„Опасенията, които изразихме на база на информацията, която имахме от публичните изяви на г-н Иван Гешев преди избирането му и по време на процедурата – всички тези опасения не само се потвърдиха, но всъщност се оказа, че дори са били скромни.“ Това каза в предаването „Преди всички“ по БНР съдия Красимир Мазгалов, член на Съюза на съдиите в България.
„Защо съдиите се месят, грубо казано, в избора на главен прокурор, и какво общо имат? Висшият съдебен съвет се състои от 25 членове. Той е разделен на две колегии – прокурорска от 11 човека и съдийска от 14. Установено е от много години насам, че 11-те членове на прокурорската колегия, и това може да бъде много лесно проверено от протоколите от заседанията, гласуват абсолютно винаги като един, по начина, по който гласува и главният прокурор. В този конкретен състав (на ВСС – бел.ред.)“, посочи Мазгалов.
С квалифицирано мнозинство 17 души във ВСС - членовете от прокурорската квота плюс членовете от съдийската колегия, посочени от парламента, без гласовете на нито един съдия, избран от съдии, могат да изберат председателите на Върховния административен съд и Върховния касационен съд, отбеляза още Красимир Мазгалов пред „Хоризонт“.
Изключително важно е как и по какъв начин ще гласуват прокурорската колегия и главният прокурор по въпроси, които пряко касаят съдилищата, стана ясно още от думите на съдия Мазгалов.
В коментара си по поименното писмо до членовете на ВСС, отправено от Съюза на съдиите с призив да започне проверка има ли основания да започне процедура за предсрочното освобождаване на главния прокурор, Красимир Мазгалов заяви:
„От ВСС зависи, и ние все още продължаваме, може би наивно, да вярваме, че ВСС би могъл да постъпи съобразно закона и съобразно принципите, които са валидни в тази професия.“
„С течение на времето все повече се натрупват действията и публичните изяви на главния прокурор, които говорят в полза на това, което сме написали в нашето искане. Почти ежедневно се провеждат публични акции, които създават усещане, че гражданите би следвало да разчитат не на еднаквото приложение на закона по отношение на всички, а на благоволението на главния прокурор, на неговото внимание, на неговото настроение днес – дали той ще благоволи да разгледа един или друг случай и да отиде до едно или друго село.“
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Обективно
13:14 02.10.2020
2 Перо
Коментиран от #45
13:19 02.10.2020
3 киро
13:21 02.10.2020
4 Псевдоним
13:21 02.10.2020
5 Реалист
13:22 02.10.2020
6 Дедо Jo
Цялата прокуратура да се разформирова!
Прокурорите на всички нива с мажоритарен избор в 2 тура!
Суверена, така лозе не се гледа - Лозето иска мотика, а не молитва!
Коментиран от #12
13:22 02.10.2020
7 АНОНИМЕН
13:22 02.10.2020
8 АНОНИМЕН
Коментиран от #54
13:25 02.10.2020
9 Този коментар е премахнат от модератор.
10 Бесен
13:32 02.10.2020
11 Гойко Митич
Коментиран от #16, #33
13:33 02.10.2020
12 Бесен
До коментар #6 от "Дедо Jo":
Точно така! ВСС да дава само номинации, а народът пряко да избира главния прокурор в мажоритарен вот в два тура. Мафията кръв ще повръща, за да не го допусне това, но трябва да се преборим.Коментиран от #14, #15, #26
13:36 02.10.2020
13 Коментатор
13:39 02.10.2020
14 Дедо Jo
До коментар #12 от "Бесен":
Същото и за съдии, топ-ченгета, председатели на разни агенции и комисии, омбудсман (тая сложна дума),...Изобщо значително да се разширява прякото участие и контрол на обществото в управлението.
На президента също да му се разширят пълномощията - сега е само високоговорител, например: по-трудно да му се преодолява ветото...
Суверена!
Не се гледа така лозе! Лозето иска мотика, а не молитва!
Коментиран от #20, #61, #65
13:42 02.10.2020
15 Коментатор
До коментар #12 от "Бесен":
И какво разбира Народа от прокуратура и правилен избор на главен прокурор, или може би имаш предвид някой да го посочи. Например ССБ или лично Лозан Панов.Коментиран от #83
13:44 02.10.2020
16 Дедо Jo
До коментар #11 от "Гойко Митич":
Като приземяват да внимават да не се набодат!"Юристи" ако бяха нямаше да практикуват по тези измислени правила дето ги наричат закони!
