Дипломатическото ни дружество: ЕС не трябва да е организация, въоръжена до зъби, в която народите бедстват

9 Март, 2025 08:15 15 298 265

  • ес-
  • отбрана-
  • украйна

Твърде цинично звучат призивите на някои европейски лидери за „война до последния украинец“, докато те пълнят джобовете на своя военно-промишлен комплекс

Дипломатическото ни дружество: ЕС не трябва да е организация, въоръжена до зъби, в която народите бедстват - 1
Снимка: БГНЕС/ЕРА
ФАКТИ публикува мнения с широк спектър от гледни точки, за да насърчава конструктивни дебати.

Позиция на Българското дипломатическо дружество:

Тревожното развитие на международната обстановка в рамките на по–широките процеси на формиране на едни нов световен ред и изборът на международни организации и някои страни на пътя на войната, вместо този на мира, ни дават основание за следната позиция на Българското дипломатическо дружество, една от първите и основна организация на български дипломати, съхранила опита и знанията от последните десетилетия в международните отношения и дипломацията.

Изразяваме своята тревога във връзка с агресивната реторика на част от държавите-членки на ЕС и предвидените от Европейската комисия средства за превъоръжаване. Тези средства ще бъдат за сметка на всеки гражданин на Стария континент и ще доведат до съкращения на средствата в ключови области – социална, здравна, научна и пр. От това ще пострадат най-много по-бедните държави-членки, сред които е и България. „Нашите“ средства по Плана за устойчивост вероятно също ще бъдат използвани в новия военен пакет.

Ние не трябва да се превръщаме в организация въоръжена до зъби, в която народите бедстват. ЕС и каквато и да било друга военно-политическа структура на Стария континент, не може да замени НАТО. Евентуалното изкривяване на пропорциите – от социална Европа към милитаризация – ще зачеркне самата идея за създаване на ЕС, неговите постижения през годините. От друга страна, създаването на някакво Евро-НАТО ще засили центробежните сили в Северноатлантичския алианс и ще отдалечи САЩ от Стария континент.

Европейските управляващи елити, загубили не само връзката с общественото мнение в своите държави, но и откъснати от реалността очевидно не разбират, че отговорното лидерство не е повече милитаризирането на континента, а именно използването и на дипломацията.

Призоваваме да се престане да се спекулира с понятията независимост, свобода, териториална цялост и суверенитет по отношение на войната в Украйна. Тези наложени наративи нямат нищо общо с действителността, с истинските цели на участниците в проксиконфликта. Става въпрос преди всичко за кървави пари, за ресурси, за създаването на нови баланси, за преразпределение на влиянието на основните сили в глобалната политика.

България е сравнително малка европейска държава, член на Съюз, който продължава да губи своите позиции в света. Нашата задача е да съдействаме за възвръщане на лидерството на ЕС в глобалната политика и икономика. А това не може да става само със средства за въоръжения и агресивни изказвания. Не може да стане с призиви за някаква „изолация“ на САЩ или Руската федерация в европейската и световна политика. Европа може да се завърне достойно на световната арена само чрез взаимноизгодно сътрудничество с останалите държави, със свой принос в развитието на световната икономика, наука и иновации, с повишаване на конкурентноспособността си, със запазване на християнската си култура и идентичност, със своя реалистична визия за бъдещето на света, без налагане на демагогия и цензура. Имаме съмнения обаче, че сегашната Европейска комисия е способна да съдейства за постигане на тези цели без дълбоки и болезнени реформи в самата ЕК.

Тези дни са решаващи за Украйна и за бъдещето на европейската архитектура за сигурност.

Изборът на ЕС на план за „Превъоръжаване“ и необходимите за това 800 милиарда евро не е „План за мира“, а е избор за война и за милитаризиране на международните отношения. Вместо това, ЕС би трябвало да излезе със своя визия за „План за европейска система за сигурност“. Ако ЕС продължи да настоява за война до победа, скоро и спешно ще възникне въпросът за нов вид европейско лидерство, ориентирано към мира, а не към войната.

Твърде цинично звучат призивите на някои европейски лидери за „война до последния украинец“, докато те пълнят джобовете на своя военно-промишлен комплекс и различни многонационални компании с украински пари. Ако изборът на Киев е „война“, България трябва да действа пропорционално на своите възможности и в съответствие с националните си интереси. Това означава че нашите действия не трябва, например, да подкопават нашата собствена сигурност и да ограничават възможностите на нашата армия. Не трябва да се поемат задължения за изпращане в Украйна на български военни под каквато и да било форма. В същото време са необходими реални действия за защита на правата на българското малцинство в Украйна и др.

Независимо от избора на Киев и подкрепящите го западни сили, България следва да формулира и отстоява своите собствени интереси и има категорична позиция за мир чрез засилена дипломация и искане за най–бързо започване на преговори с участието на Украйна и прекратяване на бойните действия. А правителството би следвало да определи областите, където нашата страна да участва във възстановяването на тази държава. По примера на някои наши съюзници, България трябва да бъде готова също да предяви на украинските власти своите обосновани претенции във връзка със съдействието по време на конфликта. Не се съмняваме, че Украйна и ЕС ще заемат своето място на масата на преговорите след като САЩ и Руската федерация решат своите двустранни проблеми, повишат доверието помежду си и избистрят отношението си към проксиконфликта.


Поставете оценка:
Оценка 3.7 от 196 гласа.


Подобни новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 УЛТРАСелянин

    110 38 Отговор
    мьрсула и килърчо казаха трябва

    Коментиран от #50

  • 2 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    73 211 Отговор
    Какво очаквате от руски мекерета? Петата колона на Москва от национални предатели и българофоби е готова да поднесе България на поднос на Путин. На поднос със синя ивичка.

    Коментиран от #33, #34, #150

  • 3 Гост

    67 169 Отговор
    Популисти.....не става и вълкът сит и агнето цяло...от кой започна всичко...кой не спази подписани документи...и до кога Европа ще разчита на САЩ да я защитава....Така че дойде време да има солидна европейска армия...и всичко това удобство в кавички.....благодарение на Крепостна Военолюбива Русия....факт..

    Коментиран от #55, #73

  • 4 Артилерист

    64 160 Отговор
    Всички руски агенти са мобилизирани да рушат европейското единство и да осуетят превъоръжаването на Европа.

    Коментиран от #27, #260, #261

  • 5 Тежка интелектуална немощ!

    166 42 Отговор
    "Дайте шанс на войната", пеят българянските псевдоинтелектуалци! Джон Ленън се обръща в гроба!
  • 6 Абе

    144 46 Отговор
    Евроатлантиците се оакаха.

    Коментиран от #8

  • 7 Кривоверен алкаш

    87 27 Отговор
    ...Българско Дипломатическо Дружество...Център за изследване на Демокрацията...четеш и тъпееш...служби и службички....костюмари...никой не иска да копа...дивотия....
  • 8 Тия са службичка на Мутрофанова,

    53 117 Отговор

    До коментар #6 от "Абе":

    какви евроатлантици те гонят, бивши посланици от ДС на по 80 години...
    Ей, големи льольовци сте тролетариата...
  • 9 Има

    124 30 Отговор
    надежда, щом има все още разумни хора.

    Коментиран от #15

  • 10 Емил

    176 41 Отговор
    Време е за смяна на тази еврокомисия с разумни мислещи хора и дипломати.
    Русия с война неможе да бъде победена, но с мир може да стане отличен делови партньор.
    Дано това да успеят да осмислят евролидерите ни!!!
  • 11 Как

    51 93 Отговор
    Това дружество е филиал на ДС от бивши служители на тихия фронт!
  • 12 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 13 В ЕС

    83 23 Отговор
    Нещата работят така. Големите две, налагат на всички останали своята визия и разбиране за света. После това се претворява в законодателство на ЕС което се спуска за формално подпечатване от местните парламенти в държавите.

    Коментиран от #60

  • 14 Българин

    48 129 Отговор
    Повече от ясно е, че това Дипломатическо дружество е гнездо на предатели русофили. А няма нищо по фалшиво и аморално от пацифизма изповядван от русофилите
    Те разбират мира единствено като спиране на въоръжаването на Украйна и приемането на всички руски условия. Нито един от тях не е поискал Иран и Северна Корея да спрат да снабдяват Русия с оръжия и боеприпаси. Нито един от тях не е поискал обяснение от Русия за постоянните заплахи за ядрена война отправяни от руски политици и държавни служители повече от три години. Така, че фалшивият русофилски пацифизъм всъщност е подкрепа на путинизма и болните амбиции на Русия да унищожи Украйна и да маргинализира Европа.

    Коментиран от #255

  • 15 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 16 б@лх@ро руслямската тайфа

    35 37 Отговор
    народите в ес бедстват та северна корея,юар и туршия им оказват помощ 🤡
  • 17 идея от живота

    75 18 Отговор
    Понеже няма "работна ръка" за войните на полуделия елит, може да наемете чужденци от Магреба, Близък и Далечен изток.
    И войната ще стане като бизнеса ви!!!
  • 18 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 19 Напротив

    39 107 Отговор
    Щом имаш агресивен и ненадежен съсед като Русия, трябва да си въоръжен до зъби.

    Коментиран от #52

  • 20 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 21 Европейците

    77 31 Отговор
    пак ще се сбият и ще направят голяма война. САЩ затова се раздалечиха от тях.
  • 22 К.К.

    39 87 Отговор
    Що за идиотска логика на издухани ченгета и дърти комунисти с чугунени глави. Значи трябва ежедневно да приемаме агресивната, войстваща реторика на Путин и Тръмп, за завземане и " притежание" на суверенни територии по целия свят, а Европа послушно да стои и да чака, кога на Путин и Тръмп ще им скимне да нападнат европейски държави. Вие сериозно ли бе " дипломати" некадърни?

    Коментиран от #26

  • 23 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 24 Те народите са си добре

    48 21 Отговор
    Само българите мизерстваме да има повече за кражба от комунистически фамилии политици ченгета и мутри
  • 25 Някой

    34 67 Отговор
    Принципно аз ненавиждам казармата и военните, особено тези като българската и московската от сталинско-съветски тип.

