10 Юни, 2021 08:58 7 419 85

Министърът на отбраната: Майор Терзиев е поразил мишената, но не е съобщил за катапултиране

  • георги панайотов-
  • майор валентин терзиев-
  • валентин терзиев-
  • пилот-
  • изтребител

Проверяваме какво може да се е объркало. Хипотези – колкото искате, сподели Георги Панайотов

Министърът на отбраната: Майор Терзиев е поразил мишената, но не е съобщил за катапултиране - 1
Кадър: БНТ

Операциите по издирването на падналия МиГ-29 в Черно море продължават. Днес ще бъде пуснат хидролокатор, който допълнително ще обследва дъното. Теренът, което е обследван, е с размер на 20 квадратни мили. Предвид дългото време след загуба на връзка с майор Терзиев, вероятността да бъде открит жив и здрав е много малка и трябва да сме готови да приемем и най-лошото. Това заяви в сутрешния блок на БНТ министърът на отбраната Георги Панайотов.

По думите му, каквото и да се е случило, се е случило внезапно и майор Терзиев не го е очаквал. Той не е докладвал за каквито и да било проблеми, не е опитал да осъществи връзка с командването, не е съобщил за катапултиране.

Самолетът, който е пуснал мишената, е видял как майор Терзиев я е поразил. Това е потвърдено визуално. Оттам нататък няма данни някой да е виждал каквото и да е.

"Проверяваме какво може да се е объркало. Хипотези – колкото искате. Спекулации могат да се правят колкото искате. Може да се прибегне към политическо говорене. Искам да се установят фактите и да ви кажа каква всъщност е била причината. А че майор Терзиев е един от асовете във ВВС, това е така. Той е пилот първи клас, но в авиацията първи клас това не е просто някакво признание, това е първи клас пилот. Майорът е имал т.нар. нальот и през нощта, и през деня – повече от 709 часа на МиГ-29", отбеляза министър Панайотов.

По-рано ген. Спас Спасов, председател на УС на Фондация "Български ВВС", също сподели пред БНТ, че за 23 години стаж майор Терзиев е имал нальот от около 800 часа, което за това дълго време е крайно недостатъчно като тренировки.


Поставете оценка:
Оценка 4.3 от 13 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 USA today

    49 13 Отговор
    Американците са го свалили честито ви НАТО

    Коментиран от #9, #60

  • 2 Йбжййк

    20 8 Отговор
    Как за пет години навъртя 700 часа, след като всички заявяват, че реално се лети даже под санитарния минимум от 80?
  • 3 Последния Софиянец

    42 10 Отговор
    После него са го поразили янките.Самолета е на парчета.Черната кутия е взривена иначе щяха да я намерят по маяка

    Коментиран от #55

  • 4 Самолета е

    37 0 Отговор
    попилян и надали ще се намери нещо друго освен отломки за жалост. Язък за човека!
  • 5 русенец

    33 1 Отговор
    700 часа за 20-25 години? Това е нальотът на изтребител от националната гвардия на САЩ за 2 години. Т.е. хора, които не са военни, а поддържат формата си.

    Коментиран от #20

  • 6 ПОДАВАЙ ОСТАВКА

    6 33 Отговор
    НЕ СЕ ОБЕСНЯВАЙ
  • 7 Нестандартен

    7 13 Отговор
    опит да сдобием с подводница.
  • 8 ВВС Лондон ВВС България

    18 2 Отговор
    При толкова електроника поразяване то на целта било установено визуално къде е дигитализацията то може да имаш нальот но над земя където има ориентири над морето е друго трябва да се разследва кой е дал заповедта за провеждането на стрелбата в германската армия устава позволява да не се изпълни заповед ако подчинения реши да не я изпълни защото са се напатили след ВСВ
  • 9 РУСНАЦИТЕ СА ГО ГРЪМНАЛИ

    7 26 Отговор

    До коментар #1 от "USA today":

    ЗДРАВЕЙТЕ БРАТУШКИ.....
  • 10 БАЦЕТО СЪМ

    4 13 Отговор
    Няма кой да ви казва кво да ПРАЙТЕ и се....окакахте.....

    Коментиран от #15

  • 11 ПОДАВАЙ ОСТАВКА

    9 17 Отговор
    От некомпетентно ръководство си отиде български пилот....

