2 Август, 2024 10:37 3 280 34

Гвоздейков поиска оставката на ръководството на НКЖИ

  • георги гвоздейков-
  • оставка-
  • ръководство-
  • нкжи

Освен директорът и председателят на борда, отговорност трябва да понесат и служителите, които са ангажирани с експлоатацията на железния път и неговото състояние

Гвоздейков поиска оставката на ръководството на НКЖИ - 1

Министърът на транспорта и съобщенията Георги Гвоздейков поиска оставките на генералния директор и на председателя на Управителния съвет на Национална компания "Железопътна инфраструктура", съобщиха от Министерството.

Причината е занижен контрол на безопасността и зачестилите инциденти по жп инфраструктурата.

Последният случай е от вчера в участъка Мирково – Долно Камарци, където 5 вагона излязоха от релсите. Първоначалната информация показва, че става въпрос за лошо състояние на железопътната инфраструктура. Предстои разследване да установи причините.

"Сегашното ръководство на НКЖИ многократно показа, че не може ефективно да управлява процесите в една от най-големите държавни компании в България", категоричен е министър Гвоздейков. По думите му ситуацията от вчера отново доказва, че има проблем с управлението на системите за безопасност на жп превозите.

"Освен директора и председателя на борда, отговорност трябва да понесат и служителите, които са ангажирани с експлоатацията на железния път и неговото състояние", каза още транспортният министър.


Поставете оценка:
Оценка 4.1 от 14 гласа.


Свързани новини


Напиши коментар:

ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.

КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА

  • 1 Град Козлодуй

    26 3 Отговор
    Преди 1989 Година в Бг имахме Истинско БДЖ а сега е Трагедия

    Коментиран от #5

  • 2 Обективен

    20 3 Отговор
    Главчев веднага да натирва Пиронков ,защото за нищичко НЕ СТАВА.
  • 3 Бдж кибик

    7 5 Отговор
    За толкоз пара толкоз работа
  • 4 Станимир

    22 2 Отговор
    Мария Генова, Румен Станков, Венелин Найденов,Таня Жекова и всички други мутанти трябва да се изхвърлят с 200км извън тази компания.Неофициално се говори, че ако се стигне до тази ситуация трябвало да запазят За.ген. Румен Станков за да продължи с порочните практики в обществените поръчки и да прикрие злоупотребите при извършването на проверки от външни институции. Това се говори навсякъде в ЦУ на ДП НКЖИ. Страшни злоупотреби от три години насам. Пълна проверка на цялата компания това е нужно и то веднага.

    Коментиран от #18, #26

  • 5 хе хе

    9 4 Отговор

    До коментар #1 от "Град Козлодуй":

    ами БДЖ си остана там - в 1989 година.

    Коментиран от #8

  • 6 здрасти

    21 0 Отговор
    А на АПИ шефовете кога? Масово се правят ремонти по улиците без никаква сигнализация и реорганизация на движението. Слагат измислен знак на 2 метра пред дупката и започват да копаят. Бананова държава.

    Коментиран от #7

  • 7 и Терзиев също да подава оставка

    7 2 Отговор

    До коментар #6 от "здрасти":

    заради тапата покрай Сточна гара, където няма НИКАКВА сигнализация за ремонта на тръбите под асфалта
  • 8 мошенгария

    14 0 Отговор

    До коментар #5 от "хе хе":

    далече по-назад в миналия век остана НКЖИ . Ремонтите се състоят в демонтиране на коловози за скраб по гарите за да има комисион и да няма грижи за поддръжка. Пътнически влак пътува 10 км до Своге на заден ход , за да се размине с насрещен влак.
  • 9 Българка

    10 1 Отговор
    Добрее! А Пеевски посочи ли кого назначи транспортния министЕР? И питам след като министърра иска да понесат отговорност всички по веригата, то не трябва ли и той да си подаде оставката. Или министрите не носят никаква отговорност. Те само получават високи заплати и привилегии
  • 10 Логичен край за БДЖ

    4 9 Отговор
    БДЖ е създадено и организирано в сегашни си вид само и единствено да обслужва нуждите на Кремиковци и Стомана Перник. Откакто ги няма тези предприятия БДЖ в този си вид е на доизживяване. Комунизъма за БДЖ приключи 1989, но много от жепейците все още не искат да повярват.

