Ако допуснем, че средната работна заплата там (в евентуален завод на Volkswagen у нас) ще е 2000 лева, излиза, че съвкупният български народ ще плаща в продължение на 5 години всички заплати на работещите за Volkswagen. Или поне това са грубите изчисления на предприемача Ивайло Пенчев, съосновател и изпълнителен директор на Walltopia, най-голямата компания за изкуствени катерачни стени в света.
Ето възгледите му по темата, споделени във Facebook:
За Фолксваген да ви кажа:
Искат да построят завод хората, но питат кой ще им даде пари.
В интернета пише, че нашето правителство им предлагало 260 милиона евро субсидия.
Те ще имат 4000 работници.
260 милиона делено на 4000 прави 65 000 евро на работник субсидия.
Не за работника, разбира се.
Ако допуснем, че средната заплата там ще е 2000 лв, излиза, че съвкупният български народ ще плаща в продължение на 5 години всички заплати на работещите за Фолксваген.
И сякаш има национален консенсус, че това е добро за България.
Не.
Не е добро.
Добро е за Фолксваген и за политиците, които им подаряват нашите пари, за да се изфукат.
За всички останали е дълбоко неморално.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Този коментар е премахнат от модератор.
2 onq s konq
Коментиран от #8
13:11 20.10.2019
3 Истината
13:12 20.10.2019
4 гост
13:13 20.10.2019
5 Менгеле.
13:13 20.10.2019
6 Пешо
Коментиран от #65, #166
13:14 20.10.2019
7 Този май е слънчасал
13:14 20.10.2019
8 Този коментар е премахнат от модератор.
9 да бе
Коментиран от #135
13:17 20.10.2019
10 Държавност е нужна
13:18 20.10.2019
11 ЦК на БКП
13:19 20.10.2019
12 262
Коментиран от #54, #132, #151, #180
13:23 20.10.2019
13 Порно
13:25 20.10.2019
14 ХОРХЕ
13:27 20.10.2019
15 браво бе
Коментиран от #36
13:28 20.10.2019
16 Дойде vw
Коментиран от #181
13:28 20.10.2019
17 Голям смях
13:31 20.10.2019
18 готю
Точно за това иде реч.Другото ,което казва великият бизнесмен за държавната сусидия къв Фолксваген не виждам как ще стане в рамките на евросъюза
13:32 20.10.2019
19 Голям смях
13:33 20.10.2019
20 Или с по-прости думи.
Коментиран от #178
13:34 20.10.2019
21 5429
13:35 20.10.2019
22 1234
Коментиран от #106
13:35 20.10.2019
23 Ужас е
Коментиран от #47
13:38 20.10.2019
24 джаич
13:38 20.10.2019
25 Алфа Вълкът
13:41 20.10.2019
26 Гост
Коментиран от #29
13:42 20.10.2019
27 великия Нелсън Мандел
13:42 20.10.2019
28 бял
13:44 20.10.2019
29 Кой68
До коментар #26 от "Гост":
Прав си.....Завода трябва да е в Северна България по-проста причина и логика тоя край трябва да живне.....Там също е България......👍👍👍👍👍13:45 20.10.2019
30 Васил
Коментиран от #115
13:46 20.10.2019
31 3432
Ало тази инвестиция след 10 години ще се изплати.VW завод е нужен за нашата държава.
13:51 20.10.2019
32 Този коментар е премахнат от модератор.
33 Радо
Ами що не сметне колко хиляди човека и свързани производства у нас ще работят със този завод на Фолксваген, А ?!
Поне 10 000 човека ще получават заплати покрай съпътстващите дейности със завода!
Пич, я не се занимавай с България, става ли, прави си стените и не се излагай !
