Въпреки видимия спад на туристите по Българското Черноморие хотелиерите не смятат да намалят цените. Това показа проверка на в. "Сега". Заетостта на хотелите в края на юни е едва 30%, а миналата година по това време е била около 37%. Според експерти в бранша ситуацията няма да се подобри в следващите едва няколко активни седмици за сезона по българското море. Хотелиерите обаче отдават този факт на зловредна реклама и на атаки от конкурентни страни, а не на проблеми, които те самите биха могли да оправят.
По данни на Румен Драганов от Института за оценки и анализи на туризма има спад на туристите по морето от 6%. Според него страната ни е проспала възраждането на туристическите пазари в Египет, Тунис и Турция и не е направила нищо, за да предотврати очертаващия се провал на сезона. Той признава, че проблем е и лошото обслужване, което отблъсква както българите, така и чужденците.
Според Георги Николов от Българската туристическа камара хотели, които работят с руснаци и немци, отчитат по-малко записвания и това ги принуждава да намалят цените с до 15%. Според него в момента няма празни хотели по Черноморието, но ще има спад след 8 юли, когато ще започне високият сезон. "За българите това ще бъде добре, защото ще получават по-добри оферти за своята почивка", допълва Николов.
Реално обаче на добра заетост се радват единствено хотели с добра репутация и лоялни клиенти. За останалите ситуацията се очертава като доста драматична. "Дори и в пика на сезона - края на юли и началото на август, се очаква заетостта да бъде отново под границата за миналата година, която е средно около 71% по Черноморието", прогнозира Румен Драганов. Тази година се очаква не повече от 67% заетост за периода.
"Цените по българското море са същите както през миналия сезон", казва Георги Николов от Българската туристическа камара. В същото време Гърция привлича с по-ниски цени и по-добро обслужване. Това обяснява и колоните от автомобили с български туристи, които задръстват южните гранични пунктове. Преди ден гранична полиция отчете рекордните 30 000 автомобила, които са напуснали страната за ден през КПП "Кулата" в посока Гърция.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Йозеф
Коментиран от #3, #133
22:38 03.07.2019
2 Турист
22:38 03.07.2019
3 Хотелиера
До коментар #1 от "Йозеф":
Ходи да се пържиш на 38 ° в Гърциика и да набиваш вакум кренвирши на плажа на спокойствие!Коментиран от #6, #13, #32, #36, #72, #120
22:40 03.07.2019
4 Driving pleasure
22:42 03.07.2019
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Ууу
До коментар #3 от "Хотелиера":
На гръцките острови е сух климата, но по крайбрежието е само няколко градуса разликата с България. В Гърция и Турция се чистят плажовете и моретата са кристални, а тук при по малки природни дадености се държат по високи цени на хотели и чадъри. Няма зеленина, дюни и хотели и заведения в плажа, на кое да се радвам, на бетон ли.Коментиран от #8, #14
22:48 03.07.2019
7 лайноморие здравей.
Коментиран от #24
22:51 03.07.2019
8 Хотелиера
До коментар #6 от "Ууу":
Ходи в Мадагаскар и там няма бетон с едно листо се препаши и препускай като Маугли с горилите. Забравих, и кренвирши от Лидъл да им занесеш!Коментиран от #39
22:51 03.07.2019
9 Йоргус
22:52 03.07.2019
10 ВИС-2
22:53 03.07.2019
11 Японеца
22:54 03.07.2019
12 ЗигЗаг
22:54 03.07.2019
13 Йозеф
До коментар #3 от "Хотелиера":
Аз съм в Гърция. На плажа набивах клуб сандвич с бира, сега за вечеря октопод на скара с бяло винце, панирани пипала от калмари и салати. За десерт диня с ледено пломари. Има доста българи и сърби, утре мислим да отидем на друг плаж и да направим круиз с корабче. И да, някакво спокойно е... тия 2400 д2т щяхме да дадем за шезлонги и чадъри за 10 дни на лайноморието сега ще ги изпием и посерем в Гърция...Коментиран от #15
22:56 03.07.2019
14 Този коментар е премахнат от модератор.
15 Хотелиера
До коментар #13 от "Йозеф":
Къде това с октопода женати в кухнята в квартирката за 20€ нощувката!!!Коментиран от #28
22:58 03.07.2019
16 Социумът
22:59 03.07.2019
17 Фар
До коментар #5 от "Йоргус":
Боли ме ФАРА, че някакъв прошляк няма пари и теглил кредит, за да строи хотел! Няма аз да му плащам за смотания некачествен хотел! От три години не съм стъпвал на Лайноморието и догодина пак съм в Гърция! Чао, "хотелиерче" и да не забравиш "скидките" за бедните рашки...Коментиран от #20, #22, #44
23:00 03.07.2019
18 ВИС-2
23:01 03.07.2019
19 Социумът
До коментар #14 от "Хотелиера":
Абе с'лтак!Кое те кара да мислиш,че слънчев бряг е елитен курорт?Или като видиш две светещи реклами си мислиш,че си във Вегас?Коментиран от #45, #77
23:01 03.07.2019
20 Йоргус
До коментар #17 от "Фар":
Пожелавам ти още 30 години да не стъпиш на Черноморието!23:02 03.07.2019
21 Този коментар е премахнат от модератор.
22 Този коментар е премахнат от модератор.
23 ВИС-2
23:05 03.07.2019
24 Сега слушай
До коментар #7 от "лайноморие здравей.":
във всеки хотел в Гърция, има изкопан кладенец или сонда! Тези дупки са около 50м дълбоки! Всички отпадъчни води на хотелите минават през филтърна с-ма която задържа твърдото! Всичко течно се излива в кладенеца! Всички го знаят и всички мълчат! Важното е туриста да не разбере! Оглеждайте се като ходите по хотелите им и ще разберете! И сега питайте жените си, колко от тях са имали малки гинекологични усложнения при завръщането от Гърция!Коментиран от #25, #65
23:13 03.07.2019
25 Хотелиера
До коментар #24 от "Сега слушай":
Бате тия не хидят по хотели свират се или на къмпингите или ходят в едни къщи за гости с барбекю общо на двора и спят за 20€ това е болежката излиза им евтино а се правят за бетон и......Коментиран от #31, #38
23:17 03.07.2019
26 стоян георгиев
Коментиран от #33, #122
23:19 03.07.2019
27 Комуниста
23:22 03.07.2019
28 Йозеф
До коментар #15 от "Хотелиера":
Не, аз го пекох на барбекюто в двора. Къщата е еднофамилна, на 20 метра от морето в едно кротко село. Тва означава, че мога да си ходя гол в двора и да не се съобразявам с мизериите в хотел. А когато хората се отворят на Airbnb лайноморието става Припят.... убаво, ама пусто.. :DКоментиран от #30
23:23 03.07.2019
29 Този коментар е премахнат от модератор.