    Обаче ми е много съмнително как хора, които допреди няколко месеца искаха да се харчи за превъоръжаване на бг армията. И говориха каква "силна" армия сме "имали" при живковизма, без да казват обаче колко от БВП е хапчета България при Живков за съветски оръжия и за даплати на бг фатмаци като Румен Радев.
    Сега същите тези ночело с фатмака Румен Радев изведнъж се врътнаха та 180 гпадуса и станаха "пацифисти". И искат обратното, бг държавата вместо да харчи за шведски изтребители, бойни кораби и подводници. Да харчи за пенсии, лекари и учители. Смятам това за лицемерие , според мен причината е в комисиони, които получават такива като фатмака Радев. Когато комисиони за купуване на изтребители, подводници и цойни кораби. Радев е за превъоръжаване. Когато комисионните в рубли са за намаляване помоща за Украйна. Радев изведнъж се дагрижва да пенсии, лекари, учители ...

    Коментиран от #36, #40, #41

  • 26 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 27 Перо

    29 66 Отговор

    До коментар #4 от "Артилерист":

    Слава Украина и президент Зеленски

    Коментиран от #43, #49

  • 28 кюмюра от Драгалевци

    40 25 Отговор
    Вижте , богат човек не воюва и ако има такъв то е изключение . Тук се замислям а не е ли това което точно преследва пилитическата и финанасова върхушка в ЕС т.е поетапно обедняване на населението с задължителни кредити за да е по лесно след това набирането на кадри за война . Всъщност това не съм го измислил аз , нужно е само да погледнем примера Украйна , Русия , Сомалия , Афганиста т.е воюват там където има до голяма степен бедност ,голямо социално неравенство и корупция .
  • 29 Само питам

    36 61 Отговор
    Ясно е, че Москва отново е активирала дъртите разведчици от ДС а ДС както навремето другарят Живков увери др. Андропов: "Държавна сигурност на НРБ е филиал на КГБ на Съветския съюз.“
  • 30 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 31 Гай Турий

    77 33 Отговор
    Отлично представена разумна гледна точка от нормални хора, старата гвардия!
    За съжаление днешното поколение спуснати на власт от задкулисията са същества са намален умствен капацитет, оперирани от смелост, заразени с джендърски патогени, които ги превръщат в болни мекотели, вредни и опасни за цялото човечество, за нашата цивилизация.
  • 32 Хитлер - Сталин Пакт 2.0

    32 57 Отговор
    Фащ на Тръмплер И Рушия на Путин Сталин искат да ограбят заедно Украйна !Свобода за Украйна!

    Коментиран от #45

  • 33 хихочко..

    52 27 Отговор

    До коментар #2 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    То само будалите у бг-то се кефат че джендър урсуль ще прибере 10 % комисионна от тези 800 млрд.евра дето ще ги напечатат за въоръжаване..а сатаната от кьонигсберг до лондону-180 секунд,а до париже-150 секунд..и потом тишина.
  • 34 РЕАЛИСТ

    65 27 Отговор

    До коментар #2 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Един от тези, дето все ревете за война, не е взел мешката и не е отишъл да брани братята украинци. Спотайвате се, пред компютрите, излизат разни кукумявки, като Поптодорова, Надето и агенти , като Иво Инджев да громят Русия, ама ще са първите дето ще обърнат палачинката, щото вече са го правили веднъж. Краят се вижда. Русия победи отново и както винаги излезе пак по-силна от тази война. Тръгнали европейците за война да се готвят. Иди виж какво имат в армията. В Англия са все Гурко, във Франция са убитаци от Африка, в Германия са мюмюновци. Оръжието им се видя, че за нищо не става. Консолидираха света, както никога и 2/3 са на страната на Русия. Европа нито може нещо да произвежда, нито има пари, нито население. Една война ще унищожи и малкото младо население, което има. После пак ще и трябва работна ръка от Африка и Азия.

    Коментиран от #47

  • 35 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 36 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 37 ха ха

    43 23 Отговор
    не вярвам разума да надделее над алчността , а дали идиократите ще ни морят с глад или радиация е с еднакъв финал , но пък ни бутат по пътя на самоубиствените политики с възторжени речи и патос
  • 38 До Последнив Украиец! УРСУЛАНЦИ, ВПК и

    57 24 Отговор
    НАТО генерали и Натискат войната да продължава!? Те продължават да Печелят Милиарди, а мъжете и момчетата на Украйна загиват или остават Инвалиди! Зеленски продължава да краде Милиарди?! Наглоста и Лакомията на Обединения Запад нямат Граници!? ЗА СМЕТКА НА ЖИВОТИТЕ НА Украинците и Руснаци!
  • 39 Германия ще прави нов Вермахт

    22 22 Отговор
    Четвъртия Райх Идва!
  • 40 Артилерист

    33 15 Отговор

    До коментар #25 от "Някой":

    Пацифисто Мунчо, който споменаваш струва по 1 000 000 лева на ден, 30 000 000 лева на месец и 365 000 000 лева на година. Защо от това дружество не скочиха срещу тези безумни разходи?
  • 41 поручик Христо Иванов

    44 23 Отговор

    До коментар #25 от "Някой":

    Много си се загрижил за 00 крайна бе ,що неходиш на терен да помагаш ?Искаш ли да имаш един командващ на европейска армия като УрСуЛа или Кая който да реши на своя глава да те изпрати теб или синовете ти на фронта за да защитаваш някакви си там "ценности " без да питат някой изобщо ?
  • 42 Читател

    33 28 Отговор
    Това е частна организация, нямаща нищо общо с държавата. В нея са бивши дипломати-десари, лобиращи руски интереси. Имат и издателство.
  • 43 дедо..

    23 21 Отговор

    До коментар #27 от "Перо":

    Мъск обеща че старлинкьо ще излъчи безплатно-похоронку зельонку.
  • 44 Кремлинската църква прилича

    17 16 Отговор
    На голям сладолед с червен и шарен топинг
  • 45 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 46 Човек

    30 28 Отговор
    Накратко - ЕС не трябва да е СССР. Съгласен съм. Народът не яде танкове. Трябва всички държави в ЕС да получат ядрено оръжие. Така е най-евтино и сигурността ни е гарантирана. Какъв е смисъла да плащаме прескъпо за конвенционална армия, с която не можем да спрем никоя велика сила? Един малък ядрен арсенал е напълно достатъчен. Ще излезе много по-евтино и никой няма да рискува да ни нападне. Никой не иска ядрена война, защото и един удар да пропусне, последиците ще са трагични и за него. Ядреното оръжие е ключът към сигурността на Европа.
  • 47 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    30 37 Отговор

    До коментар #34 от "РЕАЛИСТ":

    Никой не реве за война бе русоид, става въпрос за повишаване на ОТБРАНИТЕЛНИТЕ СПОСОБНОСТИ НА ЕВРОПА. Когато имаш за съсед бясно куче трябва да взимаш мерки!

    Коментиран от #58, #65

  • 48 Хххххххххххх

    24 28 Отговор
    Имало нормални хора, все пак...
  • 49 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 50 Това дружество

    35 33 Отговор

    До коментар #1 от "УЛТРАСелянин":

    е дружество с менте титул. Колкото например Костя Копейкин и възрожденец. Трябва да се казва "Дружество на функционалните неграмотници и кремълските вулвузели в България".
  • 51 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 52 омбре

    27 19 Отговор

    До коментар #19 от "Напротив":

    А ДОКАТО СЕ ВЪОРЪЖАВАШ ДРУГИТЕ ДА СПЯТ ----КУХО ТА ДРЪНКА 280 КЪМ 5000 ОТ ТИЯ 5 ООО ПОНЕ 500 СА НАСОЧЕНИ КЪМ АТОМНИ ЦЕНТРАЛИ САМО 100 ДА НАМЕРЯТ ЦЕЛТА И ЕВРОПА 404 ЕРОР
  • 53 Какво

    28 11 Отговор
    е това дипломатическо дружеството ? Кой го оглавява ?
  • 54 Само питам

    32 43 Отговор
    Защо русофилите изпадат в истерия след всяка новина, че Европа трябва да се въоръжава? Политиците от Запада знаят, че лудият фюрер от Кремъл трябва да бъде спрян. А това може да стане единствено като се помогне с оръжие на Украйна и Европа повиши отбранителният си потенциал!

    Коментиран от #61, #63, #85, #247

  • 55 жалко от такива

    30 18 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    На тебе и сега никой не ти пречи да ходиш да воюваш ама седиш пред компа и се правиш на умен . Тиква си като вожда си , гените , не можеш да ги промениш .
    Политика е политик когато може да се договаря , да тъси компросмиси без да отчита собственото си его , до създава услковия за нормално съществуване на собствения си народ а за съжаление такива "чудеса " не се видяха нито в единия нито в другия президент на воюващите държави и последствията не закъсняха .
    Ти преди да надраскаш няколко реда замислял ли си се какво е това война и подследствията от нея ? Казвам го като човек който е малко по близо да нея и те съветвам ако по време на конфликта нямаш "физическите възможности " то посети поне последствията след края и ъогава ще те видим колко още си военнолюбец .

    Коментиран от #69

  • 56 Горянин

    30 18 Отговор
    и какво е това "бг дипл. д-во"
    звучи като някаква нелегална оф банда
    и без това външното министерство е
    пълно с дс комуняги и децата им, които
    си присвоиха много на брой български
    имоти в чужбина и пренасят "пощата"
    в чувалите
  • 57 Гоше

    28 23 Отговор
    Абе това,,дипломатическо,, дружество да не е руско ? Гнус русофилска
  • 58 Верно ли

    32 23 Отговор

    До коментар #47 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Хахаха, аз пък смятам, че Русия има за съседи бесни джавкащи беззъби пинчерчета като теб за съседи! Явно нищо не е научено от историята и пак някои много желаят да се сблъскат челно с руснаците. И в това нямаше да има нищо лошо, само да не е за моя сметка.
  • 59 Ван

    28 17 Отговор
    Чудо на чудесата.
    Все пак е останал някакъв разум сред политиката българска.
  • 60 Знайко

    26 12 Отговор

    До коментар #13 от "В ЕС":

    Да така е, някой налага и всички изпълняват. Само че съм убеден, че поне едшния от тези двамата, които обвиняваш, че налагат тези неща не е германския народ/държава/. Ако беше германския народ нямаше да забрани ДВГ и да налага "зелени" политики, които утроиха цената на електричеството, отопление, храните ...