Смешник ;)
13:53 20.10.2019
34 Тръмп
13:54 20.10.2019
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Random
До коментар #15 от "браво бе":
Тоя е от вашия контингент - той е виден обратен. Даже валтопията беше с цветовете на дъгата по едно време14:07 20.10.2019
37 Плешивия долняк е измамник
Коментиран от #42
14:08 20.10.2019
38 Адам Смит
14:09 20.10.2019
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 Трябва да има големи инвеститори
14:11 20.10.2019
41 Диамантената ръка
Коментиран от #45
14:11 20.10.2019
42 И карай го отвън
До коментар #37 от "Плешивия долняк е измамник":
Да мина с G класата през негоКоментиран от #43
14:12 20.10.2019
43 За ламбото
До коментар #42 от "И карай го отвън":
Става дума14:13 20.10.2019
44 Behemoth
14:14 20.10.2019
45 Този коментар е премахнат от модератор.
46 Японеца
Коментиран от #50, #63
14:17 20.10.2019
47 Не знаеш кой те управлява
До коментар #23 от "Ужас е":
Затова е така14:20 20.10.2019
48 Този коментар е премахнат от модератор.
49 В днешно време в БГ на дупедавците
14:37 20.10.2019
50 Не е умен
До коментар #46 от "Японеца":
А послушен14:38 20.10.2019
51 Атеист
14:42 20.10.2019
52 шоп
14:46 20.10.2019
53 Фернандо Алонсо
14:47 20.10.2019
54 vghb
До коментар #12 от "262":
В грешка си,мерцедес и ман поне имТ заводи там14:48 20.10.2019
55 ghost
Ако VW дадат на 4-5000човека в София заплата от по 3000лв , Няма да има балъци който да работят за тоя боклук за 600лв месечно
14:52 20.10.2019
56 Този се насра от компетентност
Коментиран от #61
14:56 20.10.2019
57 Bubbles
Предния път рев до небето срещу Орешарски че искал да изтегли 1млрд. евро заем, па народа щял да го плаща, пач пра внуците ни щели да плащат, рев, рев, рев, клекна Ореха, дойде Тиквата и дръпна не 1 а 30 милиарда евро И ни дума, ни вопъл, ни стон, сигурно тия 30млрд. евро ще ги плаща арменския поп.
15:02 20.10.2019
58 ХА ХА ХА
15:05 20.10.2019
59 да питам
Коментиран от #62, #76
15:06 20.10.2019
60 дрън
Коментиран от #80
15:07 20.10.2019
61 гост
До коментар #56 от "Този се насра от компетентност":
"Този" е ЕДИНСТВЕНИЯ българин , успял да изгради най-голямата в СВЕТА компания в своята област и продължава да я държи българска , макар , че много други страни биха му предложили много по-добри условия , ако се премести !!!! А ти както казваше Ганчев , барем кокошарник сковал ли си в живота си или това дето му викаш така ??15:07 20.10.2019
62 ей куко
До коментар #59 от "да питам":
Що не вземеш да удариш една бутилачица с антифриз?15:12 20.10.2019
63 Дтенс
До коментар #46 от "Японеца":
А ти от какво живееш, бе будала? Или те хранят майка ти и баща ти? По-важно финансово значение от заплатата няма за обикновения човечец, или пенсията за пенсионера. Много сте нагли, хем искате държавата да е основана на комунистически/социални принципи, хем плюете комунизма. Те чорбаджиите на народа бързо ще ви оправят?15:12 20.10.2019
64 123
15:14 20.10.2019
65 ТРОПЧО
До коментар #6 от "Пешо":
ПЕШО ТИ СИ НЕ ПЕШО АМИ ТИПИЧИН БАИ ГАНЬО ТИ ДА НЕ МИСЛИШ ЧЕ ЩЕ ТИ ПЛАЩАТ 2000 ЛВ. ПАРИ ЧАКАИ ТЕ ЗА ТОВА ИДВАТ ТУКА ЩОТО Е ЕВТИНА РАБОТНА РЪКА НЕ ЗА ДА ТИ ОПРАВЯТ ЖИВОТА ШМАТКО ЧОВЕКА ТИ КАЗВА ПРАВИЛНО АМА НАЛИ СТЕ ГЕРБАДЖИИ ЛЕИКИ КУХИ НИЩО НЕ ВИ УВИРА В ГЛАВИТЕ ЩЕ СЕ НАЛАПА БОИКО И ВИХРУШКА А ТАКИВА КАТО ТЕБ ЩЕ БАЧКАТ ЗА ЖЪЛТИ СТОТИНКИ РАЗБЕРИ ГО ПРОУМЕИ НЕ СЛУШАИ КО ТИ ГОВОРЯТ ГЕРБАДЖИИ НИЩО ХУБАВО НЕ НИ ОЧАКВА С ТЯХ САМО ЛЪЖИ И ИЗМИСЛИЦИ ОТ ХИЛАДА И ЕДНА НОЩКоментиран от #137
15:18 20.10.2019
66 Иванов
Коментиран от #92
15:19 20.10.2019
67 Иванов
До коментар #45 от "гост":
Ти нали не си учил там- начи требва да си много умен. Ама гледам , висиш на компа и ръсиш тъпи коментари.Коментиран от #70
15:21 20.10.2019
68 Специалист
15:23 20.10.2019
69 Този коментар е премахнат от модератор.