30 Хотелиера
До коментар #28 от "Йозеф":
Ще си кажеш ще си кажеш ти всичко ще си кажеш! Си дойдем на думата.Коментиран от #35
23:25 03.07.2019
31 Този коментар е премахнат от модератор.
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Социумът
До коментар #26 от "стоян георгиев":
Щото като дойде чужденеца в първия момент не вижда керливите ризи,2 дни е в еуфория и докато се усети,почивката е свършила и чао.Споко интернет ще ви оправи.Спок са молдивците наред,а след тях ескимосите!Коментиран от #37
23:32 03.07.2019
34 Boxer
До коментар #14 от "Хотелиера":
Проблем! Колко от хотелите са свързани с пречиствателна станция? Когато морето се замръсява, хората могат да ползват басейните нали? Е, ако ще ползват басейн, а не море, защо изобщо да бият път до морето? Проблем! От бетонните си квартали , защо хората ще отиват в други бетонни квартали? Няма зеленина, няма чисто море, няма природа. Тогава какво предлагате? Проблем! Който няма как да решите, освен с добро обслужване и ниски цени. Обаче, будалите свършиха и персонал няма! Проблем! Шансът ви е минималната печалба, което пък ви е противоестествено...23:36 03.07.2019
35 Йозеф
До коментар #30 от "Хотелиера":
Да не съм тъп да давам 100 кинта за нощувка в стая на мухлясъл хотел? :D Ол инклузив с кренвирши за закуска? Обяд таратор и тиквички с ориз? Блокмаса? Ха ха ха :D23:38 03.07.2019
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 Този коментар е премахнат от модератор.
38 Няма значение
До коментар #25 от "Хотелиера":
и тези къщи са около хотели! Помийната вода от кладенците си минава в морето и се разрежда! А другаря дето казва че Ев къща и е сам, ще му кажа че всяка къща от тези е оборудвана с яма която е направена изцяло от цимент! След като я одобри комисията при строежа! Щом си тръгнат проверяващите, се слиза долу и се отваря скритата дупка метър на метър и водата си отива в почвата! Ако не ми вярва, да се гмурне да провери!Коментиран от #42
23:43 03.07.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Хотелиера
23:47 03.07.2019
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 стоян георгиев
До коментар #38 от "Няма значение":
само да те светна в кипър и гърция в огромната им част няма канализация.нали прочете ?няма канализация!!!!по островите почти навсякъде ,но не само там!тва що не ти пречи?и що не си го забелязъл?Коментиран от #46
23:48 03.07.2019
43 Социумът
До коментар #37 от "стоян георгиев":
Сори батка,към отрепки не съм лоялен.Умея да си избирам водачите.Коментиран от #47
23:50 03.07.2019
44 Антон 1
До коментар #17 от "Фар":
Тоя в толкова хотелиер ,колкото аз космонавт !:)Почисти си стаите за гости в къщата останала ти в наследство и си трай ! Ние ще си обикаляме света !:)
23:50 03.07.2019
45 Амтон 1
До коментар #19 от "Социумът":
++++++++++:):):)23:51 03.07.2019
46 Бъркаш, канализация има
До коментар #42 от "стоян георгиев":
обаче хотела плаща за всеки куб метър! И на хотелиера му излиза голяма сметката! Затова има една помпа която праща малко количество в канализацията, а останалото в кладенеца и оттам в морето!Коментиран от #48
00:01 04.07.2019
47 стоян георгиев
До коментар #43 от "Социумът":
кви водачи бе кви пет лева?ти кълнеш продавача на дини,чистачката в хотела,магазинера,собственика на малкото хотелче,баничаря...тва са хора като теб и мен .нямането на работа по морето е имзерия за тях не за разните партиини олигарси дето имат някои и друг хотел.не всичко по нашето море е мутри и отрепки има огромна маса работещи хора ,които го правят от години.много е лесно да се правиш на мъж ,но дори и дa си избягал от тук ,със сигурност имаш брат,сестра,деца,маика ...тук дето живеят в тази страна.никои народ няма твоя тип красавци ни руснаци,ни македонци ни сърби даже и циганите не са като теб .затова и страдаме като страна и хора.гръка може да продава лаина на плажа ,но няма да чуеш от друг грък колко е зле продавача на лаина,а вие оревахте ортълъка.колко зле било у нас!!!тва незнам как да го обясня.само да ти кажа в българия ако имаш пара е 10000000 пъти по-добре от гърция.нали прочете!тва че в гърция има 14000 км плажна ивица и 6 милиона човека заети с туризма безспорно дава възможност да се избебечиш на някои плаж сам или в малка група и като си извадиш сандвичите от чантата да минеш без пара.у нас плажната ивица е под 400 км и приютява около 3 млн.човека август месец,естествено е да има тарапана ,задръствания и проблеми.я иди на палма де маюрка ибиза или някои друг голям европеиски курорт в сезона да се нагледаш на наркомани или мръсотия.значи ли това че испанците трябва да си псуват туризма?Коментиран от #52, #53, #56, #60
00:04 04.07.2019
48 стоян георгиев
До коментар #46 от "Бъркаш, канализация има":
няма канализация ни в хотели ни в къщи ,просто няма такова животно.случаино съп прекарвал вода в кипър .до къщите се откарва един маркуч със студена такава и това е.няма шахти ,няма колектори.нищо!!!тия фантасмагории дето ги обясняваш са фантасмагории.има канализация и евентуално пречиствателни станции само в големите градове,но гърция е ситуирана като островна страна с разпръснати нагоре надолу хотели и къщорляци,та в огромната си част са на септични ями.Коментиран от #51
00:09 04.07.2019
49 Yamaha M1
00:10 04.07.2019
50 El Torro
До коментар #37 от "стоян георгиев":
Ми Вие хотелиерите вместо да пишете сърцераздирателни и злобни постове по сайтовете, вземете да помислите как да се справите с конкуренцията и да си върнете клиентелата. Хората на тепсия ви поднасят информацията и какво ви липсва и куца а вие се зъбите. Много сте зле, въобще се чудя как сте стигнали до там, да построите хотел.Коментиран от #54, #55
00:13 04.07.2019
51 Стоенчо
До коментар #48 от "стоян георгиев":
18 години сонди и такива мурафети работих в Гърция! Основно работехме по островите! Не искам да влизам в подробности тук, но не ми наричай работата фантасмагория! Лека вечер, Кипър не е Гърция има разлика! Едните са цигани другите са гифти! Разликата-циганите крадът с едната ръка, гифтите и с двете!Коментиран от #57
00:15 04.07.2019
52 Този коментар е премахнат от модератор.