Суверена!
Не се гледа така лозе! Лозето иска мотика, а не молитва!
13:46 02.10.2020
17 Гоце
Коментиран от #74
13:46 02.10.2020
18 Абе
Коментиран от #25
13:48 02.10.2020
19 chi
13:49 02.10.2020
20 Бесен
До коментар #14 от "Дедо Jo":
Точно президента го избираме с мажоритарен вот в два тура, но точно на него по конституция му е отредена най-малка реална власт. Случайност? Не мисля. Политическият инженер добре го е конструирал статуквото от 90-те. Ключовите висши държавни длъжности само с номинации от институциите, както и право на номинации от независими граждански ограгнизации, за да се избегне феномен на номиниране само на "наши хора" и народът пряко избира в два тура неговият човек - прокурор, омбудсман, президент, началник РДВР, обмбудсман. И това може да стане спокойно в един изборен ден за всички и даже с местни или парламентарни избори. Опции и решения много... Мафиоти, които обаче не го искат - също много.Коментиран от #23, #30
13:51 02.10.2020
21 ГРАД КОЗЛОДУЙ
13:52 02.10.2020
22 ГРАД КОЗЛОДУЙ
13:53 02.10.2020
23 Дедо Jo
До коментар #20 от "Бесен":
Съгласен!Оставка Гешев!
13:54 02.10.2020
24 Психоаналитик
13:58 02.10.2020
25 Кой68
До коментар #18 от "Абе":
Срока да е 4 години и да не е повече от 3 пъти.Мандата му да започва във средата на президентския и мин.председателя.Така мисля че в някаква степен ще секне "мой-твой" човек.Коментиран от #27
13:58 02.10.2020
26 минаващ
До коментар #12 от "Бесен":
По добре и по -евтино за данъкоплатеца е да се премахне фигурата на главен прокурор - както е в съдилищата. В съдилищата се стига до шеф на върховен съд - няма главен съдия на всички съдилища.Коментиран от #29
14:06 02.10.2020
27 минаващ
До коментар #25 от "Кой68":
Пак ще влияе, даже по лошо. Появи ли се почтено правителство от което няма пачки и прокурора ще ги погне за глупости, ще си пише активи че разследва управляващи, и ще съдейства за подготвяне на терен за корумпета.Най добре е да се премахне такава недосегаема фитура в държавата.
14:12 02.10.2020
28 този
14:20 02.10.2020
29 Бесен
До коментар #26 от "минаващ":
Ако премахнат института "гл. прокурор", то каква е разликата, ако останалите прокурори също са парашутисти, спуснати отгоре? А няма как да ги избираме всичките. Трябва да има една главна фигура, пряко избирана на избори. Това не значи, че не трябва да има контрол от друг надзираващ орган или организации, които могат да искат отстраняването му. Тогава не би си позволил и пи-ар политически репресии без доказателства и основание, което отговаря и на втория ти въпрос. А и всеки е невинен до доказване на противното.Коментиран от #32, #42
14:23 02.10.2020
30 Хаджиментов
До коментар #20 от "Бесен":
Нали затова се иска ВНС и нова конституция. Сега действащата е правена от тези, които искат съдебната система и прокуратурата да са зависими. Това положение ги обслужваше много добре, но когато ГЕРБ дойдоха на власт и това се обърна срещу тях, започнаха да пискат. Сега искат само смяна на ББ и Гешев, но не и на системата, защото ако дойдат на власт ще искат пак да могат да контролират съда и прокуратурата.Коментиран от #36, #44
14:29 02.10.2020
31 Го4о
14:38 02.10.2020
32 Дедо Jo
До коментар #29 от "Бесен":
Огазихте лука!Районен прокурор/съдия (шеф на РПУ) е много по-важна фигура от районен общински съветник.
Следователно пряк мажоритарен избор в 2 тура за тях.
Ако горното не беше вярно, то досега вече щеше да има закони за пряк избор на съдии и прокурори (шефове на РПУ).
Но това обърква всички схеми на управляващите и затова те са си измислили закони, по които да си назначават удобните.
Спасяването на давещите се е в ръцете на самите давещи се!