    Тези, които налагат убийствена политики за обикновения човек са алчните върхушки. Едно и също е и в Брюксел, и в Москва, и във Вашингтон, и в София. Алчни малка каста - върхушка е обсебила власта и налага убийствени закони за обикновиния човек.
  • 61 Само питам

    27 19 Отговор

    До коментар #54 от "Само питам":

    Защо джендърите изпадат в еуфория във всяка статия, в която ЕС иска война, но други да умират докато те се чешат с вибраторите си докато стоят на дивана? Той и Хитлер така искаше война и се въоръжаваше и всички знаем докъде стигна и кой капитулира:)
  • 62 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 63 Само питам

    19 18 Отговор

    До коментар #54 от "Само питам":

    Да уточня: ако Урсула ми каже да тръгвам за фронта с пълно гърло ще искам мир и ще викам "слава на Путин"! Война ще искам само докато други умират.
  • 64 гумата

    24 27 Отговор
    Ако измъчвате жена си, която не иска да живее с вас, дали няма да ви убие, докато спите?
    Такова е положението в Украйна. Ако русннаците не оставят украинците, един ден украинците ще започнат да убиват хора в самата Русия, докато не се види, че нищо не може да ги накара да живеят заедно в една държава. Българското дипломатическо дружество се състои от хора, които са обвързани със СССР и днес полагат усилие да се придърпат украинците към Русия. русия може и да спечели, но ще има дълги години тероризъм и гражданите ще живеят в терор. Всъщност управляващите в Кремъл въобще нехаят какво ще се случва , стига да имат достатъчно роби, които да жертват. Какво всъщност казват нашите дипломати, ако Турция изразява същата политика към нас? Да живеем в робство водено от мъдрите турци ли? Очевидна е българската амнезия и липса на чувствтелност към свободата и демокрацията. Явно поредното разорение на българите ще е съчетано с бурни празнични дни от посрещането на руските управници.
  • 65 РЕАЛИСТ

    28 20 Отговор

    До коментар #47 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Бясно куче нямаш наоколо . Имал куче, което пази страната си от хиени. Заобиколите Русия с държави от НАТО . Сложихте ракети в Румъния и Полша. Бяхте се настанили в Крим и ревяхте, че имате непотопяем самолетоносач. Сега ви млатят по кухите и алчни кратуни. Скимтите жалко и виждате, че идва нов свят. Светът на справедливостта. Не светът на дъгата и унищожаване на цивилизацията и семейството. Содом и Гомор отново ще бъде изпепелен. Господ не прощава.

    Коментиран от #66, #72, #89, #264

  • 66 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 67 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 68 гумата

    13 8 Отговор
    Хора, това е борец за синя зона в Дружба. Общинарите взимаха такса за всеки квадратен метър одобрен проект за строителство, поощриха презастрояването и сега искат да се пробутват зоните за платено паркиране. Истинските виновници са онези, които гласуваха правилата за презастрояване.
  • 69 Гост

    19 27 Отговор

    До коментар #55 от "жалко от такива":

    Бла...бла....бляк....ти на открехнат ли се правиш...войната тропа на вратата и ЕС трябва да бъде подготвен....видя се че не може да разчита на САЩ с Неадеквеатният Риж Перчем...Никой не иска война....единствено военнополицейската държава Русия....пиша за конкретната ситуация...Тези диванни приказки ги апаззи за себе си...Русия започна войната набий си го в тъп.........Открехнатият ТИ видя ли компромис...мисъл за отстъпки от Кремъл....Украйна не анексира 5 територии...много си зле...ама много....

    Коментиран от #74

  • 70 Само питам

    17 19 Отговор
    Какво друго може да се очаква от проруска безродна измет?
  • 71 Реалност

    24 19 Отговор

    До коментар #66 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Имаме стадо от бесни пинчери съскащи срещу руския мечок от далечно разстояние:)))

    Коментиран от #77, #78, #83

  • 72 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 73 Някой

    21 11 Отговор

    До коментар #3 от "Гост":

    "до кога Европа ще разчита на САЩ да я защитава...."

    Вашингтон и Москва не "защитават", а поробват. Не се знае какво са си говорили в Рияд пратениците на робовладелците Путин и Тръмп. Няма да се учудя, ако се окаже, че отново върху салфетка са договаряли как да си поделят Европа и света. Не искам нито московски, нито вашингтонски, нито брюксилски господари поцовладелци. Дано при новото разпределяне на света България бъде отстъпена за сфера на поробване от Швейцария.
    Само че света днес е друг и Китай също иска да нарисува свое парче на салфетката. Може би Москва и Вашингтон трябва да отстъпят Великобритания за 100 години на Китай, за да има историческа справедливост. Подобно на това, което е правила Великобритания с Хонг Конг.

    Коментиран от #80

  • 74 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 75 Българин

    23 18 Отговор
    Какъвто Главнокомандващият, каквато председателката на парламента, такива и от дипломатическото дружество. Всичкити да един са говорители на Кремъл!
  • 76 Гост

    5 1 Отговор

    До коментар #74 от "Любопитен":

    Браво..можеш и да четеш....голямо постижение за пещерен....
  • 77 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 78 Някой

    18 20 Отговор

    До коментар #71 от "Реалност":

    Путин и Русия не са едно и също. За изненада на путинските лакеи като теб, Путин ще бъде денацифициран/неутрализиран/ от самите руснаци и то скоро.
  • 79 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 80 Гост

    13 4 Отговор

    До коментар #73 от "Някой":

    Донякъде си прав...поробване...макар че е по добре да те пороби Германия от колкото Турция нали...за 500 год колко сме мръднали напред...за 45 год.колко мръднахме напред и къде отидоха загниващите...въпроса е еластичен..зависи от ъгъла на гледане...
  • 81 РЕАЛИСТ

    24 17 Отговор

    До коментар #66 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Хайде да го сменим Путин. Палете свещи, щото следващият за минути ще види сметката. Руският народ се е лишавал, за да създаде най-добрите ракети и сега иска те да бъдат използвани по предназначение. Искандер от Калининград удря Берлин за 160 секунди, Париж за 202 и Лондон за 206 секунди. Хайде тръгнете на война с Русия, та за няколко минути да ви заличат от света. И без това в Европа са търтеи и паразити. Природата си знае работата.

    Коментиран от #87

  • 82 Джо Тейлър

    21 11 Отговор
    Нека ви разкажа историята за Българските плебеи които немогат да редят павета вижте жълтите павета позорът на република България .Първо по царско време са били наредени перфектно като рибена кост един интересен британски стил но комунистическата из мет решава да развали хубавото и да го направи по съвецки .Сред това Гербаджийската из мет мутренска решава ман г Али да пререждат паветата през 1-2 години как дойде и да крадът пари от бюджета.

    Коментиран от #94

  • 83 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 84 123

    26 16 Отговор
    ЕС печата 800 милиарда евро без покритие, следва хипер инфлация и глад, правят многомилионна армия и започват война с Русия, Русия изстрелва по един Сармат Сатана 2 към западноевропейските столици и язък за милиардите, язък за армиите, в същото време Урсула и Макрон се пекат на Сейшелските острови и харчат на воля откраднатите милиарди от простия европейски гражданин, който обаче няма да протестира защото вече е на пепел.
  • 85 Анджо

    18 13 Отговор

    До коментар #54 от "Само питам":

    Заминавай на терен да помагаш на Незалежная 404,какво само фитили даваш бе розово пони .
  • 86 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 87 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    20 23 Отговор

    До коментар #81 от "РЕАЛИСТ":

    Русофилче, бащицата ви Путин каза, че при ядрена война руснаците, като мъченици, ще отидат в рая. А останалите просто ще пукнат, дори няма да имат време да се покаят. Като чета коментарите ви пълни с любов към Русия и омраза към Запада сигурно и на вас ви е обещал място в путинославният рай?

    Коментиран от #105, #106

  • 88 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 89 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    22 18 Отговор

    До коментар #65 от "РЕАЛИСТ":

    Имаме бясно куче и то се казва Владимир Владимирович!

    Коментиран от #100

  • 90 Дипломат

    17 12 Отговор
    Какво е това Българско дипломатическо дружество? Някакво грандове НПО на Пасолството?
  • 91 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 92 Мислете

    30 19 Отговор
    Много вярна статия. Искам да попитам тези които през цялото време повтарят наратива, че Русия ще напада Европа:
    Урсула в началото на войната каза, че Русия е притисната до стената, воюва с чипове, които свалят от перални и хладилници и всеки момент ще капитулира - е как така от такова безпомощно състояние сега ще напада Европа с какво ще я напада?
    Не вярвайте на нищо което се спуска от Брюксел, лъ жат ви и ви мислят за про сти,
    така както ни нарече Хампарцунян, че българския народ е про ст.
    Така, както ви лъ жат управляващите в момента начело с Герб за еврото. Защо Борисов не казва кой му нареди да ни вкарва точно в този момент в еврозоната? Защо ако мислеше за народа не отложи с още няколко години след като сега почти всички европейски държави са в рецесии,няма икономика няма ресурси няма нищо, всичко е сринато. Ако всичко е наред с ЕС след 5 години и ние сме готови( не чрез шменди капели) тогава да ни вкарват в еврозоната.
    Днешната коалиция са вр аг номер 1 на българския народ - ще ни ограбят, ще ни вкарат във война, а те ще си хванат кредитните карти и ще се изнесат по островите.