53 Социумът
До коментар #47 от "стоян георгиев":
Братле ,от моите хора никой не посещава лайноморие.Гърция,катамарани,риболов...приемете действителността.00:21 04.07.2019
54 Амтон 1
До коментар #50 от "El Torro":
Перфектно го каза ! Нямат капацитет да те разберат щото са набедени “хотелиери “!:)Коментиран от #70
00:22 04.07.2019
55 стоян георгиев
До коментар #50 от "El Torro":
аз не съм хотелиер ,но ми е чудно как може българи да изливат тази помия за българското море и планина.освен това държавата е мащеха на българския туризъм бат ви боико вместо да направи магистрала хемус до варна направи тази до халдики.вместо да направи тази от бургас до варна направи тази до одрин.вместо да инвестира в един изкуствен остров на които да приюти дискотеки,казина,проституция ,наркомани тои прати валери симеонов да спре нощния живот в курортите ни.толкова ли не разбрахте че туризма на черно море няма как да е същия като този в гърция ,но и че и нашия си има предимствата?тва че на теб или които и да е от вас му харесва да лежи на плажа и да търси евтини шведски маси,не е ситуация която предпочитат да речем младите хора които искат да съчетаят морето с музика и поркане както и със секс?като не ви оттърва на българското море дестинации бол ,но стига с тази антиреклама и клетви!за последните два дни има поне 100 статии в български медии.от типа урааааа как се прецака българския туризъм!а адмирациите под тях на такива като вас са неизброими!Коментиран от #58
00:22 04.07.2019
56 Този коментар е премахнат от модератор.
57 стоян георгиев
До коментар #51 от "Стоенчо":
лека вечер и не разбрах ,кои са циганите кои другите ,но няма фантасмагории пич.в гърция и кипър има бая места без канализация.спасява ги просто огромното море.да речем те имат ултра замърсени зони като тази в самия солун или при турците мраморно море което е една помиина яма вече!00:25 04.07.2019
58 Амтом 1
До коментар #55 от "стоян георгиев":
Клевета е нещо невярно ! Всичко за вас , псевдо хотелиери / с малки изключения / е вярно ! Двете най - основни работи - храна и хигиена са просто 0 !! Да не говорим за псевдо гъзарите и шумът и т.н !Коментиран от #61
00:27 04.07.2019
59 стоян георгиев
До коментар #52 от "Антон 1":
аз мога да ти разказвам същата история от гърция бе пич.45 градуса жега август месец,основно сухоежбина от пици и скара всичко по две и нагоре от българия.децата и жената хванаха ентровируса и с температура на 45.медицинските услуги там са не маико мила ,а маико мила на квадрат!и кво?гърция е като всяко друго място на света има си хубавите и лошите страни.ако те кефи прав ти път ,но не хули българия пич.вземи пример от гърците.те затова са добре щото са единни и да се дънят си остава между тях,а ние за две цаци сме готови да си продадем и душата!Коментиран от #64
00:30 04.07.2019
60 Социумът
До коментар #47 от "стоян георгиев":
Като няма пкажна ивица,какво ги вдигате тия катакомби бе?ще направите туризъм,който ви отговаря на възможностите и усливията,не да се правите на каквито не сте!И ти казвам,че работодателите по морето са гола вода!Нямат отношение към служителите си,щото са плиткоумници.Работил съм и в българска и в унгарска фирма и ще ти кажа разликата.Българска фирма 4 човека в стая без климатик на 8 часа договор и 12 действителни дневно.Унгарската брат,служебен телефон,транспорт+бензин фелам до където си искам,настаняване с климатик и кухня,сам в стая,служебен лаптоп.Отделбо шефа културен все едно той работи за теб,не ти за него.Е това докато не си го набиете в мозъците,ще сте задна глуха!Коментиран от #62, #63
00:31 04.07.2019
61 стоян георгиев
До коментар #58 от "Амтом 1":
пак казах не съм хотелиер.аз ходя на синеморец последните години преди това ходих години наред при гергов на слънчев ден.и на двете места никога е нямало проблем с хигиена или квото и да било.за парите които давам в гърция няма как да идеш в такъв курорт .ни в единия ни в другия.00:32 04.07.2019
62 Социумът
До коментар #60 от "Социумът":
А да не казвам,че смени по договор два на два по осем часа,а действително блъскаш 3 на един по 12. Е баце,балъци ли си търсите,кажи ми?00:33 04.07.2019
63 стоян георгиев
До коментар #60 от "Социумът":
аха значи ти си унгарец!!!разбрах ние българите и ти унгареца!!!ами дгарче в много български фирми няма пара бе брат.аз много пъти сам съм товарил и разтоварвал тир щото нямам пара за помощници ,за хамали.много е добре да давам 2000 евро ,но като няма от къде как да ги дам?допускал ли си, че има страни с един стандарт и страни с друг?трябва ли бедните да се псуваме за това щото сме бедни??както ти казах тук не става въпрос за разни олигарси и политици.те са си добре дори и морето да фалира пак ще са си добре,но поне милион българи няма да са добре,дано си разбрал ама едва ли!Коментиран от #106
00:37 04.07.2019
64 Амтон 1
До коментар #59 от "стоян георгиев":
Ти значението на думата “обективност “ знаеш ли го ?То нещо като не е ок , какво значение има какво ще ми разправяш ти ! Не повече от 10% от хотелите си заслужават в БГ ! На 45 години съм , много обичам морето и повечето пъти ходя поне два пъти в годината , единия от които в БГ !
Не искам лукс , искам хигиена / която само в БГ е въпрос на звезди - категоризация / и храната да не е вредна , не скъпа- гурме , а просто да не е вредна ! Даже вече нямаме претенции и да е прясна !:) Абе ужас !
По тая причина , увеличавайте доходите си мили хора , само така няма да мизерстваме по машите курорти !
Има и уникални хотели по Велинград , Огняново и на много места ,както и по- морето , които са добри , даже отлично ! Тука говорим за цвлостната картина , за стратегия за бъдещето! Със самозалъгване няма да стане ! Няма да накараш някой да ти даде пари за некачествена услуга после от един , два пъти !:)
Коментиран от #67
00:40 04.07.2019
65 Дългия
До коментар #24 от "Сега слушай":
А нашите фекалии се изливат направо в морето , и не рятко някое по твърдо доплава до брега, и за капак газиш мазут. Ако не вярваш отиди на централния в Бургас.Коментиран от #68
00:41 04.07.2019
66 Този коментар е премахнат от модератор.
67 стоян георгиев
До коментар #64 от "Амтон 1":
говорим за съвсем различни неща пич.българското море не е като цяло място за хора отишли за добра храна и хигиена.то е място за развлечение и купон.затова са направени големите ни курорти,но и по-малките.в тях хора от цяла европа с ниски доходи идват да пият и да куфеят,българските младежи също го предпочитат за това.тва не значи че няма и места на които може да идеш семеино и да се храниш вкусно и здравословно.аз ти писах обективно и за гърция.август месец в гърция спират готвената храна и караш на пици и полуфабрикати основно.освен това гърците нямат нашата кухня извън рибата.готвените ястия там са малко и рядки,а и скъпи.някъде ще ти направят едни сърми и ще ореват орталъка кво са сготвили.аз ти говоря конкретно и от опит.тази седмица заминавам за синеморец,хотела в които ходя е супер чист семеен.има бол плажове около него.кеф ти диви кеф ти с шезлонги.заведенията около плажа също имат готвено на цени по-ниски от софия.искаш пиле със зеле или сърми,рибена чорба или панирани чушки .има всичко.сега ако го търсиш тва в слънчака ще е съвсем друг разговор.Коментиран от #69, #80
00:48 04.07.2019
68 стоян георгиев
До коментар #65 от "Дългия":
я пробваи да се изкъпеш в солун.там даже и плаж няма поради замърсяването.00:52 04.07.2019
69 Амтон 1
До коментар #67 от "стоян георгиев":
На мен думата ми не беше конкретно за Гърция ! Не се съгласявам обаче ,че когато е за купон и развлечение е допустимо и нормално храната и хогиената да са кофти ! Какво общо имат те с това каква е целта на курорта ?Само в Бг св разсъждава така ! Щом е за по-бедни и младежи ,може да е мръсно и долнокачествено !