14:42 02.10.2020
33 Престани да пишеш
До коментар #11 от "Гойко Митич":
Червено старче!14:47 02.10.2020
34 Гербарастин
14:52 02.10.2020
35 Този коментар е премахнат от модератор.
36 Дедо Jo
До коментар #30 от "Хаджиментов":
Хаджиментов,само локуми разтягате...
Колко пъти обяснявам, че тия дето искат ЗАВИСИМИ ПРОКУРАТУРА и СЪД са управляващите, без значение дали са се нарекли ГЕРБ, ДПС, НДСВ, БСП, СДС, Патриоти, Атака,...
Тези които искаме независими съд и прокуратура сме управляваните, без значение към чий партиен електорат ни причисляват.
Което става с ОБЩЕСТВЕНИ ИЗБОРИ на СЪД и ПРОКУРАТУРА!
Спасяването на давещите се е в ръцете на самите давещи се!
Коментиран от #48
14:54 02.10.2020
37 Го4о
15:18 02.10.2020
38 Бойко
Коментиран от #63
15:26 02.10.2020
39 Светоний
15:28 02.10.2020
40 Коментатор
Коментиран от #93
15:30 02.10.2020
41 Този коментар е премахнат от модератор.
42 Минаващ
До коментар #29 от "Бесен":
По времето на Т.Живков, на когото БиБи лъскаше обувките, народът избираше гл.прокурор, председателя на ВС, районния прокурор и председателя на РС. Хората не познаваха двамата "главни", но в замяна на това много добре познаваха двамата "районни" и нерядко ги сменяха, особено този на РС. А тук сега се събрали един полк съдии и следователи и си избират ЕДИН ЕДИНСТВЕН КАНДИДАТ ЗА гл.прокурор! И как така избраха за такъв "милиционер"! Ясно беше, че кандидатурата е определена от ББ и Цацаров, а е подсказана от Пеевски, демек от Ахмед Демир Доган. Жалки истории!16:30 02.10.2020
43 Каквото повикало, такова се обадило
Коментиран от #71
17:09 02.10.2020
44 Бесен
До коментар #30 от "Хаджиментов":
Това е незадълбочен поглед върху исканията на протеста. Естествено, че хората ще искат оставките първо на Гешев и на правителството в лицето на Борисов. Но те не искат просто техните оставки. Докато тези индивиди са там, статуквото не можеш да им го изтръгнеш от ръцете, те по корем ще лазят, но няма да го дадат. Когато след честни избори (невъзможни с този ИК на ГЕРБ) се избере легитимен и представителен парламент на сегашната обществена подкрепа, тогава тези депутати ще имат кредита на доверие да направят тези конституционни промени. Системата се сменя по коментирания по-горе начин, а не както ГЕРБ предлагат с козметика някакви комисийки там и тинтири-минтири. Ако приемем, че последните социологически проучвания са верни на фона на крайно дестабилизираното общество, най-малкото ГЕРБ и БСП щяха да имат по равен брой депутати, а лъжепатриоти и пишман бизнесмени по неВоля са аут. На тяхно място обществото гласува доверие на други политически субекти, които декларират, че няма да се коалират с ГЕРБ. Тоест конфигурацията в парламента би била коренно противоположна на това, което сега е. В момента дискредитирани политици и дори хора с присъди решават съдбините на цял един народ, а сляп и глух прокурор гони кокошки по селата. От къде на къде? Революция ли си търсят? Суверенът е народът, а не те.Коментиран от #53, #77, #78
17:10 02.10.2020
45 Глей ти
До коментар #2 от "Перо":
Прав си. Даже не е необходимо да има главен прокурор и задължително трябва да се намали политическата квота.17:14 02.10.2020
46 България над всичко
17:31 02.10.2020
47 Без главен е по добре
Трябва само някакъва процедура която да ги контролира.
Децентрализацията е по независим и устойчив модел на всяка система , без значение как се казва тя и за какво се отнася.
И е по евтино.
17:38 02.10.2020
48 Хаджиментов
До коментар #36 от "Дедо Jo":
И какво от това, което съм казал противоречи на казаното от Вас?Същото е и само уточнява пътя, по който да стане. Защото с едни обикновени избори - редовни или предсрочни, всичко ще се завърти отново в ръцете на същата политическа клика, която създаде тези закони и се възползва от тях. Без значение дали се казват ГЕРБ, БСП, ДПС, ДБ и т.н.
