27 Март, 2024 21:37 5 300 16

Летим директно от България за Китай с три български авиопревозвача

  • авиокомпании-
  • българия-
  • китай

Един товарен превозвач и два за граждански полети

Летим директно от България за Китай с три български авиопревозвача - 1
Снимка: М. Богданова ©

Правителството назначи три български авиокомпании за превозвачи по международните въздушни линии между България и Китай.

Авиокомпания „Компас Карго Еърлайнс" ЕООД е определена за превозвач на редовни товарни полети по линиите София-Шанхай-София, София-Джънджоу-София и София-Шънджън-София с общо до седем честоти седмично.

Авиокомпаниите „България Еър" АД и „Гъливеър" ЕООД са определени за изпълнение на редовни пътнически и комбинирани превози по въздушните линии София-Пекин-София и София-Шанхай-София, с общо до четири честоти седмично за първия превозвач и до три честоти за втория.

Въздушните линии са договорени със спогодба за въздушен транспорт между Китайската народна република и Република България и Меморандум за разбирателство между въздухоплавателните власти на двете държави, в сила от 8 декември 2023 г. Изпълняването на редовни полети по линиите ще създаде пряка въздушна свързаност между Република България и Китайската народна република и ще подобри свързаността на страната ни с далечния Изток. Това ще подпомогне развитието на сътрудничеството и ще открие нови възможности за побързото изпращане на товари, както и осъществяването на пътувания на граждани от двете страни.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 23 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 2 Хохо Бохо

    7 1 Отговор
    Аре, да кажем, че ГъливЕр имат с какво. Ама мутрите с кво ще дофърчат до Китай? С А320? А220 или е Емраер? Ще трябва на летищата за зареждане и екипажи да си оставят за смяна, че няма да им се върже работното време. Компас с 747 са си ок, там цял футболен отбор могат да си качат на горната палуба
  • 3 Пръц

    11 3 Отговор

    До коментар #1 от "Помак":

    Свобода за Независим Български Помакистан!
  • 4 Помак

    8 8 Отговор
    ...както " летяхме "до сашт,канада...и Скопje...мафта пп+гроп+,дпс ликви-дираха България ..тя вече дори не е ц-игания а По-мкия и част от турция !
  • 5 Сечко

    22 1 Отговор
    ... четири честоти седмично за първия превозвач и до три честоти за втория...
    Мале какви небивалици се ръсят тука - честоти
  • 6 Анонимен

    11 6 Отговор
    След множество инциденти с боинг никой вече не иска да лети с техните ковчези .....
  • 7 Сечки

    9 0 Отговор
    Сори- забравих това -то кърти мивки -... седем честоти седмично...
  • 8 хммм

    5 5 Отговор
    Летят шматароците за там. Българите остават тук!
  • 9 Браво

    9 3 Отговор
    Прекрасна новина
  • 10 Ъхъъ

    11 2 Отговор
    Правителството ли трябва да "назначава" тези три български авиокомпании за превозвачи по международните въздушни линии между България и Китай ? Кво става бре ?

    Коментиран от #12

  • 11 ХА ХА

    7 11 Отговор
    Що че дириме у китай, как се берат гасеници от дравото или как се спи с прасета у една стая (у кочината де), или ше се учиме как се праат москвичи, че то у ловеч знаят как се праат москвичи.

    Коментиран от #16

  • 12 ХА ХА

    3 9 Отговор

    До коментар #10 от "Ъхъъ":

    Тапет у бг авио компаниите отдавна са частни, те си решават корпоративната политика.
    А ти още си живей у соца и бачкай на конвейра с шефове партиен секлецар, проф групорг, технически ръководител и бригадир на които трябва да изработиш частното, след това заплатите им и накрая да ти орежат коефициента що то не си си изпълнил поръчките за месеца (всеки орезан коефициент беше добавка към заплатата на шефовете)
    Обаче договора ми свърши, и пребих бригадира и техническия, до другите не стигнах шот ме уволниха ама пак ми беше гот.
    Бях по укз 4 в кремиковци в ерц (електро ремонтен цех).
    Изкарах си голям купон, пребих доста комуниси които не разбфаха кой ги е бил.
  • 13 Китайска ракета

    8 0 Отговор
    И до луната летим, и до Марс, след третата ракия.
  • 14 Байно

    4 0 Отговор
    Факти, казва се Гуанджоу и Шенджен! В уики, в английския вариант имате произношенията на аудио файл.
  • 15 мумията джо.

    5 2 Отговор
    Не се радвайте много (ако се влоши отношенията между Китай-Америка ) веднага ще получите инструкцията от Американският посол в София. Тъй като Китай застрашава и представлява "Опасност за Националната ни безопасност " веднага да бъдат взети мерки за прекратяване на взаимните отношения . Цялата продажна медия като бесни песове ще се нахвърли колко е лош Китай ! с нейният Комунистически строй как не спазва никакви човешки права и ценности. И за много късо време ще я обявят Враг -1 и всички дипломатически отношения ще изискват да бъдат прекъснати ,. Щом най елементарното един балони преди време станаха причина за обтягане на отношениятаa между тях.
  • 16 Този коментар е премахнат от модератор.