    Коментиран от #97

  • 93 Наблюдателен 4444

    8 7 Отговор
    Забележете, че на никоя от Великите Възродени Партии ВВП не им стиска да поискат референдум за БУЛГИТ!!!
  • 94 Хасан Хаспела

    3 7 Отговор

    До коментар #82 от "Джо Тейлър":

    Дедо Джо явно и ти си се спекъл ,мога да ти помогна с трайно решение .Максимум три сеанса ,цени народни като за приятели !И моля ти се не обиждай на нас .
  • 95 Добре ама

    20 15 Отговор
    Само не разбрахме от тази статийка ...Кои са тези тъй наречени Дипломатическо дружество??
    И понеже не ни се казва Аз предполагам че са някакви старци дипломати пенсионери . Бивши членове на бкп/бсп.

    Коментиран от #103

  • 96 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 97 Просто не ви вярвам

    20 14 Отговор

    До коментар #92 от "Мислете":

    Значи последните 30 години все чувам от русофили да повтарят, как Русия за един месец ще стигне до Атлантическия океан.

    Сега изведнъж Господине твърдите, че Русия няма да напада. А като няма да нападате, защо плашите и се заканвате непрекъснато?

    Коментиран от #194

  • 98 Българин

    22 15 Отговор
    Когато един луд фюрер начело на нация от маниаци, смятащи се за велики се опитват със сила да наложат на цялото човечество своето разбиране за морал, правила и световен ред всеки призив за неутралитет и пацифизъм означава единствено путинизъм и подкрепа за руският агресор!
  • 99 Някой

    22 14 Отговор
    Какво е това "Дипломатическо дружество"?

    МАсква и гнусната Митрофанова ли го финансират?

    Кой участна в него, кой му е президент?

    Никой рубладжия не е застанал с името си.
  • 100 Иван Костов

    13 18 Отговор

    До коментар #89 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Басното Дрог Ирано куче се казва Зелен със Ски и го чака от Стрелл.
  • 101 Дългият

    16 7 Отговор

    До коментар #88 от "тц тц":

    Тръмп равно на Путин...чете ли че иска да спира парите за образование защото хората говорели против него....кой иска да цензурира медии и хора и...и....и.....двама еднакви неадекватници...

    Коментиран от #108, #111

  • 102 Вълчо

    19 17 Отговор
    Войната трябва да бъде спряна..Войната е бизнес за Евро лидерите ,но народите мизерстват.Русия не може да победена ,затова трябва примирие на всяка цена.
  • 103 Езикова гимназия Перник

    10 10 Отговор

    До коментар #95 от "Добре ама":

    Кои да са? Едно време в английски гимназии и МИО и дипломатически отношения влизаха разни свинчета и дъщерички.
  • 104 Извънредно

    19 13 Отговор
    ЕС отделя 800 млр евро за армия, парите ще бъдат използвани за три четвърти чорапи, жартиери и епилатори, на военнослужещите ще бъде осигурен безплатен лифтинг, фризьор и козметик!
    Специално на френските командоси ще им бъде гарантирано, че няма да се срещат с български селяни за да не ядат як пердах.
  • 105 Пастор илиан илиин

    10 13 Отговор

    До коментар #87 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Кое е невярното в случая ?Може би като съвсем пресъхнат грантовете и се върнеш отново в кашона от глад и студ да предадеш Богу дух преждевременно .
  • 106 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 107 Българин

    12 17 Отговор
    Повече от три години почти всяка седмица някой руски политик или пропагандатор плаши
    света с ядрена война и унищожение. То не беше потопяването на Великобритания със Сармати, не беше прокарване на проток "Сталин" между Канада и Мексико, не беше превръщането на западните столици в ядрена пепел. Не чух обаче това Дипломатическо дружество да вземе отношение по повод тези руски заплахи. Но изведнъж се активизираха когато Европа сериозно взе мерки да се предпази от руската агресия. ЗАЩО?
  • 108 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 109 Дипломат

    10 15 Отговор
    Това дружество е официалната пета колота на путин. ДС/БКП това са членовете й. Естествено са самознана институция. Някой да е видял евпопейските няподи да бедстват?
  • 110 Ванка с танка

    14 19 Отговор
    Имаме една стара поговорка , която започва с ...Е, не може ... и завършва с .... и душата в рая. Няма как да имаме силна армия без да жертваме някои глезотии с неясен успех. В далечното минало всяка държава, която се е замогвала, понатрупвала е злато, скъпоченности, храни е била "разтоварвана" от някоя бедна но с обучена армия, която практически няма какво да губи. Европа достатъчно дълго живя безметежно, разчитайки на САЩ и мислейки, че руснаците са се променили. Е, сега ще трябва бързо да се вземе в ръце и да си припомни "армията с панталоните до коленете" , която безчинстваше из континента на път към Берлин.Европа видя озъбеното, гладно лице на руския солдатин. Видя, че сега освен, че изнасилва на ред, ами и краде на ред, дори тоалетни чинии. Руснака не само, че е останал същия звяр, ами и явно е обеднял достатъчно, за да тръгне срещу куршумите на чужда земя, за да може жена му да се сдобие с една боклучива Лада. За да не шетат червените изроди и у нас, пари за армията трябва да има и то много.

    Коментиран от #114, #115

  • 111 хахаха

    17 12 Отговор

    До коментар #101 от "Дългият":

    Ужас, Тръмп спирал парите на НПО-та, които организират протести в университетите:)
    А нещо за Урсула и другите лидери в ЕС, които спират не само парите за образование, но и за здравеопазване, социални плащания, замразяват заплати и пенсии за да има пари за оръжия нещо да кажеш?

    Коментиран от #120

  • 112 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 113 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 114 Андрий Нахуенко

    7 7 Отговор

    До коментар #110 от "Ванка с танка":

    Суссс бре Минн Дилл ,не се прави на оригинален,иди наХ .
  • 115 Реалност

    5 9 Отговор

    До коментар #110 от "Ванка с танка":

    Коментара ти много прилича на изказване на Хитлер преди да започне ВСВ.
  • 116 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 117 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 118 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 119 Служил в НРБ

    18 8 Отговор
    Fарсyt със съдбата на много по-голямата, по-дебела, общоевропейска армия от нов уок модел, командвана от фюрера SS фон дер Луген от Брюксел, за която се твърди, че ще бъде финансирана в размер на 800 милиарда евро – пари, които никой няма и ще трябва да бъдат дадени на заем, след което ще трябва да бъдат изплатени с изключително високи лихвени проценти за изнудване към обичайната международна финансова система от лешояди.
    SS von der Lugen настоява, че Европа е в опасност, така че решението е масивна експанзия на военно-промишления комплекс – на практика закупуване на повече скъпи американски оръжия – и „превъоръжаване“.

    Цялата тази объркана Вавилонска кула доказва, без сянка на съмнение, че Европа е геополитически – и геоикономически – мъртва и погребана.
    Идеята, че Европа е в състояние да представлява военна заплаха за Русия, дори не се квалифицира като глупава пропаганда.
  • 120 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 121 РЕАЛИСТ

    6 6 Отговор

    До коментар #113 от "Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺":

    Не прекаляваш ли с лични обиди. Казано е" Напада ли някой с лични обиди, значи няма аргументи спирам дотук. Вееш бялото знаме. Той и папата така ви посъветва.

    Коментиран от #130

  • 122 ЕДГАР КЕЙСИ

    13 7 Отговор
    "ЕС" НЕ Е ДРУЖЕСТВО В КОЕТО НАРОДИТЕ "БЕДСТВАТ" , СЛЕД КАТО ................. ЦЯЛ СВЯТ ИСКА ДА ЖИВЕЕ В ...................... "БЕДСТВАЩА ЕВОПА" ................. ФАКТ !
  • 123 Доротея

    8 10 Отговор
    Още хан Кубрат в заветите към синовете си е казал винаги с Германия и никога против Русия .
  • 124 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 125 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 126 Тома

    14 5 Отговор
    При толкова много ядрено оръжие всичко за превъоръжаване е излишно
  • 127 МДАМ

    10 9 Отговор
    Българското копейско дружество.
  • 128 Никой

    2 2 Отговор
    2000 калории на ден са нужни.
  • 129 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 130 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    6 1 Отговор

    До коментар #121 от "РЕАЛИСТ":

    И кое те обижда лично?
  • 131 Роко Сифреди

    10 9 Отговор
    "Изборът на ЕС на план за „Превъоръжаване“ и необходимите за това 800 милиарда евро не е „План за мира“, а е избор за война"

    Правилно! Затова трябва да има "Пре-пре-превъоръжаване", за което са необходими поне 8 трилиона. Вече видяхме, че сме сами. Да лягаме и да умираме ли? Аман от предатели.

    Коментиран от #134

  • 132 Дългия

    10 7 Отговор
    Още навремето Исус Христос е проповядвал,винаги с Германия и никога против Русия !
  • 133 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 134 Ром Жарами

    8 6 Отговор

    До коментар #131 от "Роко Сифреди":

    Абе муцка откъде ще дойдат тези 8трилиона ,от печатницата ли ?
  • 135 Дългия

    5 4 Отговор

    До коментар #133 от "Доротея":

    Тихо бе Димитре ,пак си се разпищолил рано ,рано Ще те нашляпам по ∆πетто с дългия .
  • 136 Доктор Гълъбова

    11 12 Отговор
    Русофилията в България може да бъде обяснена единствено с факта, че у нас има много същества със силно увредена психика. Те са развили типичен Стокхолмски синдром, при който заложникът(жертвата) се привързва към похитителя(агресора) си и изпитва съчувствие и симпатия към него, често до такава степен, че да го защитава и да се идентифицира с него.
  • 137 Васил Петров

    9 14 Отговор
    Ми то е ясно и от самолет. Бившите дипломати-ченгета от ДС
    се обединили в някаква седянка с гръмко име и сипят дезинфор-
    мация и чакат потупване по рамото и нещо в джоба от
    "батинка" Путя".Загрижили се за Европа,горките и за...мира.