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Само питам
15:34 20.10.2019
72 Ш зюмб
15:36 20.10.2019
73 Селянин с кололо
До коментар #69 от "мнение потърпевш работник":
Ти като искаш пари, нещо предлагаш ли? Къде си завършил? Какво? Какво можеш да правиш ? Колко години стаж имаш в някаква специалност? Всичко ми е ясно- такива като теб , у нас с лопата да ги ринеш. Искате 2000 заплата ,ама не можете нищо по-различно от хилядите други. Нема ка да стане брато. Завърши един европейски или дори български университет, имай необходимите знания и умения и ще те вземат навсякъде и ще ти дават кинти.Коментиран от #78
15:39 20.10.2019
74 Иванов
До коментар #70 от "гост":
На 47 съм и съм малко по-умен от теб.15:41 20.10.2019
75 За работещите в Уолтопия
Глобите за закъснения от 30лв. са незаконни! Единствената възможност е да удържат заплащане за времето на закъснение. Пример: дневна надница 60 лева, закъсение 30 минути (1/16 от работния ден) - 60/16 = 3.75 лева удръжка.
Коментиран от #82
15:42 20.10.2019
76 Така , така
До коментар #59 от "да питам":
Точно така е, VW едва ли не чакат инвестицията им да се реализира със средства от държавата- приемник на завода. Т.е. те не инвестират техен капитал, а и очакват продукцията им да бъде реализирана на местния пазар под форма на държавни и обществени поръчки. Турция им обещава 400 мил. евро държавни субсидии и кадри с опит. Гледайте реално.15:44 20.10.2019
77 Иванов
До коментар #70 от "гост":
И за разлика от теб , заставам тук с името си. Ти ако смяташ, че всички до един в една гимназия може да са тъпанари ... не мога да ти помогна.Коментиран от #124
15:45 20.10.2019
78 кандидат за работа
До коментар #73 от "Селянин с кололо":
Това беше едно от най-нелепите ми интервюта в живота.Дамата, която ме интервюира, г/ца - г/жа Мария Младенова, през цялото време се държеше надменно, клатеше се на стола и докато говореше, си гледаше в ноктите и колко кожички има по тях - изключително неуважително.
Условията са като в казармата - за всяко едно закъснение (отиваш на работа в 08:01 ч.) - глоба. Много били стриктни в изпълняването на наказанията и в порицаването на служителите.
"Ако бъдете изкаран пред всички и ви се каже, че работата ви за нищо не става и е пълен ужас, трябва да го приемете като мотивация и да се стегнете" - цитирам конкретни думи.
Обясни ми се съвсем ясно, че компанията не е социално отговорна, не си падат по тъпотии като "изкуството", защото могат да си го позволят. Те са Уоутопия! (сигурни си мислят, че управляват света :) ).
Не мога да си обясня как са имали успех, ако така се отнасят към служителите си или поне по начина, който ми се представи.
Съжалявам само, че не прекъснах жената и не си тръгнах още по време на интервюто. Трябва да разберат ясно, че подобни условия са недопустими!
