София, Пловдив и Варна. Това условие може да се постави пред инвеститорите, а не да им се искат комисионни
  • 80 димитров

    2 0 Отговор
    М да католиците си се подкрепят няма лошо.
  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 ХАРЛИ

    2 2 Отговор
    До 69 . КОМУНИСТИТЕ ТАКИВА ОНАКИВА. БОЙКО БИЛ ПОСТРЖИЛ МАГИСТРАЛИТЕ КОИТО ПРИ ДЪЖД СЕ РАЗКАПВАТ. ГЛУПАВ 69. БОКО НА 19 ГОД СТАВА ЧЛЕН НА БКП. СЕМЕЙСТВО КОМУНЯЛИ. АМАН ОТ ПРОСТИ ХОРА.
  • 83 решение

    1 2 Отговор

    До коментар #70 от "Тука е Индия,без кастите":

    Ще разрешат отстрела на примати и децта ще спрат да си играят.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 hmhmhm

    0 2 Отговор

    До коментар #14 от "onq s konq":

    Изи цезаре просто видяхме завода за коли край Ловеч. И като знам колко просъществува ми е странно и докато не се случи пак ще ми е странно. 4000 декара са доста така че нека да стане пък после.
  • 86 Минчо

    1 0 Отговор

    До коментар #26 от "Фердинанд Порше":

    Брачет ти за митнически съюз чувал ли за нулеви мита хмммм , д.е.а про.тия ти о.люв
  • 87 Пристанища

    3 1 Отговор

    До коментар #36 от "боцмана":

    Заводите на Дачия и Форд в Румъния са на стотици километри от пристанища.
  • 88 Vw group

    1 1 Отговор
    Приоритет са пазарите в Турция,Египет,Ирак и близкия изток събрани заедно са около
    3-400млн население , колите които ще се произвеждат са предимно за там има ли смисъл тази фабрика да е в България дори няма нужда да се питате , хайде дерзайте
  • 89 Наблюдател

    3 0 Отговор
    Що за пияндурски стил на изразяване имате: "крепостта на яката вяра"?
  • 90 Пловдивчанка

    1 0 Отговор
    Сега е момента на нашия-Пловдивски кмет да се докаже, като ориентира завода за ФОЛЦ ФАГЕН в Пловдив, стискаме му палци и му пожелаваме успех!
  • 91 минчо

    2 0 Отговор
    според мен редно е да го построят по Видинския край там безработицата е голяма
  • 92 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 93 ПД Габрово

    2 0 Отговор
    Как ли не се сетиха и Северна България да пооблагородят, аман от Софийски/Пловдивски инвестицийки. Забравиха едно време, къде е била индустрията.
  • 94 jpйп

    3 0 Отговор
    Завода си е за Шумен.Халетата на Мадара мълчат. Изгонете сегашният собственик и подарете завода. Инвеститора ще оцени жеста.
  • 95 анонимен

    1 0 Отговор
    Или никъде в България!
  • 96 ххх

    4 0 Отговор
    В Русия ФВ,БМВ и Мерцедес направиха по 2 завода без да се налага Путин да моли никого, а Баце къде ли не го галеха....и само обещания...манянаааа??
  • 97 Гледач

    3 1 Отговор
    След изборите ще се окаже че няма да е в България. Ще стане ясно че нещо с превода на новината е сгрешен и така до другите избори
  • 98 ПетровДругарят Петров

    0 0 Отговор
    А НА БАС!?!Завода на Фау-Ве ще е Край България ! Има ли мераклии - бас на 5БГ лева