    Коментиран от #145

  • 138 Доротея

    10 15 Отговор
    Русофилите в България безрезервно, първосигнално и безмозъчно защитават руските интереси по начин, по който никога не са защитавали дори своите лични интереси и тези на своите семейства. Само по себе си това явление е уникално и не се среща никъде по света. Но нека тези същества да се позаинтересуват каква е съдбата на русофилите в миналото. Какво се случва с българската партийна емиграция в СССР, каква е съдбата на съпроцесниците на вожда и учителя на българския народ Георги Димитров от процеса в Лайпциг. Какво се случва с Трайчо Костов и стотици като него изпратили по заповед на Москва хиляди българи на смърт. И ако са доволни от наученото отново да защитават "братска" Русия.

    Коментиран от #148

  • 139 Доротея

    9 6 Отговор
    Още в древни времена Буда е казал ,винаги с Германия и никога против Русия .Слава на Русия !

    Коментиран от #143

  • 140 Доротея

    10 11 Отговор
    Днес в проруската пропаганда са включени предимно елементарни и функционално неграмотни екземпляри с нисък коефициент на интелигентност и силен морален дефицит. Резултатите са трогателни!
  • 141 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 142 Кочан

    8 1 Отговор
    Човек не може да направи другите слаби, но може да направи себе си непобедим!
  • 143 Да славиш Русия

    10 12 Отговор

    До коментар #139 от "Доротея":

    Да славиш Русия, да подкрепяш психопата Путин и руските
    терористи и садисти три години след началото на войната, след руските зверства и разрушените от тях градове, след убитите над 900 украински деца означава да си същество със силно увредени представи за морал и общочовешки ценности. Или по накратко морален ypoд, при който понятията за Добро и Зло са обърнати наопъки.

    Коментиран от #147

  • 144 Политико

    14 6 Отговор
    Европейският съюз не прави нищо друго, освен да позира пред камерата,
    но изобщо не мисли за реална подкрепа за Украйна, пише в. Politico.
    Въпреки обещанията да продължи да въоръжава Киев,
    ЕС не успя да постигне съгласие за конкретни стъпки и цялата тази дипломация е само празни думи.

    Брюксел - прегръдки. Групови снимки. Клетви да продължат да въоръжават Украйна.
  • 145 Петър Василев -Петела

    10 7 Отговор

    До коментар #137 от "Васил Петров":

    С0р0$нята освен ограбването и задлъжняването на европейските народи иска и във война да ни вкара ,за разчистване на терен за африканци и азиатци .
  • 146 Рубладжийче

    12 7 Отговор
    Бера китки, меся погачи и чакам тройните асвабадители на Орлов мост!

    Коментиран от #155

  • 147 Доротея

    4 7 Отговор

    До коментар #143 от "Да славиш Русия":

    Урода съвсем лесно в огледалото можеш да го видиш .
  • 148 Ани

    7 7 Отговор

    До коментар #138 от "Доротея":

    Има един филм от 1940те. Казабланка. Там една българка защитава един руснак за който добре знае че не е свестен човек. Песента може да се чуе и днес. Това е трагедията на България.
  • 149 Доротея

    10 6 Отговор
    Още в древноста Мохамед в сурите на Корана е написал ,винаги с Германия и никога против Русия .Слава на Русия !
  • 150 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 151 Рубладжийче

    8 14 Отговор
    Русофилче съм и руска
    шашма мене е родила;
    с хубости, блага обилна
    е Русията ми мила.

    Коментиран от #248

  • 152 Доктор Гълъбова

    13 9 Отговор
    Още миналият век Зигмунд Фрой е казал ,винаги с Германия и никога против Русия.Тези думи и днес са така актуални .Слава на Русия !
  • 153 От Варна

    17 9 Отговор
    Много точна констатация, макар и доста позакъсняла. През изминалите три години от конфликта Русия-Украйна, цялата информационна машина на България беше впрегната за “промиване на мозъци”. В резултат е налична появата на рязко задълбочаване на противоречие “русофили и русофоби “ в държавата ни. Като чета, че 500 МИЛИАРДА евро са налети за тези години на война в Украйна, за разрушения и погубване на човешки животи и не мога да повярвам, че това се случва във века на уж най-развитото в технологично и културно отношение общество. От като се помня, винаги се пропагандира един световен злодей, който ще завладява и покорява! Дали от запад или от изток(както е сега), целта е хората да се държат в психологическо напрежение и да не се впечатляват, че с мизерията и страха си плащат богатството на шепа хора, ламтящи да стават още по-богати. Подкрепям такава позиция и дано повече българи разберат кое е по- доброто за тях и най-вече, за бъдещето на децата им. Тревожно е, че тези назначени за лидери на Европа персони, в момента действат егоистично за запазване на собствения си имидж с цената на необмислени и опасно хаотични идеи и решения. Дано европейските граждани успеят да ги върнат в действителността. С една дума “каква я замисляхме, каква стана тя657?!”
  • 154 Рубладжийче

    7 8 Отговор
    Русофилче угнетено в еврогейски край живея,
    всичко руско и съветско
    любя, тача и милея.
  • 155 Дългия

    4 7 Отговор

    До коментар #146 от "Рубладжийче":

    Мога шоколада да ти размеся с миксера набързичко .
  • 156 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 157 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 158 Рубладжийче

    8 7 Отговор
    Русофилче съм. Обичам
    Путин, Сталин и Лавров
    Русский интерес да браня винаги съм аз готов.
  • 159 Справедлив

    12 1 Отговор
    Като се поизчистят старите натрупани оръжия света ще миряса за известно време и ще започне да трупа оръжие за следващ конфликт . Въпроса е кой ще е следващия нарочен след Украйна ?
  • 160 Сбъркана работа

    9 11 Отговор
    Като наричаш нападнатия "военолюбец", то сигурно нападателят ще да е "миротворец"?
    В руския свят всичко е наобратно: Zлото е добро, убийството е освобождение.
    Руснаците били за мир, но преминаха на трисменен военно временен режим. Сега ЕС иска да имат подобно въоръжение и те били за война?
    Наглостта и лъжата са основните инструменти на Zлото. За 3 години избиха над милион рускоговорящи, а русофила си мисли, че "освобождава от фашистите", които за 8 години убили 14 хиляди.
    Животът е върховна ценност и всяко убийство трябва да се наказва! В руския свят е наобратно - "какво тук значи някаква си личност". Убийства, смърт, разрушения, болка са "освобождение", "демилитаризаци", "денацификация", а желанието за Свобода на Украйна било "войнолюбство".
    ... Сбъркан свят. Руски свят.

    Коментиран от #234

  • 161 Не на митата

    13 9 Отговор
    Не на милитаризацията. България се управлява от луди вредни атлантически подлоги

    Коментиран от #163

  • 162 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 163 Само питам

    8 9 Отговор

    До коментар #161 от "Не на митата":

    Защо не напишеш едно писмо на психопата Путин да спре ордите си?
  • 164 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 165 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 166 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 167 Един разумен народ

    12 8 Отговор
    Унгария възнамерява да поддържа икономически неутралитет и да развива връзки със САЩ, Китай и Русия, за да избегне изолацията, в която Европейският съюз в момента се вкарва, заяви унгарският премиер Виктор Орбан.

    Коментиран от #174

  • 168 Пардон

    5 6 Отговор

    До коментар #164 от "Рубло":

    Москали мордорски.
  • 169 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 170 Ани

    7 4 Отговор
    Статията нагледно в писмен вид показва изяснява разрива между Българите и натрапената му политическа класа и култур трегери.
    Аз уча моите деца да не си търсят белята. Когато настъпи разногласие да предложат да изяснят своите позиции и евентуално да направят малка но дружелюбна отстъпка. Но ако ги ударят да удрят и те докато другия отстъпи.
  • 171 Това е истината

    11 8 Отговор
    ЕС не трябва да е организация, въоръжена до зъби, в която народите бедстват

    Коментиран от #184

  • 172 абе ей

    3 5 Отговор

    До коментар #169 от "Атлантиците са неадекватни вредни хора":

    Лъжем а? Все някой може да повярва!?!
  • 173 Целият български народ

    9 6 Отговор
    Изразяваме своята тревога във връзка с агресивната реторика на част от държавите-членки на ЕС и предвидените от Европейската комисия средства за превъоръжаване.

    Коментиран от #175

  • 174 Като

    6 7 Отговор

    До коментар #167 от "Един разумен народ":

    Като иде реч за джендърство, ето ти джендърство по орбански с цветовете на дъгата. Пипни го тук, пипни ме там. Шамандурата Орбан.

    Коментиран от #181

  • 175 Само питам

    8 7 Отговор

    До коментар #173 от "Целият български народ":

    Кога русофилите сте били българи? Доброволните руски роби не сте българи а само роби. Ненавиждани от българите и презирани от руснаците, защото знаят, че продалият собствената си родина ще продаде и господарят си!
  • 176 Нека стане ясно на всички

    9 5 Отговор
    Че поставянето на бомби в пейджери, телефони, всякаква електроника, убийството на дипломати, министри, депутати, взривяване на посолства и всякакви други държавни и обществени сгради, убийството на жени, деца и старци, лекари, социални работници, журналисти, служители на ООН, международни лидери и президенти е ЗАКОННО за атлнтиците, толерирарано и спонсорирано от тях и нормална атлантическа практика....която естествено "не дестабилизира" света.... само и единствено Русия е "дестабилизатора".... Ние обаче разумните хора категорично не сме съгласни и ще се борим срещу атлантическата нацистка и ционистка гнус . САЩ и Израел в съучастие и с Франция и Великобритания извършват геноцид и военни престъпления и това света го вижда ясно и вече в прав текст е заявено в залата от ООН ! Спомнете си че терористичният акт със пейджерите беше обявен от ООН за "ТЕРОРИСТИЧНИЯТ АКТ НА ВЕКА" ! Франция и Великобритания тикат Европа към ядрена война и това на всички разумни хора е ясно. Многократно тези две страни организираха, подпомагаха и извършваха терористични актове. Списъка е много дълъг. Лъжите с които си служат са брутални и гнусни. Спомнете си защо започна войната в Ирак примерно и как в последствие всичко говорено от тях тогава се оказа лъжа на 100%.... Хората знаят

    Коментиран от #186

  • 177 Гориил

    7 8 Отговор
    Няма русофил, който да не е българофоб.
    Русофилите преценяват всяка ситуация и всяка личност от гледна точка на интересите на Русия и са готови да пренебрегнат всичко българско, всички българските традиции, обичаи, всички форми на българската национална идентичност и българския национален суверенитет ако противоречат на руският интерес.
    Русофилската българофобия представлява един много тежък еничарски комплекс. Когато еничарите са били връщани по родните места, те са били особено жестоки към българите отколкото самите турци. Същото правят и русофилите днес, тяхната война срещу България е война за унищожение на всичко българско и за внасяне на хаос и разделение в българското общество.