    Коментиран от #81

  • 12 незнайко

    9 5 Отговор
    Като правиш лупинг за обръщане на посоката към водата - земята и не си преценил височината това се получава СМЪРТ !!! Причината е нощта !!!

    Коментиран от #24

  • 13 ВВС Лондон ВВС България

    8 4 Отговор
    Защо като е от авиобаза Граф Игнатиево е командирован в Шабла на брега на морето без да знае лоцията на брега и навигационните ориентири за учението което се провежда
  • 14 РАДЕВ, ТИЯ ВСЕКИ ДЕН СА ПО МЕДИИТЕ

    7 11 Отговор
    ПРАВИТЕЛСТВО ЛИ СА ИЛИ МЕДИЙНИ ЗВЕЗДИ
  • 15 разкарай се

    5 1 Отговор

    До коментар #10 от "БАЦЕТО СЪМ":

    Ти от нищо не разбираш!
  • 16 хтвлпп

    24 0 Отговор
    "Оттам нататък няма данни някой да е виждал каквото и да е." Как така. Изведнъж всички са ослепели ли? Няма ли наблюдение на учението?

    Коментиран от #27, #29

  • 17 фтпп ф

    27 1 Отговор
    Първо военти влизат в цех за производство по погрешка, после самолет изчезва с пилота. Абе тез координация нямат ли.
  • 18 глоги

    13 10 Отговор
    Теренът, което е обследван, е с размер на 20 квадратни мили. АКО Е В КВАТРАТНИ КИЛОМЕТРИ,КАКВО ЩЕ СТАНЕ? ТУК НЕ Е АНГЛИЯ!

    Коментиран от #30

  • 19 Някой

    14 0 Отговор
    За 23 години служба. 800 часа нальот. Прави средно по 10 минути на ден. 1 час на седмица. Все пак има почивни дни, отпуск. Излиза, че средно е правил по един полет на седмица. Което би трябвало да е достатъчно да поддържа някаква форма. АКО Е РЕДОВНО ОБАЧЕ. Въпросът е, че ако часовете са навъртяни повечето преди 10-15 г. Тогава ще излезе. Че тогава е правил 2-3 часа на седмица. А сега 1 час на месец. Тоест, това променя нещата за моментно състояние и тренинг. Атова е статистика, която лесно могат да дадат, как и кога са направени тези 800 часа. Защото някой може да има 2000 часа. Ама от 5 години да не се е качвал на самолет. И няма да има добра моментна форма. Не ангажирам никого с моето мнение. Просто да дадат статистиките. И ще се види кое , как е !
  • 20 Jghjh

    8 3 Отговор

    До коментар #5 от "русенец":

    Човека на 42 годишна възраст започва да лети с 29ка....прави сметка колко сме зле...той в предпенсионна сефте започва да влиза в час.
  • 21 МП4

    14 0 Отговор
    Той не е имал време за реакция ,след като поразява така и така "кривата" мишена, Кой знае под какъв ъгъл е била машината впоследствие, невъзможна за стабилизиране...Човека се е разбил за секунди и е свършил. 30-40кмра периметър и дълбочина около 70м Това е изключително сложна задача!
  • 22 Каквото

    16 1 Отговор
    и да говорим, някой някъде е сгрешил, резултата е един изгубен на халост живот (ламарината не я броим, живота е по-важен)
  • 23 Игла

    10 6 Отговор
    Щом не е имал време за реакция значи е свален с мобилна ръчна ракета.
  • 24 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 25 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 26 НАТО

    12 13 Отговор
    20 години сме в НАТО и още летим с руски кюнци.

    Коментиран от #53, #63, #82

  • 27 Някой

    13 0 Отговор

    До коментар #16 от "хтвлпп":

    Има наблюдение, изразява се в : Радиолокация и Радиовръзка. Командващия полетите в командния пункт има пряка радиовръзка с пилота. И го наблюдава, като светеща точица на радиолокационния монитор. Отделно има още една станция, която му подава данни за височината на самолета. И ако изведнъж нещо каже бум. Светещата точка изчезва от екрана . И настава радиотишина. И никой нищо не може да направи. Служил съм радиолокация.