15:47 20.10.2019
79 fermera
Коментиран от #85
15:54 20.10.2019
80 гост
До коментар #60 от "дрън":
Нещо си се объркал , това е може би единствения голям бизнесмен в България , който няма нищо общо в Москва !! Поне като не знаеш прочети нещо , преди да се изказваш !!Коментиран от #107
15:56 20.10.2019
81 Този коментар е премахнат от модератор.
82 петров
До коментар #75 от "За работещите в Уолтопия":
глупости на търкалета. да си чувал нещо за договор? било личен или колективен? във вс. нормативни документи пише - "ако не е договорено друго в колективния трудов договор".15:59 20.10.2019
83 хахаха
16:01 20.10.2019
84 Терминатор:3 бунтът на машините
Коментиран от #105
16:04 20.10.2019
85 да питам
До коментар #79 от "fermera":
да си чувал нещо за 22-ро ПМС? не си! предложението ти не работи и е безсмислено. довеждането на работна ръка е отиграно - напр. в Ботевград работят хора от северозапада. около Пловдив и в елин пелин също, а и на други места. пътища се строят създават се и промишлени зони и други подобни но липсва квалифициран персонал. грешки на растежа, на лакомията, на кражбите и др. подобни. след 20 г. дано е друго.16:05 20.10.2019
86 НЕ САМО ТОВА
16:07 20.10.2019
87 Тук съм съгласен!
Коментиран от #88
16:10 20.10.2019
88 Истината
До коментар #87 от "Тук съм съгласен!":
За разлика от руските фирми като Лукойл, Газпром е всички останали, които от 10 години работят на "загуба" ще плащат поне данък печалба.Коментиран от #183
16:14 20.10.2019
89 Този коментар е премахнат от модератор.
90 и аз гост
16:27 20.10.2019
91 Реалист
16:38 20.10.2019
92 Фирма Номер едно на планетата хаха
До коментар #66 от "Иванов":
Омг. Забогатял от фирма за производство на фълшиви стени за катерене. Колко ли хора си купуват подобни глупости. На пране на пари прилича този бизнес.Коментиран от #93
16:39 20.10.2019
93 Това е като да върнеш една
До коментар #92 от "Фирма Номер едно на планетата хаха":
Подводница на скраб като съученичка му и да станеш милионер16:46 20.10.2019
94 Мартин
17:10 20.10.2019
95 Именно
18:15 20.10.2019
96 Този коментар е премахнат от модератор.
97 Майкооо
18:31 20.10.2019
98 За развитие
18:49 20.10.2019
99 волен сидеров
19:29 20.10.2019
100 Анонимен
Ами да се видите колко струват и сте жалки когато стане отново въпрос за пари.
19:58 20.10.2019
101 Гост
20:10 20.10.2019
102 гост
1000 ч за строене на завода по 2000 лв 500 лв на човек се връщат като усигуровки 500 * 1000 *12 са 6 милиона косвен данак после ще е 12 милиона . Унгария с един завод на Ауди цъфти в Словения има 3 завода около Ново место в този ройон няма безработица и работната заплана е 1500 евро ДАЛИ Е ДОБРЕ ГОСПОДИН ИКУНОМИСТ , проблема е друг че заплатите в тази фирма трябра да се вдигнат и печалбата ще падне. 1семейство на един безнесмен ще страда а 1000 семеиства ще работят там кое е по добре прещенете сами .
20:10 20.10.2019
103 ЕХА
20:59 20.10.2019
104 незнайко
20:59 20.10.2019
105 Терминатор3.бунтът на машините
До коментар #84 от "Терминатор:3 бунтът на машините":
Всъщност с моя коментар исках да подкрепя коментар 10, и коментар 60!21:06 20.10.2019
106 Аре стига са ви давали пари на фирмите
До коментар #22 от "1234":
Нека и на хората да дадът хубави заплати21:18 20.10.2019
107 Като е голям бизнесмен
До коментар #80 от "гост":
Защо иска народът да е беден и покупателната му способност да продължи да бъде ниска и да тегли кредити как това помага на икономиката. С жалки заплати ли.21:21 20.10.2019
108 Този коментар е премахнат от модератор.
109 изумен
Добре замислена тактика, затова го изтикаха от София към Пловдив.