    Коментиран от #189, #210, #257

  • 178 БЪЛГАРИН

    7 3 Отговор
    Абсолютни подмазвачи , снишили се толкова низко ,по-малки от тревата! Жалки сте
  • 179 Търновец

    6 5 Отговор
    Не знам защо тия се наричат дипломати и какво общо имат с България освен че получават ненормално високи незаслужени заплати
  • 180 За нас българите и за България

    8 7 Отговор
    Русия НЕ е, и никога не е била враг. Атлантиците са истинският враг на народа и държавата ни. 35 години от тях само вреди има и нито една полза. Нито една ! И никой не може да посочи такава

    Коментиран от #183

  • 181 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 182 ЕС е едно

    6 4 Отговор
    НЕДОНОСЧЕ,КОЕТО ПРОДЪЛЖАВА ДА НИ ПРАВИ ПО-БЕДНИ! ВЪН И НИКВО ЕВРО!!!

    Коментиран от #190

  • 183 Българин

    6 7 Отговор

    До коментар #180 от "За нас българите и за България":

    От Съединението до днес Русия и русофилите сте най големите врагове на България и българите!

    Коментиран от #196

  • 184 АЗ БЕЗПАРТИЙНИЯТ ДЕМОКРАТ

    6 6 Отговор

    До коментар #171 от "Това е истината":

    Вие ли бедствате ? Как и по какъв начин бедствате? Живеете в Европа не в Русия! Щом не ви харесва , по трапинке па трапинке , потомуща нет вокзал ухадите в Рисии!
  • 185 Точно така е

    7 2 Отговор
    категорична позиция за мир трябва да има чрез засилена дипломация и искане за най–бързо започване на преговори с участието на Украйна и прекратяване на бойните действия. Няма нормален човек който да не е на тази позиция.

    Коментиран от #187

  • 186 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 187 Наблюдател

    5 7 Отговор

    До коментар #185 от "Точно така е":

    Няма нищо по фалшиво и аморално от пацифизма изповядван от русофилите
    Вие разбирате мира единствено като спиране на въоръжаването на Украйна и приемането на всички руски условия. Нито един от вас не е поискал Иран и Северна Корея да спрат да снабдяват Русия с оръжия и боеприпаси. Нито един от вас не е поискал обяснение от Русия за постоянните заплахи за ядрена война отправяни от руски политици и държавни служители повече от три години. Така, че фалшивият русофилски пацифизъм всъщност е подкрепа на путинизма и болните амбиции на Русия да унищожи Украйна и да маргинализира Европа.
  • 188 Който иска война

    8 6 Отговор
    Да изчезва. На конският вагон и да ходи да брани нацистката хунта на Зеленски. В България работа няма.

    Коментиран от #192

  • 189 Гост

    5 3 Отговор

    До коментар #177 от "Гориил":

    много ми е интересно,как успяваш...как става вътрешната промяна....един ден да плюеш Запада и на другият Русия...ненадминати сте...признавам го...и най хубавото е че нямаш проблеми със съня...
  • 190 Българин

    5 6 Отговор

    До коментар #182 от "ЕС е едно":

    Свободен си да напуснеш. Психопата Путин ви покани всички, които се чувствате угнетени да се преселите в Русия. Защо не го послуша!
  • 191 Разумно казано:

    5 4 Отговор
    "ЕС не трябва да е организация,въоръжена до зъби,в която народите бедстват."Ще се получи като:Капитан без отбор.
  • 192 Българин

    6 8 Отговор

    До коментар #188 от "Който иска война":

    Руските подлоги нямате работа в България!
  • 193 Манол

    5 2 Отговор
    Тоя урсул, ша ви сцепи тръткити
  • 194 Мислете

    9 5 Отговор

    До коментар #97 от "Просто не ви вярвам":

    Не съм чул Русия да е нападнала някой за тези 30 години за които пишете. За сметка на това други нападнаха държави от Европа. Освен това не става въпрос кой какво желае и си пише по сайтовете, видела и........
    Става въпрос за всички които са на ръководни длъжности, за главата на ЕС Урсула, които някои ги гледат с отворени уста и течащи лиги от нея. Нали те ръководят
    парада, те знаят всичко, не обикновения човек.За това писах да мислите сами, а не да слушате когато ви лъжат.

    Коментиран от #201, #212

  • 195 Атлантиците са зло,

    9 5 Отговор
    Атлантиците за война. Атлантиците за враг на народа и държавата ни. Спомнете си за какво е бил Народният Съд на времето! Ситуацията е същата.

    Коментиран от #202

  • 196 АЗ БЕЗПАРТИЙНИЯТ ДЕМОКРАТ

    4 6 Отговор

    До коментар #183 от "Българин":

    Прочети малко история и ще разбереш какво е искала Екатерина Велика - ще ти подскажа : от днешен Добрич през Варна към Бургас и Дарданелите - това е искала Руската Империя -четири войни са водили сТурция , които са загубили. Продължавам нататък , Екатерина е търсила помощ от Румънското княжество и Сръбското княжество , които дори не са били ДЪРЖАВИ!!! Много пъти са искали и помощ от Гърция , така щото да си разделят Северна България за Румъния , Западна България за Сърбия и Южна България за Гърция и Турция!
  • 197 БАРС

    6 3 Отговор
    Миротворецът храни крокодила с надеждата, че крокодилът ще го изяде последен. А българските миротворци берат цветя, месят погачи и чакат да посрещнат отново руският крокодил на Орлов мост.
  • 198 На всички до едно атлантенца

    4 2 Отговор
    Въпроса трябва да им се зададе: Подкрепял ли те „Принудителното разселване" в Палестина и геноцида извършван от нацистки Израел ? Нарушение на международното право ли и според тях и представлява ли етническо прочистване и геноцид случващото се в Палестина........и ДПС-тата и двете, ..... те подкрепят ли "Голямата Екскурзия" в България от 1989г. ? !!!! .... Само този въпрос, от ряз ще унищожи Пеевски и Борисов и Денков като политици в България..... трудно ли е да им бъде зададен този въпрос ? А? Трудно ли е мисирки?
  • 199 Що цъкате

    6 3 Отговор
    Минуси на най-истинските отговори?ДА ЕС Е ЕДИН ОГРОМЕН ПИРАМИДЕН КЕ....ЕФ,ЦЕНТАДЖИИ ТОВА НЕ Е ЛИ ПРЕДАТЕЛСТВО,КАТО НИ ПЛЬОСКАТЕ БАШ В ПЪКАЛА НА АДА С ТЕЗИ ОЧЕВАДНО ИЗВРАТЕНИ ДЖЕНДЪРИ ЕС ЛАГАРД,УРСУЛА,РЮТЕ ТОВА СА ХОРА КОИТО НЕ ЗНАЯТ КАКВО Е АВТОМАТ И ВОЙНА!!!НАЙ-ДОБРАТА ПОЗИЦИЯ НА БЪЛГАРИЯ Е ДА НАПУСНЕ ТАЗИ КОЧИНА ЕС!!!
  • 200 Джони

    3 4 Отговор
    Диваците от голямата територия.....и путiнопитеците в останалия свят са умствено и културно изостанали.
  • 201 Ха-ха-ха 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺 🚾 🇷🇺

    5 3 Отговор

    До коментар #194 от "Мислете":

    Молдова нападна Русия, след това Грузия нападна Русия а накрая Украйна анексира територии и започна война срещу миролюбива Русия! Нали така?
  • 202 До коментар 195

    5 3 Отговор

    До коментар #195 от "Атлантиците са зло,":

    Вие сте СОЦИАЛИСТ , КОМУНИСТ ИЛИ СОЦИОПАТ?
  • 203 Атлантически тролчета,

    8 3 Отговор
    засрамете се!
    И вие даже осъзнавате че НАТО е вредна престъпна терористична организация. Спрете да тролите за центчита. Проявете разум и морал. НАТО се подготвя за война. Тази война ще засегне и вас! Спрете с безумието си млади хора. Ще страдате ей

    Коментиран от #243

  • 204 Генерал Колев

    3 8 Отговор
    ЕС е такъв какъвто е. Европа винаги е била най-доброто място за живеене, с най-добрите решения за света и планетата. Както се вижда от делата на другите народи, то е сигурно че ще остане така дълго занапред ...

    Коментиран от #232

  • 205 Безспорно

    7 2 Отговор
    Най-големите терористи в света са САЩ,ЕС,ИЗРАЕЛ! ДРЪНКАЙТЕ СИ ГЛУПОСТИ ЦЕНТАДЖИЙСКИ ПОДМЕТКИ КОЛКОТО ИСКАТЕ ИСТИНАТА НЕ МОЖЕ ДА ПРОМЕНИТЕ И НЯКОЙ ДЕН СОФИЯ ЩЕ ГОРИ,ЗА ТОЗИ ГЕНОЦИД В КОЙТО НИ ВКАРВАТЕ,ЕВРОТ И СКЪПИТЕ ЦЕНИ НА ВСИЧКО ОТ ЕС КЪМ НАС!!
  • 206 Истината е че

    8 2 Отговор

    До коментар #186 от "Истината":

    НАТО е терористична организация , спонсор на световният тероризъм и всяка една негова мисия е престъпление срещу човечеството и естествено без мандат от ООН и Съвета за сигурност. Неопровержим ФАКТ на 100% !
  • 207 ЕС е едно

    8 2 Отговор
    Недоносче,целящо да се самозатрие,с приоритета си да се покажат колко са велики пред Русия се у...раха до уши! ВЪН ОТ ТАЗИ ПИРАМИДА ЕС!!!
  • 208 Аз лично искам да чуя ясна позиция

    10 2 Отговор
    на всички партии в България относно казаното от Рюте! По националните медии кратко и ясно ! ==== Рюте призова членките на НАТО да пренасочат средства от пенсии и социални разходи към отбрана
    """Гражданите на държавите членки на НАТО трябва да приемат да правят жертви, като да бъдат орязани пенсии, както и средства за здравеопазване и системи за сигурност, за да може да бъдат увеличени разходите за отбрана и да се осигури дългосрочна сигурност в Европа. Това заяви генералният секретар на Алианса Марк Рюте по време на събитие на "Карнеги Европа" в Брюксел, беше предавано по Евронюз и пълният текст го има на сайта на престъпното НАТО ....... редно е българските партии да го заявят в прав текст. Какво точно искат. И задължително после Референдум да има, ако все още не сме парламентарна нацистка атлантическа диктатура.

