Днес OMV България откри в кв. Бояна, София, първата бензиностанция, която е с новата бранд идентичност на компанията. Това е най-голямата корпоративна промяна на OMV до този момент и засвидетелства ангажимента да бъде предпочитаният партньор за устойчиви мобилни решения.
„Новата ни бранд идентичност перфектно отразява стратегическите ни цели и трансформацията в OMV. Гордеем се с факта, че непрекъснато се стремим към прогрес и сме отдадени на това да допринасяме за по-устойчиво бъдеще. Мотото “Forward for Good” е част от ангажимента ни към нашите клиенти и цялото общество“, заяви Ангел Тухов, управител и мениджър „Верига бензиностанции“ на OMV България.
Процесът по ребрандиране е в синхрон с визията на OMV да допринася за по-устойчиво бъдеще и начин на живот. Новият дизайн ще бъде въведен на 1 000 бензиностанции в 7 държави, които обслужват повече от 650 000 клиенти всеки ден.
OMV продължава да улеснява и подобрява услугите си в България, като предлага иновативни, устойчиви и дигитални решения, които отговарят на динамичните изменения в потребителските потребности. Новата ребрандирана бензиностанция в кв. Бояна ще предлага в рамките на 2025 г. свръхбързо зареждане eMotion на електрически автомобили, възможности за рециклиране и е един от обектите в страната, захранван от слънчева енергия. По този начин компанията отговаря на предпочитанията и нуждите на клиентите, променяйки традиционната представа каква трябва да бъде една бензиностанция.
През юни тази година визуалната идентичност на OMV от 1995 г. се актуализира посредством цялостна стратегия за бранда, която илюстрира непрекъснат растеж, устойчивост и далновидност.
OMV е ключов участник на пазарa в България с 93 бензиностанции в цялата страна. Компанията предлага на своите клиенти висококачествените горива OMV MaxxMotion, ресторантите VIVA с висококачественото кафе VIVA, доставяно директно от фермата, прясно приготвена храна, както и широка гама от други продукти и услуги. Всички те са свързани дигитално чрез приложението OMV MyStation.