Ето мили ми смехурко , ти изрази отлично мнението на тези нескопосни хора в БГ във всякакъв бизнес и сега на умния човек му става ясно защо повечето англета , франсета и т.н са необразовани / за разлика от повечето българи / пък държавите им малко по- добре от нашата !:):):):):)
Много смях има на тоя свят младежо , много !
Коментиран от #100
00:56 04.07.2019
70 El Torro
До коментар #54 от "Амтон 1":
Благодаря. Но за жалост си прав, не разбират проблема. Не ми е целта да плюя по черноморските курорти, както предполагам и на много от Вас,да мен са ме загубили като клиент, голяма работа, търси се градивна критика, но много хора не го разбират. Пазарът им крещи а те си запушват ушите и викат добре е.01:19 04.07.2019
71 До 2-Турист
01:29 04.07.2019
72 Този коментар е премахнат от модератор.
73 Този коментар е премахнат от модератор.
74 Този коментар е премахнат от модератор.
75 Цецоу
Никой никога няма да ви дойде в гнусните панелени гета. ТОВА ДА ВИ Е ЯСНО.
Крадлив псевдо-бизбесмен селяк се сблъсква с конкуренцията. Това се случва. Премиерчето мутропитече се опитва да затвори границата да нямат хората избор. Носталгия по жителството, нулевият избор, милиционера/мутра/хотелиер/външен търгаш да решава кои и за колко може да пътува.
ФАЛИТА диша във вратлето на питеците бизнесмени.
Кеф огромен за душата!
Коментиран от #76
03:48 04.07.2019
76 Джен
До коментар #75 от "Цецоу":
Абсолютно си прав! Хората са отвратени от всички тези посткомунистически престъпници и мутри, създадени от кръга на генералите, вече с памперси и това продължава вече 30 години. Още 30 ли ще търпим, а имат и деца, и внуци.....!!! Отвратените напуснаха страната, отвратителните останаха!04:12 04.07.2019
77 Истината
До коментар #19 от "Социумът":
Слънчев бряг е в топ 10 на Европа. Това са официални данни от Англия. Колкото и минуси да набивате това е факт. Факт е също, че хиляди наши сънародници изхранват семействата си с туризъм. Всички магазинчета, ресторанчета, хотелчета и т.н. се държат от такива като нас. И ако на някой не му се плаща 1.20 за чадър в Бургас или 10 лева в Слънчев бряг винаги може да си забоде чадъра в свободните зони, които в действителност ги има и са половината от плажа. Заради ПР акциите това се спазва.Коментиран от #90
05:12 04.07.2019
78 Кат немаш пари къв хотел ше строиш
До коментар #5 от "Йоргус":
Аз да не съм балъка дето ше носи милионите на банката05:18 04.07.2019
79 Значи и безплатно да стане беге морето
05:28 04.07.2019
80 гост
До коментар #67 от "стоян георгиев":
Много си зле , приятелю..ама много...докато разсъждаваш по тоя начин, нещата няма да се оправят а опашките към Гръчко и Турско ще стават все по-големи.Публикувано във факт :българското море не е като цяло място за хора отишли за добра храна и хигиена.то е място за развлечение и купон.МНОГО СИ ВСТРАНИ И ДАЛЕЧЕ ОТ ИСТИНАТА...разбираемо е ти и няколкото нещастника тука да защитавате джобовете си ,но не мислиш ли че е повече от гнусно да обиждате по подобен начин сънародниците си ,които заради подобно отношение вече предпочитат да оставят парите си в чужбина...и с примитивните си мозъчета не можете да разберете за какво иде реч...нищо-след две -три години ще се усетите,ам вече ще е късно...Когато сам намериш отговорана въпроса-ЗАЩО И КАК СЕ ДОКРАХТЕ ДО ПОД КРИВАТА КРУША,Г-ДА ПИШМАН ХОТЕЛИЕРИ, ПАРДОН-РЕКЕТЬОРИ,ТОГАВА ЩЕ СИ ВЪРНЕТЕ БЪЛГАРИНЪТ КАТО КЛИЕНТ.... А ТОЙ Е ОСНОВНИЯТ-НЕ СКАНДИНАВСКИТЕ ИЛИ АНГЛИЙСКИ ПИЯНИ ПРОШЛЯЦИ, ЧЕ ТО МАЙ И ТЯХ ЗАГУБИХТЕ ,ЗАЩОТО ИНАЧЕ НЯМАШЕ ДА РЕВЕТЕ КАТО САРАНСКИ МЕЧКИ И ДА ПЛЮЕТЕ ПО СЪНАРОДНИЦТЕ СИ. А иначе ти и подобните на тебе, едва ли сте чували едно основно правило в бизнеса-''ПРАВИЛОТО НА ДВАНАДЕСЕТТЕ''. Поздрав за теб,Хотелиера,Йоргус и останалите хотелиерЧета от прекрасното Йонйиско море....Коментиран от #101
05:51 04.07.2019
81 onq s konq
Коментиран от #82
07:50 04.07.2019
82 на коня комшията
До коментар #81 от "onq s konq":
Язе па се къпем на двора щото съм си направил летна баня с варел - и ми е бес пари08:05 04.07.2019
83 Divide et impera
08:20 04.07.2019
84 гощо
08:28 04.07.2019
85 Селянин
08:33 04.07.2019
86 Балканец
08:47 04.07.2019
87 Garrincha
08:54 04.07.2019
88 Лупи
Коментиран от #95
08:55 04.07.2019
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 Другата истина!
До коментар #77 от "Истината":
Дори и да си прав, бизнесът на тези като вас, вече отдавна, е компрометиран от т.нар. хотелиери и концесионери-рекетьори, както казва "гостът". Това не значи, че трябва да се отказвате. Пожелавам на добрите, работливи и с уважително отношение към клиента хора, занимаващи се с този бизнес, успешен сезон!08:56 04.07.2019
91 ДОКО
08:58 04.07.2019
92 Димов
09:00 04.07.2019
93 Шовинист
Коментиран от #99
09:04 04.07.2019
94 JEEP
09:18 04.07.2019
95 Хубаво!