    Коментиран от #19

  • 11 Информация

    2 1 Отговор
    Между Мирково и Долно Камарци има още една гара
  • 12 Емо

    8 2 Отговор
    То и гвоздейков трява да се маха. Очевидно е подкупил яко всички и сега си избива парите. Давам пример - спират се от движение старите автомобили - пълнят се касите на собственици на бусове от малките градчета и села, а те се отчитат на гвоздейков. Толкова ли е трудно да се сети човек?
  • 13 техногенна катастр

    2 1 Отговор
    В едно сме в САЩ - там постоянно се случват такива инциденти - даже вече е нещо регулярно случващо се
  • 14 22222

    5 0 Отговор
    Сетил се е министъра за оставки, а аз за трети път го казвам е този форум "Оставка на министър Гвоздейков".
    И не само, а със собствени средства да въстанови "кашата", която създаде с бетония мост в Пловдив и най-вече организацията на движението на влаковете под него. За да вземе едни пари, които никога няма да вземе, но и кокога няма да приключят ремонтите.
    Номера с римски ракопки няма да мине, защото ще се установи, че или са подхвърлени в момента, за да се удължи ремонта или са от барон Хиршово време положени при тогавашното строителство.

    Коментиран от #27

  • 15 към министъра

    0 1 Отговор
    назначи онзи от 2022г тогава 83 годишен дядка от ПП
    Той оправи нещата
    Натракали са му един кашон обезщетния и пропуснати ползи
  • 16 Тошко

    1 1 Отговор
    Без да инвестира средства, а само да пренасочва към Пеевски и фирмите му, няма как да се очаква да има адекватна инфраструктура. За съжаление пак мишчиците под него го отнасят, щото са сложени там да играят ролята на бушони.
  • 17 Стеф

    5 2 Отговор
    А Гвоздейков кога? От кога е на тази хранилка и какво направи той за БДЖ? Няма ли безотговорност от негова страна и това ли е управленското му решение на проблема. Ръждясал гвоздей, не става за употреба.
  • 18 1357

    7 1 Отговор

    До коментар #4 от "Станимир":

    Ами на долу по веригата началници заместници по отдели настанили се удобно от по 20 30 години Тея отгоре го сменяхме малко по-надолу също е развалено
  • 19 115

    4 1 Отговор

    До коментар #10 от "Логичен край за БДЖ":

    Така е господин разбира!
    И в цял свят железницата е създадена заради Метал, и Кремиковци.
    Аман от Т Тъпанар И като вас
  • 20 115

    5 0 Отговор
    Господин министър
    Новодоставените вагони, от Германия знаете ли че оборудването им е за 1000 волта?
    Колко ще струва преоборудването им на 1500 волта, и кой ще го извърши?
    Локомотивите Сименс не могат да подават 1000 волта към състава.
    От къде ще се набавят резервни части за поддръжка на новите ни 40 годишни вагони, или отново ще има донори, и 1 по 1 ще ги ликвидира е.
  • 21 кантонер

    0 0 Отговор
    И вече не се казва БДЖ ?Ако си мислят,че със смяна на името ще станат реформи,се лъжат.Кое наложи смяна на името?Да си повишите заплатите ,нали?
  • 22 хххх

    1 0 Отговор
    А неговата ще поиска ли?
  • 23 Милен Икономов

    2 0 Отговор
    В живота трябва да има възмездие! Когато човек се старае излиза че е най-негодния на света. Стреми се нещата да станат по добри. Работата да се върши в заводски условия, а не по примитивния начин на атмосферни условия. Някой им обясняват за номерацията на пътеполагачите и че и баща ги е управлявал. Надявам се че някога тази система ще се промени! Нормативните докоменти по които се провеждат условията на работните процеси също. Някога за това се борехме и станахме излишни за тази система. Дано Бог да ви прости за изгубеното време.
  • 24 Железничар

    5 0 Отговор
    То тъкмо се залюбиха в това НКЖИ и ги разведоха. Руменчо тъкмо покани Марийката да си направят тройка и тоя проклет министър им развали сексуалните мечти. Изък !!!! оргазъма отлитя у мивката@ Сега Ромео и Жулиета се готвят да командват без Марийката. Мечтата на простия и алчен човек!
  • 25 Мотрисата

    2 0 Отговор
    Тотална некомпетентност лъсна. Да хвърлят оставките. Вън от БДЖ.
  • 26 Белан

    1 2 Отговор

    До коментар #4 от "Станимир":

    Първо трябва да се очисти Министерството, тоя дето при него беше Хитрино седи в зам.министерско кресло
  • 27 Тегоба

    2 0 Отговор

    До коментар #14 от "22222":

    Присъединявам се към Оставка за Гвоздейков

    Коментиран от #29

  • 28 жп-еец

    2 1 Отговор
    А неговата кой да поиска? За НКЖИ е прав и това, което виждаме ние работещите там с дългогодишен стаж е умопомрачително.......всякаква липса на компетентност и ръководни умения, пълно е с парашутисти, проектите са батак, но това е от почти година, откакто Златин Крумов напусна.
    Ресорния зам.министър също трябва да бъде махнат - некомпетентен и не на място е този човек, категорично.
    А за БДЖ -думи нямам . Там само един Венци се опитва да работи, Всичко друго е плява.../на управленско ниво /- Тоя Друмев-кой го държибе хора. Тоя е най-зле и икономически и лидерски.
    В последните 10 години единствено Григоров беше на нивото, каквото трябва да бъде мениджър на компания, която трябва да бъде извадена от блатото. И резултатите го показаха. Имаше перфектен екип. Но....политиката, бро.....не прощава
  • 29 Жени