    Коментиран от #31

  • 28 Ддддд

    5 14 Отговор
    Питайте някои летец от граф Игнатиево ,как руснаците навлизат във въздушното ни пространство, защото знаят че българските летци нямат достатъчно гориво в самолетите и ни провокират с действията си. Нз забъркана е тази работа, човека същия ден е имал пак полет.....

    Коментиран от #40

  • 29 Хклхйл

    9 2 Отговор

    До коментар #16 от "хтвлпп":

    Аз не мога да разбера тез самолети нашите, уж ги хвалеха, че са класика в жанра, макар и руски, ама аз, ако се удавя на три метра дълбочина с включен waterproof телефон ще ме намерят. Тез знаят къде е паднал и пак не могат да го намерят. Не трябва ли в реално време всичко да тече като информация някъде и съответно да се запише най-малкото да си направят един разбор след това.

    Коментиран от #32, #42, #43, #58

  • 30 Бкйгг

    11 4 Отговор

    До коментар #18 от "глоги":

    В морето няма километри, пич. Морска миля.
  • 31 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 32 Фесо Ракинов

    15 0 Отговор

    До коментар #29 от "Хклхйл":

    Това са самолети на 30-40 год ,плюс това той пада от радара в полунощ. В 10 и нещо на сутрешния ден намират жилетката , значи близо 10 часа от удара какъвто и да е той ,течение , дълбочина нали се сещаш че вс има значение. Въпроса е тук дали е технически проблем с машината , пилотска грешка породена от мишената или най лошото да е свален....

    Коментиран от #67

  • 33 Българин

    10 0 Отговор
    За да има тренировъчни часове, летателния час трябва да е на цена, която го позволява. Като разпределите и часовете за използване на един двигател (които са ограничени) ще получите горе-долу стойност летателен час.

    Има в мрежата раблици. Сравнете цените летателе час при Миг29, Saab, F16.
    Какви изводи може да си направите ? 🤔
    Колко може да натренирате пилотите си?
  • 34 Много ни

    20 0 Отговор
    Лъжат политиците и медите за инцидента! Защо никой не казва на каква височина е летял самолета когато е стрелял по мишената и на каква височина е бил когато е докладвал ,че мишената е поразена? Движението на самолета и неговата височина се следи постоянно от радарната станция и всяка една промяна в предварително заложения курс му се съобщава на мига !Причината да се насочи съмолета стремоглаво към морето след като мисията е била успешна и мишената поразена ,а вероятно е получил и поздравления за това - не е пилотска грешка!Може много да се коментира по този случай,но явно има нежелание истината да излезе на яве!Жалко че по този начин медийте и политиците петнят името на този добър пилот обслужвайки чужди интереси.
  • 35 Георги Илиев Митев

    15 3 Отговор
    Лелеяна мечта за самолети : Три милиарда за чертежи. По ръцете ни сърбежи. Ще вземаме или пак ще даваме. Самолети от Америка ще ли притежаваме ? " Извънземните " ли ще ни бият ? Ще опитат ли да ни затрият ? Не и не, ние не спим - с въображаемите самолети ще ги победим . Автор: Георги Илиев Митев. Трето поколение репресиран. Потърпевш от милицията, военните, военните медици, полицията, медиците, институции и граждани.
  • 36 МП4

    17 3 Отговор
    Самолетите трябваше да са ни Су 35 а не Миг 29 !!!!
  • 37 Запознат

    26 4 Отговор
    Българският МИГ-29 и пилота му са били използвани за жива мишена от янките.

    Свалили са го я с ракетния комплекс „Иджис“, я със ЗРК „Пейтриът“!

    Летецът даже не е разбрал какво е станало.

    Всички са знаели, но никой не му е казал, че го пращат за курбан!

    Коментиран от #44, #59

  • 38 Хъхрх

    2 7 Отговор
    За тази година е имал 20 часа нальот, Ем....оставка брат. Тез часове са му всичките години, не на МиГ29.......ей тоз си е за оставка.
  • 39 Дали

    9 0 Отговор
    Ако наистина мишената е падала прекалено бързо решението му да я порази на всяка цена не му е струвало живота?
  • 40 Коректор

    8 3 Отговор

    До коментар #28 от "Ддддд":

    Глупости и антируска пропаганда! 😀Я питай този "от Граф Игнатиево" колко пъти самият той е нарушавал чуждо въздушно пространство. Със свръхзвукова скорост дали си на ясно как се завива.