До коментар #88 от "Лупи":
Ама "тия маймуни" станаха твърде много за нашата малка страна и най-вредни от тях, са тези с вратовръзките, а те вече са овладели почти целия по-едър бизнес. Резултатът е, че 3 милиона българи, през последните 30 години, избраха да живеят в други държави. Тези "кървави пари", косвено, са и от твоето семейство!09:25 04.07.2019
96 Townboy
09:37 04.07.2019
97 Стойчо
09:51 04.07.2019
98 Steffan
Коментиран от #110
09:59 04.07.2019
99 Прост патриот!
До коментар #93 от "Шовинист":
Хората плюят държавата, превърнала се в мафия, а не родината! Шовинизмът ти отива, но той не е добродетел и дано, наистина, Господ си знае работата!Коментиран от #104
10:08 04.07.2019
100 стоян георгиев
До коментар #69 от "Амтон 1":
ами бизнеса навсякъде е сепариран бе пич.една е сепарацията на слънчев бряг или ибиса друга е на синеморец или ахтопол.в българия акцента е в развлекателната част към млади хора отиващи да се забавляват.тва са и даденостите .в българия няма хиляди острови на четири морета и на територия няколко българии ,но пък август е 30 градуса с приятно топла вода и е удобно за купон.тва че на теб не ти харесва тоя бизнес не е нормално да плюеш,просто не го посещаваи.има ли испанци да плюят ибиса щото е същото?както ти писах у нас има и места за семеен туризъм с чисти плажове ,добро обсужване и много по-евини за продукта които предлагат от гърция.тва че ти предпочиташ гърция си е твои проблем,но няма нужда да плюеш по българия!що се отнася до мръсотията навсякъде където се изсипят три милиона човека основно от бедната част на обществото става мръсно.я иди в центъра на лондон,париж берлин,милано и гледаи кво става като има навалица,а все пак тва са градове и държав с много по-големи възможности.Коментиран от #146
10:19 04.07.2019
101 стоян георгиев
До коментар #80 от "гост":
както писах няколко пъти не съм хотилер.сега да повторя.бизнеса ввъ всяка туристическа дестинация е сепариран.едно е в италия друго е в испания съвсем трето в турция или гърция.всеки сепарира бизнеса според даденостите си.основно нашите не позволяват огромни празни територии с малко туристи .просто ги нямаме.набляга се предимно на интенизвен туризъм с много хора на едно място предвид, че през сезона имаме около 3 млн. туриста на територия от 300 км плажна ивица.българия е идеално място за музикални фестивали на различен тип музика ,където не хигиената е водеща,а събитията.тва не значи че не трябва да има такава ,но не тва е приоритета,както е при семеиния туризъм.аклохолните и парти туристите също идват заради климат и събития при които хигиената е назад.тва че теб и останалите пролетарии ви дразни този тип туризъм не ви задължава да бъдете част от него.само че благодарение на вас ,които никога няма да сте български клиенти ,разни политици за да ви се мазнят прецакват българския туризъм в печелившия му вид.миналата година предупреждавах че ще се случи това което стана следствие тъпотиите на симеонов.сега кои ще плати наемите и разходите на десетки или стотици хиляди малки собственици по морето ни?антирекламата на българския туризъм продължава.веднъж от хеитърите като теб втори път от медиите треи път от държавата ни.еи затова се скапва всичко тук.тръгне ли някакъв бизнес.пърека правите соцносталгиците за да се скапе.та тва е и основната разлика между единКоментиран от #105
10:33 04.07.2019
102 стоян георгиев
10:33 04.07.2019
103 емил от льонеберя
Коментиран от #147
10:34 04.07.2019
104 Шовинист
До коментар #99 от "Прост патриот!":
Още един облъчен от "демократична пропаганда", вярващ в либералните ценкости, пазарната икономика и т.н. измами. Под Господ си знае работата разбирай, че Той ше направи пак така, продажни бок.Луци като вас да чукат до живот камъни в ловеч и скравена за по 1 чорба. То и това р много за зомбита....10:57 04.07.2019
105 гост
До коментар #101 от "стоян георгиев":
Публикувано във факти.бг: .българия е идеално място за музикални фестивали на различен тип музика ,където не хигиената е водеща. Така-научи се че България се пише с главна буква-винаги и по какъвто и де е повод.Това -едно ...а тази теза , която развиваш е такава фантасмагория,че едва ли и ти самия си вярваш... да ,има такъв сегмент в туризма,но той е пренебрежимо малък в сравнение с масовия летен туризъм и едва ли приходите от него биха стигнали да се издържат бетонните мастодонти,нацвъкани по цялото крайбрежие.В същност туризмът (какъвто и да е той) е на първо място -отношение и уважение към клиента , на второ -обслужване и не на последно място -природните, исторически и географски дадености и начина по който те се експлоатират...защото ако един клиент остане доволен, той ще доведе със себе си още дванадесет-това е правилото на дванадесетте и то е по-силно от каквато и да е реклама ...а опашките по границите говорят съвсем друго.И докато ти и такива като тебе търсите вината в другите ,а не се погледнете до колко сте се омазали...сори ,ама ние ще пълним касите на тези,които го могат...жарко лято ти пожелавам и дано ти дойде акъла в главата..Коментиран от #111, #113
11:22 04.07.2019
106 Социумът
До коментар #63 от "стоян георгиев":
Не бе батка,ти не ме разбираш.Фирмата е с дейност в България,но културата е унгарската.Моля те отговори ни,как семейна фирма предлага 5 пъти по-добри условия от хотелиера-олигарх милионер.Ще ти кажа как.Човека собственик е самоизградена личност осъзнала аспектите от живота дотолкова, че да му е ясно,че като ти даде добри условия ,ти ще ходиш усмихнат и ще представяш фирмата му добре пред клиента,защото ти си боеца на първа линия,който прави контакта с клиента.Виждаш ли ,колко е просто.А не да праскаш хората и да ги екслоатираш като роби,щото и да имаш 50-100млн и ти си роб на някой,и ти знаеш,че не си Бог,но виждаш ли,сложно е да ги проумееш нещата,когато нямаш багаж в главата и морал в душата.Коментиран от #109, #115
11:35 04.07.2019
107 гост
11:36 04.07.2019
108 Highspirited
11:47 04.07.2019
109 гост
До коментар #106 от "Социумът":
Публикувано във факти.бг: ,когато нямаш багаж в главата и морал в душата....А за туризма се иска наистина много багаж и най вече морал--иначе последствията са много тежки и се виждат по граничните пунктове...а Стоенчо иска да прави нискохигиеничен културен туризъм.👍👍👍👍👍👍11:49 04.07.2019
110 321
До коментар #98 от "Steffan":
Нема да се плашиш. В Гърция за такъв тип комплекси, вярно със закуска в момента - в сезона, цената започва от 600 лева на нощ.Коментиран от #112
12:55 04.07.2019
111 El Torro
До коментар #105 от "гост":
Много добре казано, но за жалост пак ще остане неразбрано.14:03 04.07.2019
112 Пурко Ципурков
До коментар #110 от "321":
Тъй-тъй шъ знаиш- 600лв на нощ,със закуската и още толкова на ден -със обяда..ко да праиш евтинийка.Е, кой може да се мери с вас,богаташите..Тя,мама все ми викаше че прост съм се родил...абе язе много и не вервах,ама май че шъ са окаже права. Те ..и таа година се минах..тука ,на Лефкадата съм си намерил едно апартментче, 40 еврака -спалня,детска и салон с кухненски бокс,оборудван от-до...ел.печка,газов котлон,кафе машина и хладилник.В салона-голям телевизор, WI-FI ..голяма тераса с тента и хамак...басейн,детски кът, голяма беседка с BBQ,безплатен паркинг на двора...Съседите ми са едно френско семейство ,културни хора,на възраст и две германки...абе-идилия направо-няма ги ония ''юнаци'' ,дето кат'вкарат две пърцуци и почват да гледат на кръв и да питат -''Абе,ей ..чшшш...ти знаеш ли ма кой съм аз на село бе,миндил'' ,а след третата ракия положат морни телеса под масата, няма и от ония парцалеси с ботоксовите джуки,дето като излязат от тоалетната и им текат бели сополи от носа..и да питам -бе тая вода за 11лв поне студена ли беше, че тука една скъпотия да му се не види-''Амстел'',''Митос'' по 1,4Е ...а за ''Кайзер''а да не говорим -държи си цената-1,6Е...ама поне чадъра и шезлонга са безплатни...абе питам ,че нещо май се минах и тая година,та мисля към средата на август да се прибирам.