    3 0 Отговор

    До коментар #27 от "Тегоба":

    Прав сте -тоя човек остана да бъде министър, само защото не си беше взел комисионната от договорените вагони втора употреба, с които сега си бият главата в стената останалите свестни кадри на БДЖ
  • 30 222

    6 1 Отговор
    Откакто Христо Алексиев и ПП-та /Събев и Гвоздейков/ се намесиха в сектора стана погром...........Гвоздейков поне можеше свестен заместник да си сложи, кото не разбира от железници-да му върви ресора, но той сложи един неграмотен цървул и това е резултата- последнияя пирон в ковчега на сектора!!!!!!!!!!!
  • 31 Така

    3 1 Отговор
    Български манталитет, когато някой се изложи и му се потърси отговорност от по висшестящ като в слчая от Министъра, веднага ами той.... и той....Ами вие господа и госпожи Ръководители на Структурата НКЖИ до сега какво предпиехте, за да ограничите, за да пресечете всичко трагично като пътен инцидент, всичко порочно като обществени поръчки, или така ви е добре, та вие ги създавате и маниполирате за да се облагодетелствате още някоя и друга годинка, пък после може и сами да си напуснете, кой знае...., то като добре залежите, що пък не...?!?! Пълна проверка трябва да ви разпореди Гвоздейков, а не само отговорност да ви търси с наказание и какво искате от него от кога е той на поста, а Вие... Госпожи и Господа... Хайде събудете се вече от зимния сън

    Коментиран от #32

  • 32 И той, да

    1 0 Отговор

    До коментар #31 от "Така":

    Така трябва -до върха, като не стават............ама наистина не стават. Бисер Минчев, който е заместник на Гвоздейков е работил цял живот безопасност- като го знае, как и какво се прави, защо дописна тоя хаус. Като в Гърция ли да стане? Има хора, които стават за определена работа, има такива които въпреки дългия стаж не стават за мениджъри. За това- аут.... А пак Гвоздейков-за нищо не става-някое интервю, ако върже и до там
  • 33 Бай Иван

    2 0 Отговор
    По,по,по, ще и🤣ма ли по,по,🤣🤣
  • 34 Да, бе, да!

    0 0 Отговор
    Поискал, без да пита копринката на президента, кого да изгони и кой да остане, а там май се внасят таксите за пост и така поради липса на квалифицирани специалисти в областта, на най-високия пост няма да има рокада, Поради липса на кадри дори и в министерството.
Новини по градове:
Новини Айтос, Новини Балчик, Новини Банкя, Новини Банско, Новини Благоевград, Новини Бургас, Новини Бяла, Новини Варна, Новини Велико Търново, Новини Велинград, Новини Видин, Новини Враца, Новини Габрово, Новини Добрич, Новини Каварна, Новини Казанлък, Новини Калофер, Новини Карлово, Новини Карнобат, Новини Каспичан, Новини Китен, Новини Кнежа, Новини Козлодуй, Новини Копривщица, Новини Котел, Новини Кресна, Новини Кърджали, Новини Кюстендил, Новини Летница, Новини Ловеч, Новини Лом, Новини Луковит, Новини Мездра, Новини Монтана, Новини Несебър, Новини Нова Загора, Новини Нови Пазар, Новини Обзор, Новини Оборище, Новини Омуртаг, Новини Павликени, Новини Пазарджик, Новини Перник, Новини Петрич, Новини Плевен, Новини Пловдив, Новини Поморие, Новини Правец, Новини Радомир, Новини Разград, Новини Разлог, Новини Русе, Новини Самоков, Новини Сандански, Новини Сапарева Баня, Новини Свети Влас, Новини Свиленград, Новини Свищов, Новини Своге, Новини Севлиево, Новини Силистра, Новини Симитли, Новини Сливен, Новини Смолян, Новини Созопол, Новини Сопот, Новини София, Новини Средец, Новини Стара Загора, Новини Стрелча, Новини Суворово, Новини Тетевен, Новини Троян, Новини Трън, Новини Трявна, Новини Тутракан, Новини Търговище, Новини Харманли, Новини Хасково, Новини Хисаря, Новини Царево, Новини Чепеларе, Новини Червен бряг, Новини Черноморец, Новини Чипровци, Новини Чирпан, Новини Шабла, Новини Шумен, Новини Ябланица, Новини Ямбол, Новини Всички градове