21:34 20.10.2019
110 Пунта Мара
21:42 20.10.2019
111 333
До коментар #96 от "Реалист":
Не за Турция, а за Ердоган, който ще си лъска имиджа. Големите фирми за това не плащат данъци. Навсякъде по света 80% от постъпленията от данъците ги плащат такива като теб, и малкия и среден бизнес.21:43 20.10.2019
112 босе
21:44 20.10.2019
113 Нема смисъл бате
21:46 20.10.2019
114 Читател
21:47 20.10.2019
115 Николай
До коментар #30 от "Васил":
Виж януари 7000 лева премия , виждал съм такъв фиш.Тец 2Коментиран от #118
21:59 20.10.2019
116 ввв
22:17 20.10.2019
117 Чичо ви Гошо
22:18 20.10.2019
118 Гост
До коментар #115 от "Николай":
Яануари 12 000 евро премия Ауди Ингилстад ,и аз съм виждъл такъв фиш.А после пенсия 2400 евро надали ще видиш в живота си.И то за РАБОТНИК не щеф.
22:20 20.10.2019
119 Диамантената ръка
До коментар #45 от "гост":
Нещо си се объркал. Май я бъркаш с някое друго даскало. 2 гимназия е ПМГ.22:26 20.10.2019
120 Гост
Какво означава това за икономиката , за какви инвестиций ,за какво доверие в други големи фирми става въпрос.
За БГ това е като Метростанция за МАРС
Коментиран от #130
22:26 20.10.2019
121 Този коментар е премахнат от модератор.
122 Този коментар е премахнат от модератор.
123 4000 човека? В автомобилен завод?
Съвременен автомобилен завод с 4000 човека едва ли има.
Вариантите са 2.
1. Напълно роботизирано производство. Една шепа наблюдатели.
2. Ръчно производство. Такива заводи останаха 5, 6 на брой и то предимно извън Европа. Изключвам производството на изключително скъпи и луксозни автомобили в лимитирани серии. Дори и при тях обема на работници е чувствително по малък
23:38 20.10.2019
124 Този коментар е премахнат от модератор.
125 Дони
00:48 21.10.2019
126 Боклу
До коментар #1 от "Гост":
Да страх ви е, че зомбираните мишки който ви работят за мизерните ЗАПЛАТКИ ще ви напуснат.00:55 21.10.2019
127 Този коментар е премахнат от модератор.
128 Сашо
Йвайло Пенчев е много прав,но за съжаление малко хора го чуват.Хората тук масово не искат да разберат, че това да живеем добре зависи само от нас самите, а не от благоволението на някой чужденец и наш управник.Все на готово искаме...Но щетите от преди 1989г дълго ще ни пречат.
Хора - работете здраво, мислете, развивайте се.Не чакайте на готово.Само така ще си оправим държавата.
Коментиран от #159
07:08 21.10.2019
129 Изиграните българи
07:18 21.10.2019
130 Осен самият завод
До коментар #120 от "Гост":
Фирми които доставят части щяха да генерират огромни печалби за икономиката07:33 21.10.2019
131 Мнение
08:34 21.10.2019
132 Хаджи хаджи Българин
До коментар #12 от "262":
Да те попитам в кой век живееш? Защо Мерцедес , Сиеменс и други големи концерни строят заводи в РФ? А Еко- Нива - немска аграрна компания обработва около 280 000 хектара земя! 2,8 млн декара! 1кв километър е 100 хектара!08:47 21.10.2019
133 Картелът РБ
08:51 21.10.2019
134 Koko
08:51 21.10.2019
135 Коя голяма фирма плаща даньци
До коментар #9 от "да бе":
Те се са на загуба09:08 21.10.2019
136 Къса памет
Коментиран от #140
09:10 21.10.2019
137 Будинов
До коментар #65 от "ТРОПЧО":
Точно това се случи в Словакия преди 15на години.Бяха пред фалит,а сега къде са(отговори си сам ако ти сече комунистическата кратуна).Но времето ще ви измете рано или късно.Колкото до шайката(герб),те са си ваши хора само по-различни на цвят за маскировка.09:21 21.10.2019
138 Гост
09:34 21.10.2019
139 Братя Българи
Излиза, че ние инвестираме във Фолксваген, а не те в България.
