05 Октомври, 2024 7667

VW или Hyundai


  • VW ID.7 Volkswagen представи ID.7 през 2023-та, като един от електрическите си модели с най-голям пробег.
  • Hyundai Ioniq 6 Hyundai Ioniq 6 дебютира през 2022-ра с близък до концептуалния дизайн и изключително ниско ниво на съпротивление.

    144 гласа
    27%
    73%
    389 гласа

Коментари

  • 1 Потресен

    63 4 Отговор
    Избирам ДВГ!!!
  • 2 Алфа Сектант🤠

    26 3 Отговор
    Между старото и между новото... Избирам свободата на оловото
  • 3 мдаа

    47 7 Отговор
    Електричките са само за града

    Коментиран от #9

  • 4 Тойота

    15 20 Отговор
    тойота и пак тойота
  • 5 юлиан

    29 4 Отговор
    Къде ще зареждаш електричките, питам аз? Няма къде, но пък, ако имаш зарядно устройства в къщи, т.е. ако живееш в къща, за в града става, но не повече.

    Коментиран от #8

  • 6 Гоше

    14 8 Отговор
    Само Дачия и тесни ва..ни

  • 7 Мммммм, дааааа

    8 7 Отговор
    Хюндай Кона с 64 кW батерия изминава около 500 км с едно зареждане. През зимата - около 400 км. С други думи стига без проблем от София до Бургас. В момента електричките са на кръстопът - много производители се върнаха към ДВГ и явно развитието на ел.сегмента ще се забави. Основно с мрежата от зарядни станции и конструирането на батерии с увеличен пробег и кратко време за зареждане. А като цена за измнато разстояние електричките водят с много на течните горива.
  • 8 Този коментар е премахнат от модератор

  • 9 АС/ДС ⚡

    8 17 Отговор

    До коментар #3 от "мдаа":

    TESLA MODEL 3 LONG RANGE 2023
    София-Варна - 0 лв (безплатен Supercharger в Paradise мол), 0 спирания, 448 км

    София-Слънчев бряг - 421 км, 0 лв, 0 зареждания, автопилот на 130 км/ч
    Видеото е качено в тубата: "София - Слънчев бряг с електрически автомобил"

    Щом са само за града, давай си парите за тунджа и слагай маска, че пуши.

    Коментиран от #11

  • 10 Коментар

    5 0 Отговор
    От личен опит с нисан лийф - ел. автомобили с малък градски пробег изобщо не стават, а тези с голям стават само за града. И това при условие, че имаше къде да я зареждаме.
  • 11 2796

    5 0 Отговор

    До коментар #9 от "АС/ДС ⚡":

    И като стигнеш къде зареждат?!
  • 12 Гост

    11 10 Отговор
    Имал съм нещастието през годините да карам два модела Хюндай - Лантра и Грандюр. Последните години пък управлявам Пасат 7 и Пасат 8. Разликата е от земята до небето в полза на Фолксваген. Никога повече корейски, китайски и подобни на тях боклуци.

    Коментиран от #13

  • 13 всичко немско

    6 3 Отговор

    До коментар #12 от "Гост":

    вече е боклук освен чисто новата и то до 50 000 оттам почваш да снасяш кеш
  • 14 Георги

    3 1 Отговор
    Не е въпроса дали е електричка или Двг. И за двата вида ще се намерят положителни и отрицателни чрти. Има вече предостатъчно зарядни станции и за електричките и бензиностанции за Двг. Гроздето винаги ще е кисело гогато не може да го стигнеш.
    ID7 е по-новия автомобил. Хюндай е относително красив ни има 2 големи проблема. Защита от кражба и липса на багажник или по скоро неотваряема задна част, което прави багажника почти неизползваем. Имаче от задвижване е на добро ниво.
    Избора е индивидуален. Фенове различни.
  • 15 БогатБеден

    3 1 Отговор
    Повечето състоятелни хора управляват автомобили с ДВГ, или хибриди.. Много малко управляват електрически качествени автомобили, защото хубавото е много скъпо. Сега всички ние знаем че България е държава на големите пропасти, и голямата социална сегрегация. Много бедни и малко богати. Средната класа все повече намалява. Така за нас по-бедните електрическите автомобили остават мечта, защото не можем да смогнем да заделим толкова много за ел. кола среден клас. Българинът шофира много и то междуселищно, което идва да каже, че на нас са ни необходими електромобили с поне 400-500 км пробег с едно ел. зареждане. Тези модели обаче са недостъпни. Сега... Китай предлага това от което ние като бедна държава имаме нужда евтино и с голям пробег. Но.. Брюксел не дава. Големи мита, всяческо спъва котайското производство за да не конкурира европейските недодялани и скъпи модели. И така кръгът се затваря, ное оставаме по пътищата с кои9с ДВГ на по 20 и повече години с евро3 или 4 в масовия случай за изгорелите газове. И на цялата тази сцена има всеко ден статии, реклами, интервюта за ползата от електрическия преход по пътищата. Е аз питам какда стане? В Западна Европа доскоро държавите даваха субсидии, преференциални цени, по 5000 евро намаления на цените. У нас се заговори за дотации на покупателите от страна на държавата с пари и така си и остана. Така остана и безумието с инсталациите ба фотоволтаиците за домакинствата и евросредствата пи плана за възстановяване и разви

    Коментиран от #16

  • 16 цялото ес е една

    1 0 Отговор

    До коментар #15 от "БогатБеден":

    крадлива мафия а наште мафиотчета подскачат покрай нея да докопат нещо

Напиши коментар:


Публикувай
ФAКТИ.БГ нe тoлeрирa oбидни кoмeнтaри и cпaм. Нeкoрeктни кoмeнтaри щe бъдaт изтривaни. Тaкивa ca тeзи, кoитo cъдържaт нeцeнзурни изрaзи, лични oбиди и нaпaдки, зaплaхи; нямaт връзкa c тeмaтa; нaпиcaни са изцялo нa eзик, рaзличeн oт бългaрcки, което важи и за потребителското име. Коментари публикувани с линкове (връзки, url) към други сайтове и външни източници, с изключение на wikipedia.org, mobile.bg, imot.bg, zaplata.bg, bazar.bg ще бъдат премахнати.
Назад към конфликта