Истината е, че задръствания в София има и ще продължава да има, когато имаш 800 000 коли, които и тази година са се увеличили. Населението също се увеличава, строи се, развива се градът.
Това каза кметът на София Васил Терзиев пред журналисти. Коментарът му е във връзка с извънредното заседание на Столичния общински съвет за силно затруднения трафик, транспортното обслужване и пътната безопасност в града.
Терзиев посочи, че амбицията е да се подобри инфраструктурата на града. Ще продължава да има трафик и това не трябва да е изненада за никого, добави кметът. Всички искаме да караме по европейски улици и това го дължим на софиянци. Задръстванията ще продължава да ги има, докато този град се развива, каза още Терзиев. Той посочи, че така е било и преди. "Не сме ние първите, които затварят улици, за да се строи", допълни кметът.
Той обясни, че е в голяма дилема какво точно е основното обвинение към ръководството на общината. От една страна чухме, че заради многото ремонти и строителство има задръствания, а от друга страна се казва, че няма никакви ремонти и строителство, посочи кметът. Той допълни, че не вижда какво налага извънредното заседание.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Има ги
12:25 17.10.2024
2 Последния Софиянец
Коментиран от #3
12:27 17.10.2024
3 Обърни
До коментар #2 от "Последния Софиянец":
се към Крадла по въпроса !12:29 17.10.2024
4 ТаУмВзе
12:29 17.10.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Този коментар е премахнат от модератор.
7 Опорка
Ама нали щяло да има промяна?
12:30 17.10.2024
8 Шоп
12:32 17.10.2024
9 Дете идиотче
12:34 17.10.2024
10 Слави
1. Всички таксита да седят на изчакване на буферен паркин извън пределите на София.
2. Всички служебни автомовили да бъдат с осигурени паркоместа и да не се ползват за лични, да се паркират само на буферни паркинги след края на работния ден.
3. Засилени проверки на регистрация различни от Софийската, ако пребивават в столицата да бъдат принудени да си регистрата МПСто в столична община и да заплащат съответно данъци тук!
4. Целия град да стане зелена зона!
Коментиран от #15
12:34 17.10.2024
11 Кмета е мухльо
12:36 17.10.2024
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Софийски
12:39 17.10.2024
14 Марко
Кое задръстване попречи на този неможач да започне ремонта на Опълченска в началото на лятото, за да се използва периода на намален трафик, а не сега, в най-гъстия сезон, хората да се диплят на три пласта по обходните маршрути?
Кое задръстване попречи на неможача да завърши Ф Кутев през лятото?
Кое задръстване попречи на неможача да открие построената линия на Петицата още при встъпването си в длъжност през ноември м г , а не по Коледа, както се случи?
Кое задръстване попречи на неможача да извърши реконструкцията на Витошка и Патриарха с малко повече разум в главата и реализацията / компетентни специалисти му подсказваха къде бъркат, но гей-клубът в СОС се смееше надменно/?
Кое задръстване пречи на неможача да започне поне един СОБСТВЕН / а не наследен от Фанди/ инфраструктурен проект? Цяла година е на власт - едва-едва довършва, а нито един собствен проект не е на масата за обсъждане / бяха му посочени поне десетина проблемни места, които трябва да бъдат решени/?
Кое пречи ли?
Не са задръстванията!
ДС е!
Коментиран от #21, #22, #34, #36, #42, #47
12:39 17.10.2024
15 Шоп
До коментар #10 от "Слави":
Евала - как можа главата ти да роди толкова боза и безсмислици. такситата извън града хахахаКоментиран от #27
12:39 17.10.2024
16 морския
12:40 17.10.2024
17 Гошу
12:42 17.10.2024
18 Шоп
12:43 17.10.2024
19 истинските факти
12:43 17.10.2024
20 продавач на вибратори
12:47 17.10.2024
21 Шоп
До коментар #14 от "Марко":
Ако можех щях да ти тресна поне 10 плюса. Иначе има едно задръстване, което пречи на въпросния неможач и безполовата му дружина - задръстването в главата12:52 17.10.2024
22 Истината
До коментар #14 от "Марко":
Точен коментар ! Да добавя още едно: кое пречи сметоизвозването да е в късните часове вместо сутринта между 8 и 9 ч. когато всички отиват на работа и карат децата на училище ?12:54 17.10.2024
23 тоя
Когато центъра се превърне в тотално гето на мигранти, сигурно пак ще ни разтяга локуми как така е навсякъде в ЕС и да го приемем за нормално Пълен некадърник.
Коментиран от #41
12:54 17.10.2024
24 Софиянец
12:57 17.10.2024
25 Този
13:04 17.10.2024
26 1234
1. Отнякъде веднага излиза регулировчик и въвежда ред - тук не към виждал от години.
2. Имат зони с различен достъп - например може колите с несофийска регистрация да имат достъп до околовръстното, оттам нататък - само с винетка за София.
3. Градска мобилност означава не машина за скубане на пари, а комплекс от мерки - от компютърно управление на трафика, до буферни зони за паркиране.
4.Тротинетките не са добре дошли никъде в големите градове по основните улици.
5. Велосипедистите са под мнооого строг контрол.
и така нататък...