България трябва да намери начин да иска тези пари и още отгоре като субсидии в икономиката.
Кога Русия е искала такова нещо от България, когато инвестираше в България?
09:39 21.10.2019
140 Напротив човека си е Аналлизатор
До коментар #136 от "Къса памет":
Фирмата за стени си е чиста врата в стената през която се изнасят изпратите пари на еди кой си.09:43 21.10.2019
141 Кой е по противен Аналлизатор
09:50 21.10.2019
142 Иван
Коментиран от #145
09:58 21.10.2019
143 Този коментар е премахнат от модератор.
144 Този коментар е премахнат от модератор.
145 Какво си обучавал ти бе
До коментар #142 от "Иван":
И кой ти го взима да не е твоя собственост работника10:15 21.10.2019
146 предприемач
10:16 21.10.2019
147 Този коментар е премахнат от модератор.
148 Driving pleasure
10:24 21.10.2019
149 7777
10:33 21.10.2019
150 Cappo Di tutti cappi
10:39 21.10.2019
151 Иванов
До коментар #12 от "262":
И друг път съм го споменавал, значи след като не си ходил в Русия си мълчи и не пиши глупости поне. Това което ни се дава, като информация за тази държава няма нищо общо с реалноста там. Такова плюене пада, та да се чуди човек откъде такава злоба. Отиди, поживей, виж и тогава може да имаш някакво мнение. Това е нещо като плюенето и за живота преди десети, за да покрият днешните измами и кражби извършени от внуците на тези същите.10:40 21.10.2019
152 Кико
10:42 21.10.2019
153 Боби
10:45 21.10.2019
154 скрий се бе мишко
Иво, тъпанар, ФВ инвестира бе мухльо, милиарди, милиарди ЕВРО, ще плаща данъци, ще плаща заплати, тия пари, които ще инвестира България са смешни и са за да създадат подходяща инфрастурктура и условия, палчо смешен.
Киртака плаща 800 лв заплата и си мисли,че всичко знае, прави си стените мишко нещастна и не се изказвай неподготвен!?
Тоя минидил, кой го знае, какви пари ПЕРЕ, като му чета изказванията не разбира и грам от икономика!
Ако нямаше далавера, нямаше всички страни да се предлагат на ФВ, всички са много прости, само "умният" катерач дава акъл.
11:14 21.10.2019
155 Грую
11:20 21.10.2019
156 Абе
11:23 21.10.2019
157 скрий се бе мишко
ФВ инвестира минимум 2 милиарда, в началото, това е огромна инвестиция, ще се осигури работа на много други фирми, само данъците, които ще плаща годишно ФВ са от порядъка на стотици милиона евро, отделно, това са обучени кадри, инфраструктурни проекти, логистика, инвестиции в производство, по висок стандарт, България печели и то много.
Ивайло не е учил основи на икономиката, явно не знае, че главната причина за икономическия напредък са ИНВЕСТИЦИИТЕ!!!!!
Коментиран от #171
11:24 21.10.2019
158 Този коментар е премахнат от модератор.
159 скрий се бе мишко
До коментар #128 от "Сашо":
Сашко, убитак, богатите хора са учените хора, не става само с блъскане и кифтета, иска се учене, седни и прочети малко икономика, хората идват тук с готово бизнес, дават работа, инвестират ПАРИ, строят имат пазар и оставят част от печалбата в България, машините и кадрите остават тук, заплатите на ФВ ги плащала България!?Ти плащаш заплатите на ей такива олигархични миндили, като Ивайло, това разбираш ли го?
11:33 21.10.2019
160 стоян георгиев
11:40 21.10.2019
161 гост
11:42 21.10.2019
162 Зор заман
Особено, ако ФВ даде сравнително високи заплати.
Но считам, че инвестиция на ФВ в България винаги ще бъде с положителен знак. Най- малкото, всеки ден в световните медии ще се споменава: " Завода на ФВ в България....."! Това е магнит за нови инвестиции. Ако това беше плоблема, аз бих построил завода в северо- западна България, близо до р. Дунав. По нея колите ще се изнасят за региона, който интересува германците. Проблемите на северо- западна България ще бъдат решени! Ще се върнат много мигранти.
