Техническа неизправност вероятно е причината за инцидента. Не мисля, че съм допуснал грешка. Това каза бизнесменът Ивайло Пенчев пред Би Ти Ви ден след авиоинцидента.
Вчера през деня самолетът му падна на летището в Лесново. В ранния следобед бизнесменът се качил в самолета си и излетял от летището. Докладвал на кулата за намаляване тягата на двигателя и край Нови Хан взел решение да се върне. Подхождайки към летището, Пенчев докладвал, че скоростта му намалява.
Самолетът спрял на място. Бизнесменът бил контактен и пилотът, който го направлявал, му казал да остане на място до пристигане на линейката. Едва когато лекарите пристигнали, той излязъл и бил транспортиран до „Пирогов“. Той беше приет в противошокова зала, в задоволително общо състояние, съобщи директорът на „Пирогов“ проф. Асен Балтов.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Последния софиянец
Коментиран от #2, #3
19:47 10.05.2020
2 така така
До коментар #1 от "Последния софиянец":
е невъзможно ли ти се вижда на един крак да излезнеш??ХА ХА ХА ХА
Коментиран от #12
19:52 10.05.2020
3 Бачо Киро
До коментар #1 от "Последния софиянец":
Е ти не си ли гледал по филмите... Макар че тоя бие даже Холивуд...19:53 10.05.2020
4 Олимпийска надежда
19:54 10.05.2020
5 Корона Нинова
19:54 10.05.2020
6 Д-р Ох Боли
19:57 10.05.2020
7 Бай Ти
20:11 10.05.2020
8 Еиий
20:17 10.05.2020
9 Пилот
Ето ти грешката:
В ранния следобед бизнесменът се качил в самолета си и излетял от летището.
Самолета не е новия ти джип на който да се качиш и да тръгнеш - това че имаш пари не те прави пилот. При самолета задължителни са предполетен преглед и техническо обслужване - проверка на гориво, масла, филтри, двигател, планер и всичко останало и то обстойно което понякога отнема и 2 часа. Има и разширени технически обслужвания на определени часове, има и такива след дълъг престой - например масло трябва да се впръска в цилиндрите и да се източи горивото.
Самолетен двигател не отказва току така.
20:18 10.05.2020
10 Хрониките на герберлунгия
20:19 10.05.2020
11 Така е
20:34 10.05.2020
12 На един крак може
До коментар #2 от "така така":
защото има още един. Ама гръбнакът е само един...?20:57 10.05.2020
13 private pilot bg
Техническа неизправност в авиацията може да бъде особено предвидима и в леката авиация почти на 90% не кой да е, а пилотът е отговорен за недопускането и.
Предполетният преглед включва проверка на свободното движение на всички кормила, оглеждане на стойки, витло, гуми и прочие.
Включва също така вземане на проба от горивото с цел установяване на евентуалното наличие на вода в същото. Прави се преди първи полет за деня, и след всяко зареждане с гориво.
Пилотът е длъжен да подгрее достатъчно двигателя до работна температура, преди да го подложи на максимално натоварване с цел излитане.
Пилотът е длъжен, ако на конкретният тип самолет е възможно, да извърши проба на магнетите, и да установи дали запалителната с-ма (кабели, свещи, магнети) е в изправност, преди първи полет за деня.
Това само накратко. Важно е да не забравяме, че всеки от нас може да сгреши и да причини произшествие и да не съдим твърде много другите.
Ще видим. Но за мен със сигурност допусна грешка, когато покрай опитът за дарение на апарати, искаше да си купи "ваучер" и за болинцата и прилежащият и персонал.
Както някой тогава написа, като толкова иска, да си купи апарати, да си ги сложи вкъщи, и да си ги ползва сам, а не да очаква това да стане в държавна болница, с предимство за него и служителите му.
Нагъл тип.
Коментиран от #16
21:11 10.05.2020
14 Българин
Коментиран от #15
21:29 10.05.2020
15 Комунист
До коментар #14 от "Българин":
Пенчев е нагъл чорбаджия!!!22:10 10.05.2020
16 Много правилно
До коментар #13 от "private pilot bg":
и аз на БМВ-то му правя пред-полетна подготовка. Но не взимам проба от горивото.00:43 11.05.2020
17 Доктор Менгелеле
04:10 11.05.2020
18 Този коментар е премахнат от модератор.
19 Един
08:20 11.05.2020
20 Он...........
21:00 11.05.2020