14:22 04.07.2019
113 стоян георгиев
До коментар #105 от "гост":
аха сега и патротизъм ще ми преподаваш нали?патриотизма не е как пишеш българия пич ,а кво правиш за нея!!!!ти плюеш един сериозен бизнес в родината си хранещ маса народ,а ми обясняваш кое как се пише!!!смях!!!сега за щуротиите дето си писал.дано си забелязал хубавецо ,че българския туризъм е в подем от 30 години.демек има ръст в инвестиции посещаемост и положително отношение.тва въпреки бягството на българската държава от него и въпреки хилядите хеитъри като теб дето му правите антиреклама при всяка възможност.както ти писах и пак ще повторя тва е бизнес обхващащ стотици хиляди българи,хранещ техните семеиства и акумолиращ данъци за пенсионери и инвалиди в милиарди.само един роден роб ,човек с робска психика въпреки че е свободен може да плюе по една от националните си индустрии както го правиш ти и хеитърите като теб.тва че пишеш българия с главни букви не променя нищо!хората които посещават българското черноморие са няколко основни групи.първата млади хора от северна ,централна и западна европа идващи тук на купон,населяват основно слънчев бряг и региона.грубо са около милион в топ сезона,после имаме български младежи идващи по същите причини ,те се дислоцират основно на юг китен,приморско,созопол,лозенец,но ги има и в големите курорти като златни ,слънчев бряг,варна бургас..и те са сигурно още толкова,после идват туристите средна възраст от европа и русия ,те се дислоцират в затворените комплекси по северното черноморие както и в по-малките такива наКоментиран от #114, #118
14:22 04.07.2019
114 Този коментар е премахнат от модератор.
115 стоян георгиев
До коментар #106 от "Социумът":
културата ти е унгарска браво!само че в българия по българското море убавецо не всички хотели са собственост на олигарси и не всички хотели и бизнеси бачкат по начина които описваш.напротив има бая семеини хотелчета подобно на унгарската ти фирма,но тук сме бедни.причината да сме бедни са еи такива унгарци като теб,дето се праите на европеици ама продавате страната си за кило цаца!точно тоя сегмент дето пюете всичко българско сте воденичния камък у нас и причината да има олигарси.задаи си въпроса що е така.само като ви чета коментарите и ви виждам акъла.пиша ви конкретно и аргументирано ,а ви чета ироничните ,но изключително тъпашки забележки и обиди.та тва сте вие господин унгарецо.българи дето за кило цаца ставате антибългари!нямаше да пиша тук ,но тва е сигурно 100 та статия дето се сблъсквам в последния месец с мотив не ходете на българското море!!!само ми намери страна по света дето има такава политика към туризма си.поне една!!!и такива хеитъри като теб дето потдържат точно тоя и имидж!затова и в българската фирма заплатите са тия ,а в унгарската ония!щото тук тия дето бачкаме се борим постоянно с хеитърите дето ни правите сметка и ни кълнете!я иди да пишеш колко е скапан балатон да видиш кво ще ти отговорят твоите културни братя или напиши на гърците как им е скапана рибата дето я гледат в садки ,а ви я продават за дива!аман от евтини хеитъри без никакво национално самочувствие!Коментиран от #116
14:35 04.07.2019
116 Социумът
До коментар #115 от "стоян георгиев":
Хаха е ок...предавам се.Вие сте непоправими!Като сте бедни,защо на Несебър обикалях всички магазини да ми скъсят каишката на часовника и навсякъде отказваха с аргумента,че не съм го купил от тях!?Щото са бастуни брат ми!А унгареца осчетоводява всяка услуга и е педантичен към работниците си до последната стотинка,не мисли на къси разстояния човека,да те прецака днес ,па утре други! Не съм унгарец брат,но не съм и морски бастун!Има и читави хора естествено,но те не са на Слънчака!Що не пише никой за Св.Влас?Защото Диневи са ок и там нещата са си наред!Бедни били па карат златните поршета и джипове за по 200хил лева,а унгареца кара Дачия брат и дава 5 пъти по-добри условия.Глупости говориш,селянията ви прави бедни,ама на душа най-вече.От там тръгват нещата,не само от кеша мойКоментиран от #125
15:18 04.07.2019
117 Социумът
15:21 04.07.2019
118 гост
До коментар #113 от "стоян георгиев":
Виждам ,че мнооого ги разбираш нещата..е, ние не сме ,,капацитети'' като тебе,само едно не мога да разбера-като са толкова цъфтящи нещата в туризма , както ги описваш, защо е този вой до небесата че виждаш ли,българинът се изнасял от родното Черноморие.Ще дойдат европейци ,руснаци ..и нямам нищо против тях,ако не са като оня ,дето риташе чистачката по коридора...или като оня англичанин ,дето наръга барманчето преди години...щото повечето от чужденците , идващи тук са от тоя сорт..та...ти за тях ли ще правиш културен туризъм..Младежки туризъм-хубаво...дори чудесно--но да ти кажа честно-никога не бих си пратил детето на Черноморието и тук не става въпрос за пари и възможности ( онзи ден май откриха 55 кг дрога край Бургас ,а колко не са открили)...а кой-какво е направил за България-не си нито ти ,нито който и да е друг да давате оценки на когото и да било.Е , нищо чудно ,че докато ги има екземпляри като тебе,българите ще напускат България.Огледай се,свери си часовника и слез на земята,не се мисли за по-умен от другите,че много ще ти пати още главата...този отлив туристи е само началото..и не се уповавай на фалшива патриотарщина, щото такива като тебе под маската на патриотизъм откровенно и най-безсрамно се гаврите с българина-дали е клиент, турист, наемен работник или служител..Всъщност нещата полека-лека си идват на място.. избрал си да ги научиш по най-болезнения начин-е ,избора е твой...а за мен хора като тебе,които не погледнат себе си ,а обвиняват другКоментиран от #148
15:55 04.07.2019
119 Социумът
Коментиран от #123, #127
15:58 04.07.2019
120 Този коментар е премахнат от модератор.
