ЕРМ поднася извинения на клиентите си за причинените неудобства заради прекъсванията на електрозахранването в части от Западна България в края на 2024 г. вследствие на лошите метеорологични условия.
Изплатени са всички постъпили до момента основателни искания за компенсации за липса на електрозахранване, по които е посочена банкова сметка. Процесът по обработване и изплащане на постъпилите искания продължава.
Клиентите, които са останали без електрозахранване поради влошената метеорологична обстановка в края на 2024 г., следва да подадат в дружеството искане за изплащане на парична компенсация. Исканията може да се подават на и-мейл [email protected], в търговски център на компанията и през уебсайта на адрес: https://info.ermzapad.bg/webint/vok/contact-us.php.
Заявленията следва да бъдат подадени от регистрирания за обекта клиент или негов пълномощник и да съдържат следната информация:
-
Клиентски номер или точка на измерване, или абонатен номер
-
Периода, в който обектът е бил без електрозахранване
-
IBAN, три имена и ЕГН на титуляря на банковата сметка.
В случай че клиентът желае сумата да бъде преведена по друга банкова сметка, трябва да бъдат посочени IBAN, трите имена и ЕГН на лицето, на което да бъде изплатена компенсацията.
В случаите, когато данните в клиентската система на дружеството не са актуализирани и лицето не е регистрирано като клиент, е необходимо да се направи пререгистрация по един от следните начини:
-
Лично, в един от 30-те търговски центъра на ЕРМ Запад
-
Онлайн, с КЕП (квалифициран електронен подпис), на адрес: https://e-service.electrohold.bg/
За да бъде уважено искането за компенсация, електрозахранването на имота не трябва да е прекъснато поради неплатени задължения или неправомерно ползване на електрическа енергия.
Корпоративни комуникации и маркетинг
Електрохолд България
[email protected]