Коментиран от #50, #97
18:47 02.10.2020
49 Йоцо
18:55 02.10.2020
50 Генерал
До коментар #48 от "Хаджиментов":
Колкото и да не ви харесва това е реда. Има си конституция. Като не ви харесва, имате всички права на гражданин. Можете да избирате, можете да бъдете избиран. Възползвайте се от тези си права, за да решите проблемите си. Аз, искам България да е нормална държава с нормални институции и ред. Вече се боря срещу всички опити този ред да бъде разрушен от хора, които още в семействата им не са ги научили на дисциплина, ред, отговорност. Не са ги научили, че преди да отвориш устата си да искаш, трябва да си дал достатъчно. За сега всичко е условно мирно, за сега.Коментиран от #80
19:00 02.10.2020
51 Оставка Айдуци
Скоро нашият Каскет не се е снимал до някой чужди плет.
19:04 02.10.2020
52 платен брътвеж
19:05 02.10.2020
53 Гербаджия
До коментар #44 от "Бесен":
Не така мой човек. Тая лъкардия с фалшифицираните избори я разправяй на бабите от селото си. Как със същата ИК, Радев стана президент ? Как дори ГЕРБ нямат поне 50 % в парламента, та се налага да се коалират ? Как червените комунисти събраха толкова гласове ? Защо да са фалшифицирали изборите ? Защото комунистите и да ги буташ , няма ли я червената армия - освободителка да ги качи на власт, все ще си реват като опозиция. Свиквай. Явно квичащите по площада не са народа и ще го видите на редовните избори. До сега винаги съм гласувал за ГЕРБ и пак ще гласувам. Ела ми кажи, че съм купен или нещо там от миризливия ви речник. С оскверняването на националните символи изгубихте страшно много. Престарахте се. Фамилията ми е доста голяма и се разраства. Един неин член не гласува за друга партия, освен за ГЕРБ. Ще се видим на редовните парламентарни избори. От тук виждам как си правите сметките да купите цигани и да използвате вещиците на Мая Манолова за магии.Коментиран от #73
19:11 02.10.2020
54 Този коментар е премахнат от модератор.
55 Другия с коня
Коментиран от #64
19:26 02.10.2020
56 Антикомунист
19:51 02.10.2020
57 И аз, и аз
е. Ее, оляхте се!
19:52 02.10.2020
58 Протестър
20:09 02.10.2020
59 Употребените хора
20:20 02.10.2020
60 БСП
20:29 02.10.2020
61 Скитника
До коментар #14 от "Дедо Jo":
Цялата власт в ръцете на народа, народни представители - действително само народни представители, т.е. Пряка Демокрация.20:35 02.10.2020
62 123
20:38 02.10.2020
63 Ами
До коментар #38 от "Бойко":
Какво означава това? Щом Божков, Василев, Бобокови, олигарси и т.н. подобни искат да го свалят, по пътя на логиката значи това е правилния прокурор. Такъв досега не имало! На всички горещи точки! Много деен от първия ден! Ама не гонел Бойко, това им е проблема! И защо да то гони ? Заради чекмеджето, къщата в Барселона? Чекмеджето направено много елементарно, кой държи така пари? Къщата? Ами колко много българи имат къде къде по хубави къщи, в България, Гърция и където си искат, почти постоянно са по далечни острови, с огромни разходи, самите телевизионери се изтрепаха да се хвалят на бедните зрители ( защото те ги гледат ) къде са ходили, какви деликатеси са консумирали, та Бойко имал още 1 къща, дори да е така, какво. Няма право ли ? Или пък защото Гешев влезе в недосегаемото президентство? Нали никой не е над закона? За какво се борим въобще? Има нещо сбъркано.21:03 02.10.2020
64 Много
До коментар #55 от "Другия с коня":
си далеч от истината !21:16 02.10.2020
65 Като
До коментар #14 от "Дедо Jo":
ти се копае, па никой не мое те спре! Между другото иди до личния ,може да измисли нещо човека!Все има някой състудент психиатър! Наложително е!21:20 02.10.2020
66 Тръмп
21:21 02.10.2020
67 Оставка Мафиоти!
21:22 02.10.2020
68 Мутрите вън!
21:23 02.10.2020
69 Шуми Марица
Коментиран от #86
21:29 02.10.2020
70 Този коментар е премахнат от модератор.