Коментиран от #172
12:04 21.10.2019
163 Кольо
ИКОНОМИКАТА ще ни построи всичко, а не като сега, спираме "Струма" за да дадем парите за пътя до Калотина и още нещо!
12:13 21.10.2019
164 Сметкаджия
Коментиран от #165
12:17 21.10.2019
165 стоян георгиев
До коментар #164 от "Сметкаджия":
ти наи-лесно може да си дадеш сметка.провери колко си вземал 2000 година ,колко е била пенсията на баба ти и кви са били възможностите ти за работа тогава и сега!12:19 21.10.2019
166 Пинокио
До коментар #6 от "Пешо":
Няма да му избягат, той плаща много сериозни заплати.Коментиран от #169
12:23 21.10.2019
167 Курнела Сланинова
12:26 21.10.2019
168 Цецо
Коментиран от #170
12:39 21.10.2019
169 татко ти карло
До коментар #166 от "Пинокио":
Плаща средно 800 лв (Бруто) и бизнесът му е за 200 млн лева!?Не е зле за среден бизнес, макар и с червени пари, ФВ инвестира милиарди евро, само за отскок 4 милиарда лева, как е?
Отделно, автомобилният бизнес, не е, като да правиш стени за катерене, там се наливат още десетки милиарди, трябва да обучаваш квалифицирани работници, печалбата е е десетки пъти повече, все едно да сравняваш слон с мравка.
От разсъжденията на Ивайло си личи, че човекът е посредствен бизнесмен, чак се чудя, как може да е станал милионер с толкова малко акъл, но България по принцип си е страната на неограничените тъпанари, така, че, като за България е нормално.
Коментиран от #175
12:41 21.10.2019
170 татко ти карло
До коментар #168 от "Цецо":
Няма как да е прав, поради факта, че само от данъкът печалба, тия пари се избиват още първите месеци, отделно има много други дейности свързани с производството, това не е елементарна работа, да редиш шперплати и да завиваш с видийки разни блокчета по тях, един автомобил има хиляди части, много, от които се правят в страната производител, от местни фирми. За това сърбите, турците, румънците, и много други се избиват и дават мило и драго някой да инвестира в техните страни, особено фирма от ранга на ФВ. За това на румънците им се вдигна стандарта, защото инвестициите там са за милиарди.12:45 21.10.2019
171 Икономист голям като оня
До коментар #157 от "скрий се бе мишко":
С дипломата по испански с правописните грешки. Но хабла Еспанйол.17:12 21.10.2019
172 Емигрантите не ги мисли те са добре
До коментар #162 от "Зор заман":
Никой няма да се върне за да работи в завода на фв. Мисли за тия които остават тук и че това би била една добра стъпка напред за икономиката и хората бай вече. Това обаче не се харесва на много хора.17:22 21.10.2019
173 Всичко е Картел
18:21 21.10.2019
174 Жоро
19:29 21.10.2019
175 Читател
До коментар #169 от "татко ти карло":
Не е посредствен, инвестицията на ФВ ще вдигне работната заплата и ще изтегли и без това недосъигащата работна ръка, това не е добре за него като работодател. Осве това каква ще е тази субсидия, да не си мислите, че ще им дадът пари на ръка, ще дадът земя, ще поемат инфрастриктора, тея пари нали отиват пак във фирми с работници, какво като държавата също инвестира.19:38 21.10.2019
176 Европеец
21:27 21.10.2019
177 Картела
21:52 21.10.2019
178 Кво да ти кажа...
До коментар #20 от "Или с по-прости думи.":
Защото 5 г ти ще плащаш тази заплата.22:24 21.10.2019
179 Гост
08:46 22.10.2019
180 Този коментар е премахнат от модератор.
181 Този коментар е премахнат от модератор.
182 Този коментар е премахнат от модератор.
183 Госъ
До коментар #88 от "Истината":
Откъде си сигурен че ще плащат21:11 23.10.2019