    Коментиран от #218

  • 209 За нас българите и за България

    9 5 Отговор
    Русия НЕ е, и никога не е била враг. Атлантиците са истинският враг на народа и държавата ни. 35 години от тях само вреди има и нито една полза. Нито една ! И никой не може да посочи такава

    Коментиран от #214

  • 210 От Варна

    3 1 Отговор

    До коментар #177 от "Гориил":

    Аз съм русофил в известен смисъл. Защото не нагнетявам омраза срещу всичко руско в собствената си душа. И не се тровя с черни мисли за черни събития. Опитвам се трезво да разсъждавам и със собствения си мозък да преценявам истината, добра за мен и за народа ми. И съм образован, интелигентен, слушам класическа музика, препрочитам класическите романи от миналия век и работя съвестно работата си. Плащам навреме всички сметки. Отстъпвам място в превозни средства на възрастни, почиствам тротоара пред къщата си! Гаден човек ли съм???
  • 211 българин

    3 6 Отговор
    Дипломатическо дружество на нация без дипломация, каква стана тя, народите в ЕС няма как да бедстват, бедстват крепостните и някои други евразийци, мили ни дипломати, путински тролове сипещи лъжи, дезинформация и компромати.
  • 212 НАТО нямаше да се разширява

    4 10 Отговор

    До коментар #194 от "Мислете":

    ако Руссия беше спазила обещанието да зачита териториалната цялост на съседите си.
    1979-1989. Афганистан
    1990 г. Азербайджан
    1991 г. Грузия
    1992 г. Молдова, Приднестровието
    1992 г. Грузия
    1992 г. Таджикистан
    1992 г. Южна Осетия и Ингушетия
    1994 г. Чечня
    1994 г. Дагестан
    1999 г. Чечня
    1999 г. Дагестан
    2008 г. Грузия Южна Осетия и Абхазия
    2014 г. Украйна анексия на Крим от "зелените човечета на Гиркин"
    2014 г. Украйна Донбас терористите на Гиркин
    2015. Сирия
    2022г. Украйна

    Коментиран от #221, #222

  • 213 Разумното е

    7 3 Отговор
    Президент Радев да инициира РЕФЕРЕНДУМ, както Орбан в Унгария. Това е единственото правилно и демократично решение. Този гнусен атлантически цирк трябва да приключи. Радев, бъди мъж, поне веднъж .....
  • 214 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 215 Само поздравления и уважение

    6 2 Отговор
    За позицията на Дипломатическото ни дружество. Браво! Чакаме обаче и позицията на запасните офицери и сержанти да се публикува
  • 216 А санкции за Израел

    7 0 Отговор
    Кога? А? Не трябва ли едно към едно да има и за нацистката престъпна държава Израел? Подли гнидички гнусни ционистки атлантически
  • 217 НЕ на НАТО......

    9 2 Отговор
    НЕ на милитаризацията и на Атлантическият вреден и опасен слугинаж. НАТО се подготвя за война ! НАТО ще ни заличи ако не му се противопоставим. Атлантизма е престъпна, вредна и опасна идеология. Атлантиците са истинският враг на народа и държавата ни. Българите в огромното си мнозинство мразим НАТО и не исповядваме фалшивите западни ценности. Нови Избори и Референдум за НАТО 2 в 1........И да се плати от бюджета по 100 лв. във ваучери на всеки гласувал на територията на България ! Това е истината. Нека сме демокрация
  • 218 А как похарчихме

    7 0 Отговор

    До коментар #208 от "Аз лично искам да чуя ясна позиция":

    1000млрд. евро за "Зелената сделка"? Някаква полза за хората освен за тия които усвоиха парите? €800млрд. са колкото е военния бюджет на САЩ за 1 година и не беше справедливо те да защитават Украйна от РФ с най-голям дял. Това е европейска война, ние сме зад един голям и хубав океан каза Тръмп.
  • 219 Да припомня за по младите

    8 0 Отговор
    Когато изпращахме българския батальон в Кербала Ирак още преди да бъде изпратен се знаеше с какво ще се занимава. С окупация и с охрана на концлагер! и деликатно беше казано в парламента "контингента ще охранява центъра за временно задържане и "закрила" в лагера “Ашраф”....... относно участието на контингент в "мисията" велика против гласуваха само депутатите от “Атака”, както и Александър Паунов и Андрей Пантев от Коалиция за България. От “Атака”, тогава се обявиха против всякакво участие на български войски зад граница, определиха решението на парламента като “срамно”, в служба на “чужди интереси” и “в защита на чужди петролни компании”.....Всички останали продажни и малоумни депутати дружно пратиха българските войничета да охраняват затвор за който впоследствие Амнести обяви че в него са извършвани изтезания и военни престъпления .. Най позорното беше че и БСП с изключение само на двама също го гласуваха ..... А точно хора от БСП обясняваха как тъкова и онъкова Ирак са наши братя и много милиони долари получиха по онази програма петрол срещу храни и с тях редица заводи приватизираха включително и хладилният завод в София и още кво се сетите.....
  • 220 До кога ? До кога бре хора? До кога.....

    7 1 Отговор
    До кога ще чакаме Господа и Дами български "велики" лидери и политици ? Питаме ! Защо още не е изгонен израелският посланик Йоси Леви-Сфари от България? Защо още посолството на престъпната терористична нацистка държава не е закрито? Защо правителството ни толерира и търпи терористични ционистки клетки в страната ни? До кога трябва да чакаме някой да си свърши работата и да прояви малко разум и морал? Кога една декларация от българският парламент и правителство осъждаща геноцида извършван от престъпната държава Израел поне ще видим. Що за неадекватни, лумпенизирани и зависими индивиди ни управлявате верно? А Радев защо си мълчи, защо бре Радев? Бъди мъж, поне веднъж ....
  • 221 Ами напиши и за НАТО

    7 2 Отговор

    До коментар #212 от "НАТО нямаше да се разширява":

    От 1979 до днес ! А? Че да сравним

    Коментиран от #223, #228

  • 222 Кривоверен алкаш

    4 2 Отговор

    До коментар #212 от "НАТО нямаше да се разширява":

    много кофти тема захвана..няма да я харесат русофилЕтУ....
  • 223 Гост

    3 3 Отговор

    До коментар #221 от "Ами напиши и за НАТО":

    какво заа НАТО....държавите сами искат да членуват,никой не ги кара насила...ти член ли си или другото....
  • 224 Разумното е

    6 2 Отговор
    Президент Радев да инициира РЕФЕРЕНДУМ, както Орбан в Унгария. Това е единственото правилно и демократично решение. Този гнусен атлантически цирк трябва да приключи. Радев, бъди мъж, поне веднъж ..... Молим те
  • 225 Атлантически тролчета,

    5 2 Отговор
    засрамете се!
    И вие даже осъзнавате че НАТО е вредна престъпна терористична организация. Спрете да тролите за центчита. Проявете разум и морал. НАТО се подготвя за война. Тази война ще засегне и вас! Спрете с безумието си млади хора. Ще страдате ей......Нали помните ?????.......
    """ Пази Боже тук и нас да ни стрелят с тежка артилерия, ракети и самолети, може да има смели тук в залата, но и аз включително ще хвана нанякъде, без да се правим на големи войводи”, коментира премиерът Борисов""" .
  • 226 Валери

    1 8 Отговор
    Какво дружество ,какви дипломати 😎 това са агентите завършили така наречения библиотекарски институт на държавна сигурност . Агенти от 2 до 6 главно на дс . Кой пращаха по тошово а и в близкото минало за посланник ? Само завършилите в Москва ужким дипломатическия институт за ,,международни ,,отношения . За съжаление много от тоя институт и библиотекарския са още действащи агенти на СССР и Русия . Начело със главнокомандващия и цялото котило около него ....гълъбчо и другите умни физиономии около него . За това сме на тоя хал .
  • 227 Няма по хубави хора от руснаците

    7 5 Отговор
    От Крайморие съм до Бургас. И името си мога да ви дам. Руснаци ми купиха 3,4 декара земя по 141 000 евра декара и сега още 1,3 декара приключвам сделка. Още 6 сделки с руснаци имам в годините. Всичко е законно и по банков път през австрийска банка. Руснаците ни направиха заможни хора за което съм им изключително благодарен. От САЩ никога 1 ст. НЕ съм видял обаче
    Атлантически тролчета,
    засрамете се!
    И вие даже осъзнавате че НАТО е вредна престъпна терористична организация. Спрете да тролите за центчита. Проявете разум и морал. НАТО тихо се подготвя за война. Тази война ще засегне и вас! Спрете с безумието си млади хора. Ще страдате ей

    Коментиран от #230

  • 228 А не си ли задаваш въпроса

    5 5 Отговор

    До коментар #221 от "Ами напиши и за НАТО":

    защо НАТО се разшири точно с бившите участнички от Варшавския договор (доскорошни "верни" съюзници на СССР) дори с бивши съюзни републики като трите Прибалтики и досега миролюбивите Финландия и Швеция? Какво стана с тия които не се присъединиха към НАТО - Грузия, Украйна, Беларус? На Грузия ѝ взеха Абхазия и Южна Осетия с война 2008г., на Украйна Крим, ЛНР и ДНР и война от 2014г. и 2022г., тоталитарен проруски режим в Беларус с ядрени руски ракети на територията превръщайки я в цел за НАТО. Сега се заканват на Приднестровието, Молдова, Казахстан, Армения.
  • 229 Запада има вина

    2 5 Отговор
    Защото когато Русия нападаше съседите си, реагираше повече от меко и обръщаха гръб на засегнатите народи. Когато Зелените човечета влязоха в Крим санкциите бяха само за да се отсрамят пред света.
    Но сега когато Русия похлопа на портите се сепнаха и се сетиха че са проспали 30 години руска подготовка за война.