71 Да те
До коментар #43 от "Каквото повикало, такова се обадило":
светна ,съдиите нямат работа да гонят боклуците по покривите,прокурорите ако имат желание да се правят на милиционери никой не може да ги спре!22:00 02.10.2020
72 Наблюдател
22:29 02.10.2020
73 Nike
До коментар #53 от "Гербаджия":
И да не ти се вярва леля ми е била свидетел как ченгета сменят чували с бюлетини22:41 02.10.2020
74 гаврош
До коментар #17 от "Гоце":
Защо, думата мазгал значи бойница (отвор за стрелба)! Ако питаш някой стар стругар има струг мазгал, на който можеш да разтягаш заготовка за да оформиш детайл !23:08 02.10.2020
75 СУПЕР
23:43 02.10.2020
76 ще видите
23:53 02.10.2020
77 Хаджиментов
До коментар #44 от "Бесен":
Уважаеми, Бесен.Именно пътят, който показваш е наивен и показва липса на опит и знание на историята. Но нека да карам подред:
- Една оставка не решава нищо, защото служебното правителство на Радев ще направи всичко за да ощетят ГЕРБ и да ги сринат. Радев е пристрастен и има лична неприязън, която непрекъснато показва и която не му позволява да назначи кабинет, който ще организира честни избори.
- Който и да спечели изборите няма да може да прокара никакви промени в конституцията, защото 1. Никой от сегашните политически играчи не ги иска и 2. Дори някой да иска, никога няма да събере 75% от депутатите да ги гласуват. Вече 30г имаме избори и никой нищо не променя по простата причина, че сегашното статукво и законова база удовлетворява всички политически играчи. Тази система е изградена от БСП с подкрепата на ДПС за да обслужва тях, но сега е в ръцете на ГЕРБ и те се възползват от нея, но въпреки това опозицията не иска смяна, защото се надява да се върне на власт и да се възползва пак от това, което е градила толкова години.
Така, че честни избори няма да има, както и обществена подкрепа, защото има хора, които помнят, как БСП и ДПС крадоха и колко корумпирани бяха. Има хора помнещи, кой разруши и ограби България, кой създаде мутрите, вкл. Б. Борисов, кой създаде Конституция и закони поставяйки съдебната власт под зависимостта на политиците, кой създаде олигарсите и направи законите позволяващи и дори поощеяващи корупцията. Това, че сега БСП и ДПС се п
Коментиран от #85, #92
00:24 03.10.2020
78 Хаджиментов
До коментар #44 от "Бесен":
Продължение:Това, че сега БСП и ДПС се представят за борци срещу кражбите и корупцията няма да заблуди никога.
В обикновено НС няма да има никакви промени, защото нищо няма да може да стане без ГЕРБ, БСП и ДПС, а те не искат нарушаване на статуквото.
00:27 03.10.2020
79 Този коментар е премахнат от модератор.
80 Хаджиментов
До коментар #50 от "Генерал":
Коя държава е нормална = тази преди 1989г или сегашната?!?!?Нали точно това искаме - да се смени конституцията и след това други основни закони, за да станем наистина нормална държава. Такава, в която да има върховенство на закона и всеки да е отговорен за действията си. А политиците - най-много.
Сегашното статукво няма нищо общо с нормалмостта и това идва от калпавите закони, които конституцията позволява.
Коментиран от #91
00:38 03.10.2020
81 Вижда се накъде духа вятъра
01:14 03.10.2020
82 Джил
04:48 03.10.2020
83 Радев
До коментар #15 от "Коментатор":
Каквото и да се казва ,каскета да се маха .Действа като милиционер и пази мафията .06:41 03.10.2020
84 мечо
08:38 03.10.2020
85 Коментатор
До коментар #77 от "Хаджиментов":
Напълно вярни констатации и изводи, за съжаление.08:40 03.10.2020
86 Коментатор
До коментар #69 от "Шуми Марица":
Доста точна преценка. Кой народ от Източа Европа остави комунистите на власт след 1990. Кой народ сега продължава да гласува за техните наследници. Кой народ се въобразява, че Слави Трифонов ще го 'оправи'. Е, май си заслужаваме съдбата...08:52 03.10.2020
87 Бай Ху
09:30 03.10.2020
88 Бай Ху
09:31 03.10.2020
89 Мунчо
10:34 03.10.2020
90 Само един
11:12 03.10.2020
91 По коя
До коментар #80 от "Хаджиментов":
Конституция се организира държавата ни в момента - отпреди 1989 или след това? Останалото от казаното от теб са празни приказки. И ако има нужда от нова Конституция, Десислава от Дулово и абсолютният неграмотник Борисов ли ще я правят?Коментиран от #99
11:15 03.10.2020
92 И как
До коментар #77 от "Хаджиментов":
служебното правителство на Радев ще направи всичко, за да бъде ощетен ГЕРБ? Единствената възможност на такова правителство е да контролира справедливостта при организирането и провеждането на изборите. Ако такава справедливост води до ощетяване на ГЕРБ,това означава ли, че ГЕРБ провеждат "честни4 избори?11:17 03.10.2020
93 Дедо Jo
До коментар #40 от "Коментатор":
Вярно е само това:"Важното е тези които не го (Главния прокурор) харесват, да бъдат малцинството, чиито нечисти интереси са засегнати".