    Коментиран от #50

  • 41 Последната

    7 2 Отговор
    версия на системата, AMDR, има опции за РЕБ. Тя е и срещу самолети.
    АФАР(AESA) става не само за откриване(пасивно) но и активно намесване в системите на противника, особено ако са стари.

    Руснаците и американците отдавна експериментират в тая област.
    Версията на самолета ни е добре позната като „радио отпечатък“, тя е със електроника от края на 80-те.

    При нощни полети пилотът е много зависим от приборите пред него. Така, че ето ви още една версия за „атака“.

    Именно това е и новото при 5G технологията на мобилните устройства.

    Сега представете си два вида джамери – един за атака на радиочуствителните сензори на самолета и втория за атака на чувствителните сензори на човека през мобилния компютър до главите ви, който насочва тесния лъч на активната антена на атакуващото средство, било то Иджис или клетка на мобилен оператор .
  • 42 някой

    10 1 Отговор

    До коментар #29 от "Хклхйл":

    Във ВМС има и хидрографски кораб.Имаше,сега не знам. ПЛК( корвети) също имат сонари за подводно търсене.Минните ,,ловци" също са оборудвани за търсене под вода. Лъсва и състоянието на ВМС. Ще спестя други квалификации.Отбора генерали да се погледнат отстрани .Два дена не могат да локализират къде е паднал самолета,при положение че са летяли в ,,двойка" ,имало е и друг изтребител.

    Коментиран от #64

  • 43 Хахахайл

    5 3 Отговор

    До коментар #29 от "Хклхйл":

    А мишени по корпусите на самолетите не искаш ли да сложат ? 🤣 Нали целта е самолета да незабележим за радари и противник, бе ?
  • 44 Човек

    7 0 Отговор

    До коментар #37 от "Запознат":

    Ако е вярно е отвратително, жалко че няма да разберем истината
  • 45 Бойко

    7 3 Отговор
    Кога ще откриете пилота? Защо се туткате две денонощия? МИГ 29 къде е още ли не знаете? Докога ще ви чакаме?

    Коментиран от #48

  • 46 ПОДАВАЙ ОСТАВКА

    5 1 Отговор
    Не се обяснявай какво и що.....
  • 47 Нито една

    10 4 Отговор
    политическа сила в парламента не поставя актуалния и важен за България въпрос за вкарването ни от САЩ в евентуален военен конфликт.
    Защото не е ясно как точно ще завършат ученията.
    Може да стане „инцидент”, който да предизвика отговор и спиралата да се завърти.
    Американците са доказали, че ги умеят тези постановки.
    Руският президент Путин вече изрази публично съжаление, че България е вкарана във фронт срещу Москва.

    Нашите партии на статуквото и анти статуквото са глухи и слепи, обаче.

    Защото ВСИЧКИ партии са над.пени на световния жандарм и са ПРЕСТЪПНО БЕЗОТГОВОРНИ към ДЪРЖАВА, род, народ и Родина!

    Коментиран от #52

  • 48 БАЦЕ

    1 0 Отговор

    До коментар #45 от "Бойко":

    Ела у МС да им обясниш некои истини
  • 49 Тошко

    2 4 Отговор
    Има ли руски подводници, които да следят ученията и да се интересуват от новостите в навигацията на НАТО?
  • 50 Отговори си

    3 0 Отговор

    До коментар #40 от "Коректор":

    Никаква пропаганда брато, говорил съм с човек от там и нещата стоят по този начин а ти си размишлявай както искаш
  • 51 Стив

    10 0 Отговор
    Защо ЕДИН – единствен изтребител, посред нощ изпратен на стрелба по цел?

    Как да няма свидетел откъде е дошла ракетата свалила нашия МИГ?!

    На Шабла по това време е имало стрелби - дали не е грешка при стрелбите или не сработила системата свой – чужд?!

    Интересно и кой е провеждал стрелбите - наша част или чуждоземска.

