29 Март, 2012 18:18 1 982 3

Кола блъсна 8-годишно момиче на зебра

  • катастрофа-
  • пешеходна пътека-
  • зебра
Кола блъсна 8-годишно момиче на зебра - 1
Снимка: БГНЕС

8-годишно момиче е блъснато на пешеходна пътека в София, съобщиха от пресцентъра на МВР. Инцидентът е станал малко след 17 часа днес. Сигналът е подаден на тел.112.

По първоначални данни на пешеходна пътека на бул.  „Г. М. Димитров, придружавано от дядо си, детето е било блъснато от лек автомобил.  На мястото пристигнал автопатрул на Първо районно управление и Бърза помощ.  Пострадалото дете е транспортирано в „Пирогов”. Отначало от полицията съобщиха, че детето е 6-годишно, по-късно уточниха, че е на 8.

От пресцентъра на болницата съобщиха, че детето е прието в  противошокова зала в 17.45 ч. То е в тежко състояние, на апаратно дишане и със счупен крак. Предстоят изследвания, в това число и скенер. Има опасност за живота му.

Шофьорът на лекия автомобил, блъснал момичето, е задържан. Извършва се оглед.


Поставете оценка:
Оценка от 0 гласа.



Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 шофьор

    0 0 Отговор
    сега този ПЪТЕН ИДИОТ дано го БЛЪСКАТ много дълги години
    между затворническите стени.......

    Коментиран от #2

  • 2 ВИП АМГ

    0 0 Отговор

    До коментар #1 от "шофьор":

    @1 kolega chukai na darvo che vsichki sme shofiori i nikoi ne e zastrahovan.na vajnoto e momichenceto dase opravi.
  • 3 Георги Димигров-Ампера.бг

    0 0 Отговор
    Гледах г-н Богдан Милчев при обявяване на акция „ Запази ме ! „
    Идеята е добра, но тя е неосъществима, защото „ диагнозата „ е грешна. Убедете се. Вижте и коментарите ми в „ Катастрофи по зебрите „

    Статистиката на КАТ сочи, че инцидентите на зебри са твърде чести и като една от основните причини се смята недобрата видимост на маркировката „ – статия от интернета
    Аз не мога да си обясня как шофьорите виждат и 10 % от зебрите.. Как ще я видиш, когато пред теб има автомобил или десетки. Погледът на шофьорът е насочен директно напред водоравно на очите му и към пътното платно, което оформя и „ пътният му дисплей „ от който получава реална информация и от него се води, при което периферното зрение не участва активно. Такава е психичната му нагласа, така реално управлява. Не си върти главата нито наляво, нито надясно, нито гледа нагоре. Каква продължителна информация може да получи от там ? Как ще видиш знаците ако се движиш вечер на къси светлини, в мъгла, в дъжд, при изпреварване на друг движещ се или грешно спрял товарен и друг автомобил ? Кой ще ти види пътните знаци ако има три ленти, а и две? Видя се не от днес, а вече сигурно и от сто години, че така индивидуално и самосиндикално зебрите не представляват никаква защита на хората, нито вдигнатите на високо лампи, или вълнообразните линии до тротоарите в Англия. Те “ изскачат „ пред теб в секундата и как ще реагираш ? Като създадеш опция за верижна катастрофа..И те случват много често..
    Тогава как да „ лекуваме тази епидемия „ – катастрофите по зебрите?
    Причините не са от :
    Неосветените „ зебри „…
    Нито в това, че не са боядисани в червено…
    Нито в това, че не са повдигнати 8- 10 сантиметра…
    Нито в това, че липсват скъпи соларни пътни знаци…
    Нито в това, че липсват светлоотразители пред тях…
    Нито , че няма „ интелигентни „ пешеходни пътеки..
    Нито в това, че няма или има светофари пред тях
    Нито в това, че няма дежурни полицай пред тях…
    Нито ще помогнат новите санкции…
    Нито с желанието на някои за увеличаване на кормилните часове
    Ако „диагнозата„ беше вярна щеше да има трайни резултати…
    А то няма. Тогава трябва да се търсят алтернативи !
    Аз предлагам една. Нека да има и други.
    Нека да има конкуренция !
    Причината е съвсем друга и Ви я представям !
    Това ще стане като осъществим „ образоване на легналите полицай „ , като ”образоваме пешеходните пътеки „ с „ граждански стоп- палки „ , като „ образоваме „ пътните платна преди тях или ги „ дубъл- образоваме „ с визуална и звукова информация …Сегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век.. Сегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век.. . Добра е наредба № РД-02-20-10, в която са дублирани част от предложенията ми. Но особено ми харесва решението за „ изнесените тротоари „ И с тази наредба се доказва, че досегашната ” рецепта „ вече е ретро и анахронизъм за 21 век..Още преди 10 години съм написал новата „ виртуална рецепта „ в : www.ampera.free.bg и ако започнат да се приемат “ медикаментите „, то „ симптомите на изненадите за наближаващите пешеходни пътеки„ ограничения на скоростта, знака стоп и други пътни изненади ще изчезнат веднага и то с минимално вложени пари, но с реални резултати- наречени превенция. Без „ образоване „ на пътните платна с нов вид хоризонтална и вертикална маркировка, която е описана в горният сайт, нищо няма да се промени и в обозримо бъдеще. Ако водачът не бъде информиран предварително визуално през „ пътният дисплей „ че наближава зебра, стоп, ограничение на скоростта как ще реагира по най- добрият начин ? И да е робот, и да има в него имплантирани датчици, а даже и да е екстрасенс не може да види пешеходната пътека и да се предпази всеки път ефективно.Това е истината. Прочете те я и коментирайте, но професионално, за да предизвикаме обществен интерес за оценка на решението
    Аз съм Вашия виртуален „ трафик – терапевт „ Георги Димитров-Ampera.bg