    Коментиран от #233

  • 230 ти си роб

    3 5 Отговор

    До коментар #227 от "Няма по хубави хора от руснаците":

    На такива като теб им казват майкопродавци.
  • 231 Атлантета а? Война а?

    4 1 Отговор
    Нали помните ?????.......
    """ Пази Боже тук и нас да ни стрелят с тежка артилерия, ракети и самолети, може да има смели тук в залата, но и аз включително ще хвана нанякъде, без да се правим на големи войводи”, коментира премиерът Борисов""" ....или го забравихте ?
  • 232 Ъхъъъъъ ....

    2 4 Отговор

    До коментар #204 от "Генерал Колев":

    Европа винаги е била най-доброто място за живеене....., особенно през ВСВ и хитлеризма (атлантизма) нали? Смешник .....

    Коментиран от #235

  • 233 Западът има вина,

    3 4 Отговор

    До коментар #229 от "Запада има вина":

    но кажи нещо и за "невинната" като синеоко бебе РФ която постепенно заграбваше чужди територии. Посочил съм ги в 212 пост. Сегашното гласуване на средства за отбрана е предизвикано от същата тази "миролюбива" РФ.
  • 234 Много си сбъркан

    2 1 Отговор

    До коментар #160 от "Сбъркана работа":

    Кажи нещо за еврейския свят, подметко!🤣🤑😂
  • 235 Това го обясни на

    6 1 Отговор

    До коментар #232 от "Ъхъъъъъ ....":

    милионите пришълци от Азия,Африка та белким се насочат към страните от БРИКС.
  • 236 Истината е, че по морето

    8 7 Отговор
    Руснаците ни направиха действително заможни хора за което сме им изключително благодарени. Русия категорично не ни е враг. И хич не ни интересува кво говорят разните му атлантически клошарчета които за центчита по цял ден от Кол центрове тролят. Скоро ще им се наложи истинска работа да си търсят. Атланте ли е, все е смотано според мен. Замисляли ли сте се, че
    първо спряха парите за фейсбук цензорите и прочие сган които за софтуерен бранш се бараха а сега и за журналетата и НПО-тата. Поне 10-15000 ще си търсят скоро истинска работа ама ще им е много трудно да си намерят.И за тях пари ще са нужни когато в Бюрата по труда се наредят. Псевдокултурниците пък дето са на субсидийка минаха 380 000 души и е време държавата да ги отреже защото тва на 100 лева произведен продукт да получават 430 лв субсидия го няма никъде по света и в галактиката. Все едно една продавачка на обувки да продаде за 100 лв и държавата да и даде още 430 лв .....абсурдно е. Тези псевдокултурници са чиста проба комунистически паразити. Преди дни пак гледах Калин Сърменов и се погнусих за пореден път от него. 100 лв "заработени" - 430 лв субсидия. "Закона за защита на културата" ....И точно тези псевдокултурници как дойде юни месец са хората които правят опашките за Гърция и най силно врякат за Еврозони, НАТО и пръдни. И ИТН взе че взе министерството на комунистическите паразити- атлантици на хранилка

    Коментиран от #237, #238, #240, #241

  • 237 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 238 Проблемът е кардинален,

    3 5 Отговор

    До коментар #236 от "Истината е, че по морето":

    свързан е с "руската душа". Където и в чужбина да отиде един руснак не престава да се възхищава от стандарта на живот и гледа по всякакъв начин да остане там. Младите жени най-лесно го постигат;), а другите гледат да купят имот само и само да не се връщат. Имат една поговорка - "хорошо жить там, где мы еще не были". Затова сега строят жилища в Мариупол, гонят коренните жители от завладените територии в Сибир и обещават на всички мобилизирани, че ще живеят на Черно море.
  • 239 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 240 Гост

    2 1 Отговор

    До коментар #236 от "Истината е, че по морето":

    При теб всичко опира до парите...бяха ли ти изкупили американците парцелчетата земя,от тях нямаше да има по хубави...
  • 241 Преглед

    1 6 Отговор

    До коментар #236 от "Истината е, че по морето":

    Те и по Крим украинците говореха за "дружелюбните руснаци", а сега се оказаха руска територия, в която украинците нямат никакви права. Ако не беше НАТО и ЕС можеше сега и ти да си "руснак" от Черноморская республика".
  • 242 Казуар

    1 9 Отговор
    Майтап Уили, наследствено обременени български дипломати защитават завоевателя Путин.

    Коментиран от #245

  • 243 Така де

    4 1 Отговор

    До коментар #203 от "Атлантически тролчета,":

    България трябва да излезе от ЕС и НАТО, за да може Северна Македония да влезе безпрепятствено. Нъл тъй!
  • 244 Д-р Хаус

    8 0 Отговор
    Тук вече има наченки на здрав разум. Как си личи когато някой не употребява дрога
  • 245 Антифашист

    7 1 Отговор

    До коментар #242 от "Казуар":

    Наследствено обременени фашисти реваншисти ни тласкат към самоунищожение
  • 246 Нова постоянна дислокация

    6 0 Отговор
    Еврокомисията в Белене!
  • 247 Дио

    1 0 Отговор

    До коментар #54 от "Само питам":

    Войната е кървав бизнес.
  • 248 Бензъл

    1 2 Отговор

    До коментар #151 от "Рубладжийче":

    Поредната чимширена грешка
  • 249 Мишки Болшевишки

    4 4 Отговор
    По добре беден но свободен отколкото само беден
  • 250 Времена

    7 1 Отговор
    Вместо европейските лидери по-кратко ще да е да ги наричаме тикварите. Каква немощ,какво бездарие, никаква стратегия, за какво е НАТО щом ще правят нещо ново. Тогава какво е било НАТО досега. Това не е ли сбор от въоръжените сили на всяка членка.Нещо ни будалкат и намирисва на жестока корупция. Смятаме,че само чиновниците на ЕС не са у ред, ама и тикварите са същите. Що за епоха,която ражда само тикви. Либералдемократската чума е дамгосала почти всички евроатлантици. Отвратителни времена, по-отвратителни от студената война. Да няма една, с малки изключения, телевизия,която да не те отвращава, не е било никога. Дано Тръмп да оцелее.
  • 251 Ахил

    1 7 Отговор
    Тази позиция на това дипломатическо дружество е всъщност типична кагабейска. Цитат на бившия министър на МВР и ДАНС Цветелин Йовчев. Срещу хищници трябва да се ползва сила. ЕС модерно и добре въоръжен ще напомни на путинова Русия къде и е мястото и че може да бъде ударена през пръстите. Явно, че сега на Тръмп Краснов не може да се разчита и че Европа може да стане много силен стратегически играч с които да се съобразяват всичките. Много добре е че процента на българите подкрепящи членството в ЕС се увеличава и вече е 61 процента което е радващо.
  • 252 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 253 Скорпион

    0 0 Отговор
    Защо махнахте коментара нали това предлагат
  • 254 Скорпион

    0 0 Отговор
    Това и ще стане ако продължават продължават по този начин бившите империи
  • 255 Баце,

    1 0 Отговор

    До коментар #14 от "Българин":

    Довчера провери дали не те дебнат русофили изпод леглото! Но дори и да те дебнат ти се дръж, земята е плоска, ще устискаш!

    (Ха ха ха ха ха ха ха ха ха!)
  • 256 Матей

    1 0 Отговор
    Гост на Зеленски и Урсула.:)),ще им ходиш ли на свиждане?
  • 257 Матей

    1 0 Отговор

    До коментар #177 от "Гориил":

    Абе Горилчо,стига го пейства това под разни статии. Вземи поне смени някоя дума или изречение. Е,ще е по-добре да седнеш и научиш нещо ,ма нейсе. Русофобията ви е побъркала всички подобни
  • 258 !!!!

    2 0 Отговор
    Лошото,е че наследниците на много българи не само на евро атлантическите подлоги ще плащат много поколения занапред,щото бащите им и дедите им са вярвали в розов ЛГБТ- евро атлантизъм! Техните дединс наведени глави сами ще си забият последния пирон в празните глави- прегръщайки еврото!
  • 259 Бобобо

    1 3 Отговор
    Пак някоя еврокопейка се е изходила по въпроса.ЕС даже закъснява с изграждането на европейски отбранителен съюз ,независим от азиатци и американци.Рижавия показа на всички ,че не е благонадежден съюзник,а монголоидните от Кавказ доказват това ежегодно.
  • 260 Селянин

    0 0 Отговор

    До коментар #4 от "Артилерист":

    Ходил ли си в казармата ?
  • 261 Ббб2

    2 0 Отговор

    До коментар #4 от "Артилерист":

    Хаха,Европа се саморазруши и никой друг не е виновен освен нейните ,посредствени ,алчни и зависими политици!
  • 262 Владимир

    0 0 Отговор
    И ако дипломацията се провали? Какви са опциите тогава?
  • 263 Владимир

    1 1 Отговор
    Има една поговорка: Ако искаш мир, подготви се за война
  • 264 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 265 Кака

    1 0 Отговор
    Много разумно писмо на българското дипломатическо дружество . Дано военолюбците в Брюксел погледнат реалистично на обстановката ,парите които влязоха в техните джобове дано им стигнаха Трябва да има мир .