Догодина предстои ремонт на бул. "Александър Стамболийски" с трамвайното трасе, което се чакаше от десетилетия, както и ремонт на бул. "Мария Луиза" заедно с трамвайното трасе от ул. "Козлодуй" до надлез "Надежда". Това съобщи пред журналисти общинският съветник Борис Бонев, председател на групата на "Продължаваме промяната - Демократична България" ("Спаси София") в Столичния общински съвет, предаде БТА.
През 2025 г. предстои да се ремонтира и бул. "Джеймс Баучер", обявяването на търг за Източната тангента на София, бул. "Копенхаген", ул. "Александър Мицкевич" и много други малки квартални улици и булеварди, каза Бонев. По думите му всичко това се прави, за да се решават отдавна трупаните проблеми с трафика. Той подчерта, че по всеки един от тези булеварди и ремонти са заложени мерки за приоритизирането на градския транспорт и велосипедното движение чрез бус ленти, велоалеи и трамвайни ограничители.
Относно протестите на ул. "Опълченска" Борис Бонев каза, че разширяването ѝ ще се случи с добавянето на бус лента. "Там няма да има три ленти за автомобили, а две, както и досега, новото е, че ще има бус ленти", заяви Бонев. Аргументът, че не работим за алтернативните форми на придвижване не отговаря на истината, добави общинският съветник.
Относно критиките на ГЕРБ за липса на договори за пътна маркировка в столицата, скъпи антипаркинг колчета и предпазни парапети, които от партията отправиха на брифинг вчера, Борис Бонев каза, че и предишното, и настоящото ръководство на общинското дружество "Софинвест" (което прави ремонтите), е назначено от ГЕРБ. "Привидно достоверни лъжи, сложно вплетени в рамката на реалността, беше опитът да се обясни как на три пъти по-високи цени са купувани колчета и са поставяни маркировки. Реалността е, че ГЕРБ манипулират, сравнявайки числа, които са несравними, каза Бонев. По думите му не е коректно да се сравняват цени от 2019 г., които не са актуализирани с инфлацията.
От групата на "Продължаваме промяната - Демократична България" ("Спаси София") внасят доклад за създаване на общинско предприятие, с което Столичната община да върне в свои ръце поставянето на пътна маркировка, пътни знаци и сигнализация. Общинските предприятия са на директно подчинение на кмета и са второстепенни бюджетни разпоредители, които не работят за печалба, обясни Борис Бонев. По думите му това не са фирми, а тип дружества, които целят да защитават обществения интерес.
Напиши коментар:
КОМЕНТАРИ КЪМ СТАТИЯТА
1 Шоп
13:39 17.10.2024
2 Ддд
А за да прави някакъв генерален ремонт както обещава Бомбони, значи проекта е започнал поне преди 2 години. А не сега Бони да се хвали с него, сякаш той нещо е направил.
13:45 17.10.2024
3 ники
13:46 17.10.2024
4 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
13:46 17.10.2024
5 Този коментар е премахнат от модератор.
6 Произволен столичанин
13:49 17.10.2024
7 Голям смях
13:52 17.10.2024
8 Майора
14:01 17.10.2024
9 Варна Морето
14:05 17.10.2024
10 Този коментар е премахнат от модератор.
11 Този коментар е премахнат от модератор.
12 Този коментар е премахнат от модератор.
13 Този коментар е премахнат от модератор.
14 007
14:43 17.10.2024
15 Файърфлай
15:38 17.10.2024
16 Научете Български!
Коментиран от #17
15:41 17.10.2024
17 🇧🇬 Б А Й Х @ Й ‼️
До коментар #16 от "Научете Български!":
Двете думи имат РАЗЛИЧНО значение‼️16:09 17.10.2024
18 бълг. патриот
16:17 17.10.2024
19 казана дума - хвърлен вазелин
Ми я вижте как ХУБАВО и за кратко време беше оправено "колелото" на бул. България към Бояна ! А там - страшно много работа има(ше) - да се намаже с антикорозионна паста една ръждива арматура (горен слой) и да се замаже с циментова замазка (или с бетон) . Но , понеже това няма как да се остойности скъпо , се взе безумно решение да се захване с анкерни болтове още една арматурна ферма (за съществуващата колона) и да се запъни пак ... с бетон . Ужасссно трудно , сложно , скъпо (много , мнооого скъпо) строителство (откъдето и да го погледнем) !!! Ако беше за къщата на Терзиев - всичко щеше да приключи за три дни и щеше да струва +- 15 - 20 000 лева . Обаче ... понеже не е за къщата на кметчето ... софиянци висят с часове по задръстванията (там) вече шест месеца , а цената за "великият" ремот ще им струва милиони ! Обаче ... те си избраха Терзиев за кмет , а П.Д. РАСа Бонев за член на СО и дясна ръка на Терзиев . Нека не плачат и ... да им е честито !
21:02 17.10.2024
20 Стефан
06:44 18.10.2024
21 ТОЯ ДЕБИЛЕН ИНФАНТИЛЕН ТЪПАК
17:20 20.10.2024
22 КАКЪВ Е ЦИГАНИНА БОНЕВ
17:21 20.10.2024
23 БОНЕВ ДА КАЖЕ КАКВА МУ Е ОРИЕНТАЦИЯТА
17:25 20.10.2024
24 ЯВНО ПРАЙДА ВЕЧЕ ЩЕ СЕ ДВИЖИ
17:30 20.10.2024
25 БОНЕВ МОЖЕ ДА Е ГРОЗЕН И ОТ БОЯТА
16:07 25.10.2024
26 Перо
08:32 04.11.2024