"Социалните мрежи раждат лидери. Какви са те, може да се говори много. Тенденцията е ясна - популистки и лесни послания. Преди TikTok беше за младото поколение до 25 г., в последните години го използваха доста и в България. На тези избори стана ясно, че тази социална мрежа се ползва и от голяма част от разочарованото поколение 45+, които искат промяна, лесно се подхлъзват по хубави обещания".
Това коментира експертът по онлайн медии Жюстин Томс в студиото на Bulgaria ON AIR.
Според нея социалните мрежи се използват за политическо съдържание, изпълнено с послания, реч на омразата, обещания.
"Събират финансиране чрез различни платформи, през което засилват своето присъствие. При тази ниска избирателна активност не е толкова трудно - въпросната изненадваща партия е част от този феномен, за да влезе", заяви Жюстин Томс.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Дедо
Коментиран от #10
12:42 11.06.2024
2 Прекрасно, едно
12:42 11.06.2024
3 Мутафчийски
12:42 11.06.2024
4 Не виждам
12:43 11.06.2024
5 Сила
12:43 11.06.2024
6 дамм
12:44 11.06.2024
7 Иван Грозни
12:44 11.06.2024
8 ИЛИ СА ПОМОГНАЛИ ИЛИ СА МУ
12:45 11.06.2024
9 О каква
12:45 11.06.2024
10 АМИ ШЕФА ОТ СИМИТЛИ НА ФИРМА
До коментар #1 от "Дедо":
ГРОМА ДЕТ ГО ,,ЛЕКУВАХА,, В ПИРОГОВ....12:46 11.06.2024
11 От протежетата
12:47 11.06.2024
12 Този ,
12:50 11.06.2024
13 Гоуст
Коментиран от #16
13:06 11.06.2024
14 Име
13:08 11.06.2024
15 Наков
13:15 11.06.2024
16 Този коментар е премахнат от модератор.
17 Радо
13:25 11.06.2024
18 анон
13:28 11.06.2024
19 Анонимен
13:31 11.06.2024
20 Орел
13:46 11.06.2024
21 сноу
13:47 11.06.2024
22 Фибата
14:12 11.06.2024
23 анон
21:45 11.06.2024