    Коментиран от #56

  • 52 В ПРЕДИШНИЯТ ПАРЛАМЕНТ

    2 5 Отговор

    До коментар #47 от "Нито една":

    АНТИГЕРБ ИМАХА 165 ГЛАСА МНОЗИНСТВО...С ЕДНО ГЛАСУВА НЕ ЗА ПЕТ МИНУТИ ИЗЛИЗАХМЕ ОТ НАТО И ЕС....БСП КОМУНИСТИТЕ ДАЖЕ НЕ ПОСМЯХА ДА ГО ПРЕДЛОЖАТ...ЩО ЛИ
  • 53 NASA

    8 3 Отговор

    До коментар #26 от "НАТО":

    Освен това за 35 години братска американска дружба нямаме нито един астронавт.
  • 54 Прогноза

    8 7 Отговор
    След като според някои 80% от народа били русофили, американофилът Радев, особено след тази национална катастрофа, би трябвало на изборите да получи 15℅.

    Но тия, дето ще гласуват за него, всъщност са чорапофили от сектата на Чорапа.
  • 55 ААА МАЙ МАЙ

    5 0 Отговор

    До коментар #3 от "Последния Софиянец":

    НЯКОЙ КАШАЛОТ Е ИЗЯЛ М А Я К А !!!!
  • 56 УЧЕНИЕ ЗАЕДНО СЪС СЪРБИТЕ

    5 3 Отговор

    До коментар #51 от "Стив":

    ТИЯ НЕ БЯХА ЛИ С РУСНАЦИТЕ....ЯВНО И ТЕ НАПИРАТ ЗА НАТО И ЕС
  • 57 80 джуджета

    19 0 Отговор
    Като не си кадърен да правиш учение през нощта над море , като нямаш ресурс и опит ,това се получава. Некадърници . На всяка крачка некадърници ,измамници и лъжци. катастрофа. Погубиха момчето. И така както погубиха пилота, така погубват и България. Сега имаме и ново двадесет, иска три морета и три небета. Малка, нищожна ,катастрофирала България ,без ресурс, напълно зависима, с изчезващ генофонд и криминална обществено политическа среда има претенции на военна сила ,иска и три морета и три небета. На това се казва свещена тъпота !
  • 58 2323

    2 1 Отговор

    До коментар #29 от "Хклхйл":

    И с Ферарири може да отсечеш някое дърво, не че хваля самолета, ако бяха ъпдейтвани навреме, щяха да са си много добри, обаче с електроника от 80те, не стават
  • 59 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 60 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 61 пРезидентът

    8 6 Отговор
    Румен Радев стана патрон на „Триморие“ - геостратегическа инициатива, насочена срещу Русия.

    В еуфория и с безумната си грандомания всички сме свидетели как се гъне, снима се с посланика на САЩ на военни учения на САЩ-НАТО.
    Кляка, пълзи и об.изва всЕкакви за.ници главно амери кански.

    В същото време успаният народ е този, който ДАВА КУРБАН за тази сделка със сатаната.

    Коментиран от #73, #79, #80

  • 62 Росен

    11 2 Отговор
    Борисов: Вoeнният пилoт кaрa eдин caмoлeт и aкo види, чe нe мoжe дa гo кaрa – кaтaпултира. Какво толкова е Радев - шофьор на самолет.

    Припомням безобразните думи на бившия премиер от 2019 г. по повод днешния трагичния инцидент с българския изтребител.

    Друго си е шофьор на Бипка и шофьор на Маргините, нали така г-н бивш премиер...
  • 63 ТО РЕТРОТО Е ПАК НА МОДА

    4 3 Отговор

    До коментар #26 от "НАТО":

    ПРЕДИ ДНИ ЕДИН ГЕРМАНЕЦ ПРОДАВА ЗА ОСЕМ ХИЛЯДИ ЕВРО „ЗАЗ” НА 40години,ТО И НАШИТЕ МИГОВЕ СА МУ НАБОРИ🔝🔝🔝

    Коментиран от #72

  • 64 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 65 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 66 пилотлюбител

    5 0 Отговор
    709 часа не е ли твърде малко? не знам как е във военната авиация, но асовете ни делтапланеристи са с над 3000 часа. Гражданските и тях ги гледам с по 5000 - 10000 часа са командирите.
  • 67 Малко логика