121 гост
16:04 04.07.2019
122 бай онзи
До коментар #26 от "стоян георгиев":
можеш да ме хванеш за интереса жалък селски тарикат... като се опитвахте всячески да изгоните родните туристи от черноморието не рева нали? Сега ще си ревете в ъгъла, и по зле ще става за ВАС. Никой нито иска да ви ходи по псевдо-хотелите, свършиха и балъците да се хващат да работят там :)Коментиран от #126
16:09 04.07.2019
123 гост
До коментар #119 от "Социумът":
Публикувано във факти.бг: ,имах възможност да го попитам кога последно е ходил на театър и отговора беше:не си спомням,но бях на концерт на Тони Стораро!...А да не би ''наш'' Стоенчо ( радетеля на нискохигиеничния ''културен'' туризъм ) да ти е бил работодател....щото като му чете човек глупостите ,веднага за него му идва на ум...споко ,може и да не ми отговаряш, че те Стоенчовци много,кой от кой -по-голям разбирач, затова сме и на тоя хал.16:17 04.07.2019
124 Един от всички
16:53 04.07.2019
125 стоян георгиев
До коментар #116 от "Социумът":
селенина е при теб убавец.щото не си засадил едно дърво ,не си платил една заплата ,а само ривеш!!!!тва е зоната ви и от там идва беднотията.един от нас да е дисциплиниран и да си гледа интереса и 100 като теб почват:тоя е мутра,боклук за нищо нестава...и после като доиде някои от някъде почвате с кафявия език да му ближете топ.те.ако може и да ви вземе там ооо за една цаца и сте готови!истории за тъпи хора има навсякъде по света убавецо,но тук патологията на разказващите я е пословична.както е в онзи виц с такива като теб на българския казан в ада дяволи пазач не му трябват.20:35 04.07.2019
126 стоян георгиев
До коментар #122 от "бай онзи":
аз да рева?хахахахаха!!!смешни и жалки ми сте мишоците утрепани дето плюете всичко българско,щото наи-сериозно се отразява именно на вас.както казва оная поговорка:вола вие на гърба му пада!хора без достоинство и самочувствие!много се радвам на туризма ви в гърция .унижението там ще си го получите както подобава,та дерзаите и незабравяите да псувате всичко българско и родно особено като се погледнете в огледалото!Коментиран от #149
20:39 04.07.2019
127 стоян георгиев
До коментар #119 от "Социумът":
и кво си мислиш бе другар че гърците ходят на концерти и театър?говоря за тия дето имат хотели и къщи за гости?смях!!!!и явно не си бил на нашето море ,щото е пълно с места с много хубави хотели,къщи и т.н. потдържани и чисти.сигурен съм че 99% от вас никога не са стъпили по собствено желание на нещо културно или историческо в турция или гърция,освен ако не ви са откарали от агенцията за да ви ощавят по някое евро допълнително,а гърците са едни от наи-необразованите хора в света,специално тия селендури дето ви дават къщите си едва ли могат да четат в голямата си част,та бившия ти шев със сигурност е бая по-начетен от гръцката масовка.сега за наркоманите.гърция е наи-хероиновата страна в европа.нямало е ден да съм в солун и атина и да не срещна наркомани или направо умрели такива завити само с вестник.интересно що не ривш поради тва?или там е цветя и рози ,а тук е само лаи.а.смехурковци комплексирани сте вие.едни бъдещи македонци потенциални предатели.та радваите се че един от основните бюджетни бизнеси се прецаква не и без ваша помощ.тва ще ви остане!20:50 04.07.2019
128 Социумът
21:25 04.07.2019
129 Социумът
21:26 04.07.2019
130 Социумът
Земи се успокой,братле.Както лозаря отрязва клонките на лозницата,така и Бог орязва тези,които не дават плодове,а ако ти не си такъв,не го взимай толкова навътре.Гледай си бизнеса,читавите ще оцелеят.Всичко добро и успешен сезон на всички,които си вършат работата.
Коментиран от #136
21:35 04.07.2019
131 Социумът
21:46 04.07.2019
132 Социумът
22:10 04.07.2019
133 Гербераст кух,
До коментар #1 от "Йозеф":
12 % от БВП на България идва от туризма, 18% от БВП идва от превозвачите! За само две години сме на път да загубим 30% от БВП на страната.22:22 04.07.2019
134 гост
Коментиран от #135, #137
22:30 04.07.2019
135 Социумът
До коментар #134 от "гост":
Жив и здрав,друже.Да ти се връща добрината.22:56 04.07.2019
136 стоян георгиев
До коментар #130 от "Социумът":
пак ти казвам не съм хотилиер,но съм предприемач и съм я изринал тая страна от петрич до варна и от видин до малко търново.основната драма да сме зле е манталитета еи на такива като теб унгарци!готови сте да удавите българина в капка вода в полза на всеки друг.не ми се пише по-подробно че пак ще ми изтрият модераторите поста ако ти кажа кво точно мисля!та няма как да ми върви бизнеса с клиенти като теб независимо къв е тои унгарецо!та разбрахме ти ходиш на море в мексико щото тук е много гадно ,продължаваи със смехориите!01:15 05.07.2019
137 стоян георгиев
До коментар #134 от "гост":
аз отселявам вече 30 години на свободния пазар и не се коси за мен.плачи за себе си другарю,щото човек които не си знае интереса обикновенно яде хурката!Коментиран от #141
01:18 05.07.2019
138 Дали
02:25 05.07.2019
139 емо73канар
06:53 05.07.2019
140 Един
08:01 05.07.2019
141 гост
До коментар #137 от "стоян георгиев":
От такива ''отселяващи'' като теб сме на тоя хал, дето дори името си пишат с малка буква.И да ти кажа нещо,което няма да те затрудни толкова-най-лесното е да се върнеш нагоре по постовете и да видиш реакцията на хората на твоите постове,пак ти казвам-свери си часовника,хората не са такива глупаци, за каквито ги мислиш.Времето на цървулите и мутрите в бизнеса вече изтича.И не се опитвай да ставаш съдник на хората, щото благодарение на тях си това ,което си..ОК.Промени си манталитета ,защото ако досега си ''отселявал'' занапред ще ти е много трудно.Я чакай,чакай малко-на няколко пъти ме наричаш ''другарю''.., да ,това обяснява всичко-прав е народа ,че ''вълк козината си мени,но нрава -не''. Е ,дерзай ''другарю'' , продължавай така ,нали помниш-Най-правата линия , е линията на партията...другарю комсек.А мене не ме мисли-не си ми в категорията, другарю ''водопроводчик'' , но за разлика от ''Социума'' изобщо няма да ти разкривам с какво е свързан бизнеса ми...само да ти кажа-постарал съм се да държа далече такива ''отселяващи'' като теб и виждам че не съм сгрешил, иначе до сега да сте ме удавили. P.P-Колкото до свободния пазар-хахахаха...тия смешки ги разправяй другиму.Коментиран от #142