Над 2/3 от избирателите не харесват Главния прокурор и мислят, че той не защитава техните интереси, затова искат оставката му!
Оставка Гешев!
11:32 03.10.2020
94 Този коментар е премахнат от модератор.
95 Този коментар е премахнат от модератор.
96 123+
Да пе пиша за милиционерското Симеоново, което не подготвя магистрати!
11:42 03.10.2020
97 Дедо Jo
До коментар #48 от "Хаджиментов":
Хаджиментов,Винаги успявате в един пост да сложите верни и неверни твърдения.
И винаги успявате да свържете положителни и верни твърдения (например: утре слънцето ще изгрее) с ГЕРБ и бате Бойо победоносно яхнал белия кон!
На това му се вика миш-маш в главата или манипулация!
Постът ви под номер 30 е типичен пример за манипулация.
Оставка Ментовци!
Коментиран от #100
11:43 03.10.2020
98 аз съм Веска
КОГОТО СА ИЗБРАЛИ , ТОЗИ ЩЕ Е .НЕ Е МОЯ ПРИЩЯВКА.
ГЕШЕВ ЩЕ ОСТАНЕ В СВЕТОВНАТА ИСТОРИЯ , СЪС СЛАВАТА НА ШАНЕЛ № 5 .
НЕ СЕ ШЕГУВАМ . ИМА ЛИ ДРУГА ПРИЧИНА ДА Е НОМЕРИРАН С ПЕТ . МОЖЕ БИ ИМА . ПОТЪРСЕТЕ .
11:43 03.10.2020
99 Хаджиментов
До коментар #91 от "По коя":
Държавате ни е организирана по новата Конституция, която е направена така, че позволява всички тези безобразия и прави съдебната власт зависима.При свикване на ВНС част от депутатите ще бъдат избрани мажоритарно и това ще даде най-широка представителност на българското население.
А Конституцията ще се съставя от най-големите експерти в тази област в България, които ще са в качеството си на експерти и ще се гласува от 400 депутата във ВНС. Предложенията на ГЕРБ са само формални, за да се започне процеса. Така е по изискване на сегашната конституция, което е още едно нещо, по което трябва да се помисли.
12:44 03.10.2020
100 Хаджиментов
До коментар #97 от "Дедо Jo":
Говори конкретно, моля. Кое точно не е вярно. Кое е манипулация. Ако даваш оценки, трябва да се аргументираш.Общи приказки - в кръчмата и на площада.
12:55 03.10.2020
101 Мазгалов
радев секретни документи, той каза на Узунов за изхода на дело една седмица преди решението на съда. Той е лош не се яви при радев когато му заповяда Митко МСМ, да той е лош. Но защо не чухме от ваше величество нищо когато отиде в МС и изведе министър и зам с пранги.
Коментиран от #102
13:06 03.10.2020
102 Хаджиментов
До коментар #101 от "Мазгалов":
Нали, друго си беше при предишните Главни прокурори - не закачаха никого и никой не им искаше оставката...Бих се учудил ако сега беше обратното, т.е. олигарсите и мафиотите да не реагират и да не направят нищо за да разкарат Гешев и да си гледат рахата. В Италия и някои други държави дори убиват...
13:53 03.10.2020
103 Народа
12:16 04.10.2020
104 Сатъра
23:59 08.10.2020
105 Колева
14:10 09.10.2020