    11 1 Отговор

    До коментар #32 от "Фесо Ракинов":

    пилотът е опитен, но НЕ УСПЯВА да съобщи за проблем - няма технически проблем без индикации, каквото и да стане по технически причини, то не е внезапно; доклодвоно е, че мишената е поразена и ВЕДНАГА СЛЕД ТОВА връзката изчезва - т.е.,непосредствено след изстрела; самолетът, пуснал мишената, ЗАСНЕМА ПОРАЗЯВАНЕТО Й - тово значи, че до и в този момент проблем няма; знаят се координатите и скоростта на двете машини в този момент - и ,кой знае защо, не могат да установят къде е падналият ? Изводи - събитието е възникнало внезапно, някой има интерес машината да бъде извадена скришом, за да не се видят пораженията по нея ПРЕДИ ПОТАПЯНЕТО. НАД 75% ТАЗИ ЛОГИКА ВОДИ ДО "ПРИЯТЕЛСКИ ОГЪН". А ИМА ЛИ ДРУГА ЛОГИКА? П.С. Има ли в този момент стрелби на НАТО в близък район?

    Коментиран от #78

  • 68 7777

    6 4 Отговор
    Американците като видят МИГ29 веднага си мислят че е Руски. Може да са го опраскали. Жалко за човека, има семейство и деца.
  • 69 псф

    7 1 Отговор
    Мерили са си го със сърбите, закъснял е и балона снижил повече, "натиснал" е надолу самолета с по голяма вертикална скорост на снижение, вероятно се е забавил докато се прецелва и не е забелязъл, че е слязал под безопасната височина за извеждане от съответното снижение и не могъл да предотврати съприкосновението с водата. Всичко е станало за миг и не е имал време да усети фатлния край. Лошото е, че за близките си, за приятелите си, за колегите си и най вече за семейството си това е непоправима и неоправдана загуба!
    Дано обаче тя да не остане напразна а да накара тия, дето издават заповедите за изпълнение на полети, да се откажат от такива безмисленни и неоправдано рискови за нивото на подготовка на пилотите задачи и да се посветят изцяло на пилотската професия. Професия, която изисква много знания, специфични навици и майсторски умения!
  • 70 Истината

    8 1 Отговор
    Публикувано във факти.бг: Министърът на отбраната: Майор Терзиев е поразил мишената, но не е съобщил за катапултиране.

    Е как ще съобщи за катапултиране,след като веднага е потънал под водата.
  • 71 Знайко

    9 1 Отговор
    Ало министрите и генералите. Хората искат да знаят защо един син, съпруг и баща. Не се е прибрал от работа и никога повече няма да се прибере вкъщи в мирно време. Хората не ги интересува тъпата ЦЕЛЛ на генералите и политиците. Дали е била поразена или пропусната.
  • 72 Реалист 2

    4 3 Отговор

    До коментар #63 от "ТО РЕТРОТО Е ПАК НА МОДА":

    Индия в момента си купува Миг 29. Имат ресурс 50 години. Разбира се, като на всеки боен самолет двигателите трябва да се сменят и рециклират. Аналог на Миг29 не е набора му Ф16, а следващия ф22.
  • 73 А бе дръвник

    7 0 Отговор

    До коментар #61 от "пРезидентът":

    как успявате едновременно да обвините Радев, че е проруски настроен и че е проамерикански? Ще ви задави злобата, пък задавянето нерядко води да летален изход...
  • 74 резил

    8 3 Отговор
    Пълен резил. Паднал самолет от три дена, и ако медиите не вдигнаха шум, никой нямаше и да каже. До момента от МО трябваше да са направили разследване, да са събрали доказателства и да имат поне 2-3 версии. Както винаги – пълна пародия. Самолетът може да е паднал от пилотска грешка, което е лесно установимо по черната кутия. Може да е паднал поради повреда, което е малко вероятно, защото обикновено пилотът съобщава за това нещо. Когато изведнъж самолетът изчезне, обикновено става въпрос за поразяване от ракета от земята или от друг самолет. Дали братушките не харесват да се лети над Черно море и са се проявили, дали натовците са решили да си пробват оръжията върху руски самолет – не може да се каже. Може и да е грешка – щом нахлуха в някакъв цех по грешка, значи и самолет може да се свали. Проблемът е, че от МО по-скоро се мъчат да прикрият всички факти около станалото, отколкото да изясняват случая. А ненамирането на черната кутия още повече подтвърждава тезата , че нещата около падането са доста „гнили”. Изрази от рода „Ами ние не знаем, всичко може да е станало”, са характерни за селската кръчма, а не за професионалисти. Другият вариант е да им е наредено да мълчат, докато някъде съставят правдоподобна версия и обвинят „правилния” враг.
  • 75 Някой