09:46 05.07.2019
142 стоян георгиев
До коментар #141 от "гост":
наричам те другар щото се държи като такъв .другарите с тоя манталите доведохте работата до под крушата.продавате се потомствено за кило цаца!та като времето на цървулите и мутрите е изтекло другарю с таен бизнес що се сговнява ситуацията за малкия предприемач именно сега?що се рути туризма ни ,които като сектор обхваща наи-вече малките играчи?тва другар е недалновидност на държавата доминирана от еи такива с таен бизнес като теб.заради такива дето все искате да се смрим за да ни продавате за кило цаца е така тукКоментиран от #143, #144
16:47 05.07.2019
143 гост
До коментар #142 от "стоян георгиев":
Публикувано във факти.бг: що се сговнява ситуацията за малкия предприемач именно сега...елементарно ,Уотсън, пардон -Стоенчо...отговора го потърси сред тези ,които изчезват посока Турция и Гърция, потърси го от оня малоумник ,дето продава литър вода за 11лв, потърси го от оня цървул,дето предлага чадър за 70 лв...да ти изброявам ли още...а явно облаците се сгъстяват май и над твоята глава, г-н,пардон- другарю предприемач.Всъщност отговора е много прост-ти и себеподобните ти го подкарахте ептен през нивата,и верно е това че държавате е в основата на нещата,само че грешката ти е в това,че не съдиш държавата а си го изкарваш по най инфантилен начин на клиента,на съгражданина си, който с мъка е изкарал някой лев и иска семейството му да се почувства човешки поне през почивката си.А такива като тебе искат да го окрадат по най-безсрамен начин..е ,докъде се докарахте,господа предприемачи.Гониш интереса си ,ами гони го ,ама той май се отдалечава все повече и повече....приятно гонене ти пожелавамКоментиран от #151
17:58 05.07.2019
144 гост
До коментар #142 от "стоян георгиев":
PP ..Публикувано във факти.бг: за да ни продавате за кило цаца...хаха..ма ти доста висока цена си си сложил..аз цаца не ям ,търси ме от лефер нагоре...а ти още и до чернокопче не си дорасъл...Абе Стоенчо,седни си на задника , че почна вече да ме разсмиваш с глупостите си.18:10 05.07.2019
145 Този коментар е премахнат от модератор.
146 Димов
До коментар #100 от "стоян георгиев":
Най-добре ще е да млъкнеш, че точно от такива като тебе черноморието седи празно посред лято. Викаш "като не ти харесва не ходи". Е, нали точно това стана. Никой не ходи вече. Видя се колко го харесват хората. Айде на насран гъз не вдигай врява!18:46 05.07.2019
147 Димов
До коментар #103 от "емил от льонеберя":
Правилно. Само нетърсенето ще оправи фалшивото предлагане.18:48 05.07.2019
148 Димов
До коментар #118 от "гост":
На тоя главата му не увира с малко дърва.Коментиран от #150
18:59 05.07.2019
149 Димов
До коментар #126 от "стоян георгиев":
Я иди свий чадърите, че и днес май никой няма да дойде. После се чуди що така.19:04 05.07.2019
150 гост
До коментар #148 от "Димов":
Така е..за такива като него старите хора казват-'' Силен вятър,мътна вода и шантав човек нищо не ги спира''.19:14 05.07.2019
151 Истината
До коментар #143 от "гост":
Ако имаше малко повече акъл щеше да знаеш, че няма шезлонг за 70 лева, а е шатра за 6 души. Шезлонг на конкретния плаж е 7 лева, а в Бургас е 1.20 лева. Прочети внимателно 1.20 лева. В Албена е безплатен шезлонга за гости на хотелите. В Елените също. Като Роял Касъл е хотел, който би стоял добре навсякъде по света. Щом имаш пари не моб=же да не си ходил там. Да не говорим, че за нивото си е супер евтин.Коментиран от #152, #154
00:11 06.07.2019
152 гост
До коментар #151 от "Истината":
Добре,така да бъде,само че летовника не опира само до един шезлонг,а за да е такъв пустош ,причините са комплексни..и тук вината не е само на държавата.А на парите ми не ставай сайбия,а се научи, г-н хотелиер, така да ми ги вземаш,че да съм доволен и следващия път пак да дойда при теб.Но ...едва ли разбираш за какво иде реч.Нищо, ще научиш много неща за туризма и на първо място -как да не крадеш. А лично на мен най-малкия ми проблем е дали има или не чадър или шезлонг и по колко се харчат те.Желая ти жарко лято и много руснаци, скандинавци или англета да ти пълня чадърите.08:39 06.07.2019
153 джоджен
08:58 06.07.2019
154 Димов
До коментар #151 от "Истината":
Дори и да си прав, тогава защо туристите избягаха? Колкото и да твърдиш, че родният ни туристически продукт е ОК, клиентите сами показват, дали е вярно това твърдение. Няма какво повече да го увъртате.10:36 06.07.2019
155 САП
Ако е затова да ходя на почивка, то си го имам и в къщи.
На почивка ходя заради природата и да избягам от лудницата. По българско черноморие отдавна не се предлага това.
Бетонните сгради и басейните си ги имам без да се разкарвам двеста километра. Заведенията знам къде да отида та да ми е приятно.
А качеството на конвейерната храна по олинклузивите е по-ниско от вакум кренвиршите на лидъл.
За съжаление в България съм се убедил, колкото са повече звездите толкова по недоволен съм бил от обслужването. Това са заведения направени от мури за стригане на овце на конвейер.
Коментиран от #156
17:35 06.07.2019
156 САП
До коментар #155 от "САП":
В ресторант на български хотел 4* също 4* са ме наричали простак зад гърба ми защото не съм оставил бакшиш. И това при положение, че при поръчката 15 мин. ми спрягаха глагола няма и накрая ми сервира студена храна при положение, че трябва да се поднася топла. В банята крановете на топлата вода не работеха и др. подобни. Мразя когато в заведение с много звезди отида в 20 часа вечерта и дават ми меню и за половината неща в него ми спрягат глагола "няма". Това в заведение 2 и 3 звезди почти не ми сие случвало.18:00 06.07.2019
157 истината
Защо са им клиенти? Това са само разходи....
08:51 08.07.2019