Коментиран от #28
13:05 17.10.2024
27 Слави
До коментар #15 от "Шоп":
В белите държави е така, таксито по телефона и то идва от буферен паркинг. Няма право да се придвижва свободно да си "пазари" и да паркира служебен автомобил пред жилищен блок примерно.13:06 17.10.2024
28 Слави
До коментар #26 от "1234":
В белите държави за да се придвижваш с велосипед трябва да имаш разрешително (тип книжка). Редно е да се познават правилата за движение. А относно Софийските винетки - това е много добра идея!13:08 17.10.2024
29 мнение
13:08 17.10.2024
30 Дедо Джо
13:09 17.10.2024
31 Китайците показаха решението
Да, ама не. Просто никой в СО няма топки да направи подобен ход. С който впрочем трафикът в София може да намалее повече от два пъти!
13:17 17.10.2024
32 ЕЛИ
ЦЕЛИЯТ ГРАД СОФИЯ ДА СТАНЕ ЗЕЛЕНА ЗОНА--ТАЗИ ТОЧКА Е НАЙ ВАЖНАТА ,ТЯ Е ВСИЧКО
13:44 17.10.2024
33 Сократ
13:55 17.10.2024
34 Сократ
До коментар #14 от "Марко":
Много правилно си написал. На неможача, обаче и пари и време му стигна да разруши паметника. За друго това недоразумение не е способен.14:00 17.10.2024
35 Петър Младенов от отвъдното
14:09 17.10.2024
36 Този коментар е премахнат от модератор.
37 ЗА ТЕРЗИЕВ С ЛИБОВ
Пак гласувайте за тоя бoклук!
Коментиран от #43
14:19 17.10.2024
38 Боко
14:20 17.10.2024
39 Този коментар е премахнат от модератор.
40 володя
14:37 17.10.2024
41 Събеседник
До коментар #23 от "тоя":
Човече, не си прав, не е "пълен некадърник", а просто за такава политика е подбран и съответно "избран". И градът действително се развива не според нуждите на жителите му, а като в преобладаващата част на капиталистическия свят- без ограничение на жителството, но с ускорени темпове на застрояване, защото това съответства на пазарните механизми, на усвояване и умножаване на все нарастващите "свободни пари" на фирми и личности, на спекуланти и всякакви бизнесформации в чистота, водоснабдяване, хотелиерство, ресторантьорство, магазини за храни, дрехи и каквото се сетите и т.н. и т.н., до някаква следваща революция, ако не сме се затрили дотогава като вид.Коментиран от #48
14:46 17.10.2024
42 За Марко
До коментар #14 от "Марко":
Кое им пречи ,да синхронизират движението на ГТ? От години,в отсечката Западен парк- Сточна гара, автобуси,тролей буквално се застъпват един след друг на всяка спирка.И това ,в продължение на километри.След това,хората висят на спирките по 10-15 ,а за някой номер автобус и по 20 минути.Особено сутрин,когато хората бързат за работа.Спира примерно 309,след него( буквално го подпира) тролей 6, зад него автобус -310.Първия обира пътниците,другите полупразни.Изпуснеш ли този времеви период ( 2-3 минути) висиш като истукан по 15 минути,до следващата порция - тройка с гарнитура.Коментиран от #44
16:07 17.10.2024
43 Безпристрастен
До коментар #37 от "ЗА ТЕРЗИЕВ С ЛИБОВ":
Те направиха Демократичният преход,а не ,обикновените комунисти.Те излизаха на запад.Което им даваше възможност,да имат база за сравнение, да имат знанията,как се създава и управлява при капиталистическата система.Те контолираха финасовите и търговски потоци , в размер на стотици милиони валута.Съответно единствено Те,имаха създадени контакти на високо ниво на запад,във всички сфери на живота.Просто изчакаха появата на Горби,и удариха бързо и неочаквано.Защото това беше точният момент,час,да се превърнат в едри капиталисти,без да притежават нищо преди това.Народа беше използван за подскачащ електорат.Държавата е тяхна,защото властта е пари,а парите са власт!16:16 17.10.2024
44 Марко
До коментар #42 от "За Марко":
Човече, да искаш такъв висш пилотаж от хора, които половин година не могат да организират изливането на няколко кубически метра железобетон в ремонт за няколко хиляди лева, за да тръгне движението по надлеза към Бояна, е много, много наивно начинание...Загуба на време...Защото сега знаем, Терзиев не само изглежда като емотикон. Той е и с интелект на емотикон.
Такъв си го избрахме, такива ще си изберем и след няколко седмици, пъпкодебарки и кавърите им, все хора, чиято експертиза се изчерпва с лозунгите, които са набутали в главиците си.
И друго особено в тия главици няма, освен малките мръсни тайни за истинските мотиви да викат лозунгите.
Организирани около думата "кражби"!
От много години насам изборите са вариант на националния конкурс "Крадец на годината".... до там я докарахме...
16:49 17.10.2024
45 Случаен
16:55 17.10.2024
46 Този коментар е премахнат от модератор.
47 как кое бе марко
До коментар #14 от "Марко":
ами задръсти са щото требеше да реже паметници ва. чат ли си08:53 18.10.2024
48 евала пич.
До коментар #41 от "Събеседник":
и следващата стъпка е шут от зад за бедните. софия треба да си остане за мършоядите милионери и техните надрусани синчета. от бедняците може да остане некоя засукана булка. за разплод . тъй де.08:59 18.10.2024