    9 0 Отговор
    Самолетът ако е на 50-70 метра дълбочина. Там е и пилота, вързан с коланите на седалката. Ако не се е разпаднал при евентуален взрив горе, или при удара с водата.
  • 76 АЙДЕ ПОДАВАЙ ОСТАВКА

    0 3 Отговор
    НЕ СЕ ОПРАВДАВАЙ.....ТОЛКОВА СИ МОЖЕТЕ
  • 77 Били

    3 3 Отговор
    Намерили жилетката, а пилота не! Тя тази жилетка е като онези жълтите дето се свалят с щракване на пръст и хоп изкочила от пилота и се озовала в морето. Защо някой си мисли че пасем трева по асвалта!Ако е намерена част от жилетката тогава може да се мисли че пилота е претърпял инцидент, но в този случай би трябвало да има и други останки от екипировката.
  • 78 Някой

    2 3 Отговор

    До коментар #67 от "Малко логика":

    Ако е избухнал във въздуха след "приятелски огън", веднага след сваляне на мишената. Другият самолет е щял да види пламъците в нощното небе от взрив на ракета и самолет. Или е станало малко по-късно. Или пък се е забил във водата без взрив. Момента на изчезване от радиолокационната станция е известен. По дъщото време координатите ма втория самолет са известни. И може да се определи, дали има визуална възможност на втория самолет в случай на взрив с изчезналия. Има доста неща , които могат да се кажат, но засега не се коментира. Едно от най - важните е : На каква височина и скорост е бил самолета поразил мишената. Под какъв ъгъл е била атакувана. Оттам специалистите могат да кажат. Каква е геометрията на полета, спрямо водната повърхност. Колко време е имал за реакция. Ако е летял опасно към водата. Но никой не ги коментира тези неща.
  • 79 4268

    0 4 Отговор

    До коментар #61 от "пРезидентът":

    Публикувано във факти.бг: Румен Радев стана патрон на „Триморие“ - геостратегическа инициатива, насочена срещу Русия.

    Иначе няма да има какво да предава на братушките, нали?
  • 80 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 81 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 82 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 83 Сърп и чук

    4 0 Отговор
    За сравнение - Лобанов, Лев Захарович, роден 1920 г. Става авиатор преди войната и лети в гражданската авиация като разнася поща, пасажери, товари. Когато постъпва във военната авиация, там не вярват че има хиляди часове във въздуха, но летателната книжка е категорична - 4000 часа дневни и 2000 часа нощни полети. И това се отразява по нататък. Първо, побеждава инструкторите, второ, остава жив в началото на войната, когато всички край него и новопристигнали изчезват, ранени, загиват и до края на 1941 г. има 16 свалени германци с И 16! Тогава е ранен от зенитен огън, връща се след 8 месеца, но като нощен бомбардировач. И обратното - пристигат в едно подразделение 19 млади изтребители през 1943 г. и до края на войната остава жив само един.
  • 84 Този коментар е премахнат от модератор.

  • 85 ПЕНКО

    1 3 Отговор
    ТОЗИ МИНИСТЕР Е ТОЧНО -КОТО ОНЗИ ОТКАЧАЛНИК "БАРЕТА " -УБИТ ОТ ОБИКНОВЕН ВЪОРЪЖЕН МАЛОУМНИК -ПОРАДИ МУТРОКРЕТЕНИЗЪМ - КУЛТУРИЗЪМ ---СЛОЖИЛ 5 ЧОВЕКА ПРЕД ВРАТАТА НА СТРЕЛЕЦА - "АЗ СЪМ КОЙ СЪМ " -И ГО ЖАЛЕХА -А ТОЙ КРЕТЕН - "БАРЕТА" !!!!!!!!
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове