25 Януари, 2022 10:53 2 610 4

В ход са два мащабни инвестиционни проекта

  • sof connect-
  • летище-
  • софия-
  • бск-
  • среща

Целта е летище "София" да донесе добавена стойност не само на летището, но и на София

В ход са два мащабни инвестиционни проекта - 1

В момента тече модернизация на обектите, намиращи се на Терминал 2 на Летище София. В ход са и два мащабни инвестиционни проекта – ремонт на паркинга на летището и подготовка за покупка на нова багажна система. Това стана ясно по време на среща на председателя на БСК Добри Митрев с изпълнителния директор на „СОФ Кънект“ Хесус Кабайеро.

Добри Митрев представи възможностите на БСК за партньорство, като отбеляза, че в продължение на 42 години Камарата е икономически дисидент, чиято основна цел е защита на българските работодатели. „Стараем се да сме възможно най-добрият адвокат на българския бизнес и да имаме професионални, а не политически отношения с всички институции“, подчерта председателят на БСК.

„Амбицията ни е не просто да модернизираме летището, а то да донесе добавена стойност за столицата и за България. Част от това е развиването на мрежата полети от и към София, за което водим ежедневни преговори с авиокомпаниите, с местната и централна власт и целия туристически сектор “, подчерта г-н Кабайеро и добави, че летищните такси на Летище София са сред най-ниските в Европа и, независимо че това генерира загуби за концесионера, те ще бъдат запазени през 2022 г., за да подпомогнат възстановяването на авиокомпаниите и привличането на нови партньори.

Ръководителите на БСК и „СОФ Кънект“ постигнаха договореност да обединят усилия в бизнес анализите, включително оценка на потенциала на товарния транспорт и дейностите по ремонт и поддръжка на авиационна техника, както и по въпросите свързани с управлението, квалификацията и обучението на човешките ресурси и управлението и оптимизацията на процесите.


Поставете оценка:
Оценка 2.9 от 7 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Българка

    6 2 Отговор
    Не може концесионерът да прилага двоен стандарт. Значи на него му бяха опростени концесионните такси не за година- две, а за 10 години от бойковата шайка, което носи стотици милиони загуби за държавата. В същото време надарените с държавни милиони щели да запазят ниските такси за летище София само за 2022 г.............. А къде са инвестициите им?
  • 2 Васил

    7 0 Отговор
    Е няма що на такива проекти Китайците ще умрат ама от смях. Икономиката се държи на производството а не жалки летища абе смешници.
  • 3 Много добре

    3 0 Отговор
    Са си насочили модернизацията, ПРИОРИТЕТНО към Терминал2 защото той (терминал2),за съжаление, беше,е и ще бъденай-използвания от българите.
  • 4 Ягуар

    3 0 Отговор
    Потресен съм от "колосалната" мащабност на двата проекта: едното е да ремантираме паркинга на летището, а другото да купим нова лента за куфарите! Тоези "грандиозни" проекти са ложби на мега мозъци!